INSPEKTOR Koszalin oferta pracy Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego

Stanowisko: INSPEKTOR

Wynagrodzenie: od 2 089,5 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątku za pomocą dedykowanego programu komputerowego. Wykonywanie pism i dokumentów (WORD EXCEL). Ewidencjonowanie dokumentów, rozliczanie pobranych dokumentów. Obsługa telefonu, faxu i innych urządzeń biurowych. Doraźnie przygotowywanie stołów konferencyjnych.

Data publikacji: 2017-12-11

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątku za pomocą dedykowanego programu komputerowego. Wykonywanie pism i dokumentów (WORD EXCEL). Ewidencjonowanie dokumentów, rozliczanie pobranych dokumentów. Obsługa telefonu, faxu i innych urządzeń biurowych. Doraźnie przygotowywanie stołów konferencyjnych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 089,5 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
1990 zł brutto + 5% premii regulaminowej +% dodatku za wysługę lat pracy, lecz nie mniej niż 2000zł brutto miesięcznie ze wszystkimi składnikami wynagrodzenia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 089,5 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.12.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, staż pracy 4 lata, obsługa komputera w zakresie pakietu Microsoft Office, wykształcenie z zakresu technologii żywności ( mile widziane), aktualne badania do celów sanitarno epidemiologicznych ( mile widziane), doświadczenie na stanowisku o podobnej specyfice pracy ( mile widziane )

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4

Nazwa pracodawcy:
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie http://www.cos.strazgraniczna.pl/cos/o-nas/praca.Dodatkowe informacje: praca w godz. 7:30 - 15:30, 1990 zł brutto + 5% premii regulaminowej +% dodatku za wysługę lat pracy, lecz nie mniej niż 2000zł brutto miesięcznie ze wszystkimi składnikami wynagrodzenia

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

Ulica pracodawcy: Marszałka Józefa Piłsudskiego

Numer budynku pracodawcy: 92

Profil działalności pracodawcy: szkolenie funkcjonariuszy Straży Granicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 11.12.2017

Oferta pracy ważna do: 15.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

CIEŚLA - od 2 000 PLN

prace ciesielskie na terenie całej Polski
Brat- Bud Kamil Kuczyński - 2016-10-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR W DZIALE NADZORU TECHNICZNEGO - do 4 000 PLN

Nadzór techniczny w działalności zarządcy infrastruktury
Kopalnia Piasku Kotlarnia - Linie Kolejowe - 2018-06-22 - Kotlarnia (opolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wałcz (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. CZŁONKOWSKO-MIESZKANIOWYCH R86/4394-1718/16 - od 2 000 PLN

prowadzenie dokumentacji członkowsko-mieszkaniowych, obsługa interesantów, obsługa komputera
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ZAZAMCZE WE WŁOCŁAWKU - 2016-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA - od 2 200 PLN

transport towarów na terenie kraju i UE
Przedsiebiorstwo Transportowo-Handlowe " WAK-TRANS" Arkadiusz Waluśkiewicz - 2018-01-10 - Zawiercie (śląskie)

STYLISTKA PAZNOKCI - od 2 100 PLN

Manicure, pedicure, przedłużanie i stylizacja paznokci Godziny pracy 10-18
Salon Kosmetyczny "FASHION" Monika Zagórska-Barnaś - 2018-02-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

INSPEKTOR - od 3 000 PLN

opracowywanie ogłoszenia o zamówieniu publicznym,opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przeprowadzanie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego wraz z wyborem wykonawcy,przygotowywanie umowy o udzielenie zamówienia publiczne, sporządzanie planu zamówień publicznych w Urzędzie, prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych, sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji zamówień publicznych. Więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce NABÓR
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2016-08-08 - Jaraczewo (wielkopolskie)

BLOGER - od 2 000 PLN

Prowadzenie blogów w języku hindi, śledzenie wydarzeń na wybrany temat, przygotowywanie profesjonalnych artykułów w języku hindi na potrzeby bloga, budowanie relacji i angażowanie społeczności, wspieranie działu marketingu w pozostałych aktywnościach związanych z rozwijaniem
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. CDD UTILITY - od 4 500 PLN

Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. PRACOWNICZYCH - od 2 500 PLN

- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy, wsparcie procesów rekrutacyjnych i szkoleniowych.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wyższe z obszaru prawa pracy. Doświadczenie min. 3 lata prowadzenia spraw pracowniczych, w tym rozliczania czasu pracy. Znajomość: prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, przepisów o ochronie danych osobowych, obsługi aplikacji MS Office. Umiejętności: abstrakcyjnego myślenia, organizowania pracy własnej, interpersonalne, pracy w zespole, skrupulatność i rzetelność, potrzeba rozwoju zawodowego, chęć uczenia się, komunikatywność, dyskrecja, otwartość na zmiany. Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Doświadczenie w obszarze zarządzania kompetencjami, w tym prowadzenie procesów doboru personelu. Znajomość: obsługi programu Płatnik, obsługi programu Impuls. - Aplikacje zawierające CV należy przesyłać w terminie do dnia 4 września 2017 r. na adres: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice z dopiskiem Wydział Polityki Kadrowej aplikacja lub na adres mailowy j.nowak (at) gpw.katowice.pl. W dokumentach aplikacyjnych koniecznie prosimy zawrzeć klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice oraz pozostałe spółki powiązane kapitałowo ze spółką GPW S.A., zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie oświadczam, że znane mi są informacje, o których mowa w art. 24 ust. 1 ww. ustawy. Podanie danych jest dobrowolne, acz konieczne do rozpatrzenia mojego podania.
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WOJEWÓDZKIEJ INSPEKCJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ(NR 8966) - od 1 750 PLN

Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, a w szczególności zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami prawa, w celu poprawy funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek wykonawstwa geodezyjnego i zapewnienia należytego przestrzegania przepisów prawa w przedmiotowym zakresie,- kontrolowanie organów służby geodezyjnej i kartograficznej oraz uczestnictwo w opracowywaniu wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w obszarze geodezji i kartografii,- kontrolowanie działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestnictwo w opracowywaniu projektów wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia wykonywania prac geodezyjnych lub kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w obszarze geodezji i kartografii,- rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego, w celu podnoszenia jakości wykonywania prac geodezyjno-kartograficznych oraz prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,- kontrolowanie Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, prezydentów miast na prawach powiatu i starostów w zakresie tworzenia metadanych opisujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej prowadzonej przez ww. organy, jak również interoperacyjności prowadzonych zbiorów danych i umocowanych z nimi usług wynikających z ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej w celu przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii,- nadzorowanie i kontrolowanie podmiotów posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w celu zapewnienia wykonywania przez nich prac geodezyjnych i kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie geodezji i kartografii,- współdziałanie z Głównym Geodetą Kraju oraz organami kontroli państwowej w zakresie nadzoru geodezyjnego i kartograficznego w celu zapewnienia należytego przestrzegania prawa w dziedzinie geodezji i kartografii.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, zagrożenie korupcjąMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 8 piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-11-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BHP/PPOŻ - od 1 850 PLN

Usługi BHP I PPOŻ
KSW Polska Sp. z o.o. - 2016-03-03 - Sandomierz (świętokrzyskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE BUDOWNICTWA - od 1 850 PLN

1. Rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie pozwoleń na budowę lub rozbiórkę oraz decyzji zezwalających na realizację inwestycji drogowych2. przyjmowanie zgłoszeń na budowę i wykonywanie robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę3. zgłaszanie sprzeciwu w sprawie budowy i wykonywania robót oraz nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę4. przygotowywanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę lub rozbiórkę5. rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę6. prowadzenie spraw związanych z udziałem zgody na odstępstwo od przepisów techniczno - budowlanych7. rejestrowanie i wydawanie dzienników budów8. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwolenie na budowęPraca w budynku przy ul. Gryfitów 4-6 Więcej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 02.12.2016r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Budownictwa".
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2016-11-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA/REFERENT DS. LOGISTYKI-EKSPORTU - 3 000 - 3 500 PLN

Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji. Kontakt z urzędem celnym
Bader Polska Sp.z o.o. - 2017-10-24 - Nowa Sól (lubuskie)

POMOC BIUROWA - od 2 100 PLN

obsługa komputera; tłumaczenie dokumentacji z języjka rosyjskiego i ukraińskiego; sporządzanie raportów SOB (w tym ekologia);
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)

KOSMETOLOG - do 1 870 PLN

wykonywanie zabiegów kosmetycznych, doradztwo z zakresu kosmetologi
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Pułtusk (mazowieckie)

MAGAZYNIER - do 12,5 PLN

obsługa wózka widłowego wysokiego składu, prace magazynowe, załadunek, rozładunek towaru
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

INSPEKTOR BRANŻY DROGOWEJ(NR 1823) - od 5 000 PLN

1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

przyjmowanie towarów i materiałów do magazynu, odbiór towarów, sprawdzanie dokumentacji dostawy
P.P.U.H.SUPRON 3 Sp. z o. o. - 2017-05-08 - Radom (mazowieckie)

TOKARZ / FREZER OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE - 2 100 - 2 900 PLN

obróbka elementów w/g wskazań, obsługa maszyny CNC
Przedsiębiorstwo Wielobranzowe PROMET - 2018-01-31 - Sompolno (wielkopolskie)

ELEKTRYK BUDOWLANY - 3 000 - 4 500 PLN

Kładzenie instalacji elektrycznych w mieszkaniach/budynkachjednorodzinnych. okres zatrudnienia min. 2 lata. Praca w godz. 7-15. System i rozkład czasu pray równoważny
PETER TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Opole (opolskie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

zabiegi fryzjerskie
Zakład Fryzjerski Damsko - Męski Irena Ewa Sobczak - 2017-07-24 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

STOLARZ - od 3 500 PLN

Wykonywanie elementów drewnianych okien i drzwi, wycinanie, łączenie, szlifowanie, frezowanie.
INTERNATIONAL WINDOWS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Jabłonna Lacka (mazowieckie)