INSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH Kraków oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA CZYŻYNY

Stanowisko: INSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 3 650 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw technicznych ogólnobudowlanych zw. z robotami remontowymi, prowadzenie nadzoru technicznego nad wykonastwem robót. Praca od poniedziałku do piątku (pon., śr-pt. w godz. 7:30 -15:30, wt. w godz. 10-18).
Data publikacji: 2018-09-04
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA CZYŻYNY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:31-871 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw technicznych ogólnobudowlanych zw. z robotami remontowymi, prowadzenie nadzoru technicznego nad wykonastwem robót. Praca od poniedziałku do piątku (pon., śr-pt. w godz. 7:30 -15:30, wt. w godz. 10-18).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2018
Data zakończenia pracy: 09.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: techniczny, budowlany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, kierunek: techniczny, budowlany, min. 3 letnie doświadczenie zawodowe
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 04.09.2018
Oferta pracy ważna do: 04.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2018
Podobne oferty pracy
fryzjerstwo damsko-męskie, koloryzacja, stylizacja
Studio Urody Agnieszka Owsiejczyk - 2017-11-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zawieranie umów generalnych dot. odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - mailowy: bpajak (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-09-23 - Wrocław (dolnośląskie)
szcycie odzieży lekkiej
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Zgierz (łódzkie)
Montaż sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.
P.P.U.H. Sękowski Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Tarnowiec (małopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów, przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.- Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice (UL Wita Stwosza 7, 40-040 KATOWICE) i obsługiwane jednostki oświatowe.- Wynagrodzenie: 3620-4300 zł brutto, płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 1 września 2018r.- Praca.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności- konstrukcyjno- budowlanej. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Wymagana umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
Sprzatanie budynków, parkingów, biur oraz powierzchni specjalnych na terenie lotniska w Łodzi
Cleaning Company Piotr Studniarek - 2017-06-19 - Łódź (łódzkie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Znajomość obiektów urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oraz sprawowanie nad nimi nadzoru zgodnie z przepisami prawa energetycznego; Opracowywanie planów przedsięwzięć w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości; Opracowywanie obmiarów, kosztorysów, programów, robót oraz innych dokumentów niezbędnych przy zawieraniu umów na roboty budowlane; Kontrolowanie przestrzegania obowiązujących norm i przepisów z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości; Nadzór nad właściwym i terminowym wykonywaniem pomiarów(skuteczności ochrony przeciwpożarowej, wielkości obciążeń, rezystancji i uziemień oraz badania elektrycznego sprzętu ochronnego) zgodnie z obowiązującymi czasokresami ich przeprowadzenia i rejestrowania wyników pomiarów w obowiązujących terminach.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-12-19 - Lublin (lubelskie)
PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)
Obsługa programu- System Informacji Oświatowej, opiniowanie organizacji roku szkolnego, aneksów do organizacji roku szkolnego w zakresie zgodności z wytycznymi do organizacji na dany rok oraz w zakresie zgodności z aktami prawnymi w ramach kampetencji organu prowadzącego placówki oświatowe: prowadzenie spraw i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do podejmowania decyzji, zarządzeń i uchwał.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-11-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Rozliczanie rzeczowe i finansowe umów, nadzór nad prawidłową realizacją umów, planowanie środków fin na media i usługi komunalne, opracowanie dok do postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sprawozdawczość w zakresie gosp komunalnej
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2016-11-17 - Zgierz (łódzkie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-06-12 - Wędrzyn (lubuskie)
Nauczanie przedmiotu w klasach 4-6.
STOWARZYSZENIE "EDUKATOR" W ŁOMŻY, SZKOŁA PODSTAWOWA W SPYTKOWIE - 2016-08-24 - Spytkowo (warmińsko-mazurskie)
Przegląd budowy, prowadzenie dokumentacji BHP, pozostałe obowiązki wynikające z rodzaju wykonywanej pracy.
SAFETY TIME Artur Jurkiewicz - 2018-08-06 - Żabno (małopolskie)
Obsługa klienta w piekarni.
PIEKARNICTWO SPÓŁKA CYWILNA - 2016-04-25 - Kalisz (wielkopolskie)
Wykonywanie robót ziemnych.
"EUROBETON" SP. Z O.O. - 2018-03-07 - Kleszczów (łódzkie)
Nauczyciel języka angielskiego
Zespół Szkono Przedszkolny Oxpress - 2015-12-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizacja, koordynacja i nadzór pracy kierowców oraz transportu samochodowego
GPR Suflidowo Sp z o.o. - 2015-11-20 - Teresin (łódzkie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie różnego rodzaju napojów oraz kompleksowa obsługa klientów lokalu
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Kraków (małopolskie)
Kierowca kat. C+Ekierowca krajowy
Delta Trans Logistik Sp. z o. o. - 2017-02-17 - Świętochłowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA WŁAŚCICIELI LOKALI, NALICZANIE I ROZLICZANIE OPŁAT, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO ZEBRAŃ WSPÓLNOT I ICH ARCHIWIZACJA, PROWADZENIE ZEBRAŃ I SPOTKAŃ Z WŁAŚCICIELAMI, PROWADZENIE KORESPONDENCJI W IMIENIU WSPÓLNOT; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OGÓLNE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOŚWIADCZENIE W PRACY W OBSŁUDZE KLIENTA;
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wypiek ciast, wykonywanie dekoracji
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nadzór zakładu w zakresie BHP i ppoż.
GOMAR Pińczów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowo - Akcyjna - 2018-03-07 - Pińczów (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami. Wyjazdy służbowe do Syrii.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Łódź (łódzkie)
b.d.
kontakt przez OHP - 2017-05-24 - Błonie (mazowieckie)
opieka nad zwierzętami hodowlanymi
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Złotniki Kujawskie (kujawsko-pomorskie)
Zgodny z § 2.1. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. nr 109, poz. 704; zm. Dz.U. z 2004 r. nr 246, poz. 2468).
Jednostka Wojskowa nr 2771 / 35 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-09-20 - Rząska (małopolskie)