INSPEKTOR KONTROLI JAKO艢CI Kolbuszowa oferta pracy "ADMILL" Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR KONTROLI JAKO艢CI
Wynagrodzenie: od 2聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: -kontrola jako艣ci wyrob贸w gotowych,-wsp贸艂praca z dzia艂em technologicznym,-nadz贸r nad wyrobem niezgodnym,-znajomo艣膰 wymog贸w jako艣ciowych klient贸w,-prowadzenie rzetelnej dokumentacji.Praca w godzinach od 06.00-14.00, 14.00--22.00
Data publikacji: 2016-08-08
Lokalizacja: Kolbuszowa (podkarpackie)
Pracodawca: "ADMILL" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:JANA WIKTORA 2, 36-100 Kolbuszowa, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
-kontrola jako艣ci wyrob贸w gotowych,-wsp贸艂praca z dzia艂em technologicznym,-nadz贸r nad wyrobem niezgodnym,-znajomo艣膰 wymog贸w jako艣ciowych klient贸w,-prowadzenie rzetelnej dokumentacji.Praca w godzinach od 06.00-14.00, 14.00--22.00
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR KONTROLI JAKO艢CI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Kolbuszowa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podkarpackie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kolbuszowski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Kolbuszowa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: kontroler jako艣ci wyrob贸w przemys艂owych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w pi艣mie - dobry
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe,znajomo艣膰 narz膮dzi jako艣ciowych, dok艂adno艣膰 ,odpowiedzialno艣膰.
Nazwa pracodawcy: "ADMILL" Sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kolbuszowej
Adres pracodawcy:
JANA WIKTORA 2, 36-100 Kolbuszowa, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne zarejestrowane w urz臋dzie, kt贸re posiadaj膮 ustalony I lub II profil pomocy i spe艂niaj膮 wymagania pracodawcy zg艂oszone w ofercie, proszone s膮 o zg艂oszenie si臋 do swojego doradcy klienta,kt贸ry wyda skierowanie do pracy. Pozosta艂e osoby proszone s膮 o bezpo艣redni kontakt z pracodawc膮 - numer telefonu 17 2275260 w.653 e-mail ewa.niemczyk (at) admill.pl
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: kolbuszowski
Gmina pracodawcy: Kolbuszowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Kolbuszowa
Ulica pracodawcy: JANA WIKTORA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kolbuszowej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: kontroler jako艣ci wyrob贸w przemys艂owych
Data dodania oferty pracy: 08.08.2016
Oferta pracy wa偶na do: 06.09.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 08.08.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 08.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie grupowych, indywidualnych zaj臋膰 rehabilitacyjnych, prowadzenie dokumentacji medycznej, kontrolowani efekt贸w procesu rehabilitacji
Zesp贸艂 Sanatoryjno-Szpitalny Rehabilitacji Narz膮du Ruchu GWAREK - 2018-01-08 - Gocza艂kowice-Zdr贸j (艣l膮skie)
Nab贸r dotyczy zatrudnienia na stanowisku: inspektor od 01.09.2017 r , w pe艂nym wymiarze czasu pracy z jednoczesnym zastrze偶eniem, 偶e umowa na czas nieokre艣lony mo偶e by膰 poprzedzona umowa na czas pr贸bny / okre艣lony.Zakres zada艅 podstawowych wykonywanych na stanowisku:1. wykonywanie zada艅 i czynno艣ci w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania post臋powa艅 o udzielanie zam贸wie艅 publicznych zgodnie z zasadamii trybami okre艣lonymi w ustawie Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz w wewn臋trznych regulaminach udzielania zam贸wie艅, kt贸re obowi膮zuj膮 w Domu Pomocy