INSPEKTOR DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH Barczewo oferta pracy Urząd Miejski w Barczewie

Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH

Wynagrodzenie: 3 040 - 3 300 PLN

Zakres obowiązków: 1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.

Data publikacji: 2017-01-09

Lokalizacja: Barczewo (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Barczewie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PL.Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 040 - 3 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Barczewo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Barczewo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 040 - 3 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017

Data zakończenia pracy: 31.07.2017

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania oczekiwania pracodawcy: wykształcenie wyższe: preferowane kierunki ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych; co najmniej 3 letni staż pracy; -minimum 1 rok doświadczenia w pozyskiwaniu środków zewnętrznych w jednostce samorządu terytorialnego; innej instytucji państwowej lub innej placówce; doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych; preferowane doświadczenie w tworzeniu i realizacji projektów na zadania infrastrukturalne; szczegółowe informacje dotyczące składania dokumentów dostępne na stronie: barczewo.bip.net.pl

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Barczewie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Adres pracodawcy:
PL.Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + dokumenty aplikacyjne; szczegółowe informacje dostępne na stronie: barczewo.bip.net.pl; składanie dokumentów do 16.01.2017

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: olsztyński

Gmina pracodawcy: Barczewo

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Barczewo

Ulica pracodawcy: PL.Ratuszowy

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)

Data dodania oferty pracy: 09.01.2017

Oferta pracy ważna do: 16.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS
BIURO INFO-KOSZT mgr inż. Janina Machnik - 2018-02-06 - Świętochłowice (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Prowadzenie kadr i płac w przedsiębiorstwie. Znajomość przepisów i wystawianie faktur oraz pomoc księgowej w rozliczaniu przedsiębiorstwa.Oferta pracy w ramach doposażenia stanowiska pracy tylko dla uprawnionych osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Rypinie.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 200 PLN

Prowadzenie wszystkich spraw związanych z ochroną środowiska i wynikających z obowiązujących przepisów. Praca na terenie Krakowa i woj. małopolskiego.
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DO SPRAW TECHNICZNYCH - 2 800 - 3 300 PLN

dokonywanie bieżących przeglądów stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej obiektów i urządzeń technicznych związanych z obiektami; kontrola i nadzór jakości wykonywanych robót konserwacyjnych, naprawczych i modernizacyjnych; zlecanie właściwym jednostkom wykonawstwa robót ujętych w przeglądach i dodatkowych protokołach wynikających z aktualnej potrzeby zasobów mieszkaniowych i obiektów towarzyszących; przygotowywanie i rozliczanie umów z wykonawcami
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „JUTRZENKA” - 2018-08-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ELEKTRYK - od 2 500 PLN

układanie sieci elektrycznych, instalowanie gniazdd kontaktów, usuwanie awarii
SYNTEZA SP Z O O - 2018-02-05 - Chylice-Pólko (mazowieckie)

INSPEKTOR KONTROLI FINALNEJ - do 2 400 PLN

1. Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli. 2. Właściwe i terminowe prowadzenie przekazywanie raportów i sprawozdań z prowadzonej kontroli. 3. Uczestniczenie w spotkaniach na linii. 4. W przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
Randstad Polska - 2017-07-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE WOJEWODY(NR 4899) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- monitorowanie prasy, portali internetowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych, na podstawie których przygotowuje się informacja dla Wojewody i kierownictwa Urzędu, prowadzenie archiwum prasowego- współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu i służbami informacyjnym ministerstw- współpraca z mediami- redagowanie i aktualizowanie strony internetowej Urzędu, dokonywanie okresowej kontroli zawartości witryny, współpraca w tym zakresie z wydziałami Urzędu, administracją zespoloną, instytucjami z regionu i administracją centralną- organizowanie konferencji prasowych, obsługa rzecznika prasowego Wojewody- przygotowywanie zleconych opracowań, materiałów informacyjnych i analizWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ŚLUSARZ - od 6 500 PLN

Produkcja i remont palet koszowych. Praca w delegacji: Niemcy, Oberdieten.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-EKSPORTOWE ZENTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-30 - Niemcy (Niemcy)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

- obsługa administracyjna Działu (m.in. fakturowanie, sprawozdawczość)- zastępstwo obsługi inspekcji telewizyjnej, diagnostyki sieci wodociągowej oraz odbiorów sieci i przyłączy
Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. w Białymstoku - 2016-01-27 - Białystok (podlaskie)

