INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Poznań oferta pracy Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 880 PLN
Zakres obowiązków: praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
Data publikacji: 2016-05-16
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BUKOWSKA 34, 60-811 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 880 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/msc.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 880 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 2 lata
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
potwierdzona przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa, znajomość zasad eksploatacji, konserwacji i remontów obiektów publicznych, znajomość zasad gospodarki materiałami ogólnobudowalnymi; umiejętność czytania dokumentacji projektowej; minimum 2 lata doświadczenia od momentu uzyskania uprawnień budowlanych; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych; świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci oraz pomiary elektryczne 1 KV;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
BUKOWSKA 34, 60-811 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, świadectwo pracy, dokumenty potwierdzające uprawnienia
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: zgłoszenia telefoniczne
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: BUKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
Data dodania oferty pracy: 16.05.2016
Oferta pracy ważna do: 16.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Zakres zadań: prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wynagrodzenie do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowe informacje pod linkiem https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,23869
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-03-13 - Rybnik (śląskie)
analiza potrzeb aktualnych i potencjalnych klientów, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, doradztwo techniczne, monitorowanie rynku i działań konkurencji
E-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUZBY WIĘZIENNEJ W RZESZOWIE - 2017-09-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących prac inwestycyjno-remontowych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH - 2017-03-23 - Sopot (pomorskie)
a)prowadzenie księgowości podatkowej osób prawnych ( podatek rolny, od nieruchomości oraz leśny).b)prowadzenie księgowości, kontrola terminowości wpłat oraz współpraca merytoryczna z poszczególnymi stanowiskami pracy w referatach: BF, RLP, TI z tytułu:1)wieczystego użytkowania gruntów,2)dzierżaw,3)czynszu mieszkaniowego,4)wynajmu lokali dokonywanych przez sołectwa,5)opłaty planistycznej,6)opłaty adiacenckiej,c)prowadzenie księgowości opłat od posiadania psów,d)księgowanie umorzeń zaległości, odroczeń, rozłożenia zobowiązań pieniężnych na raty w zakresie w/w podatków i opłat,e)wystawianie upomnień i wezwań dotyczących regulowania należności w zakresie w/w podatków i opłat,f)prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie zaległości podatków i opłat,g)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zabezpieczenia hipotecznego należności podatkowych,h)opisywanie wniosków podatników dotyczących zobowiązań pieniężnych (umorzeń zaległości, odroczeń oraz rozłożenia na raty),i)rozliczanie przyjętych należności przez inkasentów, ewidencjonowanie na odpowiednich kontach księgowych, rozliczanie kwitariuszy przychodowych oraz sporządzanie wykazu wynagrodzeń dla inkasentów,j)sporządzanie sprawozdań w zakresie podatków od osób prawnych, opłat w w/w zakresie oraz wykonywanie innych prac statystycznych wynikających z odpowiednich przepisów lub programu badań GUS, RIO,k)sporządzanie informacji z realizacji wpływów, zaległości zobowiązań pieniężnych.
Urząd Gminy Iława - 2015-12-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt. Nadzór nad podmiotami prowadzącymi działalność w zakresie: organizowania targów, wystaw, pokazów, obrotu zwierzętami. Prowadzenie kontroli zakaźeń zwierząt. Pobieranie oraz wysyłka prób do badań diagnostycznych i monitoringowych. Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą Urzędu - zapoznanie się z zadaniami realizowanymi w Wydziale - poznanie metodologii z zakresu badań ankietowych - bieżące wsparcie pracy komórki - pomoc w opracowywaniu badań ankietowych - udział w pracach związanych z archiwizacją dokumentów
URZĄD STATYSTYCZNY W KATOWICACH - 2016-02-23 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad pracami eksploatacyjnymi, remontowymi i inwestycjami z zakresu gospodarki energetycznej
PIOTRKOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIOTRKOWIE TRYB. - 2016-02-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
prace pomocnicze na magazynie
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Barwałd Średni (małopolskie)
Praca biurowa- obsługa komputera, prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości, instalacji i urządzeń technicznych. Wymagane: wykształcenie średnie-techniczne, technik budowlany-3 letni staż pracy lub wyższe techniczne -roczny staż pracy, obsługa Office oraz programu kosztorysowanie-Norma. Doświadczenie zawodowe z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości. Mile widziane uprawnienia budowlane oraz przynależność do Lubuskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-01-24 - Wędrzyn (lubuskie)
Dozór elektroniczny. Praca z osobami skazanymi.