Spo艂ecznej MORS,2. prowadzenie i sporz膮dzanie pe艂nej dokumentacji dotycz膮cej prowadzonych post臋powa艅 przetargowych ( sporz膮dzanie specyfikacji, um贸w, protoko艂贸w ),3. udzia艂 w pracach komisji przetargowej,4. udzia艂 w opracowywaniu rocznego planu zam贸wie艅 publicznychprzewidzianych do realizacji przez jednostk臋,5. sporz膮dzanie wniosk贸w dotycz膮cych udzielania zam贸wie艅, kt贸rych warto艣膰 nie przekracza 30000 euro organizowanie zakup贸w, towar贸w, us艂ug i materia艂贸w zgodnie z ustaw膮 prawo zam贸wie艅 publicznych,6. przygotowywanie zlece艅 i um贸w w zakresie bie偶膮cych napraw, remont贸w i konserwacji,7. udzia艂 w pracach zwi膮zanych z przeprowadzeniem kasacji sprz臋tu b臋d膮cego na wyposa偶eniu jednostki,8. udzia艂 w pracach komisji do przyjmowania darowizn pieni臋偶nych i niepieni臋偶nych, sporz膮dzanie protoko艂贸w,9. wystawianie i prowadzenie ewidencji kart drogowych i rozliczenie zu偶ycia paliwa pojazd贸w s艂u偶bowych DPS MORS w Stegnie,10. udzia艂 w opracowywaniu wewn臋trznych zarz膮dze艅, regulamin贸w i instrukcji og贸lnych dotycz膮cych DPS MORS w Stegnie,11. przygotowanie i um贸w cywilno-prawnych w zakresie dzier偶awy teren贸w i pomieszcze艅 Domu Pomocy Spo艂ecznej MORS w Stegnie.Wymagania dokumenty:1) kserokopi臋 dowodu osobistego,2) wype艂niony kwestionariusz dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie,3) 偶yciorys (CV ) i list motywacyjny,4) kserokopi臋 dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie i kwalifikacje zawodowe,5) kserokopi臋 艣wiadectw pracy,6) o艣wiadczenia w艂asnor臋cznie podpisane:a) o stanie zdrowia pozwalaj膮cemu na prace na ww. stanowisku b) o艣wiadczenie o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych, korzystaniu z pe艂ni praw publicznych,c) o艣wiadczenie o nie poszlakowanej opinii,d) o艣wiadczenie kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji zgodnie z ustaw膮 z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz.926 z p贸藕n. zm. ).Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie z dopiskiem : Nab贸r na wolne stanowisko inspektora w Domu Pomocy Spo艂ecznej MORS w Stegnie w terminie do dnia 30 .06.2017 r. w kadrach Domu Pomocy Spo艂ecznej MORS w Stegnie ul. Morska 11, 82-103 Stegna do godz. 14:00.Informacja o wynikach naboru b臋dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.nowydworgdanski.pl/ oraz na stronie internetowej Domu Pomocy Spo艂ecznej MORS w Stegnie.Dokumenty nie wykorzystane w procesie rekrutacji nie b臋d膮 odsy艂ane.
Dom Pomocy Spo艂ecznej MORS w Stegnie - 2017-06-14 - Stegna (pomorskie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku pracy: -przygotowywanie rozkaz贸w o przyznaniu nagr贸d uznaniowych, o mianowaniu na stopie艅 w korpusie podoficer贸w, akt贸w mianowa艅 oraz innej dokumentacji wynikaj膮cej ze stosunku s艂u偶bowego funkcjonariuszy w zakresie wskazanym przez prze艂o偶onych w oparciu o weryfikacj臋 obowi膮zuj膮cych przepis贸w i uprzednio zaopiniowan膮 i przeanalizowan膮 przez funkcjonariuszy Referatu ds. Funkcjonariuszy dokumentacj臋 (wnioski). Sporz膮dzanie wyci膮g贸w ze zbiorczych rozkaz贸w celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy. -udzielanie informacji oraz sporz膮dzanie r贸偶nego rodzaju za艣wiadcze艅 wynikaj膮cych ze stosunku s艂u偶bowego funkcjonariuszy oddzia艂u na pro艣b臋 zainteresowanych celem przed艂o偶enia w urz臋dach, jak r贸wnie偶 korzystania z przys艂uguj膮cych uprawnie艅 przez samych zainteresowanych, ich prze艂o偶onych oraz funkcjonariuszy i pracownik贸w innych kom贸rek organizacyjnych W-MOSG. Przygotowywanie projekt贸w odpowiedzi, opinii do organ贸w 艣cigania na zapytania