HOST/HOSTESSA (FORDON) - od 8 PLN

promocja art. spożywczych
kontakt przez OHP - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedaż mięsa oraz wędlin, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej. Praca w godzinach 6-14, 14-22.
OLEWNIK-PARTNER SP Z O.O. - 2017-02-27 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR D/S OGÓLNOBUDOWLANYCH - od 2 500 PLN

praca w charakterze inspektora ogólnobudowlanego, nadzór, przeprowadzanie postępowań przetargowych na remonty, przeglądy techniczne, nadzór inwestorski.
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn - 2017-06-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

MONTER WENTYLACJI- DO PRZYUCZENIA - od 2 500 PLN

do uzgodnienia
KLIMAR SP. Z O.O. - 2018-03-21 - Rudna Mała (podkarpackie)

TECHNIK HANDLOWIEC/ HURTOWNIA ELEKTROTECHNICZNA/ - od 2 700 PLN

aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży elektrycznej, wysoki poziom bieżącej obsługi klienta, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów, wycena i obsługa przetargów, inwestycji, utrzymania ruchu oraz koordynowanie dostaw, budowa i utrzymanie trwałych relacji z klientami Dokumenty nalezy aplikować: e-mail: artur.cukierski (at) elmet-rzeszow.pl
,, ELMET- RZESZÓW '' S.A. - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

wyksz. bez znaczenia, posiadanie książeczki sanepidowskiej lub chęć jej wyrobienia,
DINO POLSKA SA - 2017-06-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KOMINIARZ - od 6 000 PLN

Czyszczenie przewodów kominowych w domkach jednorodzinnych, w przypadku gdy kominiarz posiada tytuł Mistrza także wykonywanie odbiorów, przeglądów rocznych, opiniowanie itd.
Twój Kominiarz - 2017-09-11 - Czersk (pomorskie)

POZOSTALI STOLARZE MEBLOWI I POKREWNI - od 13 PLN

Pakowanie i odbieranie materiałów, klejenie korpusu ramy blatu stołowego, pakowanie elementów meblowych, sprzątanie działów produkcyjnych, obsługa maszyn stolarskich.
INTRASERVIS JOB Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-06-29 - Barlinek (zachodniopomorskie)

POMOCNIK OPIEKUNA OSÓB STARSZYCH - od 9,5 EUR

Opieka nad pensjonariuszami.
Medicus Cottbus GmbH - 2016-12-30 - Niemcy (Niemcy)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

biegła obsługa programu Excel , rozliczanie czasu pracy kierowców
Łódzki Zakład Usług Komunalnych - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 1 750 PLN

-Sprzedaż wyrobów piekarniczo-cukierniczych,-Obsługa klienta,-Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie CV do marketu NETTO w Tczewie na stoisko "Bagietka" lub przesyłanie CV na adres: marzena_mik (at) wp.pl-Praca w Tczewie /Stare Miasto/.
Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne Bagietka Sp. z o.o. - 2015-12-14 - Tczew (pomorskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - do 1 850 PLN

szycie na maszynie , zszywanie długich szwow w odzieży, typu spodnie, rękawy
EWA WIELGOSZ "WEL-TEX" - 2016-07-22 - Łuków (lubelskie)

INSPEKTOR DO SPRAW GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI - 2 300 - 3 200 PLN

Rozliczanie kosztów ciepłownictwa lokali mieszkalnych i użytkowych, rozliczanie kosztów zużycia wody lokali użytkowych, prowadzenie spraw związanych z najmem lokali użytkowych, prowadzenie spraw związanych z gromadzeniem odpadów oraz wystawianie deklaracji o wyysokości opłat za wywóz nieczystości, prowadzenie rozliczeń związanych z windykacją zaległości czynszowych lokali użytkowych, obsługa interesantów.
Pracownicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2015-11-27 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH (NR 2040) - od 3 200 PLN

prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem budynków/praca w Gniewkowie oraz na terenie Gminy Gniewkowo
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE GNIEWKOWO SP Z O O - 2018-06-06 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ I REKRUTACJI - od 2 000 PLN

- realizacja wyznaczonych celów- prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów- poszukiwanie możliwości zwiększania sprzedaży- doradztwo w zakresie oferowanych szkoleń- administrowanie baz danych
CENTRUM ROZWOJU SPOŁECZNO-EKONOMICZNEGO - 2017-01-04 - Sielec (podkarpackie)

INSPEKTOR NADZORU - 4 300 - 4 500 PLN

koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie realizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zleconych projektów budowlanych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2017-11-20 - Tychy (śląskie)

PRACOWNIK OGÓLNIOBUDOWLANY - 829 - od 2 000 PLN

wykonywanie ścianek działowych, gładzi, tynków (wykończenia wnętrz).
I.N.S. MARCIN PRZYBYLSKI - 2017-06-02 - Świdnica (dolnośląskie)


Wybierz powiat