INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ Biała Podlaska oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białej Podlaskiej

Stanowisko: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych, rozliczeń podatku dochodowego, sprawozdawczości GUS, obsługa ZFŚS, obsługa dochodów i wydatków pozabudżetowych, PFRONWymagane dokumenty:1/ list motywacyjny,2/ curriculum vitae,3/kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe / staż pracy/,4/ oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5/ oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

Data publikacji: 2017-05-18

Lokalizacja: Biała Podlaska (lubelskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białej Podlaskiej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Piłsudskiego 24, 21-500 Biała Podlaska, powiat: m. Biała Podlaska, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
naliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych, rozliczeń podatku dochodowego, sprawozdawczości GUS, obsługa ZFŚS, obsługa dochodów i wydatków pozabudżetowych, PFRONWymagane dokumenty:1/ list motywacyjny,2/ curriculum vitae,3/kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe / staż pracy/,4/ oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5/ oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biała Podlaska

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Biała Podlaska

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biała Podlaska

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. wymagania niezbędne:a/ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich bądź ekonomicznych wyższych studiów zawodowych bądź ekonomicznych studiów podyplomowych, co najmniej 2 letnia praktyka w księgowości,b/ ukończenie średniej policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 4-letniej praktyki w księgowości,c/ minimum 3 -letni staż pracy, d/ znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office oraz nowoczesnych środków łączności,e/ posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,f/ korzystanie z pełni praw publicznych,g/ niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,h/ posiadanie obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902/, i/ brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,j/posiadanie nieposzlakowanej opinii,k/ znajomość:* ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych,* ustawy o rachunkowości,* ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz przepisów wykonawczych, * ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, * ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,* ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, * ustawy o samorządzie gminnym, samorządzie powiatowym,* ustawy o pracownikach samorządowych oraz przepisów wykonawczych, * ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.2. wymagania dodatkowe:a/ co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku samodzielnym w administracji publicznej w rachubie płac,b/ co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku urzędniczym samorządowym,c/ umiejętność analitycznego myślenia i stosowania przepisów,d/ znajomość obsługi programów: Księgowość Budżetowa, R2Płatnik,e/ umiejętność pracy w zespole.

Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białej Podlaskiej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej

Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 24, 21-500 Biała Podlaska, powiat: m. Biała Podlaska, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1/ list motywacyjny,2/ curriculum vitae,3/kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe / staż pracy/,4/ oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5/ oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:1/termin: 26 maja 2017r . - godz. 12.00 decyduje data wpływu do MOPS2/sposób składania dokumentów: w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinachpracy Ośrodka lub listem poleconym.3/ miejsce:Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej21 500 Biała Podlaskaul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 24II piętro ( sekretariat)prosimy o dopisanie na kopercie: nabór na stanowisko inspektora

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7.30-15.30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Biała Podlaska

Gmina pracodawcy: Biała Podlaska

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Biała Podlaska

Ulica pracodawcy: Piłsudskiego

Numer budynku pracodawcy: 24

Profil działalności pracodawcy:
Pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Data dodania oferty pracy: 18.05.2017

Oferta pracy ważna do: 25.05.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE DOKUMENTACJI I INWESTYCJI - od 3 650 PLN

- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru inwestorskiego w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych. Potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń budowlanych. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W maju 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 11.08.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-06-28 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 3 200 PLN

Utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - kontrolowanie stanutechnicznego obiektu i wszystkich instalacji; - reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; - sprawność sprzętu technicznego oraz zlecanie jego napraw; - planowanie i przeprowadzanie prackonserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących prac naprawczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.Praca w godzinach od 8-16
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Opole (opolskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 2 000 PLN

szycie tapicerki maszynowej
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Orneta (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 250 PLN

Pomoc nauczyciela w klasasie III
Szkoła Podstawowa nr 125 w Łodzi - 2017-10-24 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR NADZORU - od 3 000 PLN

Prowadzenie okresowej kontroli budynków, sprawowanie nadzoru inwestorskiego w nieruchomościach, przeprowadzanie wizji technicznych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, sprawdzanie kosztorysów , prowadzenie książki obiektów.Kontakt z pracodawcą: 71 772-63-15 lub biuro (at) atena-hjw.pl
Atena&HJW Spółka z o.o. - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)

HYDRAULIK - od 2 000 PLN

wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane.Praca powiat krotoszyński
INSTALTECH - Grześkowiak Szymon - 2017-05-18 - Krotoszyn (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 1 150 PLN

przeprowadzenie kontroli i stanowisk pracy oraz obiektu, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, sporządzxanie oceny ryzyka zawodowego, przeprowadzenie postępowań powypadkowych i ustaleń przyczyn oraz okoliczności wypadków przy pracy, przeprowadzanie cyklicznych audytów BHP zgodnie z wewnętrznymi procedurami, zarządzanie magazynem odziaży roboczej oraz środków ochronnych.
LEROY MERLIN POLSKA SPÓŁKA Z O.O. - 2015-11-09 - Konin (wielkopolskie)

ANALITYK BIZNESOWY - od 10 500 PLN

1. Utrzymywanie kontaktu z klientem w celu poznania jego wymagań;2. Dokonywanie kontroli procesów wykonywanych przez użytkownika w celu sprawdzenia ich zgodności z prototypami i rozwiązaniami biznesowymi;3. Opracowywanie prototypów na potrzeby klientów;4. Odpowiedzialność za zapewnienie zrozumiałości wymogów przez dział IT oraz dział rozwoju aplikacji;5. Prowadzenie spotkań testujących i demonstrujących nowe rozwiązania;6. Inicjowanie komunikacji pomiędzy klientem a pozostałymi osobami opracowującymi rozwiązania;7. Proponowanie zmian na rzecz zwiększenia użyteczności oraz redukcji kosztów zarządzania. Umowa o pracę na okres próbny, a następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 500 PLN

Praca na stanowisku inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2018-04-05 - Łomża (podlaskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 1186) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

DEKARZ - od 2 000 PLN

Dojazd na miejsce budowy, zwymiarowanie zakresu prac, wyginanie obróbek blacharskich, układanie papy termozgrzewalnej.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Częstochowa (śląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW BUDOWLANYCH, INWESTYCJI I REMONTÓW. - od 3 500 PLN

Pełnienie funkcji inspektora do spraw budowlanych, inwestycji i remontów,w tym: kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi, prowadzonymi w okresie realizacji umowy przez inspektoraoraz sprawowanie kontroli technicznej obiektu Aquapark. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkichbranżach robót wynikających z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkich czynności wynikających z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U.z 2002r. Nr 108, poz. 953) i umów zawartych pomiędzy inwestorem a wykonawcą robót budowlanych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-05-14 - Polkowice (dolnośląskie)

INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PLANOWANIA STRATEGICZNEGO I POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEW - od 2 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Urząd Miejski w Przemyślu - 2017-02-14 - Przemyśl (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. CDD UTILITY - od 4 500 PLN

Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)

TOKARZ - 2 500 - 3 000 PLN

Praca na tym stanowisku polega na toczeniu zgrubnym orazwykańczającym walców, odlewów osprzętu walcowniczego i innychdetali na tokarkach różnych typów , na toczeniu gwintów przy pomocyspecjalistycznych narzędzi skrawających.. Praca na trzy zmiany: 6-14 / 14-22 / 22-6
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-07-20 - Ozimek (opolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W HODOWLI ZWIERZĄT - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kotowy (kujawsko-pomorskie)

RECEPCJONISTKA - do 2 775 PLN

Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, komunikatywna znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego; znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), otwarte usposobienie i aktywna postawa w działaniu, wysoka kultura osobista; zakres obowiązków: obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, obsługa rozmów telefonicznych, wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa komputera, urządzeń biurowych i kasy; jedna zmiana; umowa o pracę w zastępstwie; miejsce pracy: Gliwice;
EWT TRUCK & TRAILER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR DS. OBSŁUGI PROJEKTU W RAMACH DZIAŁANIA 2.7 PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA, EDUKACJA, ROZWÓJ 2014-220 (POWER)(NR 3699) - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy będzie obejmował w szczególności:- prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie realizacji projektu POWER,- bieżąca obsługa administracyjna projektu POWER,- przygotowywanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach ustawy PZP,- przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń oraz sprawozdań,- realizacja zadań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektu,- nadzór nad realizacją kursów i szkoleń w jednostkach podległych OISW w Bydgoszczy.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2018-06-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 1 850 PLN

załadunek i rozładunek towaru, przewóz towaru
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

DOZORCA(1405) - od 2 100 PLN

- ochrona obiektu przemysłowego w Brzozie- elastyczny grafik pracy- dofinansowanie do paliwa- dofinansowanie do leków- dofinansowanie do wczasów oraz wypoczynku dzieci- dodatkowa opieka medyczna
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRAC.INTERWEN.- SPRZĄTACZKA (UZUPEŁNIENIE) - do 1 850 PLN

sprzątanie marketu
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY (PRACE INTERWENCYJNE) - od 1 850 PLN

prace ogólnobudowlane na terenie gm. Rudna
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Chobienia (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDMIOTÓW TEORETYCZNYCH I PRAKTYCZNYCH W ZAWODZIE MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - 2 417 - 3 317 PLN

NAUCZANIE PRZEDMIOTOW ZAWODOWYCH: Budowa pojazdów samochodowych, technologia mechaniczna, podstawy konstrukcji maszyn, pracownia elektrotechniki i elektroniki.
ZESPÓŁ SZKÓŁ RZEMIOSŁA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI IM. JANA KILIŃSKIEGO W LUBLINIE - 2018-08-06 - Lublin (lubelskie)

PRZEDSTAWICIEL FINANSOWY (HANDLOWY) - od 4 000 PLN

Profesjonalne doradztwo finansowe, aktywne pozyskiwanie klientów, osiąganie założonych celów sprzedażowych. Praca na terenie Piły i okolic (do 100 km).
AXA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-05 - Piła (wielkopolskie)

PRACOWNIK SOCJALNY - od 2 000 PLN

praca socjalne , przeprowadzanie wywiadów środowiskowych , obsługa adm.
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pasłęku - 2017-03-03 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - 2 600 - 3 000 PLN

praca w pomieszczeniu i na otwartej przestrzeni, nadzorowanie i kierowanie pracami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji elektrycznych
Wojskowa Komenda Uzupełnień/12 wojskowy oddział gospodarczy - 2016-10-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)