dotycz膮ce funkcjonariuszy;-zak艂adanie, prowadzenie i bie偶膮ce uzupe艂nianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez w艂膮czanie oraz wpisywanie wytworzonych dokument贸w zwi膮zanych ze stosunkiem s艂u偶bowym poszczeg贸lnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania s艂u偶by;-dokonywanie archiwizacji oraz klasyfikowania dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydzia艂u Kadr i Szkolenia oraz prowadzenie rejestru zwolnie艅 lekarskich celem dokumentowania okres贸w absencji chorobowej funkcjonariuszy;-opiniowanie pr贸艣b, wniosk贸w i meldunk贸w sk艂adanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich w艂a艣ciwego za艂atwienia. - nanoszenie na roczne karty ewidencji obecno艣ci w s艂u偶bie funkcjonariuszy pozostaj膮cych w 艣cis艂ej kadrze kierowniczej oddzia艂u danych dotycz膮cych przys艂uguj膮cych oraz wykorzystanych urlop贸w, absencji wynikaj膮cej ze zwolnie艅 lekarskich, zwolnie艅 od zaj臋膰 s艂u偶bowych, szkole艅 oraz podr贸偶y s艂u偶bowych celem rzetelnego dokumentowania wszelkich przypadk贸w nieobecno艣ci w s艂u偶bie b膮d藕 w sta艂ym miejscu pe艂nienia s艂u偶by;-wspomaganie czynno艣ci lokalnego administratora bezpiecze艅stwa zbioru w Wydziale Kadr i Szkolenia okre艣lonych w Polityce bezpiecze艅stwa przetwarzania danych osobowych w W-MOSG, opiniowanie zasadno艣ci nadania uprawnie艅 pracownikom i funkcjonariuszom WKiSz oraz prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej ochrony danych osobowych (przetwarzanie zbior贸w danych osobowych, dost臋pu do zbioru, itp.).
Warmi艅sko-Mazurski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w K臋trzynie - 2018-02-14 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
kierowca
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
sprawowanie nadzoru inwestorskiego rob贸t remontowych: wykonywanie rob贸t budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem, organizowanie i kierowanie naprawami bie偶膮cymi, konserwacyjnymi i remontamikapitalnymi obiekt贸w budowlanychnadz贸r nad stanem technicznym obiekt贸w budowlanych i urz膮dze艅 administrowanych przez Infrastruktur臋 12 WOG Toru艅, kontrolowanie rozlicze艅 matria艂owych i wykonywanych rob贸t konserwacyjno- naprawczych, planowanie remont贸w bie偶膮cych, kontrolowanie zgodnie z przepisami MON wykaz贸w stanowisk o os贸b, dla kt贸rych wymagane jest posidanie kwalifikacji w zakresie eksploatacji urz膮dze艅 , instalacji i siecu cieplnych
12 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia - 2017-11-16 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
wykszta艂cenie bez znaczenia, min. 3-letnie do艣wiadczenie, znajomo艣膰 selekcji zwierz膮t futerkowych. Wyselekcjonowanie zwierz膮t futerkowych w ilo艣ci 11 100 szt.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - D臋bowiec (wielkopolskie)
organizowanie i prowadzenie szkole艅 z zakresu BHP, ustalanie przyczyn i okoliczno艣ci wypadk贸w pracownik贸w, sporz膮dzanie dokumentacji powypadkowej;
Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach - 2018-03-23 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Zabrze (艣l膮skie)
Usuwanie usterek w zespo艂ach i uk艂adach samochod贸w ci臋偶arowych, ustalanie przyczyn, wad i uszkodze艅 poszczeg贸lnych uk艂ad贸w, wymiana p艂yn贸w eksploatacyjnych, organizowanie stanowiska pracy.
F.H.U. TRUCKPARTS Janusz M贸rawski - 2017-12-08 - Soko艂贸w Podlaski (mazowieckie)
Nadz贸r nad terminow膮 realizacj膮 zlece艅 za艂adunkowych oraz transportowych, kontrola faktur za us艂ugi transportu drogowego, sporz膮dzanie codziennych raport贸w przewozowych oraz tworzenie plan贸w na nast臋pne dni.
