INSPEKTOR Białystok oferta pracy Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. w Białymstoku
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa administracyjna Działu (m.in. fakturowanie, sprawozdawczość)- zastępstwo obsługi inspekcji telewizyjnej, diagnostyki sieci wodociągowej oraz odbiorów sieci i przyłączy
Data publikacji: 2016-01-27
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. w Białymstoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poleska 46, 15-114 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa administracyjna Działu (m.in. fakturowanie, sprawozdawczość)- zastępstwo obsługi inspekcji telewizyjnej, diagnostyki sieci wodociągowej oraz odbiorów sieci i przyłączy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik inżynierii środowiska i melioracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie wyższe - inzynieria środowiska
Nazwa pracodawcy:
Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. w Białymstoku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Młynowa 52/1, 15-404 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt osobisty z CV do Działu Kadr
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: http://www.wobi.pl/
Ulica pracodawcy: Młynowa
Numer budynku pracodawcy: 52/1
Profil działalności pracodawcy: usługi wodociągowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik inżynierii środowiska i melioracji*
Data dodania oferty pracy: 28.01.2016
Oferta pracy ważna do: 05.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Strzelino (pomorskie)
Obsługa prasy. Możliwość przyuczenia.
TERRATUNGSTEN SP. Z O.O. - 2018-03-20 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Bieżąca obsługa interesantów ( dłużników). Dekretowanie i księgowanie dowodów w systemie informatycznym. Sporządzanie wezwań do zapłaty ( dokumentacja do Sądu)
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Konin (wielkopolskie)
sprzedaż produktów RTV i AGD
kontakt przez OHP - 2016-11-02 - Olesno (opolskie)
wykonywanie badań,pomiarów, stanu nawierzchni dróg krajowych,analiza wyników diagnostyki nawierzchni asfaltowych
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - 2016-05-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyn produkujacych nici z włókna szklanego,pakowanie wyrobu, serwis maszyn
SAINT-GOBAIN HPM POLSKA SP. z o.o. Oddział Adfors Polska - 2017-07-13 - Gorlice (małopolskie)
-wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;-prowadzenie spraw wojskowo-kombatanckich;-realizowanie zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym, ochroną ludności i sprawami obronnymi;-wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Starostwa;-realizowanie zadań w zakresie spraw dotyczacych składania oświadczeń majątkowych oraz oswiadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez małżonka, wynikających z ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorzadowych oraz ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne;-rozpatrywanie i załatwianie, w porozumieniu z Biurem Rady, interpelacji i wniosków radnych;dokonywanie okreslonych wydatków w zakresie przydzielonych środków finansowych ujetych w planie budżetowym Biura;-współpraca z pracownikami Starostwa, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi urzedami i jednostkami w zakresie właściwej realizacji zadań należących do zakresu działania Biura Ochrony Informacji Niejawnych, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych.Ogłoszenie o naborze na stanowisko dostępne na stronie http://www.bip.inowroclaw.powiat.pl/?a=13197
STAROSTWO POWIATOWE W INOWROCŁAWIU - 2018-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; praca jednozmianowa (18-2); kontakt osobisty (9-10) z pracodawcą po wstępnym kontakcie telefonicznym (8-20)
P.H.U. RAPSITRANS RAFAŁ CIBOROWSKI - 2015-12-08 - Objazda (pomorskie)
organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków pracowników, sporządzanie dokumentacji powypadkowej;
Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach - 2018-03-23 - Starachowice (świętokrzyskie)
Prowadzenie zamówień publicznych, naliczanie i sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy kierowców i zużytego paliwa. Więcej informacji na stronie internetowej http//:zgk.damnica.ibip.pl Umowa na okres 6 miesięcy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-12, tel. 8-15
Zakład Gospodarki Komunalnej w Damnicy - 2016-07-20 - Damnica (pomorskie)
Zbijanie stelarzy meblowych. Możliwość przyuczenia.
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Ścinawa Mała (opolskie)
praca na produkcji, kontrola jakości
kontakt przez OHP - 2017-07-04 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Praca na kuchni, przygotowywanie kanapek, sałatek, obsługa gości, prace porządkowe na terenie restauracji.
