INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie materiałów:- kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.
Data publikacji: 2018-07-26
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie materiałów:- kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1.obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260);2.nieposzlakowana opinia;3.pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5.wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa;6.staż pracy minimum 3 lata, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych, wynikające ze świadectw pracy załączonych w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7.uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania budowy i robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej;8. przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;9. prawo jazdy kat. B;10.umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji technicznych na budowach;11.znajomość programów do kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.).
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowaniai nadzorowania budowy i robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym i dodany skan dokumentu;11. oświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym i dodany skan dokumentu;12. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym i dodany skan dokumentu;13. oświadczenie o posiadaniu umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji technicznych na budowach - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;14. oświadczenie o znajomości programów do kosztorysowania poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;15. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 5 sierpnia 2018r.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6;
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 26.07.2018
Oferta pracy ważna do: 05.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie montażu szklieltów zbrojeniowych ,montowanie zbrojenia i inne prace zlecone na terenie RP
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Rzeszów (podkarpackie)
SPRZĄTANIE SAL, KORYTARZY, MYCIE OKIEN, WIESZANIE FIRAN;
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace pomocnicze na budowie, wznoszenie obiektów przemysłowych, bloków mieszkalnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Kadzice (małopolskie)
Zgodnie z zawodem.
P.P.H.U BALTON SŁAWOMIR CZARZASTY - 2017-08-21 - Wielbark (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Urząd Miejski w Przemyślu - 2017-02-14 - Przemyśl (podkarpackie)
Wykształcenie brak wymagań; doświadczenie zawodowe mile widziane; niekaralność; ochrona obiektów przemysłowych; miejsce pracy Knurów; praca w godz. 15:00-7:00, weekendy i święta w godz. 7:00-19:00;
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA "TATWEDO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Knurów (śląskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych dla przemysłumotoryzacyjnego. Praca na dwie zmiany w godzinach: 6-14 / 14-22
"ATP" M i M Safian S.C. - 2017-12-05 - Opole (opolskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-10-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wycinka i pielęgnacja drzew
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "OFI" K.A. MICHALISZYN SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprzedaż mebli, praca w godz. 10-18/12-20
Katowickie Przedsiębiorstwo Meblowe AGATA S.A - 2016-05-16 - Opole (opolskie)
Uczestniczenie w przeglądach użytkowanych obiektówWypisywanie zapotrzebowań na materiały w celu wystawienia dowodów przychodowo-rozchodowychKontrolowanie prawidłowego wykorzystania materiałówWykonywanie rozliczeń prac remontowychRejestrowanie wydatków poniesionych na konserwację obiektówNadzór nad prawidłowym prowadzeniem książek pracy konserwatoraProwadzenie rejestru zgłoszonych usterekProwadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy pracowników zespołu.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-12-04 - Chełm (lubelskie)
rozliczenia materiałów ( sprzedaż, zakup)
Usługi Techniczne " Grom" s.j. Mirosława Grom i Józef Grom Ostrowite - 2018-03-27 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
rozładunek, załadunek towaru
ALFA BUDZYŃSKI Spółka Jawna - 2016-02-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kontrola jakości liczników elektrycznych (sprawdzanie przewodów i podzespołów)praca w Ostaszewie
FlexHR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia EWA KORECKA - 2016-01-12 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie stwierdzania reprezentacji Skarbu Państwa oraz wykonywania praw właścicielskich Skarbu Państwa w stosunku do: śródlądowych wód płynących, wód podziemnych, gruntów pokrytych tymi wodami, nieruchomości gruntowych położonych m.in. w międzywału i pod wałami przeciwpowodziowymi, położonych na tych nieruchomościach budynków, budowli i innych urządzeń wodnych,- rozpatrywanie wniosków, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie stwierdzenia ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarb Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne,- rozpatrywanie wniosków, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w przedmiocie uwłaszczenia państwowych osób prawnych, w szczególności Polskich Kolei Państwowych i uczelni publicznych, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ścinanie pieczarek– sortowanie i pakowanie pieczarek do pudełek– wykonywanie innych prac zleconych przez Pracodawcę
