INSPEKTOR NADZORU ROBÓT SANITARNYCH Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego

Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU ROBÓT SANITARNYCH

Wynagrodzenie: od 3 800 PLN

Zakres obowiązków: jw

Data publikacji: 2016-09-12

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU ROBÓT SANITARNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik budowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016

Data zakończenia pracy: 28.02.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik budowy

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia budowlane i sanitarne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kosztorysowanie w programie NORMA

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, kierunek instalacje sanitarne. Doświadczenie zawodowe mile widziane. Umiejętności: kosztorysowanie w programie NORMA, obsługa komputera. Uprawnienia: budowlane w zakresie instalacji sanitarnych. Obowiązki: nadzorowanie robót, wykonywanie pomiarów robót. Praca na pełen etat w godzinach 7:30-15:30. Kontakt z pracodawcą telefoniczny 261-83-71-31, osobisty ul. Gen. Kaliskiego 2, CV na adres e-mail: ewa.tulibacka (at) wat.edu.pl Miejsce pracy: Wojskowa Akademia Techniczna

Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Gen. Sylwestra Kaliskiego

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy

Data dodania oferty pracy: 12.09.2016

Oferta pracy ważna do: 15.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR W WYDZIALE ROZWOJU GOSPODARCZEGO I PROMOCJI - od 1 850 PLN

Wspieranie przedsiębiorczości i planowania strategicznego, współpraca ze służbami zatrudnienia w zakresie aktywizacji rynku pracy, tworzenie i aktualizacja dokumentów strategicznych Powiatu, podejmowanie działań na rzecz rozwoju i ożywienia gospodarczego Powiatu i regionu, a w szczególności organizowanie prezentacji gospodarczych Powiatu na targach i imprezach wystawienniczych, we współpracy z organami administracji rządowej, samorządowej oraz organizacjami gospodarczymi, przygotowywanie informacji i analiz w zakresie rozwoju gospodarczego, tworzenie baz danych firm powiatu płockiego oraz obiektów do zagospodarowania na terenie powiatu w celu realizacji wspólnych przedsięwzięć gospodarczych.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-03-10 - Płock (mazowieckie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - 2 000 - 3 000 PLN

naprawa i konserwacja samochodów ciężarowych
PUH EUROSPRZĘT MIECZYSŁAW WIECZOREK - 2017-01-31 - Niechcice (łódzkie)

INSPEKTOR - 2 100 - 3 000 PLN

Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-02-13 - Chodzież (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. ANALIZ I STATYSTYKI - 2 000 - 2 460 PLN

Przygotowywanie ofert do NFZ i innych kontrahentów, wystawianie faktur za usługi medyczne, rozliczania z NFZ. Praca w godzinach: 7:30-15:05 (7:35 godzin dziennie - branża medyczna). Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 7 179 84 682 (614).
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWIA we Wrocławiu - 2017-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS TECHNICZNYCH - 2 800 - 3 200 PLN

udział w przeglądach technicznych, nadzór nad zleconą konserwacją i drobnymi robotami remontowymi, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie rocznych planów w zakresie remontów, prowadzenie rejestru zgłoszeń w zakresie napraw
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2018-11-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI PROCESU PRODUKCYJNEGO - od 3 200 PLN

Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Tczew (pomorskie)

KUCHARZ - od 16 PLN

praca w lokalu gastronomicznym
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Rudna Mała (podkarpackie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 300 PLN

Realizacja zadań w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-06-06 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCYJNYCH - od 3 500 PLN

Praca Inspektora ds. inwestycji - nadzór nad realizowanymi w ogrodach inwestycjami, realizowanie umów czasowego zajęcia terenów, rozpatrywanie wniosków o dotacje, udział w walnych zebraniach. Praca w godz. 8-16.Kontakt z pracodawcą: gk-op-pzd (at) o2.pl lub 71 354-41-60
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW - OKRĘG WE WROCŁAWIU - 2018-10-16 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

Referat Finansowy: obsługa urządzeń biurowych, pomoc w pracach przy sporządzaniu informacji z wykonania budżetu, pomoc w archiwizacji dokumentów, pomoc w pracach przygotowania korespodencji wychodzącej z Urzędu Gminy, pomoc w bieżacych pracach rferatu
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Miedźna (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

wyższe - preferowane prawnicze lub administracyjneSzczegółowe informacje dot. wymaganych umiejętności zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-10-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

prowadzenie dokumentacji biurowej księgowej, prowadzenie należności i zobowiązań, ewidencji kasowej i kadrowej
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Zgierz (łódzkie)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

