INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 8546) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na lustra łazienkowe.
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 8546)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- przygotowywanie, wdrażanie i monitorowanie oraz kontrolowanie projektów i programów realizowanych na rzecz bezpieczeństwa publicznego- opracowywanie propozycji i narzędzi badawczych ( ankiet, zestawień, sondaży, arkuszy ocen)- przygotowywanie propozycji zmian systemowych w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz założeń do programów krótko i długoterminowych- promowanie i prezentowanie na forum publicznym wyników i efektów realizowanych programów - organizowanie spotkań informacyjnych dotyczących poprawy bezpieczeństwa na terenie województwa Kujawsko Pomorskiego i realizowanie współdziałania z placówkami naukowo badawczymi, uczelniami wyższymi, organizacjami pozarządowymi i społecznymi, podmiotami gospodarczymi, instytucjami finansowo ubezpieczeniowymi, przedstawicielami kościołów i związków wyznaniowych w zakresie skutecznego promowania i wdrażania programów z zakresu bezpieczeństwa i porządku publicznego- koordynowanie współpracy na poziomie województwa służb, straży i inspekcji w zakresie przedsięwzięć mających na celu ograniczenie przestępczości i patologii społecznych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2017-12-04
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- przygotowywanie, wdrażanie i monitorowanie oraz kontrolowanie projektów i programów realizowanych na rzecz bezpieczeństwa publicznego- opracowywanie propozycji i narzędzi badawczych ( ankiet, zestawień, sondaży, arkuszy ocen)- przygotowywanie propozycji zmian systemowych w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz założeń do programów krótko i długoterminowych- promowanie i prezentowanie na forum publicznym wyników i efektów realizowanych programów - organizowanie spotkań informacyjnych dotyczących poprawy bezpieczeństwa na terenie województwa Kujawsko Pomorskiego i realizowanie współdziałania z placówkami naukowo badawczymi, uczelniami wyższymi, organizacjami pozarządowymi i społecznymi, podmiotami gospodarczymi, instytucjami finansowo ubezpieczeniowymi, przedstawicielami kościołów i związków wyznaniowych w zakresie skutecznego promowania i wdrażania programów z zakresu bezpieczeństwa i porządku publicznego- koordynowanie współpracy na poziomie województwa służb, straży i inspekcji w zakresie przedsięwzięć mających na celu ograniczenie przestępczości i patologii społecznych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 8546)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej- znajomość ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego- znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych i obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office- umiejętność prezentacji- myślenie kreatywne, współdziałanie w grupie, odporność na streswymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku Operatora Numerów Alarmowych- asertywność
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowegoTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od 2 grudnia 2017 roku do 12 grudnia2017 rokuna adres: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki - WBZKNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.12.2017
Data dodania oferty pracy: 04.12.2017
Oferta pracy ważna do: 12.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ochrona danych oosbowych
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Zaręby (mazowieckie)
Przygotowywanie, sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa-Bałtyk - 2016-06-29 - Gdynia (pomorskie)
1. Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym między innymi:- rejestracja pism przychodzących do kancelarii ogólnej;- wprowadzanie do systemu wszystkich danych o dokumencie;- zamiana postaci papierowej dokumentów w wersję elektroniczną poprzez jej skanowanie i dołączanie do systemu;- przekazywanie dokumentów do rozpatrzenia dysponentom.2. Obsługa poczty elektronicznej.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2018-03-26 - Płock (mazowieckie)
j/w
Stołeczny Zarząd Infrastruktury Wojskowa Administracja Koszar nr 2 - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- prowadzenie w systemie teleinformatycznym rejestru jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM) oraz rejestru jednostek współpracujących z systemem PRM i przekazywanie danych z rejestru do centralnego systemu informacji w ochronie zdrowia, - prowadzenie w systemie teleinformatycznym ewidencji centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego,- weryfikowanie wniosków pod względem formalnym oraz załączonych dokumentów składanych przez podmioty ubiegające się o wpis przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego na listę podmiotów uprawnionych do prowadzenia kursu doskonalącego ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek,przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wniosków o objęciu ubezpieczeniem społecznym rolników,przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne,wydawanie decyzji w sprawach podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników i ustania tego ubezpieczenia, a także wysokości należności z tytułu składek na to ubezpieczenie, prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników, udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego rolników i ubezpieczenia zdrowotnego,prowadzenie prawidłowych urządzeń ewidencyjnych, statystycznych, obowiązujących rejestrów,sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-12-08 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa klienta, wycena towaru, obsługa kasy fiskalnej, przyjęcie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Zgodnie z wykonywanym stanowiskiem.
Rozdzielnie Elektryczne NN T.Wiśniewski - 2018-02-22 - Pułtusk (mazowieckie)
Służba bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) w zakładzie produkcyjnym zatrudniającym 101 pracowników.
"BHB Bertsch Holzbau" sp. z o.o. - 2018-01-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
- liczenie towaru na przydzielonym dziale- posługiwanie się skanerami18.06. 2018(nocka)
kontakt przez OHP - 2018-06-06 - Rumia (pomorskie)
przygotowanie ofert dla klientów,obsługa klienta,sprzedaż produktów firmy,dbanie o pozytywny wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- konstruowanie pism urzędowych,- wpisywanie poczty do dziennika korespondencyjnego,- prace biurowe,- pomoc przy realizacji świadczeńrodzinnych,
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Kaźmierz (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych. Doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-14 - Żary (lubuskie)
Montaż konstrukcji przeciwgradowych i sieci przeciwgradowych
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Pilica (mazowieckie)
-wykonywanie przeglądów samochowych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE KARBOWSKI - 2017-01-05 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Konfekcjonowanie chemii gospodarczej. Obsługa maszyn konfekcjonujących. Kontrola opakowań. Przeprowadzanie prób jakościowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
skierowanie z urzędu
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Dobrzyny (opolskie)
Archiwizacja dokumentacji transportowej i spedycyjnej. Zapoznanie się z zasadami przy realizacji usług transportu i spedycji krajowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Lublin (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć lekcyjnych, warunki wynagrodzenia uzależnione od stopnia awansu zawodowego- do uzgodnienia z pracodawcą
Szkoła Podstawowa w Babinie - 2016-11-03 - Babin (lubelskie)
Pomoc kuchenna przy przygotowywaniu posiłków typu fast food
Judyta Michałek Kebab Bar Szamanko - 2018-02-14 - Oleszyce (podkarpackie)
Prowadzenie kontroli warunków pracy i służby. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP. Sporządzanie okresowych analiz stanu BHP za podległą jednostkę. Informowanie o twierdzonych zagrożeniach. Wnioski dot. wymagań BHP oraz wprowadzanie nowych procesów. Przedstawianie wniosków starszemu inspektorowi BHP dot. zachowania wymagań ergonomii. Uczestniczenie w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.
Regionalne Centrum Informatyki Kraków [8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH] - 2018-01-15 - Lublin (lubelskie)
prowadzeniu reportaży telewizyjnych, wywiadów, prowadzenie śledztw dziennikarskich, praca w zespole, pisanie artykułów do magazynu, dyspozycyjność
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-08-04 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzątanie poprodukcyjne zakładu mięsnego
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kutno (łódzkie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-10-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
według programu stażu-rozliczanie świadczeń, monitorowanie zmian, nadzorowanie i weryfikowanie kontraktów, przygotowywanie dokumentacji na konkursy ofert
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Legnica (dolnośląskie)
Praca na linii produkcyjnej- obsługa maszyn- produkcja okablowania praca w systemie 3- zmianowym. praca w godz.6-14/14-22/22-6
IFM ECOLINK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Opole (opolskie)