INSPEKTOR DS. CZŁONKOWSKO-MIESZKANIOWYCH R86/4394-1718/16 Włocławek oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ZAZAMCZE WE WŁOCŁAWKU
Stanowisko: INSPEKTOR DS. CZŁONKOWSKO-MIESZKANIOWYCH R86/4394-1718/16
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji członkowsko-mieszkaniowych, obsługa interesantów, obsługa komputera
Data publikacji: 2016-12-21
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ZAZAMCZE WE WŁOCŁAWKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji członkowsko-mieszkaniowych, obsługa interesantów, obsługa komputera
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. CZŁONKOWSKO-MIESZKANIOWYCH R86/4394-1718/16
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe preferowane administracja, prawo, doświadczenie w pracy biurowej, pracy z klientem, znajomość obsługi komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ZAZAMCZE WE WŁOCŁAWKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
HUTNICZA 20, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: HUTNICZA
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.12.2016
Data dodania oferty pracy: 21.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2018-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
Podłączanie, programowanie, uruchamianie i regulacja urządzeń wprowadzających powietrze w ruch, biegła obsługa sterowników swobodnie programowalnych. Obsługa urzędzeń pomiarowych skuteczności wentylacji.
Kaczmarczyk Roman - 2016-04-14 - Dębno (zachodniopomorskie)
obsługa klienta , dbanie o ekspozyje towarów
DINO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Czastary (łódzkie)
obsługa klienta,wykładanie towaru-dział mięso-wędliny
IBES Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
produkcja ciast drożdżowych i wyrobów z ciasta drożdżowego, praca na nocną zmianę
HMH Hardek Mąka Hardek Spółka Jawna - 2017-10-27 - Klecza Dolna (małopolskie)
Zawieranie umów generalnych dot. odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: bpajak (at) stoart.org.plMiejsce pracy teren woj. dolnosląskiego i treny ościenne
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2018-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego, wycena towaru, przecena towaru, sporządzanie zamówień, utrzymanie porządku, profesjonalna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kotłów przemysłowych, obsługa komputera. Dodatkowym atutem w procesie rekrutacji będzie: znajomość elektryki przemysłowej, automatyki oraz procesów energetycznych występujących w kotłowniach.
Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A. Lubuski ZEC - 2017-07-25 - Żary (lubuskie)
Zapoznanie się z odmianami nasion produkowanymi przez Spółkę, zapoznanie się z procesem obróbki nasion, pielęgnacja roślin, obróbka roślin. Praca w godzinach 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Nochowo (wielkopolskie)
1. Przyjmowanie powiadomień o planowanych i nagłych transportach sanitarnych.2.Przyjmowanie powiadomień o transportach krwi.3.Przyjmowanie powiadomień o konieczności transportu personelu medycznego do pacjenta w ramach świadczeń Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej.4.Przyjmowanie powiadomień o transporcie dokumentów medycznych (konsultacje), dokumentów administracyjnych.5.Planowanie wyjazdów transportowych.6.Kontakt z firmą zewnętrzną wykonującą medyczne transporty sanitarne.7.Zlecanie wyjazdów kierowcom transportu wewnętrznego oraz firmie zewnętrznej.8.Prowadzenie dokumentacji wyjazdów.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2017-12-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji obiektów budowlanych, sprzętu transportowego, kwaterunkowego, techniki policyjnej, w tym dokumentacji związanej z przyjęciem na stan ewidencyjny, legalizacją oraz brakowaniem.2. Zgłaszanie zapotrzebowania na zakupy realizowane przez właściwe merytorycznie wydziały KWP w Łodzi, rozliczanie wykonania umów z zakresu utrzymania budynku, obsługi technicznej, środków transportowych, a także realizacji zakupu usług, środków i materiałów w ramach przyznanego jednostce limitu finansowego.3. Sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksploatacją, utrzymaniem i naprawami oraz przeglądami środków transportowych będących w dyspozycji jednostki, rozliczanie przebiegu, zużycia paliw, smarów, akcesoriów samochodowych, w tym wydawanie kart pojazdów,rozliczanie zużycia paliw, sporządzanie sprawozdań z gospodarki MPiS, rozliczanie faktur paliwowych.4. Zapewnienie właściwego pod względem przepisów ppoż., bhp i sanitarnych wyposażenia budynków, pomieszczeń i stanowisk pracy oraz warunków pracy i służby, uczestniczenie w kontrolach zewnętrznych obejmujących te zagadnienia oraz realizowanie zaleceń pokontrolnych.5. Zastępowanie podczas nieobecności pracownika na stanowisku operator urządzeń elektronicznych.
