INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH Poznań oferta pracy OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W POZNANIU
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: 1. Zapoznanie się z działalnością urzędu- ze strukturą organizacyjną i zakresem działania urzędu.2. Zapoznanie się z zasadmi prowadzenia korespondencji, obiegu dokumentów i archiwizacji akt:- przyjmowanie korespondencji wpływającej za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej i faksu,- zapoznanie się z systemem rejestracji w komputerowym systemie obiegu dokumentów,- gromadzenie, ewidencjonowanie dokumentów w teczkach i segregatorach.3 Poznanie istniejącej procedury administracyjnej.
Data publikacji: 2015-11-27
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GDYŃSKA 45, 61-450 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z działalnością urzędu- ze strukturą organizacyjną i zakresem działania urzędu.2. Zapoznanie się z zasadmi prowadzenia korespondencji, obiegu dokumentów i archiwizacji akt:- przyjmowanie korespondencji wpływającej za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej i faksu,- zapoznanie się z systemem rejestracji w komputerowym systemie obiegu dokumentów,- gromadzenie, ewidencjonowanie dokumentów w teczkach i segregatorach.3 Poznanie istniejącej procedury administracyjnej.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016
Data zakończenia pracy: 31.03.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pisania, obsługi arkusza kalkulacyjnego,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność nawiazywania kontaktów, samodzielność i inicjatywa,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność dobrej organizacji pracy własnej.
Nazwa pracodawcy: OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W POZNANIU
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Okręgowy Urząd Górniczy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
GDYŃSKA 45, 61-450 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: GDYŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Okręgowy Urząd Górniczy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Odbyty staż pozwoli na zapoznanie się z bieżącą działalnością urzędu ze szczególnym uwzględnieniem spraw zwiazanych z obiegiem dokumentów.
Data dodania oferty pracy: 27.11.2015
Oferta pracy ważna do: 30.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
1./obsługa linii do produkcji materiałów wybuchowych emulsyjnych, w tym: codzienne przygotowanie materiałów i maszyn do produkcji, obsługa programu komputerowego do zarządzania produkcją, 2./obsługa urządzeń w ciągu linii produkcyjnej: kotły, sprężarki, drukarki przemysłowe, pompy, mieszalniki; 3./nadzór nad procesem produkcyjnym pod kątem wytwarzania zgodnie z recepturami i technologią; 4./ reagowanie na awarie i ich usuwanie współpraca z warsztatem w tym zakresie; 5./ nadzór nad wykonaniem planów produkcyjnych oraz raportowanie wykonania planów; 6./ zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem operatorów produkcji.
MAXAM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-16 - Chocianów (dolnośląskie)
nadzór inwestorski nad robotami elektrycznymi, wymagane uprawnienia branżowe oraz zaświadczenie z Izby inżynierów.Praca w racach umowy zlecenie na okres 3-6 m-cy (do oddania budynku). Wynagrodzenie 300 zł brutto za każdy dzień prowadzonego nadzoru na budowie.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Żywiec (śląskie)
Obsługa kasy fisnalnej, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
-
PRIMA-POL ZAKŁADY WIELOBRANŻOWE DUBIEL P. - 2016-09-29 - Łódź (łódzkie)
PRACA W MOBILNEJ KAWIARNI, PRODUKCJA ŚWIECPRACA W ZAKŁADZIE AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ - OFERTA PRACY DLA OSOBY ZE ZNACZNYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI LUB UMIARKOWANYM W SZCZEGÓLNYCH PRZYPADKACH -
PODKARPACKI ZWIĄZEK ORGANIZATORÓW ZAKŁADÓW AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ I WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ - 2017-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
zgodny
OPEC-INEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji,administracyjno magazynowej. Nadzór nad remontami,sprawy ochrony środowiskainwestycjami
Samodzielny Publiczny ZOZ Sanatorium"Bristol"Ministerstwa Spraw Wewn. i Admin. - 2016-08-09 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Ogólna charakterystyka:Do zadań Inspektora należeć będzie m.in. księgowanie wpłat, uzgadnianie ewidencji księgowej kont analitycznych z syntetycznymi oraz prowadzenie rozliczeń. Ważniejsze zadania:a) prowadzenie ewidencji księgowej przepisów należności z tytułu użytkowania wieczystego gruntów, dzierżawy i najmu oraz opłat za usunięcie drzew i krzewów;b) księgowanie wpłat dochodów wymienionych w pkt a) na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych;c) miesięczne uzgadnianie ewidencji księgowej kontanalitycznych z syntetycznymid) miesięczne przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczości budżetowej z dochodów, należności, zaległości i nadpłat z tytułu wymienionych w pk a);e) uzgadnianie zestawienia obrotów sald poprzez analizę sald kont syntetycznychf) wyliczanie proporcji, o której mowa w art. 86 ust. 2a i 2b ustawy o VAT wg sposobu jej określenia przez Ministra Finansów w rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie sposobu określania zakresu wykorzystania nabywanych towarów i usług do działalności gospodarczej w przypadku niektórych podatników w celu wyliczania podatku naliczonego do odliczania;g) wyliczanie proporcji, o której mowa w art. 90 ustawy o VAT w celu wyliczenia podatku naliczanego do odliczania;h) miesięczne sporządzane i przekazywanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT-7Warunki pracy na stanowisku:a) uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym,b) wymuszona pozycja ciała,c) budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych Sczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-07-29 - Słupsk (pomorskie)
Montaz i demontaż rusztowań docieplenia.
