INSPEKTOR DS. ADMINISTROWANIA SIECIA KOMPUTEROWĄ I TECHNICZNYCH W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KNUROWIE Knurów oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINISTROWANIA SIECIA KOMPUTEROWĄ I TECHNICZNYCH W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KNUROWIE
Wynagrodzenie: od 525 PLN
Zakres obowiązków: Szczegóły naboru na stronie http://www.knurow.bip.info.pl/index.php?idmp=720&r=oWykształcenie wyższe techniczne lub średnie kierunek informatyczny, telekomunikacja, elektryczny; staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - 1 rok pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym, w przypadku wykształcenia średniego - 3 lata pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym; konieczna znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych,ustawy o dostępie do informacji publicznej; biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności systemów operacyjnych Windows 7/8/10 serwer 2008, 2012, oprogramowania biurowego Microsoft Office; znajomość sprzętu sieciowego i komputerowego, znajomość zagadnień baz i administrowania bazami danych SQL i Firebird, znajomość i umiejętność konfiguracji systemów serwerowych; miejsce pracy: Knurów; 1/4 etatu
Data publikacji: 2017-12-28
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ks.A.Koziełka 2, 44-190 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegóły naboru na stronie http://www.knurow.bip.info.pl/index.php?idmp=720&r=oWykształcenie wyższe techniczne lub średnie kierunek informatyczny, telekomunikacja, elektryczny; staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - 1 rok pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym, w przypadku wykształcenia średniego - 3 lata pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym; konieczna znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych,ustawy o dostępie do informacji publicznej; biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności systemów operacyjnych Windows 7/8/10 serwer 2008, 2012, oprogramowania biurowego Microsoft Office; znajomość sprzętu sieciowego i komputerowego, znajomość zagadnień baz i administrowania bazami danych SQL i Firebird, znajomość i umiejętność konfiguracji systemów serwerowych; miejsce pracy: Knurów; 1/4 etatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 525 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. ADMINISTROWANIA SIECIA KOMPUTEROWĄ I TECHNICZNYCH W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KNUROWIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier teleinformatyk
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 525 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inżynier teleinformatyk (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów MS Office
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Ks.A.Koziełka 2, 44-190 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Knurowie, Ks. A. Koziełka 2 (sekretariat I piętro pok. 15) lub przesłać drogą pocztową (decyduje data wpływu do siedziby tut. Ośrodka), w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędniczeNr 110/06/17.Dodatkowe informacje: (32) 33-55-000.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 08.01.2018
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Knurów
Ulica pracodawcy: Ks.A.Koziełka
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁA POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier teleinformatyk
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.12.2017
Data dodania oferty pracy: 27.12.2017
Oferta pracy ważna do: 08.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprawy dotyczące remontów budynków oraz lokali zarządzanych przez Spółkę, nadzór inwestorski, sprawy projektowow - kosztorysowe, ogólnobudowlane.
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn - 2016-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
nadzorowanie sklepu i biura , sprzedaż produktów , kontakty tel. z klientami , zamawianie towaru w ce
PAWEŁ WIŚNIEWSKI Z.E. TECHNIK P.U.H. - 2017-09-01 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
- Wykonywanie, konserwacja i administracja systemami elektronicznych zabezpieczeń. Wykonywanie, konserwacja sieci łączności przewodowej i bezprzewodowej. Zapewnianie aktualności i dostępności sieci łączności. Zapewnianie bezpieczeństwa sieci łączności. Archiwizacja danych systemów łączności. Prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji związanej z administracja systemami łączności. Projektowanie i rozbudowa bazy pomocy dydaktycznych z zakresu sprzętu łączności. Przygotowywanie sprzętu multimedialnego obiektów dydaktycznych. Opieka nad wyposażeniem technicznym multimedialnych obiektów dydaktycznych. Wsparcie techniczne dla osób realizujących zajęcia dydaktyczne. Zabezpieczenie techniczne i osobowe przedsięwzięć i uroczystości.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością kontynuowania zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem: wykształcenie średnie i co najmniej 4-letni staż pracy, znajomość obsługi sprzętu łączności przewodowej i bezprzewodowej, umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem: wykształcenie średnie elektroniczne, doświadczenie w zakresie naprawy sprzętu elektronicznego i komputerowego, umiejętność obsługi i programowania cyfrowych centrali telefonicznych, znajomość obsługi systemów alarmowych i monitoringu.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2016-02-11 - Katowice (śląskie)
transport osób z domu do szpitala - dializy, ze szpitala do domu.
