INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO Polkowice oferta pracy Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Spo艂ecznego Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Wynagrodzenie: 2聽500 - 5聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: NADZ脫W NAD ROBOTAMI REMONOTOWYMI OBIEKT脫W BUDOWLANYCH, ROZLICZANIE ROB脫T BUDOWLANYCH, PRZYGOTOWYWANIE PRZEDMAIWR脫W I KOSZTORYS脫W INWESTORSKICH
Data publikacji: 2016-01-26
Lokalizacja: Polkowice (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Spo艂ecznego Sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 6, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
NADZ脫W NAD ROBOTAMI REMONOTOWYMI OBIEKT脫W BUDOWLANYCH, ROZLICZANIE ROB脫T BUDOWLANYCH, PRZYGOTOWYWANIE PRZEDMAIWR脫W I KOSZTORYS脫W INWESTORSKICH
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽500 - 5聽000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
UMOWA NA OKRES PR脫BNY Z MO呕LIWO艢CI膭 PRZED艁U呕ENIA
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Polkowice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: polkowicki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polkowice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽500 - 5聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.03.2016
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Inspektor nadzoru budowlanego (wymagany sta偶 - lata: 3)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), budowlane
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
UMIEJ臉TNO艢膯 OBS艁UGI KOMPUTERA/ 艢RODOWISKO WINDOWS, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI W SPECJALNO艢CI ARCHITEKOTNICZNEJ LUB KONSTRUKCYJNO- BUDOWLANEJ, ZNAJOMO艢C PROGRAMU KOSZTORYSOWEGO NORMA, ZNAJMO艢膯 PRZEPIS脫W Z ZAKRESU PRAWA BUDOWLANEGO
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Spo艂ecznego Sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Polkowicach
Adres pracodawcy:
Rynek 6, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Polkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.01.2016
Data dodania oferty pracy: 26.01.2016
Oferta pracy wa偶na do: 26.02.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 26.01.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 26.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZGODNIE Z PROGRAMEM
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Pu艂awy (lubelskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych ZAOO, organizacja dowozu uczni贸w do szk贸艂, kontrola obowi膮zku nauki mieszka艅c贸w, rejestrowanie korespondencji, naliczanie dotacji dla szk贸艂, 艣wiadczenia pomocy zdrowotnej, dofinansowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli, prowadzenie dokumentacji zam贸wie艅 publicznych, prowadzenie dokumentacji kadrowej dyrektor贸w szk贸艂 i pracownik贸w ZAOO, prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji zwi膮zanej z konkursami na stanowiska dyrektor贸w plac贸wek oraz stanowiska w ZAOO, kontrola faktur, prowadzenie archiwum zak艂adowego
ZESP脫艁 ADMINISTRACYJNEJ OBS艁UGI O艢WIATY W SIANOWIE - 2018-05-11 - Sian贸w (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie towaru, wyk艂adanie towaru, obs艂uga klienta, dbanie o czysto艣膰 w sklepie.
LIPOWIECKI MARIUSZ SrebrnoX - 2017-06-16 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
kontrola i raportowanie procesu produkcyjnego, analiza defekt贸w i ustalanie przyczyn ich wyst臋powania, analiza reklamacji od klienta, nadz贸r , analiza oraz przygotowanie raportu.Wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze: techniczne, mechaniczne, elektryczne
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2016-03-04 - K艂odzko (dolno艣l膮skie)
Kontrola i utrzymanie nale偶ytego stanu tech. instalacji wod.- kan.sanitarnej, CO i komin贸w, nadz贸r nad grup膮 konserwator贸w wod-kan. Nadz贸r na zleconymi robotami, naprawami bie偶膮cymi , rozliczanie medi贸w. Kontakt tel: 041 331-75-56
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa "Wichrowe Wzg贸rze" w Kielcach, ul. Jana Nowaka Jeziora艅skiego 73 - 2016-05-13 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Sprz膮tanie pomieszcze艅 biurowych i socjalnych. Praca w 艢wiebodziecach.
P. H.U."VICOTEL" SP. Z O. O. - 2018-08-13 - 艢wiebodzice (dolno艣l膮skie)
obs艂uga techniczna budynk贸w, nadz贸r nad remontami, prowadzenie dokumentacji technicznej budynk贸w, przegl膮d贸w, itd.