kontakt przez OHP - 2018-01-19 - Holandia (Holandia)
Roboty przy stawianiu budowli w stanie surowym, remonty budynków, wznoszenie fundamentów, stawianie ścian i konstrukcji z cegieł, kamienia i innych materiałów, wykańczanie elewacji, konserwacja różnych konstrukcji i budynków, nakładanie tynków na ściany i sufity, kładzenie materiału izolacyjnego na ściany, prace wykończeniowe ścian wewnętrznych i zewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie województwa sprawozdań resortowych oraz jednorazowych sporządzonych przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca administracyjno - biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa konsumenta
PIOTR DWOROK FIRMA GASTRONOMICZNO-USŁUGOWA - 2017-09-29 - Wyry (śląskie)
Przygotowywanie pism, udział w rozprawach sądowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)
Konkurs: A1342/17stażystaTermin przyjmowania zgłoszeń: 02.03.2017, 15:00Termin rozstrzygnięcia konkursu: 24.03.2017, 14:00Organizator: Sąd Rejonowy w Ostrowie WielkopolskimDyrektor Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskimogłasza konkurs na staż urzędniczy do Wydziału Orzeczniczegow Sądzie Rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim.Nazwa i adres sądu - Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Sądowa 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski.Oznaczenie konkursu - A1342/17.Stanowisko stażysta.Liczba stanowisk - 1 w niepełnym wymiarze czasu pracy ( et.).Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, wykonywanie wszystkich czynności i zarządzeń w tych sprawach; redagowanie pism; wykonywanie prac administracyjnobiurowych; wykonywanie czynności kancelaryjnych; obsługa urządzeń biurowych (fax, kserograf, skaner);Wymagania, które powinien spełniać kandydat ubiegający się o stanowisko.Wymagania niezbędneOkreślone w art. 2 pkt 1-6 ustawy z 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (j.t. z 2015 r. poz. 1241) oraz w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z 08 grudnia 2014 r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzana urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz. U. z 2015 r. poz. 54 ze zm.) tj. osoba: która ma pełną zdolność doz czynności prawnych; o nieposzlakowanej opinii; która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; posiadająca wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny.Wymagania dodatkowe znajomość systemu operacyjnego Windows; znajomość aplikacji biurowej MS Office, w tym dobra znajomość Microsoft Word; zdolność analitycznego myślenia; kreatywność; znajomość techniki pracy biurowej w tym: umiejętność szybkiego pisania na komputerze; umiejętność sporządzania notatki służbowej, zredagowania pisma; komunikatywność; umiejętność organizacji własnej pracy; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; wysoka kultura osobista; znajomość ustawy z 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (j.t. z 2015 r. poz. 1241 ze zm.); znajomość ustawy z 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2062 ze zm.); znajomość rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z 23 grudnia 2015 r. Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2316 ze zm.); znajomość zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z 12 grudnia 2003 r. w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz. Urz. MS z 2003 r. nr 5, poz. 22 ze zm.).Zakres i sposób przeprowadzania konkursu oraz kryteria ocen regulują przepisy: art. 3b ust. 4 cyt. wyżej ustawy o pracownikach sądów i prokuratury oraz §710 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 400).
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-02-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przyjmowanie wniosków,przygotowanie projektów dokumentów,przygotowanie opłat,wydawanie materiałów graficznych
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Lipsko (mazowieckie)
Zbrojenie konstrukcji żelbetowych
Mal - System Kamil Posmyk - 2016-11-29 - Siemkowice (łódzkie)
Sprzedaż maszyn rolniczych pozyskanie odbiorców za granicą
MASZ-CIĄG SP.ZO.O. - 2017-05-05 - Komorówko (wielkopolskie)
nadzór nad pracami konserwacyjno - budowlanymi;opracowanie planów remontów okresowych i nadzór nad ich realizacją;nadzór nad funkcjonowaniem floty przedsiębiorstwa.
PPHU AEK ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-08-07 - Wawrów (lubuskie)
przygotowywanie materiałów do produkcji ogrodzeń, szlifowanie, cięcie, wiercenie
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Bługowo (wielkopolskie)
obsługa klientów na stoisku mięsnym, dbanie o wygląd iekspozycję towaru, obsługa urządzeń tj. krajalnice, stekownice, weryikacje terminów ważności.
kontakt przez OHP - 2017-11-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Transport krajowy
FTUH MAX Trans Jacek Puzio - 2018-07-20 - Mielec (podkarpackie)