INSPEKTOR SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: INSPEKTOR SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 1 873,84 PLN
Zakres obowiązków: rowadzenie analizy sposobu wykorzystania nieruchomości, w celu właściwej gospodarki obiektami Nadodrzańskiego Oddziału SGprowadzenie teczek kompleksów, albumów nieruchomości i książek obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu ewidencjonowania posiadanych przez Nadodrzański Oddział SG obiektówprzygotowywanie dokumentów związanych z dokonywaniem opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu nieruchomościami oraz podatku od nieruchomości, w celu prowadzenia rzetelnej gospodarki nieruchomościamiprzygotowywanie wniosków, projektów umów dzierżawy nieruchomości, projektów planów przekazywania nieruchomości do Agencji Mienia Wojskowego, w celu właściwego zagospodarowania nieruchomości zbędnych lub czasowo niewykorzystanych oraz dopilnowania realizacji tych umówuczestniczenie w przekazywaniu obiektów i urządzeń bezpośrednim użytkownikom oraz sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych,w celu należytego przekazywania nieruchomościprowadzenie sprawozdawczości z gospodarki nieruchomościami, w celu oceny wykorzystania nieruchomości na cele Straży Granicznej.
Data publikacji: 2016-03-14
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rowadzenie analizy sposobu wykorzystania nieruchomości, w celu właściwej gospodarki obiektami Nadodrzańskiego Oddziału SGprowadzenie teczek kompleksów, albumów nieruchomości i książek obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu ewidencjonowania posiadanych przez Nadodrzański Oddział SG obiektówprzygotowywanie dokumentów związanych z dokonywaniem opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu nieruchomościami oraz podatku od nieruchomości, w celu prowadzenia rzetelnej gospodarki nieruchomościamiprzygotowywanie wniosków, projektów umów dzierżawy nieruchomości, projektów planów przekazywania nieruchomości do Agencji Mienia Wojskowego, w celu właściwego zagospodarowania nieruchomości zbędnych lub czasowo niewykorzystanych oraz dopilnowania realizacji tych umówuczestniczenie w przekazywaniu obiektów i urządzeń bezpośrednim użytkownikom oraz sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych,w celu należytego przekazywania nieruchomościprowadzenie sprawozdawczości z gospodarki nieruchomościami, w celu oceny wykorzystania nieruchomości na cele Straży Granicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 873,84 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
rozpoczęcie zatrudnienia kwiecień/maj ; okres zatrudnienia 12 miesięcy1873,84+dodatek za wysługę lat(5% do 20%)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 873,84 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
n i e z b ę d n e wykształcenie: średnie pozostałe wymagania niezbędne: umiejętność obsługi komputera; umiejętność pracy w zespole; komunikatywność; dokładność i systematyczność wymagania dodatkowe wykształcenie kierunkowe - ekonomiczne min. 6 miesięczne doświadczenie w pracy w administracji
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys i list motywacyjny oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego kopie świadectw pracy z poprzednich zakończonych okresów zatrudnienia
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.03.2016
Oferta pracy ważna do: 21.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wywóz nieczystości
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Stary Dzierzgoń (pomorskie)
praca przy montażu przydomowych oczyszczalni
HABA RL PPHU Rafał Lusina - 2016-03-04 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca na rynku Ukrainy, nawiązywanie kontaktów handlowych, organizowanie targów i seminariów branżowych (górnictwo) na terenie Ukrainy. Opracowywanie dokumentacji handlowej w języku ukraińskim i rosyjskim. nadzór logistyczny i finansowy nad dostawami towarów.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Mikołów (śląskie)
Czyszczenie formy do wylewki mieszanki betonowej.Zalewanie form betonem.Wywózka elementów gotowych.Załadunek wyrobów betonowych.
GLOB-METAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-10 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kasowa, sprzedaż produktów bankowych, obsługa desponencka
Bank Pekao S.A. - 2017-09-28 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- Praca w sklepie samoobsługowym, sprzedaż art. spożywczych i przemysłowycg.- Wynagrodzenie: od 2300 do 2600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00 od poniedziałku do soboty według grafika. Praca również w niedziele w godz.: 9:00-17:00. Praca wg grafiku. Wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Obsługa terminala płatniczego. Wymagana aktualna Książeczka sanepidu. Umiejętność obsługi kasy fiskalnej. Kontakt wstępnie telefoniczny (tel.: 665-709-206, 609-708-448, 609-708-459) w godz.: 8:00-18:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą, lub e-mail: comsyl (at) wp.pl
HURTOWA SPRZEDAŻ MIĘSA I WĘDLIN HEBOS BOGDAN SERAFIN - 2018-08-13 - Katowice (śląskie)
sprzątanie pokoi hotelowych, przygotowanie śniadań, bieżąca obsługa gości hotelowych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kluczbork (opolskie)
Wdrażanie rozwiązań w systemach baz danych, systemie MRP II/ERP Impuls Evo oraz narzędziach analitycznych (w tym MS Excel); bieżąca obsługa administracyjna systemów IT w organizacji; wsparcie IT pionów biznesowych.(Pracodawca oferuje: udział w strategicznych dla organizacji projektach, wsparcie członów zespołu oraz dobrą atmosferę pracy, pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość zdobywania nowych doświadczeń).
