INSPEKTOR NADZORU ROBÓT SANITARNYCH Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU ROBÓT SANITARNYCH
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2016-09-12
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU ROBÓT SANITARNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik budowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia budowlane i sanitarne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kosztorysowanie w programie NORMA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, kierunek instalacje sanitarne. Doświadczenie zawodowe mile widziane. Umiejętności: kosztorysowanie w programie NORMA, obsługa komputera. Uprawnienia: budowlane w zakresie instalacji sanitarnych. Obowiązki: nadzorowanie robót, wykonywanie pomiarów robót. Praca na pełen etat w godzinach 7:30-15:30. Kontakt z pracodawcą telefoniczny 261-83-71-31, osobisty ul. Gen. Kaliskiego 2, CV na adres e-mail: ewa.tulibacka (at) wat.edu.pl Miejsce pracy: Wojskowa Akademia Techniczna
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gen. Sylwestra Kaliskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 12.09.2016
Oferta pracy ważna do: 15.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wspieranie przedsiębiorczości i planowania strategicznego, współpraca ze służbami zatrudnienia w zakresie aktywizacji rynku pracy, tworzenie i aktualizacja dokumentów strategicznych Powiatu, podejmowanie działań na rzecz rozwoju i ożywienia gospodarczego Powiatu i regionu, a w szczególności organizowanie prezentacji gospodarczych Powiatu na targach i imprezach wystawienniczych, we współpracy z organami administracji rządowej, samorządowej oraz organizacjami gospodarczymi, przygotowywanie informacji i analiz w zakresie rozwoju gospodarczego, tworzenie baz danych firm powiatu płockiego oraz obiektów do zagospodarowania na terenie powiatu w celu realizacji wspólnych przedsięwzięć gospodarczych.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-03-10 - Płock (mazowieckie)
naprawa i konserwacja samochodów ciężarowych
PUH EUROSPRZĘT MIECZYSŁAW WIECZOREK - 2017-01-31 - Niechcice (łódzkie)
Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-02-13 - Chodzież (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert do NFZ i innych kontrahentów, wystawianie faktur za usługi medyczne, rozliczania z NFZ. Praca w godzinach: 7:30-15:05 (7:35 godzin dziennie - branża medyczna). Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 7 179 84 682 (614).
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWIA we Wrocławiu - 2017-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)
udział w przeglądach technicznych, nadzór nad zleconą konserwacją i drobnymi robotami remontowymi, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie rocznych planów w zakresie remontów, prowadzenie rejestru zgłoszeń w zakresie napraw
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2018-11-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Tczew (pomorskie)
praca w lokalu gastronomicznym
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Rudna Mała (podkarpackie)
Realizacja zadań w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-06-06 - Kraków (małopolskie)
Praca Inspektora ds. inwestycji - nadzór nad realizowanymi w ogrodach inwestycjami, realizowanie umów czasowego zajęcia terenów, rozpatrywanie wniosków o dotacje, udział w walnych zebraniach. Praca w godz. 8-16.Kontakt z pracodawcą: gk-op-pzd (at) o2.pl lub 71 354-41-60
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW - OKRĘG WE WROCŁAWIU - 2018-10-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Referat Finansowy: obsługa urządzeń biurowych, pomoc w pracach przy sporządzaniu informacji z wykonania budżetu, pomoc w archiwizacji dokumentów, pomoc w pracach przygotowania korespodencji wychodzącej z Urzędu Gminy, pomoc w bieżacych pracach rferatu
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Miedźna (śląskie)
wyższe - preferowane prawnicze lub administracyjneSzczegółowe informacje dot. wymaganych umiejętności zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-10-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Holowanie samochodów na holowniku pomocy drogowej.
