INSPEKTOR BHP Racibórz oferta pracy SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: INSPEKTOR BHP
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zadań wynikająca z obowiązków BHP (przygotowanie raportów, analiz, prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników, nadzór nad dokumentacją);Sporządzanie ocen ryzyka zawodowego oraz wszelkiej wymaganej dokumentacji w tym powypadkowej;Wdrażanie usprawnień z zakresu BHP na wybranych obszarach;Realizacja innych zadań wymienionych w rozporządzeniu w sprawie służby BHP;
Data publikacji: 2016-04-08
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piaskowa 7, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań wynikająca z obowiązków BHP (przygotowanie raportów, analiz, prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników, nadzór nad dokumentacją);Sporządzanie ocen ryzyka zawodowego oraz wszelkiej wymaganej dokumentacji w tym powypadkowej;Wdrażanie usprawnień z zakresu BHP na wybranych obszarach;Realizacja innych zadań wymienionych w rozporządzeniu w sprawie służby BHP;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania:•Wykształcenie wyższe kierunkowe;•Min. 2 letnie doświadczenie w służbie BHP;•Znajomość przepisów BHP;•Znajomość pakietu MS Office;•Dyspozycyjność;•Prawo jazdy kat. B;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Piaskowa 7, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sunex.pl
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pieców, palenisk i palników piecowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Data dodania oferty pracy: 08.04.2016
Oferta pracy ważna do: 29.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa programu- System Informacji Oświatowej, opiniowanie organizacji roku szkolnego, aneksów do organizacji roku szkolnego w zakresie zgodności z wytycznymi do organizacji na dany rok oraz w zakresie zgodności z aktami prawnymi w ramach kampetencji organu prowadzącego placówki oświatowe: prowadzenie spraw i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do podejmowania decyzji, zarządzeń i uchwał.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-11-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Rozwożenie pizzy do klienta.
P.W. LIDIA DUTKO - 2018-12-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych w celu zapewnienia jednolitości stosowania przepisów prawa przez jednostki samorządu terytorialnego,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Siedliska (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie okresowej kontroli budynków, sprawowanie nadzoru inwestorskiego w nieruchomościach, przeprowadzanie wizji technicznych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, sprawdzanie kosztorysów , prowadzenie książki obiektów.Kontakt z pracodawcą: 71 772-63-15 lub biuro (at) atena-hjw.pl
Atena&HJW Spółka z o.o. - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
programowanie w technologi front-end i WPF - programowanie w technologiach back-end w środowisku Microsoft wraz ze znajomością baz danych SQL-Server - testowanie i dokumentowanie produktów
Baier Sp. z o.o - 2016-08-01 - Opole (opolskie)
Montaż i izolacja kanałów i urządzeń wentylacyjnych oraz dorabianie kształtek
FSB Jarosław Natkaniec - 2019-01-08 - Słupno (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów na terenie województwa mazowieckiego i lubelskiego, realizacja celów sprzedażowych, budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami,podejmowanie inicjatyw marketingowych, pozyskiwanie informacji z rynku.
P.U.H. "GAZOL" Wincenty Wysokiński,Mirosław Wysokiński Sp.J. - 2015-11-27 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
montaż instalacji centralnego ogrzewania oraz sieci wodno kanalizacyjnej
INSTEL-CO - 2017-02-28 - Chorzów (śląskie)
Weryfikacja dokumentacji i kosztorysów ofertowych branży drogowej w postępowaniu przetargowym, wprowadzanie postępu technicznego, organizacyjnego i ekonomicznego, gromadzenie literatury fachowej, przedkładanie wniosków i udział w zespołach technicznych i opiniodawczych, Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej na zadaniach inwestycyjnych i remontowych zgodnie z procesem inwestycyjnym od przekazania placu budowy do dokonania odbioru robót i zwrotu gwarancji, sprawdzanie kosztorysów i faktur, terminowa realizacja faktur, dokonywanie rozliczeń wykonanych robót, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, dokonywane odbiorów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, wykonywanie innych zadań wynikających z art. 16 Ustawy z dni a21.03.1985 r. o drogach publicznych ze zmianami, prowadzenie korespondencji z osobami fizycznymi i instytucjami dotyczącej prowadzonych inwestycji w zakresie w branży drogowej, opracowanie analiz, sprawozdań i opinii.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP http://mzd.bip.czestowchowa.pl oraz na tablicy informacyjnej MZDiT w Częstochowie
Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie - 2017-09-01 - Częstochowa (śląskie)
obowiązki służby bhp zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02.09.1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy., WYMAGANIA: wykształcenie średnie technik bhp, umiejętność pracy w zespole oraz nawiązywania kontaktów; KONTAKT: podania wysyłać drogą pocztową lub osobiście
Jednostka Wojskowa 4101 Lubliniec - 2016-06-01 - Lubliniec (śląskie)
sprzątanie na osiedlach 1-go maja, Zwoleńska , Słoneczna, utrzymywanie czystości wokół kontenerów, odśnieżanie w okresie zimowym
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lipsko (mazowieckie)
Montaż konstrukcji aluminiowych według dokumentacji, zzastosowaniem odpowiednich narzędzi i przyrządów. Zespalanie ww. elementów ze szkłem. Praca na wysokości powyżej 3,5 metra. Miejsce wykonywania pracy w Lublinie.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH LESZEK WOJTASZCZYK - 2017-06-07 - Lublin (lubelskie)
opiekun świetlicy
SZKOŁA PODSTAWOWA W GÓRZYCY - 2018-08-29 - Górzyca (zachodniopomorskie)
sprzątanie i mycie hali
PPHU MICRRO BIS - 2015-11-25 - Jaworzno (śląskie)
