INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH Poznań oferta pracy OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W POZNANIU

Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH

Wynagrodzenie: nieodpłatny

Zakres obowiązków: 1. Zapoznanie się z działalnością urzędu- ze strukturą organizacyjną i zakresem działania urzędu.2. Zapoznanie się z zasadmi prowadzenia korespondencji, obiegu dokumentów i archiwizacji akt:- przyjmowanie korespondencji wpływającej za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej i faksu,- zapoznanie się z systemem rejestracji w komputerowym systemie obiegu dokumentów,- gromadzenie, ewidencjonowanie dokumentów w teczkach i segregatorach.3 Poznanie istniejącej procedury administracyjnej.

Data publikacji: 2015-11-27

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Pracodawca: OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W POZNANIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
GDYŃSKA 45, 61-450 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z działalnością urzędu- ze strukturą organizacyjną i zakresem działania urzędu.2. Zapoznanie się z zasadmi prowadzenia korespondencji, obiegu dokumentów i archiwizacji akt:- przyjmowanie korespondencji wpływającej za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej i faksu,- zapoznanie się z systemem rejestracji w komputerowym systemie obiegu dokumentów,- gromadzenie, ewidencjonowanie dokumentów w teczkach i segregatorach.3 Poznanie istniejącej procedury administracyjnej.

Forma zatrudnienia: Praktyka studencka

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: bez zawodu

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016

Data zakończenia pracy: 31.03.2016

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pisania, obsługi arkusza kalkulacyjnego,

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność,

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność nawiazywania kontaktów, samodzielność i inicjatywa,

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność dobrej organizacji pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W POZNANIU

Sposób aplikowania: poprzez uczelnię

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Okręgowy Urząd Górniczy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
GDYŃSKA 45, 61-450 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.

Typ podmiotu pracodawcy: JAP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Ulica pracodawcy: GDYŃSKA

Numer budynku pracodawcy: 45

Oferta zgłoszona przez: Okręgowy Urząd Górniczy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu

Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)

pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Odbyty staż pozwoli na zapoznanie się z bieżącą działalnością urzędu ze szczególnym uwzględnieniem spraw zwiazanych z obiegiem dokumentów.

Data dodania oferty pracy: 27.11.2015

Oferta pracy ważna do: 30.03.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2015

Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka

Podobne oferty pracy

LIDER ZMIANY - od 3 500 PLN

1./obsługa linii do produkcji materiałów wybuchowych emulsyjnych, w tym: codzienne przygotowanie materiałów i maszyn do produkcji, obsługa programu komputerowego do zarządzania produkcją, 2./obsługa urządzeń w ciągu linii produkcyjnej: kotły, sprężarki, drukarki przemysłowe, pompy, mieszalniki; 3./nadzór nad procesem produkcyjnym pod kątem wytwarzania zgodnie z recepturami i technologią; 4./ reagowanie na awarie i ich usuwanie współpraca z warsztatem w tym zakresie; 5./ nadzór nad wykonaniem planów produkcyjnych oraz raportowanie wykonania planów; 6./ zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem operatorów produkcji.
MAXAM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-16 - Chocianów (dolnośląskie)

INSPEKTOR ROBÓT ELEKTRYCZNYCH - od 13,7 PLN

nadzór inwestorski nad robotami elektrycznymi, wymagane uprawnienia branżowe oraz zaświadczenie z Izby inżynierów.Praca w racach umowy zlecenie na okres 3-6 m-cy (do oddania budynku). Wynagrodzenie 300 zł brutto za każdy dzień prowadzonego nadzoru na budowie.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Żywiec (śląskie)

SPRZEDAWCA - do 2 000 PLN

Obsługa kasy fisnalnej, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCUJNO- USŁUGOWY/ PRACOWNIK KAWIARNI MOBILNEJ / - od 1 430 PLN

PRACA W MOBILNEJ KAWIARNI, PRODUKCJA ŚWIECPRACA W ZAKŁADZIE AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ - OFERTA PRACY DLA OSOBY ZE ZNACZNYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI LUB UMIARKOWANYM W SZCZEGÓLNYCH PRZYPADKACH -
PODKARPACKI ZWIĄZEK ORGANIZATORÓW ZAKŁADÓW AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ I WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ - 2017-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIEMIECKOJĘZCZNEGO - od 3 450 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR DS.ADMINISTRACYJNO - MAGAZYNOWYCH - 2 420 - 2 860 PLN

Prowadzenie dokumentacji,administracyjno magazynowej. Nadzór nad remontami,sprawy ochrony środowiskainwestycjami
Samodzielny Publiczny ZOZ Sanatorium"Bristol"Ministerstwa Spraw Wewn. i Admin. - 2016-08-09 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU NAJMU DZIERŻAWY I OPŁAT ZA WIECZYSTE UŻYTKOWANIE NIERUCHOMOŚCIAMI MIASTA SŁUPSKA, OPŁATY ZA WYPISY I WYRYSY, OPŁAT ZA USUWANIE DRZEW I KRZEWÓW ORAZ ROZLICZEŃ PODATKU VAT W REFERACIE DOCHODÓW WYDZIA - od 2 600 PLN

