INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 6364) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 6364)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie oraz prezentacja dokumentacji Wojewódzkiego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Bezpieczeństwa Imprez Masowych, w tym w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego,- prowadzenie bazy danych o siłach, środkach i usługach HNS (Host Nation Support) poprzez pozyskiwanie i aktualizację niezbędnych informacji z poziomu wszystkich gmin województwa w celu sprawnego wejścia, pobytu i wyjścia z terenu województwa wojsk sojuszniczych,- realizacja zadań związanych z obowiązkiem sprawowania przez Wojewodę nadzoru nad działalnością straży gminnych (miejskich) i współdziałanie z Komendantem Wojewódzkim Policji w zakresie wykonywania przez strażników czynności określonych w przepisach regulujących ich działalność poprzez udział w zespole kontrolnym,- udostępnianie właściwym służbom i organom tworzone bazy danych w celu wymaganego zasilenia informacyjnego o poziomie zabezpieczenia wojsk sojuszniczych i na wypadek sytuacji kryzysowych ,- współpraca z administracją wojskową i opracowywanie dokumentacji planistycznej o charakterze operacyjnym i ćwiczeniowym w zakresie lokalizacji, wielkości i asortymentu zasobów HNS w celu sprawnego zaopatrywania wojsk sojuszniczych,- zbieranie danych oraz informowanie zainteresowanych stron o zgromadzeniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami,- pełnienie dyżuru na stanowisku dyżurnego operacyjnego w celu zapewnienia ciągłości pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego i sprawnej realizacji jego zadań,- przygotowywanie pod względem logistycznym i dokumentacyjnym posiedzenia Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zabezpieczenia realizacji przez Wojewodę ustawowych zadań w warunkach sytuacji kryzysowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Data publikacji: 2016-09-05
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie oraz prezentacja dokumentacji Wojewódzkiego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Bezpieczeństwa Imprez Masowych, w tym w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego,- prowadzenie bazy danych o siłach, środkach i usługach HNS (Host Nation Support) poprzez pozyskiwanie i aktualizację niezbędnych informacji z poziomu wszystkich gmin województwa w celu sprawnego wejścia, pobytu i wyjścia z terenu województwa wojsk sojuszniczych,- realizacja zadań związanych z obowiązkiem sprawowania przez Wojewodę nadzoru nad działalnością straży gminnych (miejskich) i współdziałanie z Komendantem Wojewódzkim Policji w zakresie wykonywania przez strażników czynności określonych w przepisach regulujących ich działalność poprzez udział w zespole kontrolnym,- udostępnianie właściwym służbom i organom tworzone bazy danych w celu wymaganego zasilenia informacyjnego o poziomie zabezpieczenia wojsk sojuszniczych i na wypadek sytuacji kryzysowych ,- współpraca z administracją wojskową i opracowywanie dokumentacji planistycznej o charakterze operacyjnym i ćwiczeniowym w zakresie lokalizacji, wielkości i asortymentu zasobów HNS w celu sprawnego zaopatrywania wojsk sojuszniczych,- zbieranie danych oraz informowanie zainteresowanych stron o zgromadzeniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami,- pełnienie dyżuru na stanowisku dyżurnego operacyjnego w celu zapewnienia ciągłości pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego i sprawnej realizacji jego zadań,- przygotowywanie pod względem logistycznym i dokumentacyjnym posiedzenia Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zabezpieczenia realizacji przez Wojewodę ustawowych zadań w warunkach sytuacji kryzysowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 6364)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:niezbędne:- ukończone studia wyższe,pozostałe wymagania niezbędne:- udokumentowany co najmniej 2 letni staż pracy w instytucjach lub innych podmiotach realizujących zadania w obszarze merytorycznym dotyczącym postępowań administracyjnych - poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych- znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o zgromadzeniach, o imprezach masowych, o strażach gminnych (miejskich), o ochronie informacji niejawnych- znajomość podstaw prawa administracyjnego i procedury administracyjnej- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych- umiejętność stosowania prawa w praktyce- umiejętność obsługi programów komputerowych w tym pakietu MS Office- asertywność, odporność na stres, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupieWymagania dodatkowe- udokumentowany co najmniej 4 letni staż pracy- znajomość ustawy: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej- umiejętność prezentacji oraz redagowania pism urzędowych.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydatki/ kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych (w przypadku nie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone ),- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od 5 września 2016 roku do 15 września 2016 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki-WBZKNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 05.09.2016
Oferta pracy ważna do: 15.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz akt osobowych, itp.
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE - 2017-10-27 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Rychliki (warmińsko-mazurskie)
projektowanie obiektów użyteczności publicznej, lokali mieszkaniowych, witryn sklepowych, powierzchni sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)
obsługiwanie maszyn szyjących z oprzyrządowaniem specjalistycznym, obsługiwanie półautomatów i automatów szwalniczych, obsługiwanie ryglówki, zasilanie maszyn do szycia nićmi, organizowanie własnego stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Szóstka (lubelskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa Nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego - 2018-07-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
• Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych.• Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi.• Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP.
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
szlifowanie,szpachlowanie stolarki drewnianej okiennej i drzwiowej
Zakład Stolarki Budowlanej "SOSNOWICZ" S.C. - 2017-05-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie spraw technicznych ogólnobudowlanych zw. z robotami remontowymi, prowadzenie nadzoru technicznego nad wykonastwem robót. Praca od poniedziałku do piątku (pon., śr-pt. w godz. 7:30 -15:30, wt. w godz. 10-18).
