INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PLANOWANIA STRATEGICZNEGO I POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEW Przemyśl oferta pracy Urząd Miejski w Przemyślu
Stanowisko: INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PLANOWANIA STRATEGICZNEGO I POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Data publikacji: 2017-02-14
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Przemyślu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PLANOWANIA STRATEGICZNEGO I POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw planowania strategicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw planowania strategicznego (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania dodatkowe oraz umiejętności i cechy, które kandydat powinien posiadać dostępne na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Przemyślu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Rynek 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)list motywacyjny, 2) życiorys zawodowy, 3) kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo, 4) kserokopię dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia, 5) kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających: staż pracy, doświadczenie zawodowe, prowadzenie działalności gospodarczej, 6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 7) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oksarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzenie danych osobowych o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem "Oferta na stanowisko inspektora - wieloosobowe stanowisko ds. planowania strategicznego i pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu" w terminie do dnia 20 lutego 2017r. Oferty należy składać do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w Przemyślu, Rynek 1, 37-700 Przemyśl lub przesłać za pośrednictwem urzędu pocztowego. Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie wskazanego wyżej terminu - nie będą rozpatrywane.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: administracja samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw planowania strategicznego
Data dodania oferty pracy: 14.02.2017
Oferta pracy ważna do: 20.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Odbieranie zleceń, odbiór i przewożenie klientów z aplikacją Uber
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kraków (małopolskie)
Rozbiór: łopatki, głów wieprzowych
IRC Czupryńscy - 2016-11-29 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie drobnych napraw, konserwacji sprzętów i urządzeń, sprzątanie i utrzymani w czystości chodników, trawników, kwietników i otoczenia budynku, kontrola stanu technicznegourządzeń w budynku i pomoc w ich naprawie.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Pielgrzymka (dolnośląskie)
prowadzenie rejestru wniosków o udostępnianie informacji publicznej, rozpatrywanie wniosków o udostępnianie danych osobowych, sporządzanie protokołów z narad, inicjowanie działalności informacyjnej i współpraca ze środkami masowego przekazu
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Szczegółowe obowiązki okreslone na stronie BIP Urzedu Miasta i Gminy Solec Kujawski.
Urząd Miasta i Gminy Solec Kujawski - 2016-09-02 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie samochodów nowych do wydania. Mycie samochodów używanych oraz demonstracyjnych.
DYNAMIC MOTORS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tworzenie dokumentacji BHPtworzenie dokumentacji wypadkowejocena ryzyka zawodowegoprzeprowadzanie szkoleń BHP
HM System - 2016-09-29 - Białystok (podlaskie)
Praca biurowa polegająca na zbieraniu i przetwarzaniu zebranych danych w celu opisu przedmiotu zamówienia, oraz obsługa depozytu (przyjęcie, kontrola, zdanie). Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
przewóz towarów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe EMA - 2016-03-24 - Strumień (śląskie)
Kalkulacja podatku według danych otrzymanych od klientów, dokonywanie rozliczeń podatku z Holandii w holenderskich programie księgowym, obsługa w zakresie świadczeń socjalnych w Holandii
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Opole (opolskie)
praca na linii produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Radomsko (łódzkie)
Uczestnictwo w realizacji prac remontowo - budowlanych, uczestnictwo w sporządzaniu umów na roboty budowlane i instalacyjne, uczestnictwo w wyborach ofert, ustalanie zakresów prac remontowych, bezpośrednia współpraca z klientem, praca na stanowisku umysłowym
"GWAREK" Sp.z.o.o. - 2016-06-24 - Jaworzno (śląskie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 7-15 (możliwość wystąpienia nadgodzin);kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-11
MIRKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-24 - Głobino (pomorskie)
Sprawy zaopatrzenia sądu w sprzęt, administrowanie nieruchomościami sądu, ewidencja dowodów rzeczowych, zadania obronne, działania w zakresie zwalczania pożarów i ewidencji pracowników. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu. Dodatkowe informacje związane z ogłoszeniem dostępne na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Kołobrzegu kolobrzeg.sr.gov.pl w zakładce "Oferty pracy".
Sąd Rejonowy w Kołobrzegu - 2018-06-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur, księgowanie przelewów
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Radom (mazowieckie)
montaż instalacji hydraulicznych c.o.
