INSPEKTOR DS. PŁAC Łódź oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno - prawnych, ZFŚS. Sporządzanie PIT-11,40,4R, sporządzanie deklaracji ZUS, sprawozdnań do GUS, ZVS MOPS
Data publikacji: 2017-02-07
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spadkowa 4/6, 91-232 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno - prawnych, ZFŚS. Sporządzanie PIT-11,40,4R, sporządzanie deklaracji ZUS, sprawozdnań do GUS, ZVS MOPS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)
Nazwa pracodawcy: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Spadkowa 4/6, 91-232 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Spadkowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 07.02.2017
Oferta pracy ważna do: 06.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie grafiki komputerowej
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Bącza-Kunina (małopolskie)
prace na terenie budowy (cieśla, zbrojarz, dekarz)
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Sadki (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Zakład Produkcyjno-Handlowy "TROPIC" Lech Żuralski - 2018-07-18 - Słupsk (pomorskie)
jw.
PRUDENTIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
oferta pracy przez agencję zatrudnienia na umowę tymczasową, nr wpisu 388pracownik linii montażowej
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Mielec (podkarpackie)
SPRAWDZANIE RACHUNKÓW I FAKTUR, UZGADNIANIE ZOBOWIĄZAŃ KLIENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Codzienne utrzymywanie w należytej czystości pomieszczeń, zamiatanie i mycie podłóg,okien, umywalek, pomieszczeń sanitarnych, zamiatanie w obrębie szkoły.
Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Dąbrowskiej w Gryfinie - 2018-08-21 - Gryfino (zachodniopomorskie)
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość wszystkich obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń z zakresu prawa pracy, prowadzenie akt osobowych dla pracowników zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie spraw dot. ewidencji czasu pracy, wypełnianie niezbędnych dokumentów na emerytury i renty dla pracowników, sporządzanie wszelkich sprawozdań dot. spraw kadrowych w systemie informatycznym GUS i SAC, sporządzanie deklaracji PFRON w systemie informatycznym, prowadzenie spraw dot. Zakładowego Funduszu Socjalnego oraz znajomość aktualnych przepisów w tym zakresie, prowadzenie Archiwum Zakładowego oraz znajomość przepisów w tym zakresie, prowadzenie sekretariatu
Dom Pomocy Społecznej Lubsko - 2016-12-09 - Lubsko (lubuskie)
inspektor
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Kraków (małopolskie)
Prace glazurnicze. Przygotowanie ścian pod ułożenie glazury lub innych płytek. Okładanie ścian płytkami.
Sławomir Strzałkowski Z.U.H SŁAW- BUD. - 2016-06-28 - Kartuzy (pomorskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie materiałów:- kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-16 - Płock (mazowieckie)
naprawa samochodów osobowych i dostawczych
KONRAD WITOWSKI AUTO COMPLEX - 2016-08-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- ochrona obiektów handlowych na terenie Torunia- elastyczny grafik pracy- zapewniamy umundurowanie i szkolenie- możliwość rozwoju w strukturach firmy- stawki: 9,45-11 zł netto/h
Solid Security Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie pizzy i dań typu FAST FOOD. Kontakt tel. 519 173 836
OLIWA DO OGNIA PIZZA & QURKA ul. Podporucznika Zbigniewa Kruszelnickiego Wilka 159 - 2018-02-12 - Chęciny (świętokrzyskie)
przygotowywanie potraw, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
SAM Przedsiebiorstwo Handlowe - Sajecki Jacek - 2016-01-05 - Radom (mazowieckie)
Układanie produktów na palecie, prace ze skanerem.
EDUARD MALEVICH - 2018-08-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
praca przy montażu przydomowych oczyszczalni
HABA RL PPHU Rafał Lusina - 2016-03-04 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-09-28 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca w Brzegu k. Opola. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2018-03-19 - Brzeg (opolskie)
Prace związane z prowadzeniem inwestycji na terenie miasta Płońsk.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
Urząd Miejski w Płońsku - 2017-09-15 - Płońsk (mazowieckie)
Zabiegi masażu i fizjoterapii, obsługa urządzeń, w tym laseroterapii przy wykonywaniu zabiegów poprawiających jakość skóry, w tym skóry właściwej, poprawy produkcji kolagenu. Praca dwuzmianowa w godzinach 08:00-16:00 i 12:00-20:00.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Piła (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Radom (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż jedzenia klienta indywidualnego na terenie Łodzi. Przyjmowanie gotówki - kasa fiskalna, terminal. Prowadzenie statystyk i wykresów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
Ogólny zakres obowiązków na podanym stanowisku, wymagania dla kandydatów oraz potrzenbne dokumenty jakie należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą do Oddziału w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze są dostępne na stronie www.bip.krus.gov.pl w zakładce Praca w KRUS/Oddział w Poznaniu
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-05-05 - Kępno (wielkopolskie)
Praca w dziale technicznym firmy.
Długosz Auto -Center - 2017-03-08 - Daleszyce (świętokrzyskie)
Samodzielne przygotowanie ciasta oraz farszu, a nastepnie ręczna produikcja peorogów i dań mączynch. Asortynemnt potraw musi rotować z uwagi na stałych klientów. Dania przygotowywane są na żywo przy klientach ( klient korporacyjny o duzych wymaganiach). stały kontakt z kliententami, którzy chetnie nawiązują rozmowy. Miejsce pracy: Wrocław ul. Legnicka 58 Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny Oferta znajduje się w sali: G
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Podtrzymywanie relacji z potencjalnymi klientami, udzielanie informacji o produkcie, umawianie spotkań handlowych, przypominanie kontrahentom o teminie płatności.
IGD - WORK Sp. z o.o. - 2015-11-04 - Jasło (podkarpackie)
Zapoznanie sie ze sprcyfiką pracy w Urzędzie Miejskim w Ożarowie Mazowieckim.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Kraków. Siedziba firmy Katowice. - zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)- po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Kraków- możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania- pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami - raportowanie sprzedaży- dbanie o dobre kontakty z klientami- praca w programie pakiecie Office- tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów- dbanie o dobry wizerunek firmy
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)