INSPEKTOR W WYDZIALE UBEZPIECZEŃ Konin oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek,przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wniosków o objęciu ubezpieczeniem społecznym rolników,przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne,wydawanie decyzji w sprawach podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników i ustania tego ubezpieczenia, a także wysokości należności z tytułu składek na to ubezpieczenie, prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników, udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego rolników i ubezpieczenia zdrowotnego,prowadzenie prawidłowych urządzeń ewidencyjnych, statystycznych, obowiązujących rejestrów,sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
Data publikacji: 2017-12-08
Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MIKOŁAJA KOPERNIKA 10, 62-500 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek,przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wniosków o objęciu ubezpieczeniem społecznym rolników,przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne,wydawanie decyzji w sprawach podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników i ustania tego ubezpieczenia, a także wysokości należności z tytułu składek na to ubezpieczenie, prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników, udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego rolników i ubezpieczenia zdrowotnego,prowadzenie prawidłowych urządzeń ewidencyjnych, statystycznych, obowiązujących rejestrów,sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W WYDZIALE UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Konin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.12.2017
Data zakończenia pracy: 21.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS,znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie terminów załatwiania spraw, wydawania decyzji, wydawania zaświadczeń, wysoka kultura osobista,umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych,umiejętność sporządzania pism i notatek,umiejętność pracy w zespole,umiejętność pracy pod presją czasu,komunikatywność,umiejętność odpowiedzialnego i samodzielnego wykonywania zadań,otwartość na dokształcanie i doskonalenie.
Nazwa pracodawcy:
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
ŚW. MARCIN 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia :-kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,-kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,-oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,-oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,-oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślnie przestępstwo skarbowe,-oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,-kopia orzeczenia o posiadanym stopniu niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.Termin składania dokumentów: do 21 GRUDNIA 2017r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów:Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniuul. Św. Marcin 46/50, 61-807 Poznań, sekretariat pok. 604z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 1200-OP.110.45.2017Inne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.Oferty bez zaznaczonego numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Oddziału Regionalnego KRUS).Dokumenty od kandydatów są przyjmowane tylko w formie pisemnej i będą wykorzystane jedynie do celów rekrutacji.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane (wzór kwestionariusza i wymaganych oświadczeń do pobrania ze strony internetowej http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/).W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.Brak nazwiska kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.Dokumenty kandydatów niewskazanych do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboruSzczegóły oferty na stronie: http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/or-w-poznaniu/Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (61) 8530-920 wew. 4074 lub adresem e-mail poznan (at) krus.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: dokumenty należy składać do 21.12.2017 z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 1200-OP.110.45.2017
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: ŚW. MARCIN
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.12.2017
Data dodania oferty pracy: 08.12.2017
Oferta pracy ważna do: 21.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
SEGREGACJA ODPADÓW POPRODUKCYJNYCH,PORZĄDKOWANIE OBIEKTU
"COMFORT" Spółka Akcyjna - 2018-01-26 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Według stanowiska.
Zakład Ogólnobudowlany Bogusław Prokopczuk Węgorzewo - 2017-07-10 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie rejestru usług wykonywanych przez Urząd Gminy - bieżąca obsługa komputera oraz innych urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Kuczbork-Osada (mazowieckie)
TEST RYNKU PRACYnadzorowanie maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych, ustawianie wtryskarek oraz innych maszyn pomocniczych, dbałość o matryce i wtryskarki, montaż i demontaż form wtryskowych, dbanie o najwyższą jakość produkowanych wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Żarów (dolnośląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-04-26 - Tczew (pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno - prawnych, ZFŚS. Sporządzanie PIT-11,40,4R, sporządzanie deklaracji ZUS, sprawozdnań do GUS, ZVS MOPS
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe lub średnie; doświadczenie zawodowe; uprawnienia budowlane mile widziane ; zakres obowiązków: praca w rejonie obsługi mieszkańców, wyjścia w teren, remonty zasobów mieszkaniowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOW. BUD. SPOŁECZNEGO SP. Z O.O. - 2018-08-31 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie masaży w minimalnym zakresie określonym w wymaganiach, wykonywanie następująych masaży: BALIJSKI, TAJSKI, AJURWEDYJSKI. Uprzątnięcie miejsca pracy po zakończonym masażu.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Łódź (łódzkie)