AUTO CHARA POMOC DROGOWA TRANSPORT SPECJALNY MARIAN CHARA - 2017-01-10 - Wysogotowo (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji biurowej księgowej, prowadzenie należności i zobowiązań, ewidencji kasowej i kadrowej
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Zgierz (łódzkie)
Realizowanie zadań o charakterze administracyjnym
Zakład Karny w Koszalinie - 2016-11-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-26 - Kartoszyno (pomorskie)
obsługa klientów, pozyskiwanie klientów, sprzedaż bezpośrednnia
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Węgrów (mazowieckie)
PRACA NA LINII KAS, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, PRACA PRZY KOMPUTERZEWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZAWODOWE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERAMIEJSCE PRACY MILCZAŃSKA 31F;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 607454164, 514204745 LUB CV NA ADRES E-MAIL:PIOTR.GARBAT (at) KONSALNET.PL
KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O. - 2017-12-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta w sklepie mięsnym.
MARCIN RAPAŁA HURTOWNIA KAL-DRÓB , MARCIN RAPAŁA SKLEP - 2017-04-06 - Kalisz (wielkopolskie)
Nadzór nad prowadzonymi pracami inwestycyjnymi/remontowymi na terenie obiektów należących do Spółdzielni Mieszkaniowej np.: nadzór nad renowacją węzła CO. Korespondencja z lokatorami dot. spraw związanych z instalacjami co i sanitarnymi itp. Godziny pracy do uzgodnienia.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Częstochowa (śląskie)
sortowanie surowców wtórnych
PPHU "Specjał" Sp. z o.o. Rzeszów - 2016-04-21 - Krosno (podkarpackie)
Budowa, demontaż rusztowań. Praca w delegacji na terenie Niemiec (Gelsenkirchen)
PARTNER SHIPYARD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Police (zachodniopomorskie)
kontrola prowadzonych prac sanitarnych ( instalacje wewnętrzne i zewnętrzne ) - weryfikacja zgodności wykonania prac zgodnie z dokumentacją, pozwoleniami, weryfikacja zgodności dostarczonych materiałów i urządzeń przez podwykonawców w stosunku do dokumentacji projektowej, zakres nadzorowanych prac : instalacje c.o, cwu, wod-kan, wentylacja i klimatyzacja, weryfikacja ofert podwykonawców z branży sanitarnej / pod względem cen, zakresu, sprawdzanie kompletności i prawidłowości wykonania przekazanej dokumentacji technicznej, sprawdzanie przedmiarów robót, sprawdzanie otrzymanych wycen od podwykonawców, sporządzanie przedmiarów i wycen robót sanitarnych
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-11-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej. Sporządzanie dokumentacji i zestawieńpłacowych. Obsługa płacowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.). Rozliczanie czasupracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy). Odpowiedzialność za prawidłowość iterminowość rozliczeń ZUS, PIT, US. Przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowamicywilnoprawnymi. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowychdo ZUS. Administrowanie sprawami szkoleniowymi szpiltala. Raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-02-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Gliwice (śląskie)
obsługa wagi elektronicznej, komputera
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A. - 2016-12-20 - Poznań (wielkopolskie)
OBSŁUGA RECEPCJI HOTELU
Daniel Machala Firma Produkcyjno- Handlowo Usługowa EURO-MONT - 2018-01-04 - Dębica (podkarpackie)
Nadzorowanie prac związanych z obsługą sortowni odpadów, kompostowni odpadów oraz składowiska odpadów. Odpowiedzialność za techniczny stan urządzeń i maszyn na terenie zakładu. Rozliczanie paliwa w maszynach. Zaopatrywanie w części potrzebne do obsługi urządzeń i maszyn.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Domaszkowice (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Podzagajnik (mazowieckie)
pielęgnacja chorych mieszkańców, zmiana pościeli, wymiana pampersów; karmienie chorych mieszkańców; mycie nakryć stołowych mieszkańców; dbanie o schludny wygląd mieszkańców i pokoi i ich bezpieczeństwo; organizowanie zajęć na terenie Domu i w ogrodzie, ścisła współpraca z pielęgniarką dyżurną w zakresie usług medycznych przy mieszkańcach.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Tarnów (małopolskie)
-
Firma Usługowa KALIMA Bartłomiej Karcz - 2016-10-17 - Karsin (pomorskie)