INSPEKTOR JAKOŚCI Tczew oferta pracy TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O.
Stanowisko: INSPEKTOR JAKOŚCI
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
Data publikacji: 2017-02-01
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe 4-letnie
Nazwa pracodawcy: TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy: 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
danePracodawcy_nrKraz: 8564
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Data dodania oferty pracy: 01.02.2017
Oferta pracy ważna do: 24.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa zgłoszeń, zleceń i zamówień na dokumentację z zakresu opracowań geodezyjnych. Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą elektroniczną i tradycyjną, weryfikacja opracowań geodezyjnych i kartograficznych. Archiwizacja opracowań geodezyjnych, wykonywanie reprodukcji map i dokumentów. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14801243?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-02-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa z instrukcją przekazaną od przełożonego. Raportowanie wykonanych czynności od przełożonego. Praca w ramach umowy zlecenie. Proponowane wynagrodzenie 1850 zł.
Formeld Polska Sp.z.o.o. - 2016-04-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
składanie części plastikowych do zabawki jajek niespodzianek
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
przyuczenie do wykonywania zawodu montera instalacji sanitarnych
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań: - Prowadzenie kontroli planowych i doraźnych wyrobów budowlanych, wprowadzonych do obrotu oraz sporządzanie protokołów kontroli i innych przewidzianych przepisami prawa dokumentów; - wykonywanie czynności związanych z pobieraniem próbek wyrobów budowlanych, zlecaniem badań tych próbek oraz analizą sprawozdań z przeprowadzonych badań;- prowadzenie wynikających z ustaleń i czynności podejmowanych w toku tych kontroli lub związanych z dokonanymi badaniami próbek wyrobów budowlanych postępowań administracyjnych zmierzających do wydania decyzji, oraz postanowień przewidzianych przepisami ustawy o wyrobach budowlanych;- dokonywanie analiz i ocen wpływających do Inspektoratu informacji o nieprawidłowościach dotyczących wyrobów budowlanych oraz sporządzanie projektów pism dotyczących sposobu wykorzystania w/w informacji;- wprowadzanie, wynikających z działania urzędu, danych do systemów informatycznych takich jak SNRWB lub innych, co do których obowiązek wprowadzania danych zostanie nałożony na tutejszy organ;- sporządzanie rocznych sprawozdań z kontroli przeprowadzonych przez wydział oraz sporządzanie zestawień i analiz dotyczących wyników przeprowadzanych kontroli przekazywanych do GUNB;- występowanie do punktów kontaktowych ds. wyrobów budowlanych w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej lub w państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym w Turcji, celem uzyskania informacji na temat wyrobów budowlanych, o których mowa w art. 5 ust. 3 ustawy o wyrobach budowlanych.- Praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie Inspektoratu (na VIII piętrze) oraz wykonywanie czynności kontrolnych na terenie woj. śląskiego (konieczność prowadzenia samochodu służbowego kat. B. w tym samochodu dostawczego o ładowności do 3,5 t i długości 5,4 m), budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych windy, podjazd, toalety co drugie piętro.- Wynagrodzenie: od 2764,00 do 3378,00 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30.Wymagania niezbędne: wykształcenie: średnie: budownictwo, inżynieria materiałowa, inżynieria produkcji, inżynieria procesowa, chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska. Znajomość przepisów: - Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2016.1570 j.t.), wraz z aktami wykonawczymi;- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5), wraz ze związanymi z tym rozporządzeniem aktami delegowanymi;- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2017.1257 j.t.). Prawo jazdy kategorii B, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentów normalizacyjnych, umiejętność obsługi komputera.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe: budownictwo, inżynieria materiałowa, inżynieria produkcji, inżynieria procesowa, chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska. 1 rok doświadczenia w pracy w organach nadzoru budowlanego lub w administracji architektoniczno-budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