Impel Security Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzedaż części samochodowych
KOWALSKI AUTO CZĘŚCI Tomasz Kowalski - 2015-12-01 - Puck (pomorskie)
obsługa linii montażowej produkcja okien, montaż elementów, kontrola parametrów , kontrola jakości, zachowanie norm oraz standardów bhp, prowadzenie bieżących raportów
kontakt przez OHP - 2016-05-04 - Namysłów (opolskie)
prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Inowłódz (łódzkie)
Prace porzadkowe na terenie szkoły, praca w godz 16:00-20:00
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Obrońców Westerplatte - 2018-07-03 - Opole (opolskie)
Zgodny
STEK Sp. z o.o., Sp.k. - 2016-05-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-spawanie konstrukcji stalowych,-praca na podstawie rysunku technicznego
BW-Strong B. JAKUBOWSKA,W.Jabubowski S.C. - 2017-06-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWYWANIE DAŃ OBIADOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE MIĘS, ZUP, DODATKÓW;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MILE WIDZIANE GASTRONOMICZNE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU KUCHARZA;MIEJSCE PRACY - RESTAURACJA PRACOWNICZA NA TERENIE AMAZONA W SZCZECIN/KOŁBASKOWO;MOGĄ BYĆ OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIKONTAKT Z PRACODAWCĄ-TELEFONICZNY 797023884 LUB CV NA E-MAIL: praca (at) compass-group.pl
COMPASS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Ustowo (zachodniopomorskie)
- prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie dokumentacji kadrowej w szczególności związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy- obsługa programu kadrowego- obsługa programu PŁATNIK- organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W RZESZOWIE - 2017-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Opracowanie Indywidualnych Programów Zatrudnienia Socjalnego dla uczestników. 2. Nadzór nad realizacją postanowień zawartych w Indywidualnych Programach Zatrudnienia Socjalnego. 3. Prowadzenie konsultacji indywidualnych dla uczestników WCI. 4. Prowadzenie warsztatów grupowych dla uczestników WCI. 5. Kontakt z jednostkami wspomagającymi proces reintegracji społeczno-zawodowej uczestników, np. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu, ośrodki terapii uzależnień, schroniska dla bezdomnych, 6. Prowadzenie rejestrów związanych z zajmowanym stanowiskiem. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Pracownik socjalny we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 18 lipca 2016 r. do godziny 12:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Irena Kęśminowicz - tel. (71) 782-35-25 w godz.: 8.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
pakowanie produktów promocyjnych
APACK Sp. z o.o. - 2018-07-02 - Kowanowo (wielkopolskie)
modernizacja instalacji grzewczych w zakresie redukcji strat ciepła, regulacja systemów grzewczych, monitoring poziomu zużycia energii cieplnej
Spółdzielnia Mieszkaniowa Szarotka - 2016-02-12 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH - 2016-10-11 - Rudna (dolnośląskie)
Kierowanie całokształtem działalności w zakresie ochrony środowiska w jednostce. Przedstawienie potrzeb na zakup usług i środków w zakresie ochrony środowiska.
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2016-07-27 - Jarocin (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o porządek w sklepie
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Izabelin (mazowieckie)
określono w punkt 8.2
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Białystok (podlaskie)
utrzymywanie czystości i porządku w pokojach hotelowych , salach konferencyjnych, korytarzach
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-17 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie sekretariatu, prowadzenie terminarza spraw do załatwienia oraz rejestru przyjęć interesantów, uzgadnianie z przełożonym planów dziennych pracy, sporządzanie pism i dokumentów na potrzeby przełożonego; przewidywany okres zatrudnienia: listopad 2017 styczeń 2018 r.; godziny pracy: 7.15- 15.15
Szkoła Policji w Słupsku - 2017-09-22 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta, prace porządkowe na sklepie
MINIMARKET NA ROGU Aldona Hezner - 2017-03-10 - Jaworzno (śląskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu, Nadzorowanie materiału niezgodnego, Weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału, Inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących, rozwiązywanie bieżących sytuacji na linii produkcyjnej, Przestrzegania wymagań klienta, Tworzenie dokumentacji jakościowej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)