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy - 2016-06-07 - Łęczyca (łódzkie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2017-06-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
tworzenie dokumentacji BHPtworzenie dokumentacji wypadkowejocena ryzyka zawodowegoprzeprowadzanie szkoleń BHP
HM System - 2016-09-29 - Białystok (podlaskie)
Oferta stażu w ramach projektu EFS POWER: organizacja szkoleń, spotkań, konferencji, prowadzenie biura oraz wsparcie przy prowadzeniu strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Otwock (mazowieckie)
Prowadzenie kadr
Dom Pomocy Społecznej Zgromadzenia Braci Albertynów - 2016-11-21 - Przemyśl (podkarpackie)
Sortowanie odzieży
VIKTOR Wiktor Atamaniuk - 2016-04-11 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych niskiego napięcia, praca w godz. 7-15
Zakład Robót i Usług Specjalistycznych "ZURS" Sp. z o.o - 2016-07-08 - Brzezie (opolskie)
prace elewacyjne (tynki, ocieplenia), montaż karton gipsu, szpachlowanie, prace remontowo-budowlane, prace budowalnewykształcenie bez znaczeniamoże być do przyuczenia
PITREM Młodorzyniak Piotr - 2018-02-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Nadzorowanie robót elektrycznych. Praca jeden dzień w tygodniu.
I.B.R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-25 - Głuchołazy (opolskie)
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)
a)prowadzenie księgowości podatkowej osób prawnych ( podatek rolny, od nieruchomości oraz leśny).b)prowadzenie księgowości, kontrola terminowości wpłat oraz współpraca merytoryczna z poszczególnymi stanowiskami pracy w referatach: BF, RLP, TI z tytułu:1)wieczystego użytkowania gruntów,2)dzierżaw,3)czynszu mieszkaniowego,4)wynajmu lokali dokonywanych przez sołectwa,5)opłaty planistycznej,6)opłaty adiacenckiej,c)prowadzenie księgowości opłat od posiadania psów,d)księgowanie umorzeń zaległości, odroczeń, rozłożenia zobowiązań pieniężnych na raty w zakresie w/w podatków i opłat,e)wystawianie upomnień i wezwań dotyczących regulowania należności w zakresie w/w podatków i opłat,f)prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie zaległości podatków i opłat,g)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zabezpieczenia hipotecznego należności podatkowych,h)opisywanie wniosków podatników dotyczących zobowiązań pieniężnych (umorzeń zaległości, odroczeń oraz rozłożenia na raty),i)rozliczanie przyjętych należności przez inkasentów, ewidencjonowanie na odpowiednich kontach księgowych, rozliczanie kwitariuszy przychodowych oraz sporządzanie wykazu wynagrodzeń dla inkasentów,j)sporządzanie sprawozdań w zakresie podatków od osób prawnych, opłat w w/w zakresie oraz wykonywanie innych prac statystycznych wynikających z odpowiednich przepisów lub programu badań GUS, RIO,k)sporządzanie informacji z realizacji wpływów, zaległości zobowiązań pieniężnych.
Urząd Gminy Iława - 2015-12-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Min. prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki budżetowej i organu. Szczegółowy opis obowiązków jest dostępny na stronie: www.bip.polanow.pl
Urząd Miejski w Polanowie - 2018-01-03 - Polanów (zachodniopomorskie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI DROGOWYMI.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Polkowice (dolnośląskie)
praca w szpitalu klinicznym
Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego - 2016-04-05 - Sosnowiec (śląskie)
praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Wschowa (lubuskie)
Szczegóły naboru na stronie http://www.knurow.bip.info.pl/index.php?idmp=720&r=oWykształcenie wyższe techniczne lub średnie kierunek informatyczny, telekomunikacja, elektryczny; staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - 1 rok pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym, w przypadku wykształcenia średniego - 3 lata pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym; konieczna znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych,ustawy o dostępie do informacji publicznej; biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności systemów operacyjnych Windows 7/8/10 serwer 2008, 2012, oprogramowania biurowego Microsoft Office; znajomość sprzętu sieciowego i komputerowego, znajomość zagadnień baz i administrowania bazami danych SQL i Firebird, znajomość i umiejętność konfiguracji systemów serwerowych; miejsce pracy: Knurów; 1/4 etatu
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-12-28 - Knurów (śląskie)
Montaż elementów drewnianych
AGRO - MARTIN Martin Pawlaczyk - 2017-12-14 - Brzostów (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
ELKAM PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-12 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków w gospodarstwie agroturystycznym, inwentaryzacja produktów spożywczych.
Gospodarstwo Agroturystyczne EKOFARM Piotr Dec - 2016-10-14 - Grzegorzewice (mazowieckie)