INSPEKTOR Kępno oferta pracy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków na podanym stanowisku, wymagania dla kandydatów oraz potrzenbne dokumenty jakie należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą do Oddziału w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze są dostępne na stronie www.bip.krus.gov.pl w zakładce Praca w KRUS/Oddział w Poznaniu
Data publikacji: 2017-05-05
Lokalizacja: Kępno (wielkopolskie)
Pracodawca: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młyńska 8, 63-600 Kępno, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólny zakres obowiązków na podanym stanowisku, wymagania dla kandydatów oraz potrzenbne dokumenty jakie należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą do Oddziału w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze są dostępne na stronie www.bip.krus.gov.pl w zakładce Praca w KRUS/Oddział w Poznaniu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kępno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kępno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
Ś. Marcina 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres Oddziału Regionalnego
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Ś. Marcina
Numer budynku pracodawcy: 46/50
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 05.05.2017
Oferta pracy ważna do: 19.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie dokumentacji kadrowej w szczególności związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy- obsługa programu kadrowego- obsługa programu PŁATNIK- organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH W RZESZOWIE - 2016-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Brak danych
Zakłąd Usługowy B-M S.C. Ryszard Matelski Jacek Bartkowiak - 2016-12-22 - Kościan (wielkopolskie)
Praca w terenie,obsługa abonentów,odczytywanie liczników energii elektrycznej, sprawdzanie systemu pomiarowego.
Zakład Usług Energetycznych Arleta Pietras-Wasiak - 2018-01-23 - Sochaczew (mazowieckie)
zarządzanie jakością usługi na obiektach, spotkania z kontrahentami, planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników
Solid Security Sp. z o.o. - 2018-04-30 - Brzeg (opolskie)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków dotyczących stwierdzenia czy nieruchomości rolne zostały przejęte na własność Państwa z naruszeniem prawa, wznowienie postępowania w sprawach zakończonych decyzją ostateczną, stwierdzenie nieważności decyzji o przejęciu nieruchomości, nieprawidłowości przejęcia nieruchomości, w trybie przepisów dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie projektów decyzji Wojewody w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę oraz przez Skarb Państwa nieruchomości, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako wspólnota gruntowa,- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starostów dotyczących ustalenia nieruchomości stanowiących mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz wykazu obszarów gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielkości przysługujących im udziałów we wspólnocie,- wykonywanie zadań z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnychWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Inspektor ds. administracyjnych. Przygotowywanie decyzji administracyjnych w systemie POMOST, wskazywanie braków i potrzeb w systemie POMOST. Umowa na czas zastępstwa.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu - 2018-01-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonanie form montażu na stołach; włożenie w formy zbrojenia i zamontowanie wbudowanych elementów; zabetonowanie i obróbka betonu; kosmetyka wykonanych elementów; terminowa realizacja budowy zgodnie z jej harmonogramem, miejsce pracy Niemcy
G+P IZOMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca z dziećmi z niepełnosprawnością , zaburzeniami
CENTRUM TERAPII, REWALIDACJI I WSPOMAGANIA ROZWOJU MAGDALENA NIEMIEC - 2016-10-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
"WOJTPOL" T.Wojtysiak, Z.Krześniak Sp. Jawna - 2016-02-16 - Świerże Górne (mazowieckie)
rozładowywanie surowców z kontenerów i innych środków transportowych, placówka firmy Węgry k/Opola placówka firmy Węgry k/Opola.Placówka firmy Węgry ul. Pustkowska 18. Praca na terenie woj.opolskiego
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2017-08-30 - Węgry (opolskie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Radziechowy (śląskie)
wykładanie towaru, obsługa klienta .Praca w Rzeszowie "FRAC Delikatesy "
FRAC HANDEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
-obsługa gości, dbanie o porządek i czystość stolików.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Barbara Kowalska - 2018-04-10 - Staniszów (dolnośląskie)
naprawa i konserwacja wózków widłowych oraz innych urzadzeń mechanicznych i pojazdów.
ANDREAS ANDRZEJ REMISZEWSKI - 2017-06-14 - Zielona Góra (lubuskie)
- wspomaganie nadzoru inwestorskiego nad pracami wykonywanymi przez firmy podwykonawcze,- wspomaganie organizacji prac remontowo-budowlanych i inwestycyjnych,- bieżąca współpraca z Inspektorami Nadzoru w zakresie realizowanych zamierzeń,- bieżąca współpraca z firmami wykonawczymi – egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych prac,- bieżąca współpraca z Administratorami Nieruchomości i Samorządami Nieruchomości,- egzekwowanie napraw gwarancyjnych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
montaż bram garażowych,przemysłowych oraz bram p.poż. i kurtyn dymnych
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Częstochowa (śląskie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM POWIERZONEGO OBIEKTU
GARDA SP. Z O.O. SP.K. - 2017-10-17 - Rzeszów (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Ostrołęka (mazowieckie)
Fryzjer damsko-męski.
AGENCJA UBEZPIECZENIOWO-USŁUGOWA DANUTA ANIELSKA - 2017-07-19 - Świętajno (warmińsko-mazurskie)
Naliczanie i rozliczanie należności i zobowiązań z tytułu lokali mieszkalnych i działalności gospodarczej, wystawienie faktur Vat sprzedaży, przygotowywanie odpowiedzi na pisma lokatorów, aktualizacja kartotek, wystawienie upomnień i wezwań do zapłaty, wysyłanie informacji dotyczacych zmian stawek w opłatach, obsługa mieszkańców w zakresie czynszowym. Miejsce pracy: ul. Sielska 3aKontakt kandydatów z pracodawcą m.tuchowska (at) energetyk.wroc.plOferta znajduje się w sali: E, C,l
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2016-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w pomieszczeniu produkcyjnym przy obróbce drewna.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "Sanmar" Mariusz Skóra - 2016-09-28 - Szczytkowice (dolnośląskie)
dorabianie kluczy, wyrób pieczątek, grawerowanie, naprawa obuwia
kontakt przez OHP - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
Spawanie elmentów maszyn drogowych, metodą MIG/MAG
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Łódź (łódzkie)
- WSPARCIE DZIAŁAŃ BIURA HANDLOWEGO- KREATYWNE REDAGOWANIE I ZARZĄDZANIE OFERTAMI FIRMY- WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI CZŁONKAMI ZESPOŁU- WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONEGO ORAZ PRZEZ WSPÓŁPRACOWNIKÓW
BAUBRAS POLSKA - 2016-09-14 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzątanie, odkurzanie, wycieranie kurzy, opróżnianie koszy na śmieci
SKAREM SP.ZO.O - 2018-05-09 - Świdnik (lubelskie)
Przeprowadzanie kontroli działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, kontroli działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych, prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, rozpatrywanie skarg na działanie organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, rozpatrywanie interwencji na działanie przedsiębiorców, jednostek organizacyjnych oraz osób legitymujących się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów dotyczących geodezji i kartografii, przygotowywanie dokumentacji do opracowania wniosku do rzecznika dyscyplinarnego o wszczęcie postępowań wyjaśniających w stosunku do osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii naruszających przepisy, opiniowanie projektów modernizacji ewidencji gruntów i budynków przedkładanych przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa i teren woj. mazowieckiego.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych,przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane,prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy za pośrednictwem linka: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,14124
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2017-08-10 - Rybnik (śląskie)