ECODAY Sp. z o. o. - 2015-11-30 - Biała Podlaska (lubelskie)
praca biurowa i w terenie osiedla związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi, gospodarka remontowa, kontrole techniczne zasobów, przygotowanie formalności administracyjno-prawnych, wykonywanie modernizacji i remontów, kontrole i odbiory realizowanych robót, przygotowywanie przetargówpraca na umowę na czas określony z mozliwościa przedłużenia na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2017-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na produkcji, obsługa maszyn podczas ich ruchu,odbiór produktów, nadzór nad procesem produkcji
LEASING TEAM Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Duchnice (mazowieckie)
- obsługa magazynu części zamiennych,- obsługa sprzedaży w sklepie internetowym.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Usługi z zakresu koloryzacji i pielęgnacji włosów
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Malbork (pomorskie)
wg stanowiska
Audio- Car Tomasz Młynarczyk - 2016-08-29 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa maszyn i urządzeń analogowych będących na wyposażeniu warsztatu: frezarki, wytaczarki, tokarki, wiertarki, szlifierki
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca porządkowa, praca załadowczo-wykładowcza
kontakt przez OHP - 2017-06-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa techniczna w zarządzanych i administarowanych nieruchomościach
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Poznań (wielkopolskie)
- Strzyżenie damskie i męskie oraz wykonywanie innych zabiegów, usług fryzjerskich.- Wynagrodzenie: 1900 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 12 miesiąc, z możliwością podpisaniu kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 10:00-20:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności fryzjerskie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-18:00) (Tel. 660-440-514) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Stawowa 3, 40-095 Katowice) lub e-mail: tymak (at) interia.pl
AKADEMIA URODY Maciej Wojdanowicz - 2016-06-08 - Katowice (śląskie)
- Stała obserwacja otoczenia poprzez system monitorujący. Obsługa centrali systemu SAP. Obchód obiektu. Utrzymanie na bieżąco czystości posesji należącej do uczelni, łącznie z odśnieżaniem i sprzątaniem mechanicznym pod nieobecność osób do tego przyporządkowanych. Praca w Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca po 12 godzin dziennie: 6:00-18:00, 18:00-6:00 + soboty, niedziele i święta. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane min. 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy w ochronie. Umijętność podejmowania szybkich decyzji. Obsługa komputera. Kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) am.katowice.pl
AKADEMIA MUZYCZNA IM.KAROLA SZYMANOWSKIEGO - 2016-11-22 - Katowice (śląskie)
Zakres zadań:1) realizacja procedury stypendium szkolnego, zasiłków jednorazowych oraz pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym dla uczniów,2) rozliczanie kosztów dowozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem, realizujących obowiązek szkolny,3) opiniowanie oraz tworzenie wniosków o zwiększenie środków w budżecie w ciągu roku budżetowego, 4) współpraca z organizacjami pozarządowymi,5) rozliczanie dotacji udzielonych podmiotom publicznym,6) udział w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz projektów uchwał, zarządzeń, umów i innych materiałów,7) przekazywanie informacji i materiałów otrzymanych od organu nadzoru pedagogicznego i innych instytucji do prowadzonych jednostek oświaty,8) realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie informacji oświatowej, z ustawy Karta Nauczyciela oraz wynikających z przepisów oświaty,9) przygotowywanie pism oraz wykonywanie innych czynności związanych z pracą wydziału. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta Ustka na niskim parterze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości, z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Praca przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2016 r. w Urzędzie Miasta Ustka wynosił co najmniej 6%. Wynagrodzenie 2500-3500 zł brutto.
Urząd Miasta Ustka - 2016-11-30 - Ustka (pomorskie)
Prowadzenie księgowości w zakresie rejestracji faktur wraz z podatkiem VAT, wystawianie faktur, sporządzenie wyciągów bankowych, prowadzenie kasy
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-10-26 - Bytom (śląskie)
- Prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych. Sporządzaniee planów potrzeb remontowych. Inspekcja obiektów.- Wynagrodzenie: 2850 zł/brutto + wysług lat. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne. Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Uprawnienia budowalne w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Umiejętność obsługi komputera (Ms Office, Norma PRO, Sekocenbud). Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 261-124-320, 694-477-375) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Francuska 30, 40-028 Katowice).
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)