Firma Usługowo Budowlana "PORĘBA" Piotr Poręba - 2016-05-23 - Gdynia (pomorskie)
nadzór nad całością prac związanych z utrzymaniem ruchu zakładu- organizacja remontów, zarządzanie podległymi pracownikami, administrowanie mediami, systemami informatycznymi oraz majątkiem Spółki
CELMA Power Tools Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Goleszów (śląskie)
Spawanie konstrukcji stalowych
Usługi Budowlano-Instalacyjne.Piotr Pachucki - 2017-02-08 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie posiłkow, obróbka010118
"FOLWARK FOLIŃSKICH" Maria Folińska - 2017-11-14 - Wysoka (lubuskie)
prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie bazy danych, tworzenie zestawień i analiz sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi dostawcami towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc przy pracach na kuchni
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Świdnik (lubelskie)
1. Prowadzenie gospodarki materiałowo-magazynowej w systemie SAP i ponoszenie odpowiedzialności materialnej za gospodarkę materiałową2. Nadzór nad realizacją umów związnych z gospodarką materiałową, konserwacją i przegladami obiektów i urządzeń3. Przygotowywanie dokumentacji dot. zakupów towarów i usług oraz robót remontowo-budowlanych o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy pzp. zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa4. Prowadzenie książki obiektu budynków sądu5. Prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z obowiazującymi przepisami dot. działania archiwów zakładowych w resorcie sprawiedliwości oraz przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
Sąd Rejonowy w Chełmie - 2016-10-31 - Chełm (lubelskie)
szczegóły podczas rozmowy z pracodawcą
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-12-05 - Lubin (dolnośląskie)
-Prace przy linii produkcyjnej pieczywa, ciast i wyrobów cukierniczych,-Kontakt: telefon 58 536-46-23; e-mail: biuro (at) piekarnia-logistyk.pl
PHU LOGISTYK LESZEK BŁAŃSKI - 2018-03-24 - Pelplin (pomorskie)
obsługa sklepiku szkolnego II LO w Zawierciu
Kawiarnia "SUKCES" Sebastian Hilgartner - 2016-10-03 - Zawiercie (śląskie)
.
AUTO KABZIŃSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Koordynowanie pracami porządkowymi w firmie sprzątającej, zamawianie środków czystości, itp. Praca w dni robocze. Mile widziana osoba niepełnosprawna.
PLATFORMA USŁUG JERZY PIECHOWIAK - 2017-02-09 - Kraków (małopolskie)
Obsługa maszyny do produkcji opakowań
Teko Andrzej Karwacki Andrzej Hadam S.C. - 2016-05-16 - Orłów (podkarpackie)
Obsługa maszyny numerycznej (wycinanie z płyt elementów do produkcji szkieletów tapicerskich).
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Klecza Dolna (małopolskie)
opieka i zabiegi pielęgniarskie
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WARZYNIE - 2018-07-24 - Warzyn (kujawsko-pomorskie)
Doświadczenie zawodowe mile widziane; sprzątanie klatek schodowych w Gliwicach; pierwszy miesiąc umowa zlecenie, godziny pracy do uzgodnienia;
PRO-CLEAN ALEKSANDRA KUBIATOWICZ - 2017-08-07 - Gliwice (śląskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie materiałów:- kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-16 - Płock (mazowieckie)
Utrzymywanie w należytym stanie wyposażenia kontrolno-pomiarowego, wykonywanie badań nieniszczących, opracowywanie wyników badań.
PPHU " Royal Star " Krzysztof Pawełek - 2016-12-12 - Mielec (podkarpackie)
Praca w godz. 7-14
Bogatti Paulina Hanicka - 2017-09-27 - Opole (opolskie)
- montaż instalacji i urządzeń wyposażenia budynków inwentarskich,- usuwanie prostych awarii,- wykonywanie podstawowych przeglądów.Staż odbywać się będzie w gminie Białe Błota
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)