prace konserwatorskie na terenie Ośrodka Wczasowego VIVA- Jantar
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "LOTOS" A. RERYCH, S. RYŚ - SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-09 - Jantar (pomorskie)
- Nadzór nad eksploatacją urządzeń i ciągów technologicznych uzdatniania wody. Współpraca z Pionem Inwestycji w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych na obiektach produkcyjnych i nadzór nad ich przebiegiem. Współpraca przy sporządzaniu wniosków do Zarządu Spółki, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zapytań ofertowych w bieżących sprawach wydziału. Udział w sporządzaniu zbiorczych zapotrzebowań oraz wniosków o uruchomienie procedur zakupowych. Bieżące sporządzanie i wysyłanie meldunków produkcyjnych. Prowadzenie spraw związanych z Systemem Zarządzania Jakością ISO w Wydziale Produkcji. Przestrzeganie i nadzorowanie terminowości i prawidłowości prowadzonych działań. Współpraca z innymi wydziałami Spółki.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 6 miesięcy stażu w jednostkach prowadzących działalność produkcyjną. Wymagana znajomość zagadnień związanych z eksploatacją urządzeń i infrastruktury komunalnej, podstawowa znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem zamówień, podstawowa znajomość przepisów ustawy Prawo wodne, Prawo ochrony środowiska i Prawo zamówień publicznych, obsługa MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
-
BOR-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-09 - Karsin (pomorskie)
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:wykształcenie wyższe, staż pracy min. 3 lata pracy zawodowej w ramach stosunku pracy, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralnośćWYMAGANIA DODATKOWE:wykształcenie wyższe (budownictwo, architektura, inżynieria środowiska lub inne), doświadczenie w prowadzeniu inwestycji, uprawnienia budowlane, znajomość programów do kosztorysowania i projektowania, studia podyplomowe, kursy, szkolenia, certyfikaty w zakresie zamówień publicznych, budownictwa, architektury, inżynierii środowiska, dobra znajomość ustaw prawa budowlanego, zamówień publicznych, kpa, o samorządzie gminnym, prawo jazdy, rzetelność, samodzielność, obowiązkowość, punktualność, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, obsługa komputera i urządzeń biurowych;ZAKRES ZADAŃ: przygotowanie, realizacja i rozliczanie inwestycji, opracowywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych, sporządzanie dokumentów OT.Dokumenty aplikacyjne składać osobiście w Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wlkp., pokój nr 130 lub wysłać pocztą (SZCZEGÓŁY OFERTY: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl)
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2016-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, dokumenty skłądać do 29.06.2018 do godz. 15.30, więcej informacji zanjduję się na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2018-06-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Prace związane z usługami ogrodniczymi, pielęgnacyjnymi terenów zielonych. Praca na terenie kraju. Pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie w przypadku delegacji.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Brzezna (małopolskie)
Montaż konstrukcji metalowych, spawanie, cięcie, gięcie, malowanie itp.
WDK-TUNNELS - 2017-04-06 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych, - przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, - aktywna sprzedaż produktów finansowych, - udział w akcjach marketingowych, - kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
REGIONALNA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA IM. ŚW.BRATA ALBERTA - 2016-11-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Staż organizowany przez GUP.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
Dbanie o właściwy stan techniczny spółdzielniWynagrodzenie od 3500-4000zł brutto
Spółdzielnia Mieszkaniowa VICTORIA - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi lub chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-10-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych, sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt, wykonywanie czynności kancelaryjnych, udzielanie informacji telefonicznych
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Góra (dolnośląskie)
praca przy hodowli drobiu w Sidłowie
Fermy Drobiu Magdalena Lisiak - 2017-12-19 - Sidłów (lubuskie)
Sprzedaż telefonów komórkowych i stacjonarnych oraz usług telekomunikacyjnych.
