INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 1185) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 1185)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2018-02-22
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 1185)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe1) ukończone studia II stopnia:a) na jednym z kierunków: prawo, pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, politologia, politologia i nauki społeczne, socjologia, polityka społeczna, nauki o rodzinie lubb) inne, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, pedagogiki specjalnej lub resocjalizacjipozostałe wymagania niezbędne:- udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy w instytucjach lub innych podmiotach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub zaświadczenie o ukończeniu szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie w wymiarze co najmniej100 godzin albo specjalizację II stopnia w zawodzie pracownik socjalny ze specjalnością przemoc w rodzinie- znajomość ustawy o finansach publicznych- znajomość ustawy o pomocy społecznej- znajomość ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie wraz z aktami wykonawczymi- znajomość uchwały Rady Ministrów w sprawie przyjęcia krajowego programu przeciwdziałania przemocy w rodzinieWymagania dodatkowe:- znajomość ustawy o służbie cywilnej- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydatki/ kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od 22 lutego 2018 roku do 4 marca 2018 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki-WPS- IINasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 22.02.2018
Oferta pracy ważna do: 04.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
SPRZEDAŻ DETALICZNA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, MIĘSA I WĘDLIN, OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY, WYKŁADANIE TOWARÓW, DOKONYWANIE I PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ
PHU RITEX WALDEMAR MICHAŁOWSKI - 2017-12-18 - Polkowice (dolnośląskie)
Więcej informacji: https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/or-w-poznaniu/
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-03-30 - Gostyń (wielkopolskie)
1. Rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie pozwoleń na budowę lub rozbiórkę oraz decyzji zezwalających na realizację inwestycji drogowych2. przyjmowanie zgłoszeń na budowę i wykonywanie robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę3. zgłaszanie sprzeciwu w sprawie budowy i wykonywania robót oraz nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę4. przygotowywanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę lub rozbiórkę5. rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę6. prowadzenie spraw związanych z udziałem zgody na odstępstwo od przepisów techniczno - budowlanych7. rejestrowanie i wydawanie dzienników budów8. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwolenie na budowęPraca w budynku przy ul. Gryfitów 4-6 Więcej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 02.12.2016r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Budownictwa".
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2016-11-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prasowanie marynarek , spodni męskich ,podprasówka +na gotowo
PPHU "KAR-MAT" Magdalena Głażewska-Grzegorek - 2016-06-27 - Gałków Duży (łódzkie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-07-15 - Nowa Sól (lubuskie)
prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretaritu Komendy Powiatowej oraz spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej, realizowanie zadań związanych z archiwacją dokumentów, realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego,organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego, udział w organizowaniu i koordynowaniu kontroli wewnętrznych komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej i inne prace zlecone według załącznika
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OBORNIKACH - 2016-03-24 - Oborniki (wielkopolskie)
j.w.
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja procesu chromowania technicznego, polerowanie detali na polerkach mechanicznych
REMONTOWA HYDROSTER SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-24 - Prabuty (pomorskie)
Naprawa, konserwacja maszyn i urządzeń przetwórstwa mięsnego.
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO GROT SP. JAWNA - 2017-03-01 - Starowa Góra (łódzkie)
- Zapoznanie z przepisami i regulaminami obowiązującymi w KM PSP,- Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych oraz informacji stanowiących tajemnice prawnie chroniona,- Zapoznanie z polityka rachunkowości,- Sprawdzenie faktur pod względem formalnym,- Wystawianie not księgowych,- Wystawianie faktur sprzedaży.Staż w godzinach 7.30-15.30POWER
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Płock (mazowieckie)
spawanie
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe TOMBAR Tomasz Popecki - 2015-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
usługi związane z przewodami kominowymi
JANITZ Sp. z o. o. - 2016-08-24 - Chorzów (śląskie)
prace gospodarcze, obsługa terenów zieleni
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Wieluń (łódzkie)
•Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i zawieraniem umów z dostawcami materiałów i usług oraz umów dotyczących robót budowlanych;•Weryfikowanie i przedstawianie do zatwierdzenia wniosków o wdrożenie postępowań w sprawach udzielanych zamówień publicznych, proponowanie trybu udzielenia zamówienia i składu komisji przetargowych;•Sporządzanie dokumentów koniecznych do przygotowania, przeprowadzenia i zakończenia powierzonych do realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;•Prowadzenie ewidencji postępowań i umów, dla których nie stosujemy przepisów ustawy;•Współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kartuzach - 2018-01-24 - Kartuzy (pomorskie)
produkcja mebli
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Wilkowo Nowowiejskie (pomorskie)
Obsługa kadrowa i płacowa pracowników jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego.Praca w oparciu o umowę na czas nieokreślony.Praca w godzinach 7.45-15.45.Sala E
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów, dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywna sprzedaż produktów finansowych, udział w akcjach marketingowych, sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Towarzystwo Zarządzające SKOK Spółka komandytowo - akcyjna - 2016-02-18 - Hrubieszów (lubelskie)
Przyjmowanie towaru na magazyn, układanie towaru na odpowiednie półki magazynowe, pakowanie towaru ma podstawie dokumentu WZ dla kontrahentów firmy, wydawanie pakowanego towaru dla kierowców.