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA CZYŻYNY - 2018-09-04 - Kraków (małopolskie)
Montaż instalacji wodnej i sanitarnej
BRUS-KOP PRZEMYSŁAW DRĄŻKOWSKI - 2018-02-22 - Żabno (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych (doświadczenie zawodowe mile widziane); wynagrodzenie + 10 % premii
DROP S. A. - 2016-04-26 - Kępno (wielkopolskie)
proste prace spawalnicze na budowie (PRACA NA TERENIE KRAJU W DELEGACJI)
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane Piotr Dolny - 2015-11-27 - Czarnocin (łódzkie)
Przeprowadzenie prezentacji u klienta (urządzenia spawalnicze) umówionych przez handlowców. Wyjazdy 2-3 dniowe-koszt noclegiówi wyżywienia pokrywa pracodawca. Pracodawca gwarantuje: samochód służbowy, niezbędne narzędzia (telefon, tablet), możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
WELDCUT Łukasz Mielcarz - 2016-09-16 - Żabokliki-Kolonia (mazowieckie)
Ustalanie zakresu potrzeb remontowych, zlecenie prac remontowych, udział w zebraniu wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu remontów, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań. Praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Opole (opolskie)
1. Rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie pozwoleń na budowę lub rozbiórkę oraz decyzji zezwalających na realizację inwestycji drogowych2. przyjmowanie zgłoszeń na budowę i wykonywanie robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę3. zgłaszanie sprzeciwu w sprawie budowy i wykonywania robót oraz nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę4. przygotowywanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę lub rozbiórkę5. rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę6. prowadzenie spraw związanych z udziałem zgody na odstępstwo od przepisów techniczno - budowlanych7. rejestrowanie i wydawanie dzienników budów8. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwolenie na budowęPraca w budynku przy ul. Gryfitów 4-6 Więcej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 02.12.2016r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Budownictwa".
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2016-11-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przewóz towarów w/g zlecenia transportowego, dbanie o dokumenty przewozowe,załatwianie spraw związanych z przewozem towarów. Dbanie o powierzone mienie.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Widuchowa (zachodniopomorskie)
WYKONYWANIE CZYNNOŚCI KANCELARYJNO-BIUROWYCH REFERATU: PROWADZENIE PROCEDURY WYDAWANIE ZEZWOLEŃ NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH, PROWADZENIE SPRAW Z GOSPODARKĄ ODPADAMI I GOSPODARKĄ ŚCIEKOWĄ, PRZYJMOWANIE WNIOSKÓW O PRZYDZIAŁ LOKALI MIESZKALNYCH, REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PRZEPISÓW PRAWA ŁOWIECKIEGO, PRODUKCJI ROŚLINNEJ, ROLNICTWA
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Ujazd (opolskie)
Obsługa kasy fiskalnej,ekspozycja towaru.
P.P.H.U. "ALTEX" Alicja Jurek - 2017-04-14 - Sochaczew (mazowieckie)
obsługa klienta w Sklepie Żabka
Beata Jahnke Okruszek - 2018-04-20 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
do uzgodnienia , praca oddelegowanie - Francja
"INSTALBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Magdalenka (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów spożywczych, pakowanie przypraw, kontrola terminów przydatności, obsługa kasy, wagi, komputera.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Jawor (dolnośląskie)
Spawanie różnymi metodami; godz. pracy 6-14, 14-22; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-12
GRUPACON Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Słupsk (pomorskie)
osoba na stanowisku inspektora Kancelarii Ogólnej Zespołu ds. Obsługi Placówki Straży Granicznej w Poznaniu - Ławicy będzie odpowiedzialna m. in. za: przyjmowanie, nadawanie i rejestrowanie szyfrofaksów i faksów jawnych w celu prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów jawnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa informacji niejwanych, obsługa pocxzty zewnętrznej Placówki Straży Granicznej w celu bieżącego przekazywania korespondencji do adresatów, dokonywanie sprawdzeń w systemach: ZSE, POBYT, PESEL, CAO, CAOiLO, CEPIK, EZ, OPIS, SIS II
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej - 2017-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska
Ośrodek Wypoczynkowy " GÓRNIK" Józef Gaszewski - 2016-04-15 - Darłowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie postepowania administracyjnego i załatwianie spraw związanych z gospodarką gruntami, posługiwanie się dokumentami prawnymi i mapami geodezyjnymi, obsługa geoportalu
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań do wykonania na stanowisku pracy:- działalność inspekcyjno-kontrolna w sprawach określonych w art. ust. 1 Ustawy z dani 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami - dokonywanie inspekcji budów i robót budowlanych, utrzymania i użytkowania obiektów budowlanych- prowadzenie spraw administracyjnych w w/w zakresie- sporządzanie projektów pism i decyzji - prowadzenie korespondencji urzędowej
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego we Włodawie - 2016-03-04 - Włodawa (lubelskie)
staż dla osób 30-50 lrejestracja pacjentów przychodni
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Laborant chemiczny
kontakt przez PUP - 2017-02-18 - Rudniki (śląskie)
wykonywanie bieżących napraw i wymiany materiałów eksploatacyjnych w użytkowanym sprzęcie w celu ciągłości eksploatacji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego; opracowywanie na bieżąco ekspertyc technicznych i kierowanie sprzętu do naprawy w celu utrzymania go w gotowości do pracy; prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej systemów telekopiowych i awaryjnego zasilania w celu zapewnienia maksymalnej wydajności sprzętowej; prowadzenie ewidencji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w użytkowaniu w celu właściwego nadzoru nad jego migracją; prowadzenie okresowych pomiarów parametrów technicznych urządzeń łączności w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; wykonywanie oceny stanu technicznego sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w celu jego skalsyfikowania i określenia przydatności do eksploatacji
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)