INSPEKTOR SEKCJI KADR I SPRAW SOCJALNYCH Rzeszów oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH W RZESZOWIE
Stanowisko: INSPEKTOR SEKCJI KADR I SPRAW SOCJALNYCH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie dokumentacji kadrowej w szczególności związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy- obsługa programu kadrowego- obsługa programu PŁATNIK- organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne
Data publikacji: 2016-11-09
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH W RZESZOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 16, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie dokumentacji kadrowej w szczególności związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy- obsługa programu kadrowego- obsługa programu PŁATNIK- organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR SEKCJI KADR I SPRAW SOCJALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: preferowane: prawo, administracja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, kodeksu cywilnego, ustawy z dn. 15.04.2011 r. o działalności leczniczej- znajomość obsługi programu PŁATNIK- umiejętność obsługi pakietu MS Office w stopniu bardzo dobrym- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 3 lata (doświadczenie w pracy w podmiocie leczniczym na podobnym stanowisku mile widziane)- umiejętność szybkiego uczenia się- odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH W RZESZOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Krakowska 16, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty należy składać na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiAul. Krakowska 16, 35-111 RzeszówProsimy o dopisanie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 09.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja zadań wynikająca z obowiązków BHP (przygotowanie raportów, analiz, prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników, nadzór nad dokumentacją);Sporządzanie ocen ryzyka zawodowego oraz wszelkiej wymaganej dokumentacji w tym powypadkowej;Wdrażanie usprawnień z zakresu BHP na wybranych obszarach;Realizacja innych zadań wymienionych w rozporządzeniu w sprawie służby BHP;
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-08 - Racibórz (śląskie)
zapoznanie z obowiązującymi przepisami: resortowymi, dotyczącymi obiegu dokumentów, kancelaryjnymi, BHP, i ppoż o ochronieinformacji niejawnych oraz zapoznanie z zasadami bezpieczeństwabieżąca obsługa sekretariatu, wykonywanie prac z zakresu maszynopisania- komputerowe Microsoft WPRD i EXCELgromadzenie i systematyczne aktualizowanie zbiorów, przepisów prawnych i innych wydawnictw, prowadzenie ewidencjiartykułów biurowych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dzienników korespondencyjnychi dziennika podaczego, prowadzenie wykazówprzesyłek nadanych i otrzymanychobsługa telefaksu i prowadzenie ewidencjikorespondencji telefaksowejnadanej i otrzymanej\obsługa kserokopiarki-sporządzanie kserokopii dokumentówwykonywanie czynności przy klasyfikacji i archiwizacji dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Łódź (łódzkie)
jw.
POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa tokarek wielowrzecionowych i maszyn CNC
GI GROUP Sp. z o. o. - 2016-06-06 - Katowice (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami, sporządzanie planów wykorzystania zasobów nieruchomości, zbywanie i nabywanie nieruchomości, współpraca z Wojewodą WielkopolskimOgłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-08-24 - Wolsztyn (wielkopolskie)
przygotowywanie dań, menu, kontakt z klientami wietnamskimi, współpraca z pracodawcą wietnamskojęzycznym, negocjacje z kontrahentami pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Utrzymywanie w nienagannej kondycji i czystości pokoi wynajmowanych klientom hostelu.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
praca w dziale zaopatrzenia
GERDA 2 Sp. z o. o. - 2018-08-13 - Starachowice (świętokrzyskie)
prowadzenie samochodu ciężarowego i osobowego, utrzymanie w nim czystości oraz dbanie o sprawność samochodu
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Jawor (dolnośląskie)
Wykonywanie prac związanych z przetwórstwem mięsnym: obsługa i nadzór nad urządzeniami i maszynami do obróbki mięsa mielonego i drobiowego, dawkowanie przypraw, dbanie o porządek stanowiska pracy.
Masarnia Marek Stępnik - 2016-11-23 - Dębno (zachodniopomorskie)
Obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych. Prowadzenie szkoleń BHP pracowników.
DROP S. A. - 2017-10-10 - Kępno (wielkopolskie)
wykonywanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie specyfikacji technicznych, udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnych, udział w przeglądach technicznych budynków i budowli, prowadzenie teczek obiektów budowlanych, rozliczanie pracy konserwatorów, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi.
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-10-03 - Jastrzębie (opolskie)
konserwacja-remont urządzeń taboru kolejowego, bieżące naprawy spawalnicze
PPHU TOR-WAG Artur Traskiewicz - 2016-10-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
produkcja elementów plastikowych oraz kontrola jakości, obsługa programu komputerowego, praca w Konstantynowie Łódzkim, pracodawca zapewnia bezpłatny dojazd do miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Organizacja procesów budowy, wykonywanie harmonogramu prac i kontrola robót wg rg, organizacja zaplecza budowy: materiały, sprzęt i usługi ( szukanie korzystnych ofert ), bezpośredni nadzór pracowników budowlanych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe"MELIOREX" Sp. z o o. - 2017-04-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca na 1/2 etatu z możliwością na cały etat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-08-24 - Rybnik (śląskie)
kontrola jakości towarów, wykonywanie badań, raportowanie wyniku analiz, współpraca z innymi działami firmy
KTK Polska Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Rucianka (warmińsko-mazurskie)
dokonywanie uboju zwierząt i obróbki poubojowej tusz tj. oczyszczanie skór, wyjmowanie z tusz osrodków i jelit i ich segregowanie, obsługa piły elektrycznej.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Chrzanowo (mazowieckie)
Nadzór techniczny nad budynkami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-03-17 - Gdynia (pomorskie)
obsługa techniczna systemów CCTV i SSWIN poprzez: instalację nowych projektów, konserwację i serwis istniejących instalacji, serwis urzadzeń, pomoc programowa i techniczna dla użytkowników
Z.S.A. SYSTEMY ALARMOWE - 2018-07-18 - Głogów (dolnośląskie)
Pakowanie produktów.
ZOSIA BIS ZPH HURTOWNIA S.C. - 2016-03-03 - Otwock (mazowieckie)
Pomiar, monitorowanie i raportowanie z zakresu ryzyka bankowego.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesyłanie swoich aplikacji na adres: bsplonsk (at) bsplonsk bądź osobiste dostarczenie do sekretariatu Centrali Banku przy ul. Płockiej 28, pok. nr. 210
Bank Spółdzielczy w Płońsku - 2016-06-07 - Płońsk (mazowieckie)
Wykonywanie elementów drewnianych w budynkach, wykonywanie, naprawianie i rozbieranie konstrukcji drewnianych, stawianie rusztowań. Praca na terenie woj. podkarpackiego
BULIŃSKI BOGUSŁAW - ZAKŁAD BUDOWLANO-KONSERWATORSKI "ARKADY" - 2018-05-11 - Jarosław (podkarpackie)
manipulacja i sortowanie surowca, wykonanie przetarcia, manipulacja materiałów tartych, sortowanie i magazynowanie materiałów tartych
TARTAK-Stolarstwo "BARTEK" Krzysztof Butor - 2018-07-06 - Szczytna (dolnośląskie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowych - kredytowych). Obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOK. Budowanie portfela klientów.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Podawanie betonu, jazda samochodem.
P.P.H.B. "TRANS-BETON"S.c. Andrzej Szczęsny&Piotr Szczęsny - 2017-04-10 - Cierno-Żabieniec (świętokrzyskie)
Praca na statkach.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE ROBOTOP ANNA GREJMAN - 2017-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
inspektor ds. administracji
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Dzierżoniów (dolnośląskie)