PHONE HOUSE S.C. AGATA DROZDOWSKA I MAREK RZĄD - 2018-09-10 - Lubaczów (podkarpackie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Gdańsk (pomorskie)
- przygotowanie towaru do sprzedaży- zapoznanie sie z zasadami pracy w kwiaciarni, wykonywaniem kompozycji kwiatowych
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż leków. Wymagane wykształcenie min. średnie. Tel. 603 137 168 Bernadeta Hryniewicz
Przedsiębiorstwo Prywatne "DARVAS" Hryniewicz Bernadeta - 2015-12-03 - Sulęcin (lubuskie)
Załadunki oraz rozładunki samochodów za pomocą wózka widłowego czołowego lub bocznego w oparciu o dokumentację magazynową, kompletacja towaru. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14, 14-22, 22-6. Wynagrodzenie: 16zł/h zł + 5%premii regulowanej.
"AGENCJA ZATRUDNIENIA DK PARTNER" Sp. z o. o. nr KRAZ 7037 - 2017-03-10 - Sokołów (mazowieckie)
- ocena merytoryczna odwołań od decyzji wydanych przez właściwe komórki organizacyjne,- sporządzanie pism procesowych dotyczących odwołań od decyzji Prezesa KRUS i przekazywanie akt do sądu,- analiza wyroków sądu i opracowywanie opinii prawnych dotyczących zasadności wniesienia środka zaskarżenia,- reprezentowanie Kasy przed sądami wszystkich instancji i innymi organami w zakresie udzielonych pełnomocnictw,- udzielanie opinii prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, - prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą prawną PT w uzgodnieniu z Kierownikiem Placówki Terenowej KRUS w Koninie.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-10-29 - Konin (wielkopolskie)
obsłga wytłaczarek, kontrola produkcji
GUMITEX - 2016-03-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zakres zadań oraz inne szczegóły oferty na stronie: www.bip.zbk.olesnica.pl
Zakład Budynków Komunalnych - 2016-09-15 - Oleśnica (dolnośląskie)
przeprowadzanie czynności kontrolno - rozpoznawczych z zakresu ochrony ppoż. w Komendzie oraz placówkach Oddziału, prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi NOSG, udział w ocenie założeń dot. modernizacji obiektów, w odbiorach technicznych nowych/remontowanych budynków, w opracowywaniu/aktualizowaniu planów ochrony ppoż. oraz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w tym zakresie, przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu ochrony ppoż. osób przyjmowanych do służby/pracy, określanie rodzajów oraz miejsc rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, instrukcji ppoż., znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych, nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne NOSG przeglądów, konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, ogrzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń pożarowych, kontrolowanie stanu zabezpieczenia wodnego oraz stanu dróg i dojazdów do punktu czerpania wody, współpraca z jednostkami Państwowej Straży Pożarnej oraz komórkami organizacyjnymi Komendy Oddziału właściwymi w sprawach logistyki, opracowywanie dla Komendanta NOSG rocznej oceny stanu ochrony ppoż. wraz z wnioskami dot. podniesienia poziomu bezpieczeństwa ppoż. i proponowanymi zaleceniami do realizacji
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-07-19 - Chełm (lubelskie)
1. Zapoznanie się z działalnością urzędu- ze strukturą organizacyjną i zakresem działania urzędu.2. Zapoznanie się z zasadmi prowadzenia korespondencji, obiegu dokumentów i archiwizacji akt:- przyjmowanie korespondencji wpływającej za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej i faksu,- zapoznanie się z systemem rejestracji w komputerowym systemie obiegu dokumentów,- gromadzenie, ewidencjonowanie dokumentów w teczkach i segregatorach.3 Poznanie istniejącej procedury administracyjnej.
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W POZNANIU - 2015-11-27 - Poznań (wielkopolskie)
usługi fryzjerskie damsko- męskie
ZAKŁAD FRYZJERSKI DAMSKO- MĘSKI BIEŃ ELŻBIETA - 2016-04-07 - Lubin (dolnośląskie)