TO-MA-MED Tomasz Kuciński - 2018-08-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań do US i GUS. Sporządzanie analiz i raportów. Raportowanie do centrali firmy.
RANDSTAD POLSKA Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-09-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Realizacja spotkań umawianych przez dział Call Center. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych. Zgłoszenia cv na email: lodzkie (at) edensc.com
PROGRESS ACTIVE sp. z o.o. - 2016-03-02 - Łódź (łódzkie)
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-01-09 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych.Sprawozdawczość.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku - 2016-10-13 - Leżajsk (podkarpackie)
-
IBIZA Grażyna Fornalkiewicz-Adam - 2016-06-24 - Wolsztyn (wielkopolskie)
składanie stolarki okiennej przy użyciu narzędzi ręcznych oraz maszyn na hali produkcyjnej
PRIMA SP. Z O. O. - 2018-01-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kompleksową obsługę Klienta w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych.
kontakt przez OHP - 2017-03-17 - Sanok (podkarpackie)
obsługa maszyny czyszczącej1 zmiana 14.00-22.00
EFEKT WLEKLIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-21 - Września (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku, odpowiedzialna będzie za prawidłową realizację robót branży sanitarnej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Ważniejsze zadania: analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży sanitarnej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań; koordynowanie robót na budowie; kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów oraz kosztów inwestycyjnych; rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; organizowanie przeglądów gwarancyjnych4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, częste kontakty z interesantami; poruszanie się na dużych odległościach placów budów; wchodzenie na wysokie kondygnacje obiektów oraz dachy budynków; praca w budynku wyposażonym w windę. Średnie wynagrodzenie zasadnicze 2200-2500 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-01 - Słupsk (pomorskie)
Przyrządzanie i przygotowywanie potraw według tradycyjnych receptur kuchni arabskiej.
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Wyszków (mazowieckie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility, sprawdzanie początkowego bądź istniejącego ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone, upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przz CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami, przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego, dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD, odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych, działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów, aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku, odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)
prace porządkowe, przycinanie drzew,utrzymanie zieleni,koszenie
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inspektoratu: ustawa o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, pozostałe przepisy związane z działalnością Inspekcji. Zapoznanie się z zasadami dokonywania oceny jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych z uwzględnieniem elementów szkolenie praktycznego. Weryfikacja dokumentacji, ocena prób, tworzenie dokumentacji kontrolnej, sprawozdawczość.
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdańsku z/s w Gdyni - 2017-05-24 - Gdynia (pomorskie)
nadzór inwestorski nad robotami elektrycznymi, wymagane uprawnienia branżowe oraz zaświadczenie z Izby inżynierów.Praca w racach umowy zlecenie na okres 3-6 m-cy (do oddania budynku). Wynagrodzenie 300 zł brutto za każdy dzień prowadzonego nadzoru na budowie.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
prace porządkowe, koszenie trawników
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Kalinowo (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie kalibracji sprzetu pomiarowego, wykonywanie pomiarów środowiska pracy, pobór próbek wód i ścieków
Zakład Usług Technicznych "EKOCHEM" Jolanta Milewska Laboratorium Badawcze - 2016-06-30 - Białystok (podlaskie)
j/w
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
.
Zakład Karny w Koronowie - 2016-06-22 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie procedur w zakresie czynności biurowych, nadzór przepływu korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Dąbrowa Białostocka (podlaskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa klienta oraz kasy fiskalnej;- dbałość o czystość sklepu i odpowiednią ekspozycję towaru.Giełda pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w dn. 26.10.2017 o godz. 10:00Praca w jednej z 7 Biedronek na terenie powiatu wodzisławskiego, możliwość wyboru.W zależności od sklepu - praca w systemie dwóch lub trzech zmian.
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Nadzór nad przebiegiem prac realizowanych przez wykonawców zewnętrznych. Kontrola stanu techniczbego nieruchomości obsługiwanych przez pracodawcę. Wykonywanie inwentaryzacji obiektów i sporządzanie kosztorysów. Organizacja i nadzór nad wykonywaniem kontroli okresowych stanu technicznego nieruchomości. Przygotowanie materiałów przetargowych na realizację remontów. Prowadzenie dokumentacji technicznej dla nieruchomości.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O., Ul. 17 stycznia 48 02-146 W-wa, Oddział Giżycko - 2017-08-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wykładanie towaru, obsługa kasy
kontakt przez OHP - 2016-06-22 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Układanie kostki brukowej, prace przygotowawcze
FHU KONCEPT Michał Tokarz - 2016-11-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)