INSPEKTOR TERENOWY Bolesławiec oferta pracy Impel Security Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR TERENOWY
Wynagrodzenie: 1 750 - 1 997 PLN
Zakres obowiązków: Dozór elektroniczny. Praca z osobami skazanymi.
Data publikacji: 2015-12-11
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Impel Security Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Dozór elektroniczny. Praca z osobami skazanymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 750 - 1 997 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto+dodatek
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TERENOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi monitoringu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 750 - 1 997 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, prawo jazdy kategorii B, komunikatywność, dyspozycyjność.Osoba niekarana.
Nazwa pracodawcy: Impel Security Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Ślężna 118, 50-231 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony rozmową telefoniczną pod numerem 507690130 w godzinach od 12:00-16:00. CV można przesyłać drogą elektroniczną na e-mail:p.nagi (at) itmpoland.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Ślężna
Numer budynku pracodawcy: 118
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi monitoringu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.12.2015
Data dodania oferty pracy: 09.12.2015
Oferta pracy ważna do: 05.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Branża: produkcja mrożonych dań gotowych.Prace związane z produkcją mrożonek i garmażu oraz przygotowanie do załadunku towaru.
GASTRONOMIX-OAZA - 2017-10-04 - Rąbień (łódzkie)
w/g stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Mława (mazowieckie)
Szczegóły naboru na stronie http://www.knurow.bip.info.pl/index.php?idmp=720&r=oWykształcenie wyższe techniczne lub średnie kierunek informatyczny, telekomunikacja, elektryczny; staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - 1 rok pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym, w przypadku wykształcenia średniego - 3 lata pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym; konieczna znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych,ustawy o dostępie do informacji publicznej; biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności systemów operacyjnych Windows 7/8/10 serwer 2008, 2012, oprogramowania biurowego Microsoft Office; znajomość sprzętu sieciowego i komputerowego, znajomość zagadnień baz i administrowania bazami danych SQL i Firebird, znajomość i umiejętność konfiguracji systemów serwerowych; miejsce pracy: Knurów; 1/4 etatu
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-12-28 - Knurów (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
Przedsiębiorstwo Prod. Handlowo Usługowe Zalmet Sp. Jawna W.M.P. Zaleśkiewicz - 2017-05-16 - Rusinowo (kujawsko-pomorskie)
- Treningi z młodzieżą. Podnoszenie umiejętności technicznych i piłkarskich.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe: Praca w zagranicznych klubach piłkarskich min. 3 lata. Wymagane umiejętności: Profesjonalna gra w piłkę na poziomie ekstraklasy. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Katowice (śląskie)
Obsługa traku
P.P.H.U. "BEATA" Beata Szymańska i Jarosław Szymański - 2016-04-15 - Lipie (wielkopolskie)
W/G ZAKRESU CZYNOŚCI
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Gniezno (wielkopolskie)
wykonywanie czynności administracyjnych ,technicznych w obsłudze wspólnot mieszkanowych
Miejskie Przedsiębiorstwo Zarządzania Nieruchomościami w Morągu - 2016-11-16 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
- obsługa kasy fiskalnej,- rozładunek dostaw towarów,- dbanie o czystość stanowiska pracy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KINGA GRZENKOWICZ - 2018-05-22 - Reda (pomorskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w szpitalu, sporządzanie dokumentacji bhp i sprawozdań do instytucji
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie - 2018-11-29 - Człuchów (pomorskie)
Sprzedaż, wydzierżawianie, wynajmowanie nieruchomości wchodzących w skład powiatowego zasobu nieruchomości, nabywanie mienia do zasobu, oddawanie w trwały zarząd i stwierdzanie wygaśnięcia trwałego zarządu do nieruchomości zasobu, ewidencjonowanie i administrowanie zasobem, wywłaszczanie nieruchomości i ustalanie odszkodowań, wydawanie zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości, ustalanie opłat za korzystanie z nieruchomości zasobu, prowadzenie postępowań administracyjnych oraz archiwizacja akt postępowań administracyjnych. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14955055?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-03-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-wykonywanie obowiązków inspektora ochrony danych osobowych wynikającego z Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawy o ochronie danych osobowych-opracowywanie oraz aktualizowanie regulacji wewnętrznych z zakresu ochrony danych osobowych-prowadzenie rejestrów-opiniowanie umów i projektów pod kątem spełnienia wymogów w zakresie ochrony danych osobowych
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-11-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa sekretariatu w Oddziale Zewnętrznym w Złotowie
ZAKŁAD KARNY - 2018-06-01 - Złotów (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości,2) prowadzenie spraw scalania nieruchomości i ich ponownego podziału,3) ustalanie opłat adiacenckich oraz planistycznych,4) nadawanie numerów porządkowych nieruchomości oraz prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic,5) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,6) ustanawianie służebności przesyłu, 7) zlecanie czynności związanych z pracą wydziału tj. robót geodezyjnych, robót wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego, nadzór nad terminowością ich wykonania, 8) kontrola wykorzystania środków przyznanych budżetem, w zakresie dokonywanych zleceń,9) prowadzenie księgowości wydziałowej,10) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2017 r. w Urzędzie Miasta wynosił co najmniej 6%. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł do 3100 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę.
