INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM K/M Warszawa oferta pracy Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM K/M
Wynagrodzenie: 2 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2017-07-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Odlewnicza 8, 03-231 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prowadzenie ksiąg rachunkowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, rachunkowość, finanse, bardzo dobra znajomość MS OFFICE, Excel, Word, znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości oraz podatków, 2 letnie doświadczenie zawodowe. Dekretacja, ksiegowanie oraz wystawianie dokumentów ksiegowych, Księgowanie wyciagów bankowych, faktur sprzedazowych, kosztowych. Przygotowanie i ksiegowanie płatnosci, kontropla należności, Ksęgowanie list płac. Czynny udział w zamknieciu miesiąca, wykorzystanie przepisów z zakresu podatków vat, pit, cit oraz rachunkowości. Wynagrodzenie 2000-5000 zł brutto w zależnosci od doświadczenia zawodowego. Kontakt z pracodawcą: CV ma maila dzieciol (at) word.waw.pl.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Odlewnicza 8, 03-231 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Odlewnicza
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.07.2017
Data dodania oferty pracy: 13.07.2017
Oferta pracy ważna do: 31.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie pomieszczeń szkolnych, sal lekcyjnych, korytarzy, sanitariatów, placu szklonego...
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Grabowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa barmańska i kelnerska
Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa, Piotr Krynicki - 2016-09-16 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Brudzice (łódzkie)
dowóz mięsa i wędlin do odbiorców, przyjmowanie gotówki, załadunek i rozładunek samochodu
PPHU LIBRA Zbigniew Stypa - 2018-10-29 - Zawiercie (śląskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
*
Białostockie Centrum Onkologii im. M. Skłodowskiej-Curie - 2018-05-16 - Białystok (podlaskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Kamieńsk (łódzkie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Kraków (małopolskie)
znajomość ustawy:ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy-Kodeks postępowania administracyjnego, obsługa progamu 500+
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Susz - 2016-03-04 - Susz (warmińsko-mazurskie)
1. Przygotowywanie wniosków do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wstępna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zleceń na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletowanie ofert i dokumentów niezbędnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projektów umów na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunkówzamówienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty zpracownikami firm zewnętrznych (uzgadnianie terminówwykonywanych prac, jej zakresu, stawek, płatności, odbiorów, kompletacja ofert i dokumentów niezbędnych przy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczegółów związanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewnętrznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbiór i sporządzanie protokołów odbioru na wykonywane prace przez firmy zewnętrzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych związanych z bieżącą działalnością szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesięcznego opłat jednostek zewnętrznych z zużycia mediów i nośników energii. 12. Przeliczanie danych związanych z zużyciem mediów dla celów rozliczeń i statystycznych. 13. Współpraca z urzędami i jednostkami administracji państwowej. 14. Pisanie pism, sprawozdań, notatek służbowych z prac różnego rodzaju zakładowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Działu. 15. Przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż urządzeńtechnicznych. 16. Sprawdzanie zgodności wykonywanych prac z zarządzeniami jednostek nadrzędnych. 17. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów szpitala. 18. Wypożyczanie dokumentacji technicznej. 19. Pilnowanie terminów realizowanych umów. 20. Sprawdzenie poprawności wykonaniaprotokołów oraz kontrola ważności wykonanych pomiarówelektrycznych w budynkach szpitala. 21. Uczestniczenie wodbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 22. Wykonywanie sprawozdań do GUS (też w wersji elektronicznej). 23. Sporządzanie zbiorczych zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat. 24. Sporządzanie projektów rocznych harmonogramów prac. 25. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urządzenia techniczne i wyposażenie. 26. Sporządzanie projektów pism do jednostek nadrzędnych, urzędów, jednostek współpracujących na zlecenie przełożonych. 27. Współpraca z jednostkami szpitala w tym z Działem Zamówień Publicznych. 28. Aktualizacja wskaźnikówośrodków kosztów działalności podstawowej. 29. Wykonywanie pomiarów powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 30. Współuczestnictwo w pracach różnych komisji powołanych na doraźne potrzeby szpitala. 31. Opisywanie dokumentów finansowych wg obowiązujących w szpitalu zasad. 32. Wpisywanieodpowiednich danych w dokumentach, który jest zobowiązany prowadzić Dział Techniczny ( książka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zgłoszeń itp.) w zakresie realizowanych zadań, a w razie potrzeby również w zakresie prowadzonych przez innych pracowników Działu Technicznego. 33. Opisywanie faktur: podpisanie zleceń, klasyfikację podatku Vat, klasyfikacja kosztów.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2018-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, przyjmowanie wniosków kredytowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Żychlin (łódzkie)
obługa komputera, prace magazynowe, dowóz towaru.