PCC INTERMODAL SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-12-07 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Sta偶 dla os. powy偶ej 30 roku 偶ycia.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bie偶膮cych spraw ze sta艂ymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z pe艂nomocnictwami
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
pomoc ksi臋gowego
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Mszana Dolna (ma艂opolskie)
wykonywanie prac zleconych przez komornika, w szczeg贸lno艣ci rejestracja spraw egzekucyjnych, przygotowywanie projekt贸w pism procesowych, kontrolowanie obiegu dokument贸w
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Opracowywanie i aktualizowanie Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Miasta S艂upska oraz sporz膮dzanie miesi臋cznych informacji z przebiegu zada艅 inwestycyjnych realizowanych przez miasto.; opracowywanie i aktualizacja Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Miasta S艂upska; aktualizowanie cz臋艣ci maj膮tkowej Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta S艂upska we wsp贸艂pracy z Wydzia艂em Finansowym; sporz膮dzanie miesi臋cznych informacji z przebiegu zada艅 inwestycyjnych realizowanych przez Miasto S艂upsk oraz zbiorowego harmonogramu rzeczowo finansowego tych inwestycji; organizowanie spotka艅 dotycz膮cych realizacji zada艅 inwestycyjnych. Szczeg贸艂owe informacje dost臋pne na stronie biuletynu informacji publicznej Urz臋du Miejskiego w S艂upsku.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2016-01-21 - S艂upsk (pomorskie)
Wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze; mile widziane do艣wiadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego; dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i technik prac biurowych; dobra organizacja pracy; odporno艣膰 na stres; dyspozycyjno艣膰; gotowo艣膰 do pracy zmianowej; przyjmowanie i nadawanie poci膮g贸w; obs艂uga dokumentacji; kontakt z partnerami;
PCC INTERMODAL SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-02-26 - Gliwice (艣l膮skie)
Naprawa maszyn
PPHU TOMPOL TOMASZ PIETRUS - 2017-01-02 - Myjomice (wielkopolskie)
Praca na stanowisku: Inspektora ochrony przeciwpo偶arowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-03-04 - Balice (ma艂opolskie)
Operator maszyny rozlewniczej
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Gola G贸rowska (dolno艣l膮skie)
/ Bli偶sze informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie: nadzorowa艂a i odbiera艂a roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowa艂a obmiary i kosztorysy wykonawc贸w; dokonywa艂a rozlicze艅 finansowych z wykonawcami rob贸t; dokonywa艂a typowania rob贸t, przedmiarowania i wykonywania kosztorys贸w; przygotowywa艂a za艂o偶enia do zam贸wie艅 dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: 1800 do 2250 z艂/brutto (p艂aca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wys艂uga lat). Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony sze艣膰 miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w niepe艂nym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpocz臋cia pracy: po rozstrzygni臋ciu naboru ok. 24.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30 wed艂ug harmonogramu. Poziom wykszta艂cenia: 艣rednie techniczne lub wy偶sze techniczne o kierunku budownictwo og贸lne. Uprawnienia budowlane w specjalno艣ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz膮dze艅 elektrycznych i elektroenergetycznych. Do艣wiadczenie zawodowe przy 艣rednim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wy偶szym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiej臋tno艣ci: umiej臋tno艣膰 kosztorysowania rob贸t budowlanych, dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL. Znajomo艣膰 ustawy prawo-budowlane, ustawa zam贸wie艅 publicznych, kodeks cywilny w zakresie rob贸t budowlanych.
