INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI Kartoszyno oferta pracy GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 850 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
Data publikacji: 2018-10-26
Lokalizacja: Kartoszyno (pomorskie)
Pracodawca: GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spokojna 3, 84-110 Kartoszyno, powiat: pucki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kartoszyno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krokowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości produktów spożywczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: chemia, technologia spożywcza
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, specjalność chcemia lub technologia spożywcza, 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zasad GMP, GHP oraz HACCAP
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Zachodnia 22, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, kontakt z pracodawcą przez e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: Zachodnia
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości produktów spożywczych
Data dodania oferty pracy: 26.10.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Stołeczny Zarząd Infrastruktury - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
- Praca w magazynie gospodarczym i technicznym. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto (w tym uposażenie zasadnicze + wysługa lat + premia do 10%). Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca 7 godzin 35 minut w godzinach: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt Wstępnie telefoniczny (7:30-14:00) (32-259-16-66) lub (Tel. 32-259-16-61) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice).
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - 2017-04-13 - Katowice (śląskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru inwestorskiego w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczeniew próbach i odbiorach technicznych. Potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania. Koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W maju 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 11.08.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
chęci do pracy,
Kształtowanie Terenów Zieleni CEDRUS - 2018-03-12 - Topola-Osiedle (wielkopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-13 - Tczew (pomorskie)
obowiązki związane ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
mechanika samochodowa, pojazdy do 3,5 t
F.H.U. "LIBRA" MARIAN WILCZYŃSKI Mszana Dolna - 2016-02-15 - Mszana Dolna (małopolskie)
sporzadzanie pism, odpowiedzi na skargi,przygotowanie uchwał
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
Znajomość ustawy Prawo Budowlane, ustawy Prawo Energetyczne i ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Znajomość rozporzadzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Znajomość obsługi komputera i jego podstawowego oprogramowania, obsługi programów kosztorysowych (preferowany NORMA PRO).
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-09-03 - Gdynia (pomorskie)
Nauka redagowania pism dotyczących zakresu ocen oddziaływania na środowisko i inne
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami wietnamskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie procedur przetargowych, edycja potrzeb materiałowych na zamówienia, nadzór nad planowaniem potrzeb materiałowych w systemie komputerowym, prowadzenie komputerowej bazy dostawców materiałowych wraz z cennikiem, bieżąca analiza zapasów materiałowych na poszczególnych magazynach, współpraca z dostawcami Spółki, współpraca z innymi komórkami firmy w zakresie potrzeb materiałowych, poszukiwanie nowych dostawców, ponaglanie dostawców przy opóźnieniach, prowadzenie reklamacji i niezgodności dotyczących zapotrzebowanych materiałów
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-07-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sprzedaż ubezpieczeń, praca w systemie informatycznym. Praca w godz. 8-16.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2018-05-10 - Płock (mazowieckie)
spawanie gazowe
GLOBAL-KLIMA Wierzchowski Szymon - 2016-07-29 - Świętochłowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- odbieranie i wydawanie poczty,- kontakt z sądami, organami ścigania, administracyjnymi, klientami,- analiza aktów prawnych i orzecznictwa,- sporządzanie aktów prawnych
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Kuchnia Polska
Firma Uslugowo Handlowa "IGLOO" - 2017-12-13 - Sosnowiec (śląskie)
praca przy produkcji spożywczej
DR. BEE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac budowlanych
