INSPEKTOR DS. ANALIZ I STATYSTYKI Wrocław oferta pracy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWIA we Wrocławiu
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ANALIZ I STATYSTYKI
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 460 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert do NFZ i innych kontrahentów, wystawianie faktur za usługi medyczne, rozliczania z NFZ. Praca w godzinach: 7:30-15:05 (7:35 godzin dziennie - branża medyczna). Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 7 179 84 682 (614).
Data publikacji: 2017-09-26
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWIA we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ołbińska 32, 50-233 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert do NFZ i innych kontrahentów, wystawianie faktur za usługi medyczne, rozliczania z NFZ. Praca w godzinach: 7:30-15:05 (7:35 godzin dziennie - branża medyczna). Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 7 179 84 682 (614).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 460 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + do 20% dodatku stażowego
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ANALIZ I STATYSTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw statystyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 460 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik do spraw statystyki (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, staż pracy: co najmniej 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość zasad rozliczeń z NFZ, znajomość przepisów dot. funkcjonowania podmiotów wykonujących działalność leczniczą, umiejętnoćć sporządzania ofert, biegła obsługa komputera (MS Office)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWIA we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Ołbińska 32, 50-233 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Ołbińska
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw statystyki
Data dodania oferty pracy: 27.09.2017
Oferta pracy ważna do: 16.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów budowlanych
4 Wojskowy Odział Gospodarczy JW Nr 4217 - 2017-12-13 - Bytom (śląskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-04-15 - Łużna (małopolskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
obsługa koparko-ładowarki na budowach
F.H.U. AS - KOPTRANS Joanna Wawrzonkowska - 2017-09-13 - Górzno (kujawsko-pomorskie)
Firma zajmuje się prowadzeniem restauracji i innych placówek gastronomicznych, poszukuje pracowników na stanowisko przedstawiciela handlowego ze znajomością j. hinduskiego do bezpośrednigo kontaktu z klientami i kontrahentami hinduskojęzycznym i pozyskiwania nowych kontrahentów
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie min. zawodowe, doświadczenie mile widziane, obsługa komputeraZakres obowiązków: obsługa klienta i magazynu, branża meblarska, sprzedaż, fakturowanie
PPHU MAT-MAR Marek Chyba - 2017-03-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)
PRZYGOTOWANIE DREWNA , POSIĆECIE UŁOŻENIE
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Inowłódz (łódzkie)
obsługa klientów, dbanie o estetyczny wygląd stanowiska pracy; godziny pracy: 10.00- 22.00
WELL INVESTMENT - 2017-03-28 - Ustka (pomorskie)
...
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Koło (wielkopolskie)
brukarz
"STAN-BRUK" S.C. JAN STANKIEWICZ, JAROSŁAW STANKIEWICZ - 2016-10-20 - Oświęcim (małopolskie)
tynkowanie, malownie, gładzie, kafelkowanie, praca na terenie całej Polski
" PRO-INSTAL" Marcin Będkowski - 2018-02-02 - Sosnowiec (śląskie)
pomocnicze prace murarskie, ciesielskie, zbrojarskie i porządkowe; praca na terenie calego kraju;wg.zleceń, w przeważającej częsci na terenie Opola
WORK4EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Opole (opolskie)
- Stała obserwacja otoczenia poprzez system monitorujący. Obsługa centrali systemu SAP. Obchód obiektu. Utrzymanie na bieżąco czystości posesji należącej do uczelni, łącznie z odśnieżaniem i sprzątaniem mechanicznym pod nieobecność osób do tego przyporządkowanych. Praca w Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca po 12 godzin dziennie: 6:00-18:00, 18:00-6:00 + soboty, niedziele i święta. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane min. 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy w ochronie. Umijętność podejmowania szybkich decyzji. Obsługa komputera. Kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) am.katowice.pl
AKADEMIA MUZYCZNA IM.KAROLA SZYMANOWSKIEGO - 2016-11-22 - Katowice (śląskie)
sprzątanie szatni, łaźni, korytarzy, biur, mycie okien.
ROKA A.I. Kantorski Sp-ka Komandytowa - 2015-12-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska w Wydziale Zarządzania Funduszami w terminie do dnia 03.02.2016r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-22 - Słupsk (pomorskie)
MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
KRALL TOURIST-TRANS ZBIGNIEW KRALL W REWALU - 2018-02-26 - Rewal (zachodniopomorskie)
Odbieranie/wysyłanie pociągów oraz sprawdzanie stanu technicznego kontenerów.Praca w godzinach od 6.00-14.00, 14.00-22.00
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-27 - Kolbuszowa (podkarpackie)
- Łączy części i elementy konstrukcyjne wykonane ze stali, żeliwa, metali nieżelaznych i ich stopów poprzez spawanie elektrodą topliwą w osłonie gazów chemicznie obojętnych (argon, hel) lub mieszanek gazowych (dwutlenek węgla lub jego mieszaniny z argonem) przez spawanie automatyczne lub spawanie gazowe ręczne oraz spawanie łukiem elektrycznym.- Miejsce wykonywania pracy: Teren całego kraju.- Wynagrodzenie: 1050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (1/2 etatu - 50%).- Praca: 8:00-12:00, 14:00-18:00, 22:00-2:00. Wymagane wykształcenie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Wymagane umiejętności: sumienność i dokładność, umiejętności manualne, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej, umiejętności czytania rysunków technicznych. Mile widziana znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego w mowie w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Katowice (śląskie)
- prowadzenie floty firmy, dbanie o terminowość oraz poszukiwanie nowych rozwiązań, - praca na wewnętrznym programie, - zakładanie telemetri (telefony, skrzynki mailowe, konta itp ), - prace biurowe o podobnym zakresie
AUTOMAT SPEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-16 - Kaszów (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentów biurowych, praca w terenie, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Sieradz (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,- wystawiane zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i wysokości opłaconych składek,- opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń społecznych,- ewidencjonowanie składek,- rozliczenia z płatnikami składek.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest dziewięciokondygnacyjny z windą niedostosowaną dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży sanitarnej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwaranyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
bezpośrednia obsługa klienta, pomoc w organizacji pracy biura, kontakt telefoniczny z klientami, obsługa dokumentacji biura
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Międzychód (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
PPHU "JOKPOL" - Józef Kołodziej - 2017-07-12 - Kępno (wielkopolskie)
nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów biznesowych na trenie Gruzji, Rosji, Ukrainy, Polski, dystrybucja towarów, aktywizacja,
GABA-GABA Davit Gabadze - 2017-10-02 - Tłuszcz (mazowieckie)
przewóz osób
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Mława (mazowieckie)
- modelowanie, czesanie, mycie głowy, strzyżenia, prostowanie keratynowe- utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kłobuck (śląskie)