REFERENT (ASYSTENT) BANKOWOŚCI Żychlin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT (ASYSTENT) BANKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, przyjmowanie wniosków kredytowych
Data publikacji: 2017-09-29
Lokalizacja: Żychlin (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Żychlin, powiat: kutnowski, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta, przyjmowanie wniosków kredytowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT (ASYSTENT) BANKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żychlin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kutnowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Adres pracodawcy:
Wyszyńskiego 11, 99-300 Kutno, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: kutnowski
Gmina pracodawcy: Kutno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kutno
Ulica pracodawcy: Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 29.09.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta w sklepie spożywczym
SKLEP SPOŻYWCZO-MIĘSNY "REMAKS" - 2017-08-10 - Lubin (dolnośląskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kraków (małopolskie)
• udział w realizacji zamówień klientów w zakresie kontroli wielkości dostaw i wydawania bielizny• przygotowywanie dokumentacji dla klientów pralni• dbałość o terminowość realizowanych zamówień• znakowanie powierzonej bielizny• wyjaśnianie niezgodności oraz reklamacji z zakresie zrealizowanych zamówień
"CitoNet-Bydgoszcz" S.A. - 2016-05-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Protokołowanie na posiedzeniach, rozpisywanie terminów sesji, wykonywanie zarządzeń sędziów
SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-03-31 - Tarnowskie Góry (śląskie)
a.Prowadzenie ewidencji przychodowo – rozchodowej mienia wojskowego i jego rejestru w formie papierowej oraz w systemach informatycznych b.Prowadzenie książek mienia wojskowego wg służbc.Sporządzanie imiennych asygnat obciążeniowych d.Nadzór nad stanem technicznym obiektów, zgłaszanie usterek i awarii e.Archiwizacja dokumentów.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-06-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
układanie podbudowy, krawężników, kostki brukowej, wykonywanie ręczne prac ziemnycvh
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Brzezinka (małopolskie)
Budowanie relacji i sprzedaży w sektorze B2B, doradztwo w zakresie dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb klienta, przygotowywanie ofert i umów, realizacja celów sprzedażowych, uczestnictwo w comiesięcznych spotkaniach w siedzibie w Chorzowie. Wynagrodzenie 3500 zł brutto + prowizja. Firma specjalizuje się w kompleksowym wykonawstwie placów zabaw oraz terenów rekreacyjno-sportowych. Praca na terenie województwa mazowieckiego.
GRUPA SATERNUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-02-22 - Chorzów (śląskie)
zapoznanie się z programami graficznymi, realizacja grafik i zdjęć w programach graficznych, zapoznanie się z obsługą systemową i prawną portalu allegro, zapoznanie się z obsługą nowo powstałego sklepu internetowego, realizacja zadań w nowym sklepie internetowym i podległym mu podstronom,obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur, zarządzanie stanem magazynowym w sklepie ,zapoznanie się z branżą systemów audiowizualnych i systemów profesjonalnego nagłośnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Słupsk (pomorskie)
referent do spraw rozliczeń kont płatników składek
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Słubice (lubuskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzedu oraz aktami prawa wewnętrzengo.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Przygotowanie akt do archiwum.5. Zakładanie teczek akt podatkowych.6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu.7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łęczyca (łódzkie)
Wymagania: wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, rok doświadczenia w księgowości, bardzo dobra obsługa programów komputerowych, prawo jazdy kat B, dyspozycyjność.Zakres obowiązków: księgowanie i kompletowanie dokumentów, pomoc w sporządzaniu dokumentacji przetargowych, przygotowanie danych do sprawozdań z zakresu ochrony środowiska oraz innych sprawozdań
SMAK Dystrybucja Grzegorz Dorosz - 2018-01-25 - Cieszków (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Studzieniec (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)
- przeprowadzanie kontroli wymaga bardzo dobrej znajomości przepisów prawa podatkowego, a praca ma charakter złożony,- pracownik zajmujący stanowisko samodzielnie wybiera metodę kontroli oraz dokumenty do kontroli,- zagrożenie korupcją.Kontakty zewnętrzne:- z kontrolowanymi lub ich przedstawicielami w celu weryfikacji kontrolowanych zdarzeń gospodarczych,- z pracownikami innych organów kontroli(innych urzędów skarbowych, urzędu kontroli skarbowej) lub organów ścigania( policja, straż graniczna).Praca w godz. 8-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.2016 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. kontroli podatkowej - US w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177227
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2016-02-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1. Archiwizacja dokumentacji studenckiej.2. Obsługa klienta (studenta).3. Sporządzanie pism.4. Przygotowywanie dokumentacji wynikającej z regulaminów i zarządzeń.5. Archiwizacja dokumentacji.6. Obsługa wewn. programów informatycznych.7. Przygotowanie od strony organizacyjnej warsztatów i szkoleń dla studentów.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KP i KW, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanu depozytów na oddziałach, segregacja dokumentów kasowych
TGS Technika Grzewcza I Sanitarna Płytki Ceramiczne Krzysztof Stoń - 2016-07-25 - Ruda Śląska (śląskie)
patrolowanie i pilnowanie wyznaczonego obektu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE "GEMES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-26 - Żory (śląskie)
Pomoc:- księgowanie dokumentów,- segregowanie dokumentów wg dat,- archiwizowanie,- rozliczanie ZUS, PIT,- numerowanie dokumnetów.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; współpraca z kontrahentami, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-08-23 - Stargard (zachodniopomorskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie średnie; doświadczenie w pracy w zakresie administracji; zakres zadań: obsługa spraw administracyjnych oraz finansowych związanych z funkcjonowaniem Instytutu, prowadzenie spraw pracowniczych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-03-14 - Gliwice (śląskie)
prace ślusarskie,monterskie i szlifierskie
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Zielona Góra (lubuskie)
praca w dziale zaopatrzenia - rozmowy z kontrachentami, prowadzenie spraw związanych z zakupami, zaopatrzeniem firmy w produkty do produkcji, poszukiwanie nowych dostawców
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Chorzów (śląskie)
wyrób i wypiek pieczywa
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-02-07 - Września (wielkopolskie)
Serwowanie posiłków. Praca na umowę zlecenie w godz. 7-19 w Kołobrzegu. Praca w weekendy.
Ośrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy DOZAMEL Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej KP PSP,- przyjmowanie i podział korespondencji,- obsługa urządzeń biurowych,- prowadzenie terminarza spraw Komendanta Powiatowego,- prowadzenie obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Sulęcin (lubuskie)
Ocena projektów inwestycyjnych, tworzenie struktur centrów przychodów i kosztów, przygotowanie dla działów księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych, okresowe raportowanie do spółki matki według określonych standardów rachunkowych, bieżąca współpraca z kierownikami z różnych obszarów działalności firmy: produkcji, zakupów, księgowości. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - ekonomiczne, mile widziane doświadczenie w dziale controliingu, biegła znajomość języka angielskiego. Miejsce wykonywania pracy wejherowo.
PERFECT CONSULTING - 2017-04-03 - Wejherowo (pomorskie)
współpraca z klientami zagranicznymi i centralą, opracowanie rys. technicznych, wyjasnienie problemów technicznych związanych ze zmianami na produkcie, analiza i wykonywanie kalkulacji technicznych, przeprowadzanie analiz porównawczych.
LEONI KABEL POLSKA SP. Z O.O. - 2017-01-19 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
wysyłanie faktur sprzedwspółpraca ze służbami sparcia sprzedażyanulowanie bądź korygowanie not odsetkowych
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)