Samodzielne przygotowywanie oraz nadzorowanie następującej dokumentacji:a) dokumentacja związana z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,b) akta osobowe pracowników,c) ewidencja czasu pracy,d) umowy szkoleniowe z pracownikami.Udział w następujących czynnościach, we współpracy z kierownikami działów:a) przestrzeganie dyscypliny i porządku pracy,b) nabór kandydatów do pracy,c) organizowanie służby przygotowawczej,d) monitorowanie okresowej oceny pracowniczej,e) organizowanie praktyk studenckich oraz staży zawodowych,f) opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji w zakresie spraw pracowniczych,g) prowadzenie ewidencji planów i analiz w zakresie szkoleń.Obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń:a) sporządzanie komputerowych list płac,b) obliczanie oraz rejestrowanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych,c) sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych wynikających z umów o pracę i umów zleceń,d) obsługa programu PŁATNIK.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-08-01 - Cieszyn (śląskie)
cięcie płyt meblowych, składanie elementów
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Żory (śląskie)
obsługa maszyn
PHU "Lizard" Jarosław Suski - 2016-11-29 - Maksymilianowo (kujawsko-pomorskie)
- Katowice, dnia 29.11.2016 r. Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora ds. obsługi najemców w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 ( 1 pełny etat ).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie windykacji wierzytelności z tytułu najmu lokali mieszkalnych i użytkowych, wierzytelności z tytułu odszkodowań oraz kosztów dochodzenia tych roszczeń i eksmisji, zgodnie zobowiązującymi w KZGM procedurami windykacyjnymi, ewidencjonowanie wysłanych do dłużników dokumentów windykacyjnych w systemie informatycznym DOM 5, przygotowywanie wniosków i dokumentacji dla Działu Prawnego w sprawach o wierzytelność, jak ieksmisję z lokali, ewidencjonowanie w systemie informatycznym DOM 5 i przekazywanie ich zapośrednictwem Działu Czynszowo Windykacyjnego, przyjmowanie wniosków i przygotowywanie projektów umów dotyczących spłaty zaległości czynszowych wratach, odroczenia terminu ich spłaty lub umorzenia, aktualizowanie danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, media), sporządzanie informacji o dłużniku, umów dotyczących spłaty zadłużenia w formie świadczenia rzeczowego, przeprowadzanie miesięcznych analiz dokonywanych wpłat, prowadzenie ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Katowice w zakresie prawidłowej gospodarki lokalami.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 15.12.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, wymiana tablic rejestracyjnych w przypadku ich zagubienia, wydawanie praw jazdy.Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-08-24 - Wolsztyn (wielkopolskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Fryzjerstwo damsko-męskie
"BLANCH" F.H.U. Jakub Murzyn - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
Obsługa maszyn do produkcji lodów
Punkt Małej Gastronomi R.Pubanc Nakło - 2016-04-01 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrola przyznawania i wypłacania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych oraz postępowań wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych- kontrola realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - kontrola pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniemWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa recepcji
Gliwicka Agencja Turystyczna S.A. Oddział Zamek w Lesku - 2017-08-29 - Lesko (podkarpackie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej, układanie towarów,utrzymywanie porządku na sklepie. Staż skierowany do osób do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem w okresie 4 miesięcy od rejestracji).
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Brzesko (małopolskie)
Analiza i projektowanie przypadków testowych, wykonanie scenariuszy testowych. Zapewnienie najlepszej jakości testów. Współpraca z zespołem programistów.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
Szkolenia BHP
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "KONTRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg stanowiska
Firma Usługowo - Handlowa "HOPTIV" - 2016-11-16 - Podmokle Małe (lubuskie)
zgodna
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zbrojarz - zbrojenie prętów stalowych. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Tęczowa (budowa Lokum Victoria), następnie wg zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Przeprowadzanie okresowych obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb inwestycyjno-remontowych
Wojskowa Komenda Uzupełnień - 2016-08-04 - Opole (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Poznań (wielkopolskie)
Kontroler jakości wyrobów przemysłowych ocenia zgodność wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analizuje przyczyny zaistniałych niezgodności i sporządza wnioski korygujące.Sprawdza zgodność kształtu, wymiarów, warunków technicznych wykonania oraz rodzaj i jakość zastosowanego materiału z dokumentacją techniczną wyrobu. W pracy używa uniwersalnych i specjalistycznych urządzeń kontrolno-pomiarowych. Na podstawie uzyskanych wyników analizuje i formułuje wnioski i zalecenia. Do zakresu pracy kontrolera należy również sprawdzenie, czy wykonany wyrób spełnia założoną funkcję. Miejscem pracy kontrolera jakości wyrobów przemysłowych jest najczęściej przedsiębiorstwo produkcyjne, a także placówka badawcza. Kontroler jakości wyrobów przemysłowych m
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Produkcja jednostkowa w firmie z branzy lotniczej( produkcja części hydraulicznych).Praca na podstawie rysunku technicznego z uzyciem przyrządów pomiarowych. ( dodatkowe benefity dla pracowników, możliwośc zatrudnienia na stale). Praca na 2 lub 3 zmiany
MANPOWERGROUP Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedawca w sklepie całodobowym
Z.P.U.H.T. "JAGA" Józef Krupa - 2016-08-09 - Biertowice (małopolskie)
Docieplenie i wykonywanie elewacji.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Zamość (lubelskie)