DAKAT Teresa Dróżdż - 2016-10-13 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Białobrzegi (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, wystawianie faktur, wykładanie towaru na półki.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Rzepiennik Strzyżewski (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.sa.gov.pl w zakładce "Oferty pracy"- Ogłoszenie Dyrektora Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 17 października 2017 r. o konkursie - nr O.Kdr-111-15/17. Dyrektor Sądu Apelacyjnego w Katowicach na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U. z 2014 r., poz. 400) ogłasza nabór kandydatów w drodze konkursu na stanowisko Inspektora w Oddziale Inwestycji i Remontów docelowo specjalisty ds. inwestycji i remontów w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach.- Sąd dysponuje 1 wolnym stanowiskiem pracy w grupie urzędnicy (stanowisko: inspektor/specjalista ds. inwestycji i remontów w Oddziale Inwestycji i Remontów).- Do zakresu zadań wykonywanych na docelowym stanowisku pracy należeć będzie m.in.:- opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań,- opracowaniei weryfikacja kosztorysów inwestorskich i powykonawczych oraz przedmiarów/obmiarów robót,- opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru,- sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi, docelowo pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie, uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót,- udział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto - stażysta, 4200 zł brutto - inspektor/specjalista ds. inwestycji i remontów. Praca na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu: listopad/grudzień 2017 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:Kandydować może osoba:- która ma pełną zdolność do czynności prawnych,- o nieposzlakowanej opinii,- która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- która ukończyła studia wyższe i uzyskała tytuł zawodowy inżyniera/magistra z n/w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.Wymagania pożądane:- posiadanie uprawnień budowalnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w jednej z n/w specjalności:konstrukcyjnobudowalnej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- udokumentowana co najmniej 3-letnia praktyka zawodowa polegająca na prowadzeniu/wykonywaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych,- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane - zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) (o ile podlega temu obowiązkowi),- posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 ze zm.),- zdolność analitycznego myślenia,- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel,- komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres,- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,- umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej,- wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.Dodatkowym atutem będzie:- umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy,- wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,-znajomość systemu SAP.
Sąd Apelacyjny w Katowicach - 2017-10-18 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-04-04 - Leszno (wielkopolskie)
Zamówienia publiczne i ochrona danych osobowych.Znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Ustawy o ochronie Danych Osobowych.
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2017-02-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Wydział Architektoniczno-Budowlany
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Lubań (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Doręczenie korespondencji i przekazów pieniężnych; budowanie pozytywnych relacji z klientami; realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów; rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji; wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek. Praca w godzinach 8-16
Poczta Polska S. A. - 2017-04-10 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
łączenie podzespołów
kontakt przez OHP - 2016-10-10 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Szkolenie pracowników ( wstępne i okresowe bhp).Szkolenie pracowników ( p.poż)Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Kosowie Lackim - 2017-02-03 - Kosów Lacki (mazowieckie)
Pełnienie przez operatorów dyżurów w systemie całodobowym, dwie osoby na jednej zmianie, obserwacja zobrazowaniej wizji z kamer systemu monitoringu i jego obsługa, powiadamianie odpowiednich służb np. Policji, Straży Pożarnej czy Pogotowia Ratunkowego w sytuacjach zaobserwowanych zagrożeń, powiadamianie serwisu technicznego oraz wskazanego w umowie przedstawiciela Zamawiającego o awariach, oraz przekazywanie codziennych raportów o sprawności kamer i innych urządzeń systemu monitoringu, prowadzenie książki ewidencji zdarzeń oraz książki serwisowej systemu monitoringu
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Strzegowo (mazowieckie)
Obsługa klientów, sprzedaż asortymentu. Wynagrodzenie 14 zł/h brutto.
A-Z SERWIS Andrzej Zakrzewski - 2018-02-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa klienta hotelowegoobsługa programu rezerwacyjnego
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gilowice (śląskie)
Inspektor nadzoru inwestorskiego. Praca w spółce zajmującej się obsługą wspólnot mieszkaniowych.Wynagrodzenie: 2800 zł brutto - na okresie próbnym, 3500 zł brutto po okresie próbnym.Kontakt z pracodawcą: biuro (at) hjw.pl
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)