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2017-11-03 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
Nadzorowanie robót elektrycznych. Praca jeden dzień w tygodniu.
I.B.R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-25 - Głuchołazy (opolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż towaru.
KUŚWIK SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-10 - Kalisz (wielkopolskie)
Dostarczanie części
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Nisko (podkarpackie)
Wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych; wykonywanie masaży; prowadzenie zajęć na sali gimnastycznej; prowadzenie dokumentacji medycznej.
Centrum Profilaktyki i Rehabilitacji Renata Grabowska - 2017-12-18 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Poniatowa (lubelskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
zabiegi kosmetyczne: manicure, pedicure, regulacja brwi
CENTRUM POLSKA SP. Z O.O. - 2017-12-28 - Międzylesie (wielkopolskie)
Formowanie chleba, ważenie
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"ŻARKI - 2017-08-29 - Żarki (śląskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie materiałów:- kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.
Urząd Miasta Płocka - 2018-07-26 - Płock (mazowieckie)
kompletowanie, pakowanie elementów do wysyłki, segregacja elementów
PPUH "BRAMSTER" MIETŁA ADAM - 2016-04-13 - Nowe Chechło (śląskie)
przygotowanie i lakierowanie samochodów ciężarowych
Usługi Transportowo-Sprzętowe wł. Sebastian Kądziołka - 2018-03-14 - Ruda Śląska (śląskie)
prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Mława (mazowieckie)
praca przy produkcji zapałek, konserwacja, naprawa maszyn,
EUROMATCH Spółka z o.o. Bystrzyca Kłodzka - 2016-03-09 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Obsługa maszyny
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Pabianice (łódzkie)
obróbka elementów ze stali
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Żagań (lubuskie)
obsługa kasy w pełnym zakresie; windykacja należności i prowadzenie korespondencji w tym zakresie (bieżąca współpraca z radcą prawnym); analiza sald rozrachunkowych; rozliczanie płatności z odbiorcami i dostawcami; sporządzanie pism zewnętrznych, kompensat rozrachunków i not korygujących; naliczanie odsetek z tytułu nietermimowych zapłat; sporządzanie potwierdzeń sald; sporządzanie informacji i analiz związanych z windykacją należności; kontrola opłat związanych z postępowaniem sądowym oraz egzekucyjnymGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2018-02-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-pełnienie czynności inspektora nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie realizacji zleceń, umów i inwestycji oraz prowadzenie obowiązującej w tym zakresie dokumentacji;-nadzorowanie prac budowlanych realizowanych przez podmioty zewnętrzne-nadzór nad przestrzeganiem technologii i jakości robót, przepisów bhp, przeciwpożarowych, bezpiecznych metod pracy;-nadzór nad utrzymywaniem obiektów budowlanych w ciągłej sprawności technicznej;-planowanie oraz nadzorowanie przeglądów technicznych budynków i budowli - zgodnie z zapisami prawa budowlanego oraz sporządzanie obowiązujących w tym zakresie protokołów oraz niezbędnej dokumentacji;-dokonywanie ocen technicznych budynków,-weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej, wykonawczej i powykonawczej-sporządzanie kosztorysów inwestorskich i SIWZ;-sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów ofertowych, powykonawczych;-udział w przygotowywaniu, realizacji i rozliczaniu inwestycji, w postępowaniach przetargowych i komisjach technicznych;-wybór wykonawców do realizowanych zadań remontowych;-stosowanie procedur jakościowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Wspólnota - 2018-05-14 - Będzin (śląskie)
Praca na produkcj: zgrzewanie i konfekcjonowanie worków foliowych. Praca na 3 zmiany w godzinach 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.
PAM-FOLIE SP. Z O.O. - 2017-09-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa maszyn do przerobu tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Sokołów (mazowieckie)
przyjmowanie i wydawanie towarów, wypełnianie dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Sosnowiec (śląskie)
-nastawienie na współpracę-otwartość na potrzeby klienta-zamiłowanie do produktu-dbałość o produkty i ich oznaczenia.Praca poniedziałek - niedziela III zmiany 6-14,14-22,22-6. System i rozkład czasu pracy równoważny.
AUCHAN POLSKA Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Mikołów (śląskie)