Realizowanie zadań o charakterze administracyjnym
Zakład Karny w Koszalinie - 2016-11-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 3 850 PLN

Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-26 - Kartoszyno (pomorskie)

TELEMARKETER - od 1 850 PLN

obsługa klientów, pozyskiwanie klientów, sprzedaż bezpośrednnia
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Węgrów (mazowieckie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 14,7 PLN

PRACA NA LINII KAS, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, PRACA PRZY KOMPUTERZEWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZAWODOWE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERAMIEJSCE PRACY MILCZAŃSKA 31F;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 607454164, 514204745 LUB CV NA ADRES E-MAIL:PIOTR.GARBAT (at) KONSALNET.PL
KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O. - 2017-12-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY MIĘSNEJ - od 2 000 PLN

Obsługa klienta w sklepie mięsnym.
MARCIN RAPAŁA HURTOWNIA KAL-DRÓB , MARCIN RAPAŁA SKLEP - 2017-04-06 - Kalisz (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU DS. SANITARNYCH - od 2 500 PLN

Nadzór nad prowadzonymi pracami inwestycyjnymi/remontowymi na terenie obiektów należących do Spółdzielni Mieszkaniowej np.: nadzór nad renowacją węzła CO. Korespondencja z lokatorami dot. spraw związanych z instalacjami co i sanitarnymi itp. Godziny pracy do uzgodnienia.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Częstochowa (śląskie)

SORTOWACZ SUROWCÓW WTÓRNYCH - od 1 850 PLN

sortowanie surowców wtórnych
PPHU "Specjał" Sp. z o.o. Rzeszów - 2016-04-21 - Krosno (podkarpackie)

MONTER RUSZTOWAŃ - od 46,86 PLN

Budowa, demontaż rusztowań. Praca w delegacji na terenie Niemiec (Gelsenkirchen)
PARTNER SHIPYARD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Police (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR NADZORU /SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - 3 000 - 4 000 PLN

kontrola prowadzonych prac sanitarnych ( instalacje wewnętrzne i zewnętrzne ) - weryfikacja zgodności wykonania prac zgodnie z dokumentacją, pozwoleniami, weryfikacja zgodności dostarczonych materiałów i urządzeń przez podwykonawców w stosunku do dokumentacji projektowej, zakres nadzorowanych prac : instalacje c.o, cwu, wod-kan, wentylacja i klimatyzacja, weryfikacja ofert podwykonawców z branży sanitarnej / pod względem cen, zakresu, sprawdzanie kompletności i prawidłowości wykonania przekazanej dokumentacji technicznej, sprawdzanie przedmiarów robót, sprawdzanie otrzymanych wycen od podwykonawców, sporządzanie przedmiarów i wycen robót sanitarnych
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-11-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR - od 2 550 PLN

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej. Sporządzanie dokumentacji i zestawieńpłacowych. Obsługa płacowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.). Rozliczanie czasupracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy). Odpowiedzialność za prawidłowość iterminowość rozliczeń ZUS, PIT, US. Przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowamicywilnoprawnymi. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowychdo ZUS. Administrowanie sprawami szkoleniowymi szpiltala. Raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-02-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Gliwice (śląskie)

WAGOWY/KLASYFIKATOR ZŁOMU - od 20 PLN

obsługa wagi elektronicznej, komputera
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A. - 2016-12-20 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNY - 2 400 - 2 900 PLN

Nadzorowanie prac związanych z obsługą sortowni odpadów, kompostowni odpadów oraz składowiska odpadów. Odpowiedzialność za techniczny stan urządzeń i maszyn na terenie zakładu. Rozliczanie paliwa w maszynach. Zaopatrywanie w części potrzebne do obsługi urządzeń i maszyn.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Domaszkowice (opolskie)

WULKANIZATOR - od 2 000 PLN

.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Podzagajnik (mazowieckie)

OPIEKUN (S) - 997,4 PLN

pielęgnacja chorych mieszkańców, zmiana pościeli, wymiana pampersów; karmienie chorych mieszkańców; mycie nakryć stołowych mieszkańców; dbanie o schludny wygląd mieszkańców i pokoi i ich bezpieczeństwo; organizowanie zajęć na terenie Domu i w ogrodzie, ścisła współpraca z pielęgniarką dyżurną w zakresie usług medycznych przy mieszkańcach.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Tarnów (małopolskie)


Wybierz powiat