Urząd Miasta Ustka - 2017-09-13 - Ustka (pomorskie)
Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie oraz prezentacja dokumentacji Wojewódzkiego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Bezpieczeństwa Imprez Masowych, w tym w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego,- prowadzenie bazy danych o siłach, środkach i usługach HNS (Host Nation Support) poprzez pozyskiwanie i aktualizację niezbędnych informacji z poziomu wszystkich gmin województwa w celu sprawnego wejścia, pobytu i wyjścia z terenu województwa wojsk sojuszniczych,- realizacja zadań związanych z obowiązkiem sprawowania przez Wojewodę nadzoru nad działalnością straży gminnych (miejskich) i współdziałanie z Komendantem Wojewódzkim Policji w zakresie wykonywania przez strażników czynności określonych w przepisach regulujących ich działalność poprzez udział w zespole kontrolnym,- udostępnianie właściwym służbom i organom tworzone bazy danych w celu wymaganego zasilenia informacyjnego o poziomie zabezpieczenia wojsk sojuszniczych i na wypadek sytuacji kryzysowych ,- współpraca z administracją wojskową i opracowywanie dokumentacji planistycznej o charakterze operacyjnym i ćwiczeniowym w zakresie lokalizacji, wielkości i asortymentu zasobów HNS w celu sprawnego zaopatrywania wojsk sojuszniczych,- zbieranie danych oraz informowanie zainteresowanych stron o zgromadzeniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami,- pełnienie dyżuru na stanowisku dyżurnego operacyjnego w celu zapewnienia ciągłości pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego i sprawnej realizacji jego zadań,- przygotowywanie pod względem logistycznym i dokumentacyjnym posiedzenia Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zabezpieczenia realizacji przez Wojewodę ustawowych zadań w warunkach sytuacji kryzysowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Radom (mazowieckie)
j.w.
Selldoor S. C. Danuta Konrad Krzysztof Darmetko - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
• Wykonywanie zadań określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 1997 r. nr 109, poz. 704) z późniejszymi zmianami• Stały nadzór nad warunkami pracy oraz kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP i p.poż.• Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z kierowaniem wniosków zmierzających do usuwania tych zagrożeń• Prowadzenie postępowania powypadkowego, raportowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych• Opracowywanie i wdrażanie procedur i instrukcji BHP oraz doradztwo w tym zakresie• Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP • Opracowywanie ryzyka zawodowego
Probet sp. z o.o. - 2016-10-14 - Tczew (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Antonie (mazowieckie)
wstępna kontrola dowodów księgowych pod względem formalnym w świetle wymogów określonych w ustawie o rachunkowości,wprowadzanie dokumentów księgowych do programu FK zgodnie z ustawą o rachunkowości,odbiór i drukowanie wyciągów z programów bankowych oraz przesyłanie ich pocztą elektroniczną na placówki terenowe,rozliczanie rozrachunków funduszu emerytalno-rentowego z innymi funduszami,rozliczanie na bieżąco wpłat składek na ubezpieczenie społeczne rolników (udziałem procentowym struktury składki) funduszu emerytalno-rentowego z funduszem składkowym wraz z przygotowaniem dyspozycji przelewu,przyjmowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej dot. Wydziału Finansowo- Księgowego, oznaczanie jej datą wpływu i przekazywanie na odpowiednie stanowisko w wydziale.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym; obsługa kasy fiskalnej; dyspozycyjność; wysoka motywacja do pracy; rzetelność; uczciwość; łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych; zarzadzanie zespołem; umowa na czas określony; miejsce pracy Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta w biurze strefy płatnego parkowania
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie na terenie obiektu, pilnowanie.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Dobrosławów (lubelskie)
prace z zakresu inżynierii sanitarnej przy budowie drogi S8
Astaldi S.p.A - 2017-05-29 - Rutki-Kossaki (podlaskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie budownictwa; min. 5 lat doświadczenia zawodowego w budownictwie; posiadanie uprawnień budowlanych; znajomość przepisów prawa budowlanego; zakres obowiązków: wykonywanie przeglądów okresowych w zakresie ogólnobudowlanym, organizowanie i nadzór nad kontrolami i przeglądami technicznymi obiektów budowlanych, umiejętność kosztorysowania, analiza kosztów i ofert wykonawcy, przygotowywanie-dokonywanie i udział w odbiorach robót oraz odbiorze końcowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ADS "SOŚNICA" - 2018-11-29 - Gliwice (śląskie)
jw
PERFEKT SERWIS Sp. z o.o. - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Konina (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym, zapewnienie sprawnego działania wszystkich urządzeń , instalacji i systemów
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LISÓWKACH - 2018-11-23 - Lisówki (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)