INSPEKTOR Ostrów Wielkopolski oferta pracy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: wyższe - preferowane prawnicze lub administracyjneSzczegółowe informacje dot. wymaganych umiejętności zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS.
Data publikacji: 2017-10-16
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krotoszyńska 41, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyższe - preferowane prawnicze lub administracyjneSzczegółowe informacje dot. wymaganych umiejętności zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Urzędnik ubezpieczeń społecznych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Nazwa pracodawcy:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Św. Marcina 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Nie przyjmujemy ofert drogą elektroniczną.Wymagane dokumenty jakie należy przesłać do pracodawcy w formie papierowej zostaly określone w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS. Dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu do dnia 30.10.2017r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Św. Marcina
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 16.10.2017
Oferta pracy ważna do: 30.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Montaż bram i ogrodzeń, cięcie na pile taśmowej, szlifowanie
STALTECH Marcin Kmieć - 2018-05-14 - Piątkowiec (podkarpackie)
Naprawa i serwisowanie maszyn do produkcji. Wymagane wykształcenie co najmniej zasadnicze zawodowe i doświadczenie 6 miesięcy.
Dumat Sp. z o. o. - 2018-08-24 - Mysłowice (śląskie)
- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu.- Kandydat ubiegający się o pracę:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa.- Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-09-27 - Katowice (śląskie)
- udzielenie informacji w sprawach ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników,- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego rolników,- prowadzenie ewidencji płatników składek i ich rozliczeń okresów podlegania ubezpieczeniu- opracowanie wniosków o ulgę lub umorzenie nalezności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników,- dochodzenie nalezności z tytułu składek oraz zwrot nadpłat na ubezpieczenie spolłeczne rolników,-analiza akt i rozliczeń na kontach płatników składek.- przeprowadzenie wizytacji gospodarstw dłuzników,- wydawanie zaświadczeń na żądanie osób ubezpieczonych lub instytucji, - uzgadnianie miesięcznych wpływów należności z tytułu składek z wydziałem finansowo - księgowym,- sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu - 2017-12-14 - Kościan (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności opiekuńczych, pomaganie mieszkańcom w wykonywaniu podstawowych czynności tj. spożywanie posiłków, pomoc w ubieraniu się, wypełnianie czasu wolnego poprzez gry i zabawy oraz zaspokajanie innych potrzeb życiowych.
Dom Pomocy Społecznej w Goślicach - 2016-06-07 - Goślice (mazowieckie)
1. Zarzadzanie kluczowymi transformacjami w banku, w szczegolności cyfryzacją.2. Realizowanie zmian, operacyjne wdrażanie strategi Banku w szczegolności w obszarze prortfela projektów strategicznych.3.Zarządzanie glównymi transewersalnymi programami Banku , w tym w obszarze bankowości korporacyjnej. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzątanie w Domu Studenta nr 4
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2018-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
SPÓŁDZ MIESZKANIOWA PROJEKTANT - 2016-08-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Asystent ds. spedycji krajowej (staż)
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Tychy (śląskie)
samodzielne stanowisko przy sporządzaniu potraw
Bar Samoobsługowy "JĘDREK"B. i M. Zaskowscy s.c. - 2017-10-16 - Augustów (podlaskie)
Udział w pracach kontrolno-pomiarowych, wykonywanie protokołów instalacji elektrycznych i przygotowywanie kosztorysów, montaż systemów sterowania i automatyki, programowanie sterowników PLC.
Szulc Jan Antoni ELEKTRO INSTAL - 2017-07-03 - Rydułtowy (śląskie)
realizacja zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie sprawozdań i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Zawada (świętokrzyskie)
Skanowanie, metkowanie, pakowanie towaru, obsługa komputera
Work Service S.A. - 2018-04-03 - Nowa Sól (lubuskie)
sprzedaż produktów, obsługa klienta, udział w promocjach organizowanych przez drogerię, układanie towaru zgodnie z planogramem, obsługa komputera, kasy fiskalnej, terminala płatniczego, obsługa programu magazynowego
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji,prowadzenie kontroli,dobrostanu zwierząt,miejsc gromadzenia skupu lub sprzedaży zwierząt.