"VERS" SP.ZO.O WAŁCZ - 2016-02-09 - Wałcz (zachodniopomorskie)
-
P.P.U.H. Ray-Trans Racławiczki - 2017-06-08 - Racławiczki (opolskie)
Sporządzanie ewidencji czasu pracy, sporządzanie bilansów strumieni odpadów, sporządzanie dokumentacji ewidencji odpadów, sprzedaż surowców wtórnych dla recyklerów oraz sprzedaż paliwa alternatywnego.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Domaszkowice (opolskie)
Praca biurowa- obsługa komputera, prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości, instalacji i urządzeń technicznych. Wymagane: wykształcenie średnie-techniczne, technik budowlany-3 letni staż pracy lub wyższe techniczne -roczny staż pracy, obsługa Office oraz programu kosztorysowanie-Norma. Doświadczenie zawodowe z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości. Mile widziane uprawnienia budowlane oraz przynależność do Lubuskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-01-24 - Wędrzyn (lubuskie)
łączenie elementów mebli
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Wągrowiec (wielkopolskie)
jw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie PracyUdostępnianie ulotek informacyjnych i reklamowych, wprowadzanie ofert biura na serwisy internetowe, bieżące wprowadzanie odpowiednich danych do komputera
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
administrowanie systemami informatycznymi firmy; kontrola wykonania archiwizacji danych; konfiguracja stacji roboczych oraz oprogramowania; nadzór i kontrola nad telewizją przemysłową i konfiguracja central telefonicznych; opracowywanie rocznych planów wydatków w zakresie pionu informatycznego; konserwacja sprzętu komputerowego; prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne w ramach pełnionych obowiązków; rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników sieci; szkolenie personelu. Pracodawca oferuje: ciekawą, dającą możliwość rozwoju pracę, stabilne warunki zatrudnienia (etat), pakiet socjalny w tym abonament medyczny.
Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa koparko-ładowarki
Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowo-Handlowe "ROMTRANS" Roman Zając - 2016-07-08 - Ostrowy nad Okszą (śląskie)
Prace budowlane,wykończeniowe,ocieplenia budynków,montaż stolarki. Miejsce wykonywania pracy to teren powiatu strzyżowskiego.
Firma Handlowa "ROSE" Leszczak Tomasz - 2018-09-12 - Strzyżów (podkarpackie)
Opracowanie i wdrożenie zasad budżetowania kosztów działalności w Spółce.Realizacja procesu budżetowania koszów zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami przyjętymi w Spółce.Opracowanie metod pomiaru i analiz wielkości ekonomicznych w procesie budżetowania.Dokonywanie pomiaru, analiz i interpretacji danych ekonomicznych i sprawozdań finansowych ( np. kontrola wykonania kosztów, analiza odchyleń od kosztów planowanych).Ustalanie i opiniowanie przyczyn odchyleń od kosztów planowanych i wskazywanie kierunków, źródeł ich eliminacji.Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Spółki w celu poprawy osiąganych efektów ekonomicznych Ustalanie i opiniowanie rocznych planów eksploatacyjnych w zakresie kosztów zużycia materiałów i usług w podziale na poszczególne komórki organizacyjne Spółki.Koordynacja i kontrola wykonania w/w planów i wskazywanie Zarządowi sposobu usunięcia nieefektywnych działań.Projektowanie i wdrażanie systemów informatycznych rachunkowości zarządczej.Ustalanie nieprawidłowości, odchyleń w zakresie procesów i komórek organizacyjnych oraz wskazywanie sposobu i środków umożliwiających ich likwidację ( w zastępstwie).Badanie zgodności kontrolowanych obszarów z wzorcami m.in. normami prawnymi, planami, procedurami ( w zastępstwie).
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Białystok (podlaskie)
podszywanie gotowych wyrobów, prasowanie, przyszywanie guzików, robienie dziurek, pomoc przy krojeniu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Miechów (małopolskie)
praca w kuchni hotelowej, przygotowywanie potraw wg zamówień gości restauracji i na bankiety i konferencje.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Siemiatycze (podlaskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe w jednej z grup świeżej żywności (warzywa/owoce, mięso, ryby, drób); znajomość standardów jakościowych w jednej z wyżej wymienionych grup, samodzielność i duża dokładność w pracy w wyznaczonych ramach czasowych, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, aktualne badania oraz aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych; Mile widziane: doświadczenie w pracy na stanowisku kontroli jakości w centrum dystrybucji lub w zakładzie pakowania owoców i warzyw, wiedza z zakresu jakości owoców i warzyw, znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: bezpośrednia kontrola produktów świeżej żywności dostarczanych do Centrum Dystrybucji, weryfikacja dostaw zgodnie ze specyfikacją, podejmowanie decyzji dotyczących przyjęcia jakościowego produktów do Tesco Polska, praca w systemie zmianowym, w tym zmiany nocne; miejsce pracy: Gliwice, magazyny Tesco
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-23 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż art. alkoholowych, słodycze, prezenty itp.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
przeprowadzanie kontroli warunków bytowych zwierząt, podejmowanie i transportowanie zwierząt. Transport karmy dla zwierząt oraz darowizn.
TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI "FAUNA" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2018-09-14 - Ruda Śląska (śląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp. Analizowanie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, formułowanie wniosków zmierzających do usunięcia zagrożeń. Przeprowadzanie w ramach szkolenia wstępnego instruktażu ogólnego dotyczącego bhp i ppoż. przed dopuszczeniem do wykonywania pracy nowo przyjętych pracowników, prowadzenie postępowań dotyczących wypadków pozostających w związku z pracą. Przeprowadzanie i aktualizowanie ocen ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Opracowywanie szczegółowych instrukcji bhp dla poszczególnych stanowisk pracy. Przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych w zakresie wymagań techniczno-budowlanych. Wyposażanie obiektów w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnicze.
MASTER CLEANERS KRZYSZTOF GÓRNY - 2018-03-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)