Dostosowanie aktów wewnętrznych Szkoły Podstawowej nr 11 takich jak: Polityka Bezpieczeństwa i Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym do potrzeb wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),- informowanie dyrektora szkoły oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich na mocy w. przywołanego rozporządzenia oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich ochronie danych i doradzaniu im w tej sprawie,- wytworzenie, wdrożenie i monitorowanie opracowanych (na podstawie w.w. rozporządzenia) dokumentów związanych z bezpieczeństwem informacji oraz ochroną i przetwarzaniem danych osobowych,- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z bezpieczeństwa informacji oraz przepisów o ochronie danych osobowych,- przeprowadzenie i przeprowadzanie audytów z zakresu bezpieczeństwa informacji w tym ochrony i przetwarzania danych osobowych,- opracowywanie rekomendacji z przeprowadzonych audytów,- współpraca z organem nadzorującym dane osobowe (aktualnie GIODO, po zmianie Urząd Ochrony Danych Osobowych OUDO),- pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorującego w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych,- obsługa incydentów związanych z bezpieczeństwem informacji, w tym naruszeń przepisów o ochronie danych osobowych.Warunki zatrudnienia:umowa o pracę na 1/4 etatu zawarta na okres próbny z perspektywą zawarcia kolejnej umowy/ów na czas określony nie dłużej niż do 30 czerwca 2020 roku. Zainteresowani kandydaci proszeni są o przesłanie listu motywacyjnego i CV pocztą elektroniczną na adres: sekretariat (at) sp11.elblag.pl Termin nadsyłania ofert upłynie w dniu 30 kwietnia 2018 roku. Prosimy o wpisanie w tytule Inspektor Ochrony Danych.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Szkołę Podstawową nr 11 w Elblągu ul. Korczaka 34, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu. Informujemy, że Administratorem danych jest Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu ul. Korczaka 34. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Szkoła Podstawowa Nr11 - 2018-04-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
znajomość budowy samochodów ciężarowych,
"TUREX"-SPÓŁKA JAWNA DOMINIK & KATARZYNA TUROWSCY - 2018-10-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie ciągnika siodłowego wraz z naczepą w transporcie krajowym; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (8-16), telefoniczny w godzinach (8-18) oraz e-mailowy.
Usługi Transportowo-Przewozowe Wojciech Gąbarczyk - 2016-04-06 - Kobylnica (pomorskie)
kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony srodowiska i innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestorskiego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-06-16 - Zielona Góra (lubuskie)
tworzenie planów remontów nieruchomości w zakresie rzeczowym i finansowym, przygotowaywanie materiałów przetargowych, obsługa programu kosztorysowania w zakresie prac budowlanych, uzupełnianie wpisów w ksiegach obiektów budowlanych, przeglady budynków, załatwianie spraw terenowo-prawnych w zakresie nieruchomości, sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji planu remontów
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Słupsk (pomorskie)
bieżąca obsługa klientów, w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym, informowanie klientów o pełnej ofercie banku, promowanie i sprzedaż produktów oferowanych przez bank, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami banku, zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-10 - Kościan (wielkopolskie)
jw
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna obsługa wierzytelności w zakresie: prowadzenia negocjacji z dłużnikami, zawieranie porozumień o spłatę zobowiązań, wyjaśnienie podstaw dochodzenia wierzytelności, aktualizacji danych w systemach informatycznych
"RAPORT" S .A. - 2015-12-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa kasy fiskalnej i klientów
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Proszowice (małopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
KROJENIE SKÓRY
QUATTRO SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2018-05-15 - Praszczyki (śląskie)
- Kontakt z partnerami projektu oraz uczestnikami z kraju i zagranicy, kontakt z beneficjentami projektu wynikający z realizacji działań projektowych, bieżąca współpraca z menedżerem projektu, członkami zespołu projektowego oraz kierownikami i pracownikami komórek organizacyjnych szkoły, pomoc w przygotowaniu, organizacji i obsłudze międzynarodowej konferencji, koordynacja prac związanych z przygotowaniem publikacji projektowej i raportu końcowego, pomoc w przygotowaniu dokumentacji końcowej projektu (raport końcowy, raport finansowy) zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu i wytycznymi programu HERCULE III.- Wynagrodzenie: ok. 3500 zł/brutto na miesiąc. Zlecenie na czas od 01.07.2017r. do 31.12.2017 r.- Pomoc w realizacji projektu w godz.: 07:30-15:30. Wymagania: wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe). Praktyczne umiejętności pracy w środowisku Windows, zwłaszcza znajomość programów pakietu OFFICE Excel, Word, Powerpoint, Outlook. Znajomość j.angielskiego w mowie i piśmie na poziomie Intermediate (B1, B2). Umiejętności organizacyjne i zdolności interpersonalne, samodzielność i zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista. Mile widziane: doświadczenie w pracy asystenta menedżera lub koordynatora projektu, znajomość zagadnień i dokumentacji związanej z realizacją i rozliczaniem projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, znajomość zasad księgowości i przygotowywania dokumentacji finansowej, doświadczenie w pracy w administracji publicznej.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: adam.warecki (at) spkatowice.policja.gov.pl
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa). Bieżąca obsługa Klientów w zakresie bezgotówkowym (czynności dysponenckie). Promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla Klientów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2017-09-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
nadzór inwestorski nad robotami elektrycznymi, wymagane uprawnienia branżowe oraz zaświadczenie z Izby inżynierów.Praca w racach umowy zlecenie na okres 3-6 m-cy (do oddania budynku). Wynagrodzenie 300 zł brutto za każdy dzień prowadzonego nadzoru na budowie.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
nadzór nad maszynami i urządzeniami, uruchamianie i przygotowywanie maszyn do działania, kontrola stanu technicznego, uczestnictwo w procesie powstawania produktów
MARBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-18 - Zielona Góra (lubuskie)