Ogólna charakterystyka:Do zadań Inspektora należeć będzie m.in. księgowanie wpłat, uzgadnianie ewidencji księgowej kont analitycznych z syntetycznymi oraz prowadzenie rozliczeń. Ważniejsze zadania:a) prowadzenie ewidencji księgowej przepisów należności z tytułu użytkowania wieczystego gruntów, dzierżawy i najmu oraz opłat za usunięcie drzew i krzewów;b) księgowanie wpłat dochodów wymienionych w pkt a) na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych;c) miesięczne uzgadnianie ewidencji księgowej kontanalitycznych z syntetycznymid) miesięczne przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczości budżetowej z dochodów, należności, zaległości i nadpłat z tytułu wymienionych w pk a);e) uzgadnianie zestawienia obrotów sald poprzez analizę sald kont syntetycznychf) wyliczanie proporcji, o której mowa w art. 86 ust. 2a i 2b ustawy o VAT wg sposobu jej określenia przez Ministra Finansów w rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie sposobu określania zakresu wykorzystania nabywanych towarów i usług do działalności gospodarczej w przypadku niektórych podatników w celu wyliczania podatku naliczonego do odliczania;g) wyliczanie proporcji, o której mowa w art. 90 ustawy o VAT w celu wyliczenia podatku naliczanego do odliczania;h) miesięczne sporządzane i przekazywanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT-7Warunki pracy na stanowisku:a) uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym,b) wymuszona pozycja ciała,c) budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych Sczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-07-29 - Słupsk (pomorskie)

MONTER RUSZTOWAŃ DOCIEPLENIA I ELEWACJE - od 1 850 PLN

Montaz i demontaż rusztowań docieplenia.
Firma Usługowo Budowlana "PORĘBA" Piotr Poręba - 2016-05-23 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REMONTÓW I INWESTYCJI - od 2 600 PLN

nadzór nad całością prac związanych z utrzymaniem ruchu zakładu- organizacja remontów, zarządzanie podległymi pracownikami, administrowanie mediami, systemami informatycznymi oraz majątkiem Spółki
CELMA Power Tools Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Goleszów (śląskie)

SPAWACZ - od 2 000 PLN

Spawanie konstrukcji stalowych
Usługi Budowlano-Instalacyjne.Piotr Pachucki - 2017-02-08 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

przygotowywanie posiłkow, obróbka010118
"FOLWARK FOLIŃSKICH" Maria Folińska - 2017-11-14 - Wysoka (lubuskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie bazy danych, tworzenie zestawień i analiz sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi dostawcami towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

pomoc przy pracach na kuchni
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Świdnik (lubelskie)

INSPEKTOR - do 2 200 PLN

1. Prowadzenie gospodarki materiałowo-magazynowej w systemie SAP i ponoszenie odpowiedzialności materialnej za gospodarkę materiałową2. Nadzór nad realizacją umów związnych z gospodarką materiałową, konserwacją i przegladami obiektów i urządzeń3. Przygotowywanie dokumentacji dot. zakupów towarów i usług oraz robót remontowo-budowlanych o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy pzp. zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa4. Prowadzenie książki obiektu budynków sądu5. Prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z obowiazującymi przepisami dot. działania archiwów zakładowych w resorcie sprawiedliwości oraz przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
Sąd Rejonowy w Chełmie - 2016-10-31 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 100 PLN

-Prace przy linii produkcyjnej pieczywa, ciast i wyrobów cukierniczych,-Kontakt: telefon 58 536-46-23; e-mail: biuro (at) piekarnia-logistyk.pl
PHU LOGISTYK LESZEK BŁAŃSKI - 2018-03-24 - Pelplin (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 925 PLN

obsługa sklepiku szkolnego II LO w Zawierciu
Kawiarnia "SUKCES" Sebastian Hilgartner - 2016-10-03 - Zawiercie (śląskie)

KOORDYNATOR - od 2 000 PLN

Koordynowanie pracami porządkowymi w firmie sprzątającej, zamawianie środków czystości, itp. Praca w dni robocze. Mile widziana osoba niepełnosprawna.
PLATFORMA USŁUG JERZY PIECHOWIAK - 2017-02-09 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR MASZYN DO PRODUKCJI OPAKOWAŃ Z PAPIERU I TEKTURY - do 2 200 PLN

Obsługa maszyny do produkcji opakowań
Teko Andrzej Karwacki Andrzej Hadam S.C. - 2016-05-16 - Orłów (podkarpackie)

STOLARZ - od 14,5 PLN

Obsługa maszyny numerycznej (wycinanie z płyt elementów do produkcji szkieletów tapicerskich).
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Klecza Dolna (małopolskie)

PIELĘGNIARKA (2703) - od 2 700 PLN

opieka i zabiegi pielęgniarskie
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WARZYNIE - 2018-07-24 - Warzyn (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - do 13 PLN

Doświadczenie zawodowe mile widziane; sprzątanie klatek schodowych w Gliwicach; pierwszy miesiąc umowa zlecenie, godziny pracy do uzgodnienia;
PRO-CLEAN ALEKSANDRA KUBIATOWICZ - 2017-08-07 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie materiałów:- kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-16 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA BADAŃ NIENISZCZĄCYCH - do 2 000 PLN

Utrzymywanie w należytym stanie wyposażenia kontrolno-pomiarowego, wykonywanie badań nieniszczących, opracowywanie wyników badań.
PPHU " Royal Star " Krzysztof Pawełek - 2016-12-12 - Mielec (podkarpackie)

TAPICER MEBLOWY - od 2 200 PLN

Praca w godz. 7-14
Bogatti Paulina Hanicka - 2017-09-27 - Opole (opolskie)

MONTER- SERWISANT - 997,4 PLN

- montaż instalacji i urządzeń wyposażenia budynków inwentarskich,- usuwanie prostych awarii,- wykonywanie podstawowych przeglądów.Staż odbywać się będzie w gminie Białe Błota
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat