INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Opole oferta pracy "LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - kontrolowanie stanutechnicznego obiektu i wszystkich instalacji; - reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; - sprawność sprzętu technicznego oraz zlecanie jego napraw; - planowanie i przeprowadzanie prackonserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących prac naprawczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.Praca w godzinach od 8-16
Data publikacji: 2017-11-10
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: "LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 152, 45-431 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - kontrolowanie stanutechnicznego obiektu i wszystkich instalacji; - reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; - sprawność sprzętu technicznego oraz zlecanie jego napraw; - planowanie i przeprowadzanie prackonserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących prac naprawczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.Praca w godzinach od 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane uprawnienia na wózek jezdniowy, uprawnienia SEP i podest ruchomy.Doświadczenie w podobnej pracy.
Nazwa pracodawcy:
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wrocławska 152, 45-431 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godzinach: 08:00-16:00, przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 152
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń
Data dodania oferty pracy: 10.11.2017
Oferta pracy ważna do: 24.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- przygotowywanie, wdrażanie i monitorowanie oraz kontrolowanie projektów i programów realizowanych na rzecz bezpieczeństwa publicznego- opracowywanie propozycji i narzędzi badawczych ( ankiet, zestawień, sondaży, arkuszy ocen)- przygotowywanie propozycji zmian systemowych w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz założeń do programów krótko i długoterminowych- promowanie i prezentowanie na forum publicznym wyników i efektów realizowanych programów - organizowanie spotkań informacyjnych dotyczących poprawy bezpieczeństwa na terenie województwa Kujawsko Pomorskiego i realizowanie współdziałania z placówkami naukowo badawczymi, uczelniami wyższymi, organizacjami pozarządowymi i społecznymi, podmiotami gospodarczymi, instytucjami finansowo ubezpieczeniowymi, przedstawicielami kościołów i związków wyznaniowych w zakresie skutecznego promowania i wdrażania programów z zakresu bezpieczeństwa i porządku publicznego- koordynowanie współpracy na poziomie województwa służb, straży i inspekcji w zakresie przedsięwzięć mających na celu ograniczenie przestępczości i patologii społecznych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) przyjmowanie korespondencji i przekazywanie do dekretacji Burmistrzowi, Zastępcy Burmistrza i Sekretarzowi,2) przekazywanie zadekretowanej korespondencji do Biura Obsługi Interesantów,3) przyjmowanie korespondencji do podpisu oraz zwrot podpisanej korespondencji na stanowiska pracy,4) koordynacja obiegu dokumentów w sekretariacie,5) prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza, w tym prowadzenie terminarza przyjęć interesantów,6) przyjmowanie interesantów zgłaszających wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza, Sekretarzem lub kierowanie do odpowiednich stanowisk pracy,7) pisanie pism związanych z udziałem Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza w konferencjach, naradach i spotkaniach,8) prowadzenie centralnego rejestru kontroli zewnętrznych,9) prowadzenie rejestru służbowych delegacji krajowych i zagranicznych (wystawianie, ewidencjonowanie),10) koordynowanie wszelkich spraw związanych z pobytem w delegacjach służbowych (rezerwacja terminów, miejsc itp.),11) prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem sal narad Urzędu,12) prowadzenie rejestru kluczy,13) prowadzenie rejestru pieczęci,14) odpowiedzialność za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w sekretariacie. Umowa o pracę zostanie zawarta w pełnym wymiarze czasu pracy, z wynagrodzeniem zasadniczym mieszczącym się w przedziale od 2600 zł do 2900 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat.
Urząd Miasta Ustka - 2017-09-29 - Ustka (pomorskie)
Realizacja bieżących sparw przowadzonych przez Wydział Inwestycyjny UM W Szzczecinku.Szczegóły na BIP UM W Szczecinku.
Urząd Miasta Szczecinek - 2017-06-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
praca w godzinach od 06:00 do 18:00 i od 18:00 do 06:00; sprawdzanie stanu zabezpieczenia obiektu, całodobowa ochrona zakładu
PIAST GROUP SP. Z O.O. - 2017-06-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "LASKOPOL" H.R.Dudek Limanowa - 2016-02-17 - Limanowa (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji majątku Spółki, udział w inwentaryzacji majątku i jej rozliczanie, przygotowanie informacji do ubezpieczenia majątku, bieżące zgłaszanie ewentualnych zmian i szkód, archiwizacja dokumentów.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-07-11 - Tychy (śląskie)
-
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Wybrzeże"Sławno - 2018-03-27 - Sławno (zachodniopomorskie)
przewóz towaru ciągnikiem siodłowym z naczepą
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Regulice (małopolskie)
przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym od kierowników rosyjsko i ukraińskojęzycznych, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji, 40 godz./tyg.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MAGA" ELŻBIETA OSIŃSKA - 2016-05-02 - Dawidy (mazowieckie)
wykonywanie prac admin-biurowych, archiwizowanie, magazynowanie dokumentów, druków i innych materiałów związanych z działaniem Biura Powiatowego: przyjmowanie akt, przechowywanie i ewidencja akt, udostępnianie akt, wydzielanie i brakowanie akt, tworzenie, wypełnianie, prowadzenie dokumentacji archiwalnej: układanie akt w teczki, mopisywanie teczek aktowych wniosków, tworzenie spisu dokumentów, układanie teczek w porządku symboli klasyfikacyjnych RWA, tworzenie, prowadzenie dokumentacji archiwalnej w pakietach dziennych (zgłoszenia dot. identyfikacji i rejestracji zwierząt):zgłoszenia bydła do rejestru, zgłoszenie świń do rejestru, zgłoszenie owiec albo kóz do rejestru, zgłoszenie zmiany stanu siedziby stada, zgłoszenie uboju świń w rzeźni.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gostynin (mazowieckie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców;dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót; dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów; przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: ul. Mariacka 23, Katowice; ul. Stawowa 6, Katowice - obsługiwane jednostki oświatowe. - Od 01.01.2017r. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych będzie występował pod nazwą: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.- Od. 01.04.2017r. miejsce pracy: ul. Wita Stwosza 7, Katowice.- Wynagrodzenie: 3600 do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Uprawnienia budowlane w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej. Doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie; przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCE. Znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawy zamówień publicznych, kodeksu cywilnego w zakresie robót budowlanych.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-12-13 - Katowice (śląskie)
obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- realizacja zadań i obowiązków przewidzianych dla stanowiska ds. technicznych zgodnie ze wskazówkami przełożonych, - sporządzanie dokumentów, rejestrów, ewidencji, zarządzeń, decyzji pod nadzorem i wskazówkami opiekuna, - obsługa urządzeń biurowych, - wykonywanie czynności kancelaryjno - biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
Naprawa pojazdów samochodowych, wymiany olei w silnikach i przekładniach
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Bełżec (lubelskie)
Samodzielne gotowanie posiłków. Praca na umowę o pracę w godz. 9-17 w ołobrzegu, również w weekendy.
KASYNO "NOWE" JADWIGA MURAWSKA - 2017-08-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-02-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Konstrukcje drewniane, montaż więźb
"GÓR - DOM" Export-Import JÓZEF SUŁOCHA - 2016-04-19 - Sidzina (małopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Kraków (małopolskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kraków (małopolskie)
spelnianie czynności opiekuńczych i obsługowych, pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu prac opiekuńczo-wychowawczych, uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci, organizowanie wypoczynku dzieci, utrzymywanie ładu i porządku, dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo wychowanków, dbałość o bezpieczeńtwo i higienę pracy oraz zabezpieczenie mienia przedszkola, otaczanie opieką dziecka w chwili przyjęcia go do przedszkola, zachowanie uprzejmości w kontaktach z rodzicami, stosowanie się do przepisów
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Jankowice (śląskie)
Sprzątanie apteki, dbanie o porządek w aptece, metkowanie i roznoszenie towaru
SOMA Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kontrola zasiewów rolnych.
ProGIS sp. z o.o. - 2016-06-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie i szkolenie pracowników na obiektach ochrony, sprawowanie nadzoru i kontroli nad wykonywaniem zadań ochrony, opieka nad flotą samochodową, doskonalenie form i metod ochrony jednostki,
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Serby (dolnośląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac monteżowo-spawalniczych
P.W. "BUDOSTAL" TADEUSZ CHMIELEWSKI - 2016-07-21 - Zielonczyn (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie lekcji języka angielskiego w szkole języka angielskiego (głównie młodzież szkolna). Praca w godzinach popołudniowych, ilość godzin do ustalenia. Wynagrodzenie: 50 zł brutto/h. Wykształcenie wyższe - filologia angielska, nauczanie początkowe z językiem angielskim lub certyfikat potwierdzający znajomośc j. angielskiego, umiejętności pedagogiczne.
My School of English Weronika Barłóg-Fikus - 2017-01-02 - Wejherowo (pomorskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzorowanie robót kontrukcyjno-budowlanych
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Zgierz (łódzkie)