Rembex Usługi WieobranżowoTransportowe Kałamarz Wiesław - 2018-08-06 - Bytom (śląskie)
Prowadzenie i nadzorowanie całokształtu spraw w zakresie nadzoru budowlanego a w szczególności nadzorowanie eksploatacji i remontów prowadzonych w budynkach Spółdzielni.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ruczaj-Zaborze" - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)
sadzenie drzew i krzewów, fachowe przycinanie, nawożenie, praca w Krakowie
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:1.Znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych2. innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzeganie ich w pełnionych czynnościach służbowych,3.sporządzaniem projektów rocznych planów konserwacji obiektów 4.i rocznych planów remontów, sporządzonych przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w zakresie swojej branży,5.kompleksowym przygotowaniem przez Sekcje Obsługi Infrastruktury obiektów stałych urządzeń technicznych z infrastrukturą do sezonu grzewczego oraz elementów obiektów narażonych na niekorzystne działania czynników atmosferycznych,6.prowadzeniem przez SOI okresowych kontroli stanu technicznego obiektów w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych oraz przygotowywaniem dokumentacji na kontrolę stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych systemem zleconym,7.działaniami związanymi z przygotowaniem obiektów do sezonu zimowego,8.realizacją bieżącej konserwacji obiektów budowlanych siłami własnymi Sekcji Obsługi Infrastruktury lub systemem zleconym,9.realizacją zawartych umów na usługi i roboty budowlane realizowane 10.w systemie zleconym w poszczególnych kompleksach wojskowych w obszarze działania 25 WOG,11.przygotowaniem przez SOI dokumentacji przetargowej na roboty i usługi budowlane w ramach usług zleconych wynikających z RPRN i RPKiN oraz awarii i konieczności,- dokumentacji związanej z przygotowaniem procedur udzielenia zamówień publicznych zlecanych przez przełożonego w ramach sekcji, - rozliczania prowadzonych zadań wynikających z RPRN i RPKiN po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze,- zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i nadzorów,potrzeb w porozumieniu z użytkownikami w zakresie zadań remontowych i konserwacyjnych zleconych przez bezpośredniego przełożonego,weryfikacji zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji i remontów nieruchomości,- udział w opracowywaniu umów na roboty budowlane ujęte w RPRN ; RPKiN, po akceptacji przez bezpośredniego przełożonego przedstawienie do weryfikacji prawnej,- informacji do użytkowników o planowanych odbiorach zadań remontowych i konserwacyjnych,- niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczenia zadań remontowych i konserwacyjnych,12.Prowadzenie dokumentacji w systemie ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi w 25 WOG obiegiem dokumentów w zakresie Technicznego Utrzymania Nieruchomości,13.Załatwianie interesantów i pism w zakresie ustalonych obowiązków przestrzegając terminowości i wymogów biurowości wojskowej,14.Kontrolowanie: prawidłowości prowadzenia KOB, prawidłowości i terminowości prowadzenia przeglądów wymaganych prawem budowlanym oraz wynikających z wytycznych pokontrolnych,
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Legnica (dolnośląskie)
załadunek, rozładunek, transport towarów do klienta
SPÓŁDZIELNIA PRACY HANDLOWO-PRODUKCYJNA W GŁOGOWIE - 2017-06-27 - Głogów (dolnośląskie)
REPREZENTOWANIE INWESTORA NA BUDOWIE, SPRAWDZANIE KONTROLI ZGODNOŚCI JEJ REALIZACJI Z PROJEKTEM I POZWOLENIA NA BUDOWĘ, PRZEPISAMI ORAZ ZASADAMI WIEDZY TECHNICZNEJ, SPRAWDZANIE JAKOŚCI WYKONYWANYCH ROBÓT, POTWIERDZANIE FAKTYCZNIE WYKONANYCH ROBÓT;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE BUDOWLANE BRANŻA SANITARNA, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, UMIEJETNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, UPRAWNIENIA INSTALACYJNE W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH BEZ OGRANICZEŃ DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Jednostce Wojskowej 3797.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
Naprawa pomp, kontakt z klientami z Bialorusi i Ukrainy
PHU DAMBAT Adam Jastrzębski - 2016-01-20 - Feliksów (mazowieckie)
Prowadzenie pojazdu o masie do 3,5t, doręczanie paczek, prowadzenie dokumentacji pojazdu.
POCZTA POLSKA S.A. PION KAPITAŁU LUDZKIEGO OŚRODEK PKL SZCZECIN - 2018-05-08 - Białogard (zachodniopomorskie)
sprzedaż art. w barze na stacji paliw
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Adamówka (podkarpackie)
Praca administracyjno - biurowaI zmiana: 07.30 - 15.30 pn-pt
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)