INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie materiałów:- kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.

Data publikacji: 2018-08-16

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie materiałów:- kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1.obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260);2.nieposzlakowana opinia;3.pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5.wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa;6.staż pracy minimum 3 lata, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych, wynikające ze świadectw pracy załączonych w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7.uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania budowy i robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej;8. przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;9. prawo jazdy kat. B;10.umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji technicznych na budowach;11.znajomość programów do kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowaniai nadzorowania budowy i robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym i dodany skan dokumentu;11. oświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym i dodany skan dokumentu;12. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym i dodany skan dokumentu;13. oświadczenie o posiadaniu umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji technicznych na budowach - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;14. oświadczenie o znajomości programów do kosztorysowania poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;15. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 27 sierpnia 2018 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 16.08.2018

Oferta pracy ważna do: 27.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

OPERATOR MASZYN DO PRODUKCJI OPAKOWAŃ Z PAPIERU I TEKTURY - od 1 850 PLN

obsługa maszyn do produkcji opakowań kartonowych
Wyrób Opakowań Kartonowych Józef Moos - 2016-02-16 - Krzeszowice (małopolskie)

DOJARZ - od 3 000 PLN

dojenie krów
HODOWLA ZARODOWA ZWIERZĄT "ŻOŁĘDNICA" SP.Z O.O. - 2016-01-20 - Zakrzewo (wielkopolskie)

PRACOWNIK USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH - od 9,36 PLN

sprzątanie telenów zewnętrznych Centrum Handlowego Plejada w Bytomiu
Ever Cleaning Sp. z o. o. - 2016-09-16 - Bytom (śląskie)

DORADCA KLIENTA - od 3 000 PLN

wyszukiwanie potencjalnych klientów kancelarii, docieranie do osób poszkodowanych, ofiar wypadków komunikacyjnych, w pracy, poślizgnięć, potknięć, w rolnictwie, błędów lekarskich, a także do osób które utraciły kogoś bliskiego w wyniku wypadku, kontakt z klientami kancelarii, zawieranie umów z klientami i kompletowanie dokumentów
PRO JURIS-KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA ARTUR PORUCZNIK - 2017-04-18 - Żory (śląskie)

STYLISTA - do 2 000 PLN

Obsługa klientów, fryzjer damsko-męski.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Sędzin (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR MASZYN STOLARSKICH. - od 1 850 PLN

Praca przy produkcji drzwi. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: Malgorzata.Muras (at) classen.com.pl
DOOR SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Rybnik (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW
Anna Marczewska P.P.H.U. KEFCIO - 2016-09-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

-kontrola jakości wyrobów gotowych,-współpraca z działem technologicznym,-nadzór nad wyrobem niezgodnym,-znajomość wymogów jakościowych klientów,-prowadzenie rzetelnej dokumentacji.Praca w godzinach od 06.00-14.00, 14.00--22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Kolbuszowa (podkarpackie)

INSPEKTOR TECHNICZNY - 997,4 PLN

prowadzenie dokumentacji inżynieryjno-jakościowej,przygotowanie umów i prezentacji handlowych, ofert cenowych, nadzór nad procesem zarządzan ia normy ISOgodz. pracy 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR - od 2 415 PLN

opis techniczny map, przyłączy wod.-kan., pomoc przy sporządzaniu projektów technicznych (praca w: Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., Piotrków Trybunalski ul. Przemysłowa 4, tel: 44 645 16 01) oferta dla osób do 30 toku życia - art. 150 f ustawy...
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 000 PLN

Pokrycie dachu dachówką, blachodachówką, ocieplanie budynków, tynkowanie z zewnątrz elewacji budynków. Praca w godzinach 7.00-15.00.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Śrem (wielkopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO- BIUROWY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR KONSULTANT / SPECJALISTA KONSULTANT - od 3 400 PLN

- czynne uczestnictwo w pracach normalizacyjnych w zakresie powierzonej tematyki wskazanej przez kierownika- koordynacja prac i współpraca z komitetami technicznymi- koordynacja prac związanych ze współpracą międzynarodową i regionalną- prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej i nadzór nad danymi systemu informatycznego- praca w przedziale godz. 07:00 - 15:00 ( 09:30 - 17:30 )- oferty należy składać wyłącznie w formie papierowej, informacja o wymaganych przez pracodawcę dokumentach dostępna na stronie:https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-07-12 - Łódź (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO/SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

rozwożenie mięsa; dostawa mięsa do Warszawy; pomoc przy sprzedaży
"HENDA" s.c.Andrzej i Henryk Duchnowscy - 2016-07-20 - Kalinówka-Wielobory (podlaskie)