Inspekcja Weterynaryjna. Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-04-04 - Wągrowiec (wielkopolskie)
wyrabianie ciasta w mieszadłach, obrabianie ciasta na stole, formowanie pieczywa, wypiek pieczywa, obsługa pieca, prace porządkowe na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2018-03-07 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsługa wózka widłowego elektrycznego, dostarczanie towaru do sklepów, zaopatrzenie hurtowni
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Nowa Sól (lubuskie)
Prace związane z konserwacją i naprawą pojazdów samochodowych, wykazywanie własnej inicjatywy oraz umiejętność pracy w zespole zorientowanym na klienta. Pracownik na w/w stanowisku powinien być zmotywowany i niezawodny.
kontakt przez OHP - 2016-09-07 - Niemcy (Niemcy)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKO BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ KOMPUTEROWYCH W TYM KURSÓW PRZYGOTOWUJĄCYCH DO UZYSKANIA CERTYFIKATÓW ECDL; TWORZENIE, OPRACOWYWANIE ORAZ AKTUALIZACJE MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH,OFERUJEMY:•INTERESUJĄCĄ PRACĘ PRZY CIEKAWYCH PROJEKTACH;•STABILNE ZATRUDNIENIE W OPARCIU O UMOWĘ O PRACĘ;•WYNAGRODZENIE PODSTAWOWE ORAZ SYSTEM PREMIOWY UZALEŻNIONY OD EFEKTÓW;•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO;•PAKIET SZKOLEŃ PRZYGOTOWUJĄCYCH DO ZDOBYCIE CERTYFIKATU EGZAMINATORA ECDL – ORAZ WIELU INNYCH,•NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACY ORAZ WSPARCIE SPECJALISTÓW;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2016-06-20 - Rzeszów (podkarpackie)
telefoniczne umawianie na spotkania/badania
kontakt przez OHP - 2018-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
nadzorowanie robót drogowych na budowie obiektu w Świdniku
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Świdnik (lubelskie)
pomoc w organizacji imprea okolicznościowych, pomoc w rozwoju restauracji, weryfikacja i kompletowanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Przyłęk (wielkopolskie)
ZAKRES ZADAŃ:- opracowywanie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych i szkoleniowych Placówki,- prowadzenie rocznych kart ewidencji obecności funkcjonariuszy i miesięcznych kart ewidencji czasu pracy pracowników Placówki oraz sprawdzanie pod względem formalnym wniosków urlopowych, zwolnień lekarskich, wniosków o zwolnienie z zajęć służbowych,- ustalanie ilości pracowników i funkcjonariuszy Placówki kierowanych na szkolenia, specjalistyczne organizowane przez ośrodki szkoleń Straży Granicznej,- prowadzenie ewidencji i sprawdzanie pod względem formalnym skierowań na profilaktyczne badania lekarskie pracowników i funkcjonariuszy Placówki,- dystrybucja korespondencji dotyczącej spraw osobowych funkcjonariuszy Placówki,- aktualizowanie książki obsady etatowej Placówki oraz uczestniczenie w opracowywaniu projektów dotyczących zmiany struktury.WARUNKI PRACYPraca o charakterze administracyjno biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Placówki SG w Bydgoszczy i poza nim. Praca stacjonarna w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, brak wind, brak pomieszczeń higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie.INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Godziny pracy urzędu: 7:30 - 15:30.
NADWIŚLAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ - 2018-05-14 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego - wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych Oddziału, obsługa poczty elektronicznej Oddziału, prowadzenie ewidencji i kontroli środków trwałych i przedmiotów nietrwałych- udzielanie klientom informacji w zakresie spraw paszportowych- aktualizacja zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń i uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura K-P UW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-04-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Szukam doświadczonego operatora Mecalaca, praca we Wrocławiu i w jego bliskich okolicach. Warunek konieczny - osoba nie pijąca. Mile widziane osoby z kursem na Mecalaca. Wynagrodzenie: stała podstawa do uzgodnienia w okresie postojów (zima), w sezonie rozliczenie godzinowe lub stała podstawa.
DANPOL Daniel Politacha - 2016-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa maszyn CNC, podstawy oprogramowania, prace związane ze stolarstwem i tapicerstwem
Polaszek Meble spólka z o.o - 2017-02-16 - Zagórki (pomorskie)
Obsługa firm w zakresie bhp i ppoż w ramach mowy firmy HASPE na terenie miasta. Praca biurowa.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Gdynia (pomorskie)
Pakowanie produktów do wysyłki, rozkładanie towaru w magazynie.
"DVDMAX.PL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-27 - Konin (wielkopolskie)
nadzór nad pracami konserwacyjno-remontowymi, wykonywanie przeglądów obiektów budowlanych, kosztorysowanie oraz przygotowywanie dokumentów do przetargów, udział w odbiorach robót konserwacyjno-remontowych, sprawozdawczość
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu - 2017-10-11 - Brzeg (opolskie)
prace przy obróbce drewna, praca przy produkcji trumien
STOLTUR SPÓŁKA JAWNA - JAN I MARIAN MILLER - 2018-01-05 - Turek (wielkopolskie)