"Target" M. P. Turliński Sp. Jawna (Firma Handlowa "Brzdąc" R. Węglowski, P. Turliński Sp. Jawna) - 2017-09-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, prowadzenie instruktaży w ramach szkoleń wstępnych bezpieczeństwa i higieny pracy, ustalanie okoliczności wypadków w drodze do domu pracowników KRUS, uczestniczenie w opracowaniu programów szkolenia wstępnego oraz okresowego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy dla poszczególnych stanowisk pracy.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek,przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wniosków o objęciu ubezpieczeniem społecznym rolników,przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne,wydawanie decyzji w sprawach podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników i ustania tego ubezpieczenia, a także wysokości należności z tytułu składek na to ubezpieczenie, prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników, udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego rolników i ubezpieczenia zdrowotnego,prowadzenie prawidłowych urządzeń ewidencyjnych, statystycznych, obowiązujących rejestrów,sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-12-08 - Konin (wielkopolskie)
Sprzątanie obiektu (pokoje, sale, korytarze, węzły sanitarne, obiekty sportowe, ciągi piesze), wymiana pościeli, inne czynności porządkowe zlecone przez kierownika bazy
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Wisła (śląskie)
Osoba na tym stanowisku będzie zajmowała się obsługą baru, sprzątaniem oraz pomocą przy organizacji eventów (koncertów i imprez DJskich) w klubie, głównie artystów z Rosji i Ukrainy, dlatego powinna biegle władać językiem rosyjskim i/lub ukraińskim.Praca w godzinach 17:00-23:00 - wg grafikuUmowa o pracę, 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
rozwożenie mięsa i wyrobów wędliniarskich-teren woj. podkarpackiegopraca od 5.00 do 13.00za pracyjącą sobotę przysługuje dzień wolny w tygodniu
P.P.H.U. "PUBLIMA" Sp.J. - 2018-04-09 - Mielec (podkarpackie)
Sprzątanie obiektowe.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Gdańsk (pomorskie)
1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (od 20 do 30) spośród 71 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2018-05-14 - Płock (mazowieckie)
realizacja zadań i procedur wynikających z przepisów BHP obowiązujących w zakładzie, branie udziału w przeprowadzaniu ORZ, realizacja zadań wynikających z rozporządzenia w sprawie służby BHP, weryfikacja dokumentów BHP firm podwykonawczych, branie udziału w tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych przeglądach stanu BHP, realizacja wytycznych w zakresie BHP z uwzględnieniem specyfiku rynku skandynawskiego wg standardów NORSOK, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz egzekwowania przestrzegania przepisów i zasad BHP, opracowanie dokumentów BHP zgodnie z regulacjami prawnymi, organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu BHP
ZAMET INDUSTRY S.A - 2016-03-31 - Chojnice (pomorskie)
przewóz towarów na terenie UE-Węgry, Słowacja, Włochy
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Skoczów (śląskie)
prowadzenie rozmow handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, odpowiedzialność za sprzedaż,
PANDA-HURT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-02 - Ignatki (podlaskie)
NADZÓW NAD ROBOTAMI REMONOTOWYMI OBIEKTÓW BUDOWLANYCH, ROZLICZANIE ROBÓT BUDOWLANYCH, PRZYGOTOWYWANIE PRZEDMAIWRÓW I KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-01-26 - Polkowice (dolnośląskie)