INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA (STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) Koszalin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA (STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Nauka redagowania pism dotyczących zakresu ocen oddziaływania na środowisko i inne
Data publikacji: 2017-04-10
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Nauka redagowania pism dotyczących zakresu ocen oddziaływania na środowisko i inne
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA (STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2017
Data zakończenia pracy: 10.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe - ochrona środowiska lub pokrewne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Racławicka 13, 75-620 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Racławicka
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: ochrona środowiska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 10.04.2017
Oferta pracy ważna do: 28.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
pakowanie wędlin
Wytwórnia Wędlin Zbigniew Zabrocki - 2016-12-14 - Wiele (pomorskie)
montaż szkieł, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Lębork (pomorskie)
praca na sortowni surowców wtórnych w godz. 8-16
OS-SO Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Opole (opolskie)
transport towarów na terenie Europy
P.H.P.U. "MIRATRANS" w Błoniu - 2016-05-04 - Sierpów (łódzkie)
Sprzątanie budynków mieszkalnych i terenów zew. (chodniki tereny zielone) zimą odśnieżanie
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2018-08-21 - Gdynia (pomorskie)
kucharz
Hotel "BRISTOL" Tadeusz Nosek - 2018-05-09 - Tarnów (małopolskie)
Przewóz towarów na trasie Polska- Holandia
Cialkowski Sp. zo.o. - 2016-08-05 - Namysłów (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej nieodpłatnej pomocy prawnej, prowadzenie spraw w zakresie funkcjonowania systemu kontroli zarządczej, w tym zarządzania ryzykiem w Wydziale, koordynacja działań w zakresie funkcjonowania systemu kontroli zarządczej, w tym zarządzania ryzykiem w powiecie płockiem, opracowywanie okresowej informacji i sprawozdań z zakresu funkcjonowania kontroli zarządczej, w tym zarządzania ryzykiem w Powiecie.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-05-18 - Płock (mazowieckie)
- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu.- Kandydat ubiegający się o pracę:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa.- Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-09-27 - Katowice (śląskie)
kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony srodowiska i innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestorskiego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-05-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie realizacji projektu POWER, bieżąca obsługa administracyjna projektu pod wzglegem przepływu dokumentów, przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, hormonogramów płatności i rozliczeń, realizacja działań informacyjnych i promocyjnych, przygotowywanie i prowadzenie postepowania ogfertowego, nadzór nad realizacją kursów i szkoleń w jednostkach podległych Okregowemu Inspektorowi SW.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Gdańsku - 2016-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
obsluga kancelarii, zarządzanie korespondencją, udzial przy czynnościach komorniczych
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2017-02-13 - Namysłów (opolskie)
Prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Kociszew (mazowieckie)
nadzór nad podmiotami wytwarzającymi środki spożywcze zwierzęcego pochodzenia wymagany zawód: lek. weterynarii lub technolog żywności
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W SZAMOTUŁACH - 2016-09-05 - Szamotuły (wielkopolskie)
Czynności pomocnicze na produkcji.Praca na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
Rozliczanie opłat za mieszkania
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Bolesławice (dolnośląskie)
Przygotowywanie produktów piekarniczych i cukierniczych , mielenie, pakowanie pieczywa, czyszczenie blach, szykowanie wózków wypiekowych do produkcji.Pracodawca planuje zorganizowanie dowozu pracowniczego. Wysokość wynagrodzenia: 15,50 zł/h brutto - za pracę w godz. 06.00-22.00, 18,50 zł/h brutto - za pracę w godz. 22.00-06.00. Spotkanie informacyjno-rekrutacyjne z pracodawcą odbędzie się w dniu 16.01.2018r. o godzinie 12.00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku (sala konferencyjna I piętro). Osoby zarejestrowane w PUP w Płońsku przed spotkaniem z pracodawcą proszone są o pobieranie skierowania do pracy u swojego doradcy klienta.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz - 2017-12-22 - Jawczyce (mazowieckie)
- kontrola zgodności przyjętego towaru- kontrola dat przydatności- zgodność oznaczenia nośnika- praca poniedziałek-piątek: 6-14; 14-22; 22-6- stawka: 10,50 zł netto/h
Solid Security Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
segregacja kabla
BADCAR PIOTR BADŁAK - 2018-06-14 - Stawiec (dolnośląskie)
Nadzór nad produkcją, prowadzenie dokumentacji.
"REKIN" JAN MOZOLEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-05 - Grajewo (podlaskie)
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
"WOJTPOL" T.Wojtysiak, Z.Krześniak Sp. Jawna - 2016-02-16 - Świerże Górne (mazowieckie)
Aktywna promocja i sprzedaż licencji na legalne odtwarzanie muzyki na powierzonym terenie, systematyczna obsługa rynku, pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów, dbałość o wizerunek organizacji wśród klientów, prowadzenie negocjacji
Związek Producentów Audio Video - 2016-08-12 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja bieżących sparw przowadzonych przez Wydział Inwestycyjny UM W Szzczecinku.Szczegóły na BIP UM W Szczecinku.
Urząd Miasta Szczecinek - 2017-06-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem letniego i zimowego utrzymania dróg, udział w prowadzeniu spraw związanych z eksploatacją i utrzymaniem nawierzchni drogi, urządzeń odwadniających oraz zieleni przydrożnej, opracowywanie projektów dokumentów dotyczących zamówień publicznych z zakresu bieżącego utrzymania dróg oraz uczestnictwo w komisjach odbioru robót, współpraca z pracownikami Obwodów Drogowych przy dokonywaniu objazdów dróg i kontroli prowadzonych robót oraz przeglądów obiektów inżynierskich, udział w przygotowaniu propozycji planów robót krótko i średniookresowych przesyłanych do Oddziału, współpraca z właściwymi służbami, w szczególności Policją i Strażą Pożarną, uczestnictwo w prowadzeniu spraw z zakresu likwidacji szkód komunikacyjnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach: zajęcia pasa drogowego oraz kar za jego zajęcie, przywrócenia do stanu poprzedniego pasa drogowego, a także kar za wybudowanie lub przebudowę zjazdu bez zezwolenia
GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD - 2018-01-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Brak danych
RAIL-SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-26 - Rzeszów (podkarpackie)
przyjmowanie klientów, obsługa komputera, wydawanie leków, towarów, prowadzenie teczek personalnych
Specjalistyczna Przychodnia Weterynaryjna "ORIVET" Radosław Osiecki - 2016-02-15 - Głogów (dolnośląskie)
Inspektor ochrony danych osobowych
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Przecław (podkarpackie)