CENTRUM US艁UG WSP脫LNYCH W KATOWICACH - 2017-03-29 - Katowice (艣l膮skie)
pon- pt 7-15
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Opole (opolskie)
Udzia艂 w kontrolach , ogl臋dzinach oraz przygotowywanie materia艂贸w do sprawozda艅
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Opole Lubelskie (lubelskie)
rowadzenie analizy sposobu wykorzystania nieruchomo艣ci, w celu w艂a艣ciwej gospodarki obiektami Nadodrza艅skiego Oddzia艂u SGprowadzenie teczek kompleks贸w, album贸w nieruchomo艣ci i ksi膮偶ek obiekt贸w budowlanych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, w celu ewidencjonowania posiadanych przez Nadodrza艅ski Oddzia艂 SG obiekt贸wprzygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z dokonywaniem op艂aty rocznej z tytu艂u trwa艂ego zarz膮du nieruchomo艣ciami oraz podatku od nieruchomo艣ci, w celu prowadzenia rzetelnej gospodarki nieruchomo艣ciamiprzygotowywanie wniosk贸w, projekt贸w um贸w dzier偶awy nieruchomo艣ci, projekt贸w plan贸w przekazywania nieruchomo艣ci do Agencji Mienia Wojskowego, w celu w艂a艣ciwego zagospodarowania nieruchomo艣ci zb臋dnych lub czasowo niewykorzystanych oraz dopilnowania realizacji tych um贸wuczestniczenie w przekazywaniu obiekt贸w i urz膮dze艅 bezpo艣rednim u偶ytkownikom oraz sporz膮dzanie protoko艂贸w zdawczo-odbiorczych,w celu nale偶ytego przekazywania nieruchomo艣ciprowadzenie sprawozdawczo艣ci z gospodarki nieruchomo艣ciami, w celu oceny wykorzystania nieruchomo艣ci na cele Stra偶y Granicznej.
NADODRZA艃SKI ODDZIA艁 STRA呕Y GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-03-14 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
tworzenie aplikacji softwareowych do rozwi膮zywania zagadnie艅 in偶ynierskich, tworzenie i rozbudowa aplikacji bazowych wspomagaj膮cych proces projektowania, zarz膮dzanie systemem informatycznym nadzoruj膮cych obieg dokument贸w w procesie projektowania, budowy prototyp贸w testowania produktu, rozbudowa, administrowanie istniej膮cymi aplikacjami i narz臋dziami informatycznymiwymagania:wykszta艂cenie wy偶sze, bieg艂a znajomo艣膰 C#, SQL, Matlab+Simulink, Excel+Visual Basic, MS Office, tworzenie i wymiana informacji w firmie, 5 lat do艣wiadczenia na tym stanowisku, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego stopniu bardzo dobrym
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Poznanie funkcjonowania Inspektoratu Nadzoru i Monitorowania Bezpiecze艅stwa Ruchu Morskiego poprzez obserwacj臋 oraz czynny udzia艂 w realizacji zada艅. Zapoznanie si臋 z obowi膮zuj膮cymi procedurami dzia艂ania, funkcjonowaniem system贸w monitorowania ruchu statk贸w i procesem obiegu informacji. Asystowanie podczas zarz膮dzania ruchem statk贸w, komunikacji radiowej oraz realizacji instrukcji dzia艂ania s艂u偶by kontroli ruchu statk贸w (VTS) i SSN/NCA.
URZ膭D MORSKI W GDYNI - 2018-06-12 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji rzeczowych sk艂adnik贸w maj膮tku za pomoc膮 dedykowanego programu komputerowego. Wykonywanie pism i dokument贸w (WORD EXCEL). Ewidencjonowanie dokument贸w, rozliczanie pobranych dokument贸w. Obs艂uga telefonu, faxu i innych urz膮dze艅 biurowych. Dora藕nie przygotowywanie sto艂贸w konferencyjnych.
Centralny O艣rodek Szkolenia Stra偶y Granicznej im. Marsza艂ka Polski J贸zefa Pi艂sudskiego - 2017-12-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Danowo (zachodniopomorskie)
.
U ASI JOANNA 艢WI膭TKOWSKA - 2017-11-13 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Adekwatnie do stanowiska
Delikatesy "U SOSNY" S.C. Wojciech Sosnowski, Ma艂gorzata Sosnowska - 2018-05-02 - Tuszyn (艂贸dzkie)
pomoc w przygotowywaniu posi艂k贸w
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Olkusz (ma艂opolskie)