"GALL - OBS艁UGA NIERUCHOMO艢CI" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dow贸z pracownik贸w na miejsce budowy, prace og贸lnobudowlane.
Zak艂ad Us艂ugowo-Handlowy "MAL-REM" Janusz M膮czkowski - 2018-05-02 - Rybno (warmi艅sko-mazurskie)
wykonywanie program贸w rob贸t i kosztorys贸w inwestorskich; prowadzenie ewidencji:urz膮dze艅 podlegaj膮cych DT, ekspoatacyjno-remontowej, prowadzenie KOB, wykonywanie analizty koszr贸w pozyskiwania energii, opracowywanie harmonogram贸w rob贸t, prowadzenie ewidencji um贸w na roboty budowlane, przygotowoanie dokumentacji technicznej do przetarg贸w
44 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-07-11 - Sulech贸w (lubuskie)
Ustalanie w艂a艣ciwego, zgodnie z przepisami prawa trybu udzielania zam贸wie艅 publicznych,Przygotowywanie projekt贸w dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia i prowadzenia post臋powania,Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia i projekt贸w um贸w,Poszukiwanie wykonawc贸w remont贸w bie偶膮cych i kapitalnych, przygotowanie um贸w, nadzorowanie ich prac oraz przygotowanie dokumentacji do przetarg贸w na prace remontowe, zakupy i us艂ugi,Organizacja przetarg贸w na prace remontowe w s膮dzie,Sprawdzanie dokument贸w dot. zam贸wie艅 publicznych pod wzgl臋dem ich zgodno艣ci z obowi膮zuj膮cymi przepisami oraz ofert z艂o偶onych w post臋powaniu pod wzgl臋dem formalno-prawnym i spe艂nienia przez oferent贸w wymaganych warunk贸w dla potrzeb Komisji Przetargowej,Sporz膮dzanie protoko艂贸w z czynno艣ci Komisji Przetargowej,Prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej zam贸wie艅 publicznych oraz szczeg贸艂owa ich ewidencja i rozliczenie,Wykonanie kosztorys贸w inwestorskich i sprawdzanie kosztorys贸w ofertowych,Sporz膮dzanie pism i dokument贸w wymaganych przepisami prawa budowlanego w zakresie posiadanych uprawnie艅,Nadz贸r nad realizacj膮 prac remontowych,Prowadzenie ksi膮偶ki obiektu.Wymagania niezb臋dneOkre艣lone w art. 2 pkt. 1-6 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach s膮d贸w i prokuratury (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz w rozporz膮dzeniu Ministra Sprawiedliwo艣ci z dnia 3 marca 2017 r. w sprawie stanowisk i szczeg贸艂owych zasad wynagradzania urz臋dnik贸w i innych pracownik贸w s膮d贸w i prokuratury oraz odbywania sta偶u urz臋dniczego (Dz. U. z 2017 r., poz. 485) tj. osoba:kt贸ra ma pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych;o nieposzlakowanej opinii;kt贸ra nie by艂a karana za przest臋pstwo lub przest臋pstwo skarbowe;przeciwko kt贸rej nie jest prowadzone post臋powanie o przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub przest臋pstwo skarbowe;posiadaj膮ca stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na okre艣lonym stanowisku;posiadaj膮ca wykszta艂cenie wy偶sze pierwszego stopnia;posiadaj膮ca znajomo艣膰 obs艂ugi komputera.
S膮d Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-05-18 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
produkcja, przygotowywanie posi艂k贸w, obs艂uga klienta w barze, dostawa posi艂k贸w do domu klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - 艁apy (podlaskie)
-Prace murarskie i ciesielskie,-Wynagrodzenie od 4.500,00 z艂 netto + premie-Pierwszy kontakt telefoniczny 691-784-364,-Praca na terenie powiatu tczewskiego,-Praca jednozmianowa,-Umowa na czas okre艣lony.
FVF DEVELOPMENT Krzysztof Szyca - 2018-02-14 - Tczew (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
KOZ艁OWSCY SP脫艁KA CYWILNA KOZ艁OWSKI KRZYSZTOF KOZ艁OWSKI RADOS艁AW - 2017-11-01 - Nowe Miasto Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
Naprawa i konserwacja maszyn
UNIDRUK S.C. Jacek Stencel, Pawe艂 Stencel - 2016-07-26 - Zgierz (艂贸dzkie)
projtowanie w zakresie architektury i architektury wn臋trz
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Pozna艅 (wielkopolskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz us艂ug w plac贸wkach opieku艅czo-wychowawczych, regionalnych plac贸wkach opieku艅czo-terapeutycznych i interwencyjnych o艣rodkach preadopcyjnych,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zada艅 z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gmin臋,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zada艅 z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zast臋pczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodno艣ci zatrudniania pracownik贸w w jednostkach samorz膮du terytorialnego realizuj膮cych zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zast臋pczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zada艅 samorz膮du wojew贸dztwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia o艣rodk贸w adopcyjnych, a tak偶e zada艅 w艂asnych tj. opracowywania program贸w dotycz膮cych wspierania rodziny i systemu pieczy zast臋pczej, promowania nowych rozwi膮za艅 oraz prowadzonych szkole艅 i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorz膮du gminnego i powiatowego,- prowadzenie post臋powa艅, przygotowywanie dokumentacji zwi膮zanej z wydawaniem i cofaniem zezwole艅 na prowadzenie plac贸wek i o艣rodk贸w, sporz膮dzanie projekt贸w decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawno艣ci,- dokonywanie oceny merytorycznej i wsp贸艂dzia艂anie w realizacji program贸w resortowych og艂aszanych przez ministra w艂a艣ciwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru plac贸wek opieku艅czo-wychowawczych, regionalnych plac贸wek opieku艅czo-terapeutycznych i interwencyjnych o艣rodk贸w preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych plac贸wkach.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca w terenie, krajowe wyjazdy s艂u偶bowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I pi臋trze w pokoju biurowym (budynek C, wej艣cie od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wdra偶anie polityki inwestycyjnej Zwi膮zku w rodzinnych ogrodach dzia艂kowych maj膮cej na celu rozw贸j i i modernizacj臋 ogrod贸w; wsp贸艂praca z zarz膮dami ROD w zakresie inicjowania i realizacji zada艅 remontowo - inwestycyjnych w ogrodach; opracowywanie wniosk贸w; planowanie i projektowanie zada艅; kosztorysowanie - uzyskiwanie wymaganych zezwole艅, pozwole艅, zg艂osze艅 - wyboru wykonawcy; pomoc w przygotowywaniu przetarg贸w, zawieranie um贸w; realizacja zada艅; dob贸r inspektor贸w nadzoru rob贸t bran偶owych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego; odbi贸r zadania - rozliczenie zadania i jego przyj臋cie; sporz膮dzanie plan贸w inwestycji
Polski Zwi膮zek Dzia艂kowc贸w Okr臋g Warmi艅sko-Mazurski w Olsztynie - 2017-12-19 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
kontrola jako艣ciowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcj膮 kontroli, w艂a艣ciwe i termiowe prowadzenie, przekazywanie raport贸w i sprawozdza艅 z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia brak贸w, post臋powanie zgodnie z procedur膮
RANDSTAD POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-11-29 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Ocena og艂oszonych konkurs贸w w ramach projekt贸w unijnych pod k膮tem ich przydatno艣ci dla Rodzinnych Ogrod贸w Dzia艂kowych- promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych- przygotowywanie wniosk贸w o dofinansowanie projekt贸w z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszu Ochrony 艢rodowiska i Gospodarki Wodnej, - analiza mo偶liwo艣ci finansowania projekt贸w, weryfikacja termin贸w i rodzaj贸w nabor贸w wniosk贸w,- obs艂uga projekt贸w w obszarze wymog贸w formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozda艅 i raport贸w z przebiegu i realizacji projekt贸w - prowadzenie spraw zwi膮zanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projekt贸w
Polski Zwi膮zek Dzia艂kowc贸w stowarzyszenie ogrodowe z siedzib膮 w Warszawie Okr臋g w Gda艅sku - 2016-06-03 - Gda艅sk (pomorskie)
praca na ww. stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Pomoc przy wypieku ciast i tort贸w, zdobienie ciast i tort贸w.
PIEKARNIA-CUKIERNIA S艂awomir R膮ba - 2016-07-21 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
jw.
SKAREM sp. z o.o. - 2016-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie nadzoru na budowach w zakresie inwestycji i remont贸w oczyszczalni 艣ciek贸w, sieci wodoci膮gowych i kanalizacyjnych, budowy i modernizacji basen贸w i inne.Sporz膮dzanie i kontrolowanie kosztorys贸w. Udzia艂 w odbiorach technicznych, sporz膮dzanie harmonogram贸w. Kontrolowanie bud贸w.
Rejonowy Zarz膮d Inwestycji Cz艂uch贸w Sp贸艂ka z o.o. - 2016-10-31 - Cz艂uch贸w (pomorskie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1)pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zada艅 remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod wzgl臋dem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpo艣redni nadz贸r nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jako艣ci wykonywanych rob贸t z dokumentacj膮 projektow膮 i zawart膮 umow膮),- rozliczenie rzeczowo- finansowe rob贸t (odbi贸r przedmiotu umowy, ujawnienie na maj膮tku wybudowanych 艣rodk贸w trwa艂ych).2)przygotowanie przedmiar贸w i obmiar贸w rob贸t, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorys贸w, przygotowywanie um贸w z wykonawcami, wniosk贸w o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunk贸w Zam贸wienia;3)ocenianie stanu technicznego obiekt贸w w celu podj臋cia decyzji o zakresie rob贸t koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie materia艂贸w:- kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektant贸w, oraz materia艂贸w niezb臋dnych do rozpocz臋cia realizacji zada艅;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projekt贸w Uchwa艂 Rady Miasta, materia艂贸w sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, pos艂贸w, senator贸w, skargi i interwencje mieszka艅c贸w;7)opracowywanie sprawozda艅 dla innych kom贸rek organizacyjnych urz臋du oraz projekt贸w plan贸w remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw zwi膮zanych z wykorzystaniem 艣rodk贸w pozabud偶etowych, np. dotacje itp.;9)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosk贸w o dotacje do zabytk贸w w ramach procesu rewitalizacji.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2018-08-16 - P艂ock (mazowieckie)
wydawanie i ostrzenie narz臋dzi
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SP脫艁KA Z OO - 2017-06-19 - Nowe Miasto Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
Od kandydat贸w firma oczekuje: wykszta艂cenia 艣redniego lub wy偶szego (preferowane ekonomia, finanse, bankowo艣膰), do艣wiadczenia w sprzeda偶y (w bran偶y bankowej b臋dzie dodatkowym atutem), mile widziany uko艅czony kurs kasjerski, dobrej organizacji pracy oraz nastawienia na realizacj臋 wyznaczonych cel贸w, umiej臋tno艣ci budowania, poszerzania i utrzymywania relacji biznesowych, komunikatywno艣ci, sumienno艣ci, rzetelno艣ci, odpowiedzialno艣ci, wysokiej kultury osobistej, dobrej znajomo艣ci obs艂ugi komputera i urz膮dze艅 biurowych. Zakres zada艅 i odpowiedzialno艣ci: sprzeda偶 produkt贸w bankowych, realizacja plan贸w sprzeda偶owych, bie偶膮ca obs艂uga Klient贸w w plac贸wce zgodnie ze standardami Banku, aktywne pozyskiwanie nowych Klient贸w, dba艂o艣膰 o utrzymywanie d艂ugofalowych relacji z Klientami, doradztwo w zakresie produkt贸w kredytowych, obs艂uga got贸wkowa, kszta艂towanie pozytywnego wizerunku Banku. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋 etatu, wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy, mo偶liwo艣膰 rozwoju w艂asnych kompetencji, niezb臋dne narz臋dzia pracy, rozw贸j zawodowy, system szkoleniowy. Kontakt z pracodawc膮 osobisty lub telefoniczny.
艢L膭SKI BANK SP脫艁DZIELCZY SILESIA W KATOWICACH - 2018-04-27 - Rybnik (艣l膮skie)
- obs艂uga kasy fiskalnej,- obs艂uga klient贸w - doradztwo - czysto艣膰 na stanowisku,- przyj臋cie towaru - czytanie faktur,- uk艂adanie towaru na regale - rotacja,- obs艂uga wagi metkuj膮cej,- obs艂uga krajalnicy w臋dlin
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Dominikowice (ma艂opolskie)
Inspektor (STA呕)
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Imielin (艣l膮skie)
obr贸bka wst臋pna warzyw, wydawanie posi艂k贸w, obs艂uga cateringu
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Karnity (warmi艅sko-mazurskie)
dozorowanie obiektu na terenie 呕arowa
P. H.U."VICOTEL" SP. Z O. O. - 2016-09-13 - 呕ar贸w (dolno艣l膮skie)