PRACOWNIK SOCJALNY - od 2 490 PLN

Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych, praca socjalna, prowadzenie dokumentacji, obsługa programu komputerowego Pomost, sporządzanie sprawozdawczości.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-02-21 - Osieczna (pomorskie)

RECEPCJONISTA - od 2 350 PLN

meldowanie gości, pobieranie opłat, obsługa programu komputerowego
"Uzdrowisko Świnoujście"S.A. - 2017-05-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR STACJI PALIW - od 2 000 PLN

Nadzór i organizacja pracy magazynierów stacji paliw, sprzedaż paliw i innych towarów na stacji paliw, obsługa klienta
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe SP ZOZ w Lublinie - 2017-01-24 - Lublin (lubelskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI (PROCESU) - od 2 000 PLN

-raportowanie statusu działań w ramach podległego obszaru oraz potrzeb związanych z jego doskonaleniem do Kierownika i/lub Dyrektora Jakości-nadzorowanie i promowanie jakości procesów realizowanych w ramach przydzielonych obowiązków dla spełnienia wymagań klienta-wzmacnianie komunikacji, integralności pomiędzy personelem jakości, produkcji, utrzymania ruchu, procesu-budowanie zespołów interdyscyplinarnych na poziomie linii-obsługa i wsparcie Inżynierów Jakości w ustalonym obszarze działania tj.:-przestrzeganie i nadzorowanie spełnienia wymagań klienta-realizacja szkoleń dotyczących jakości i specyficznych wymagań klienta dla pracowników produkcji-rozwiązywanie bieżących problemów na linii produkcyjnej-współuczestnictwo lub przeprowadzanie auditów procesu-współuczestnictwo lub przeprowadzanie auditów wyrobu-raportowanie wystąpienia niezgodności procesu/wyrobu-tworzenie dokumentacji jakościowej (raporty, wizualizacje)-realizacja kontroli dostaw i zwalnianie komponentów do produkcji-prowadzenie i nadzorowanie rejestrów oceny jakości surowców, materiałów podstawowych i pomocniczych do produkcji-kontrola jakości wyrobu na każdym etapie produkcji-kontrola i zwalnianie wyrobu gotowego przed przekazaniem na magazyn-realizacja pomiarów-pobieranie próbek i wykonywanie analiz laboratoryjnych-nadzorowanie reklamacji z produkcji-inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących-blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu-zarządzanie i nadzorowanie materiałem niezgodnym (fizycznie i w systemie)-zarządzanie i nadzorowanie strefy wyrobu niezgodnego-nadzorowanie dokumentacji i zapisów jakości-weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału-wprowadzanie danych z kart braków do systemu-tworzenie raportów i analiz jakościowych dla Inżyniera i/lub Kierownika Jakości-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacjiWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż art. budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Blok Dobryszyce (łódzkie)

SPAWACZ MAG - od 2 500 PLN

uprawnienia spawalnicze MAG, doświadczenie na ww stanowisku;wynagrodzenie do uzgodnienia
ZBIORNIKI POWOLNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 1 425 PLN

Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, zapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycji
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Mielno (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 1 800 PLN

Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ochroną przeciwpożarową.Adres miejsca wykonywania pracy: JW1131 w Barczącej
Jednostka Wojskowa nr 1131 - 2017-09-25 - Barcząca (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 1 000 PLN

sprzedaz mięsa i wędlin
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR - od 2 000 PLN

Nadzór nad stanem przestrzegania przepisów o ochronie środowiska we wszystkich użytkowanych kompleksach wojskowych
Jednostka Wojskowa 1145 w Bolesławcu - 2017-10-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)

KONSULTANT DO SPRAW SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH - od 2 080 PLN

Konsultant do spraw systemów teleinformatycznych
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Kraśnik (lubelskie)

DORADCA KLIENTA - 3 500 - 5 000 PLN

Fachowe doradztwo klientom w wyborze odpowiediego sprzętu, kompleksowa obsługa Klienta wg standardów firmy, sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeń
TERG S.A.. MEDIAEXPERT - 2017-06-01 - Lębork (pomorskie)

WYCHOWAWCA W PLACÓWCE OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZEJ - od 2 000 PLN

Praca w grupie wychowawczej, prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi, przepisami dotyczących pieczy zastępczej.Wysokość wynagrodzenia 2000 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca w godz. 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00, 11.00-19.00.
Dom Dziecka im. Janusza Korczaka - 2017-08-10 - Płońsk (mazowieckie)

KUCHARZ - do 2 000 PLN

przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Sędziszowa (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnie opracowania spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2017-05-05 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat