INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 4780) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 4780)
Wynagrodzenie: od 925 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2016-07-04
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 925 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 4780)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 925 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: n i e z b ę d n ewyksztalcenie:1) ukończone studia II stopnia:a) na jednym kierunku: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub b) na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą.pozostałe wymagania niezbędne:- udokumentowany co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie pedagoga lub psychologa albo w zakresie resocjalizacji lub co najmniej trzyletni staż pracy z dziećmi lub rodziną w jednostkach organizacyjnych wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej,- znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,- znajomość konwencji o prawach dziecka,- znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych,- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność myślenia analitycznego, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj). Kopie i innych dokumentów i oświadczenia:- kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajda się w gronie najlepszych kandydatek/ kandydatów.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesłać listownie lub składać osobiście w terminie:Od 4 lipca 2016 roku do 14 lipca 2016 rokuNa adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 BydgoszczZ dopiskiem:inspektor wojewódzki WPS 0,5 etatuNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja ().Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniaj wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.07.2016
Data dodania oferty pracy: 04.07.2016
Oferta pracy ważna do: 14.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodny z zakresem czynności inspektora ds. budowlanych w Dziale Budowlanym
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2015-12-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i termiowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawozdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
naprawa aut zgodnie ze zleceniem
TRANS-POZ S.A. - 2017-08-23 - Niepruszewo (wielkopolskie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej "Na Bachusa" - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie projektów graficznych, obsługiwanie drukarki cyfrowej, obsługiwanie plotera do cięcia folii, tworzenie grafiki na potrzeby internetowe
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Tarnów (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Siemiatycze (podlaskie)
Utrzymanie czystości i porządku wokół apartamentowca o podwyższonym standardzie:- koszenie trawy,- grabienie liści,- odśnieżanie,- zamiatanie parkingu podziemnego.
ZNS Małgorzata Salwach - 2016-10-03 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Ubojnia Drobiu Henryka Rębkowska - 2018-03-15 - Międzylesie (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania dokumentów normalizacyjnych, prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej; czuwanie nad aktualnością postanowień i dokumentów
Polski Komitet Normalizacji , Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż płyt kartonowo-gipsowych (ścianki, sufity), montaż izolacji ociepleń wewnętrznych, szpachlowanie.
REAL ESTATE INVESTMENT TRUST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca przy obróbce drewna
Handel Artykułami Spożywczo-Przemysłowymi Kościński Gerard Tartak Płośnica - 2017-01-31 - Płośnica (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie średnie,uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Zakres zadań: prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wynagrodzenie do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowe informacje pod linkiem https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,22018.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-02-08 - Rybnik (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych, rozliczeń podatku dochodowego, sprawozdawczości GUS, obsługa ZFŚS, obsługa dochodów i wydatków pozabudżetowych, PFRONWymagane dokumenty:1/ list motywacyjny,2/ curriculum vitae,3/kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe / staż pracy/,4/ oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5/ oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białej Podlaskiej - 2017-05-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
Wykonywanie programów robót i kosztorysów inwestorskich,prowadzenie ewidencji : urządzeń podlegających DT, eksploatacyjno - remontowej, prowadzenie KOB, wykonywanie analizy kosztów pozyskania energii, opracowanie harmonogramów robót, prowadzenie ewidencjii umów na roboty budowlane, przygotowanie dokumentów technicznych do przetargów
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-01-15 - Sulechów (lubuskie)
jw.
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
pomocnik budowlany. Miejsce wykonywania pracy Zabrze i okolice.Umowa zlecenie przez okres 2-3 miesięcy, następnie umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Zabrze (śląskie)
obsługa, konserwacja kotła parowego
TORUŃSKIE ZAKŁADY URZĄDZEŃ MŁYŃSKICH "SPOMASZ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
konserwacja i naprawa maszyn i urządzeń przemysłu spożywczego
KUJAWSKA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA - 2016-05-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sali konsumpcyjnej, podawanie posiłków
Cieśla Jarosław Beans Polska Hotel Koronny - 2016-04-18 - Zamość (lubelskie)
obróbka wstępna i rozdrabnianie warzyw, owoców, surowcow do potrawmycie naczyń i sprzętów kuchennych
F.H.U "MALWA" MALWINA STRAMA-KOCZUR - 2017-09-11 - Poręba Wielka (małopolskie)
praca w kuchni
Pizzeria BEST & Restauracja Zdzisław Piątek - 2016-04-12 - Augustów (podlaskie)
Wydawanie i przyjmowanie towarów na podstawie dokumentów
UNIGLOB Sp. z o.o. - 2017-06-05 - Stryków (łódzkie)
Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących prac inwestycyjno-remontowych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH - 2017-03-23 - Sopot (pomorskie)
załadunek i przewóz surowców wtórnych, zabezpieczenie ich na czas transportu, rozładunkiWymagania: czynne prawo jazdy kat. B, udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu aut dostawczych, umiejętność logicznego myslenia, szybkiego podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu, praca wymagająca sprawności fizycznej
PAPER-MET RECYKLING SP. Z O.O. - 2016-04-14 - Błonie (dolnośląskie)
Naprawa i serwis urzadzeń drukujacych i kopiujących.
"KSERWIS" DAMIAN BAR W ŁAŃCUCIE - 2016-08-17 - Dębina (podkarpackie)
Programowanie C#.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć bibliotecznych w klasach I-III
Szkoła Podstawowa Gościm - 2017-09-07 - Gościm (lubuskie)
Wykonywanie typowych zadań i czynności uzasadnionych ze względu na typ pracy na oferowanym stanowisku. Obsługa maszyn i urządzeń (stosowanie się do zaleceń zleceniodawcy), montaż wiązek. Praca w ramach umowy zlecenie w Bielsku-Białej (8 godzin dziennie, 40 tygodniowo). Proponowane wynagrodzenie 13 zł brutto na godzinę.
HR TEAM SP. Z O. O. - 2017-11-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
Główne obowiązki i czynności:1) opracowywanie planów operacyjnych i zamierzeń w zakresie spraw obronnych i obrony cywilnej;2) opracowywanie i aktualizacja dokumentacji stałych dyżurów, organizacja i utrzymywanie w gotowości do uruchomienia zespołów stałego dyżuru;3) zapewnienie realizacji zadań obronnych i obrony cywilnej wynikających z obowiązujących aktów prawnych, zarządzeń i wytycznych Ministra Sprawiedliwości;4) koordynacja przedsięwzięć obronnych i obrony cywilnej w sądzie okręgowym i podległych mu sądach rejonowych;5) organizowanie i prowadzenie szkoleń obronnych i obrony cywilnej;6) zapewnienie obsady kadrowej jednostek w czasie wojny.- Wynagrodzenie: od 2200 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)