INSPEKTOR W WYDZIALE EDUKACJI, KULTURY I SPORTU-OFERTA KONKURSOWA- Tarnowskie Góry oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE EDUKACJI, KULTURY I SPORTU-OFERTA KONKURSOWA-
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa programu- System Informacji Oświatowej, opiniowanie organizacji roku szkolnego, aneksów do organizacji roku szkolnego w zakresie zgodności z wytycznymi do organizacji na dany rok oraz w zakresie zgodności z aktami prawnymi w ramach kampetencji organu prowadzącego placówki oświatowe: prowadzenie spraw i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do podejmowania decyzji, zarządzeń i uchwał.
Data publikacji: 2017-11-29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa programu- System Informacji Oświatowej, opiniowanie organizacji roku szkolnego, aneksów do organizacji roku szkolnego w zakresie zgodności z wytycznymi do organizacji na dany rok oraz w zakresie zgodności z aktami prawnymi w ramach kampetencji organu prowadzącego placówki oświatowe: prowadzenie spraw i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do podejmowania decyzji, zarządzeń i uchwał.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE EDUKACJI, KULTURY I SPORTU-OFERTA KONKURSOWA-
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zarządzania w oświacie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zarządzania w oświacie (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
inne oczekiwania określone w ogłoszeniu o naborze na stronie: www.bip.tarnogorski.pl
Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv; inne oczekiwania określone w ogłoszeniu o naborze na stronie: www.bip.tarnogorski.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zarządzania w oświacie
Data dodania oferty pracy: 30.11.2017
Oferta pracy ważna do: 05.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie kina na ul. Legnickiej we Wrocławiu w godz. 23:00-4:00, wynagrodzenie 800-900 zł netto (około 1099-1236 zł brutto) za 20-22 dni pracy w miesiącu.Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny 660-567-125 lub osobisty w siedzibie firmy ul. Plac solidarności 1/3/5 WrocławOferta przeznaczona jest dla osób pełno i niepełnosprawnych.Oferta znajduje się w sali: Bb ,Ba, A
CLAR SYSTEM S.A. - 2016-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)
prace w brygadach stacyjnych na stacjach elektroenergetycznych
ENERGO - SYSTEM - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-01 - Rzeszów (podkarpackie)
praca przy elewacji
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Aleksander Trzeciak - 2018-02-07 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Wymiana opon, decyzji i filtrów w samochodach, klocków, tarnów hamulcowych itp.
DAMIAN SOLGA KADŁUBIEC - 2016-08-05 - Kadłubiec (opolskie)
wg stanowiska
NAMYSŁOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-10-17 - Namysłów (opolskie)
Prowadzenie rozmów z klientami, obsługa biura, utrzymywanie kontaktu z instytucjami w Niemczech i Austrii.
"KANCELARIA K & W" SP. Z O. O. - 2017-03-20 - Olesno (opolskie)
OCZEKUJEMY-chęci do pracy oraz pozytywnego nastawienia życiowego a także miłej prezencji-uczciwości i odpowiedzialności-doświadczenia (będzie dodatkowym atutem aczkolwiek nie jest niezbędne)-w przypadku obcokrajowców pozwolenie na pracę i legalny pobyt w Polsce lub związek małżeński z obywatelką RPJEŚLI KUCHNIA I PRACA W RESTAURACJI JEST TWOJĄ PASJĄ…KOCHASZ TO ROBIĆ … UWIELBIASZ ODKRYWAĆ NOWE …NIE WACHAJ SIĘ …WYŚLIJ DO NAS SWOJE CV Z DOPISKIEM STANOWISKA, KTÓRYM JESTEŚ ZAINTERESOWANY/NACZEKAMY NA CIEBIE. Kontakt tel.697-771-605
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa osób wchodzących do budynku, wykonywanie obchodów, pilnowanie ładu i porządku na obiekcie, praca co drugi dzień. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Swobodna - koło dworca PKS. Oferta dostępna w sali A. Oferta wyłącznie dla osób niepełnosprawnych.Kontakt z pracodawcą: tel.: 71 352 78 13, e-mail: e.zglobica (at) sten.pl
STEN Stanisław Jaroszuk - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż, demontaż i przebudowa rusztowania na zewnątrz i wewnątrz obiektów.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Częstochowa (śląskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2016-11-18 - Głogów (dolnośląskie)
Więcej informacji: https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/or-w-poznaniu/
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-10-25 - Gostyń (wielkopolskie)
kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-07-07 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzeganie przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Obsługa obrabiarki numerycznej
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej dokumentacji budowlanej przedmiarów i kosztorysów. Uprawnienia budowlane do pełnienienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2016-06-03 - Gdańsk (pomorskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Skarbimierz (opolskie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystąpień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not księgowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2018-06-18 - Płock (mazowieckie)
prace ogólnobudowlane, ciesielskie, zbrojarskie, praca na terenie woj. małopolskiego
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
Układanie, naprawa, rozbieranie i wykańczanie nawierzchni brukowej ulic i ciągów pieszych.
BUDROMOS J.T. Bieńkowscy Spółka Jawna - 2017-09-27 - Legnica (dolnośląskie)
Nadzór nad pracą pań pokojowych, koordynowanie pracami na piętrach, sprawdzanie stanu czystości pokoi
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Lublin (lubelskie)
Kontrola umów ubezpieczenia.Rejestracja danych w systemie.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2017-08-07 - Krosno (podkarpackie)
wg stanoiwska
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Chotcza-Józefów (mazowieckie)
Nadzór nad zapewnieniem właściwej eksploatacji instalacji elektrycznych, wymaganymi pomiarami elektrycznymi i dielektrycznymi; nadzór nad konserwacją i eksploatacją infrastruktury technicznej i urządzeń; nadzór nad realizacją zadań konserwacyjnych i remontowych zgodnie z posiadaną specjalnością budowlaną; nadzór nad przygotowaniem i realizacja robót budowlanych (w systemie zleconym) nie wymagających zgłoszenia do organów architektoniczno-budowlanych; uczestnictwo w odbiorach robót zrealizowanych w ramach Planów remontów oraz Planu Centralnego
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZGIERZU (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2573) - 2018-09-05 - Zgierz (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, zawieranie kontraktów handlowych z klientami krajowymi oraz zagranicznymi, w tym z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Do podstawowych obowiązków pracownika na jego stanowisku pracy należy wykonywanie podłóg i parkietów , dobieranie desek, mozaiki, parkietu o odpowiednich wzorach i kolorach, wymierzanie, dopasowywanie, przycinanie, szlifowanie części drewnianych. - Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy, teren kraju zgodnie z aktualnie prowadzonymi zleceniami.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie nie wymagane. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 miesiąc. Wymagane umiejętności: obsługa lamelownicy, szczotkarki do postarzania desek, szlifierki taśmowej.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace manualne na lini produkcyjnej, właściwa i terminowa realizacja planów produkcyjnych, obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, utrzymanie maszyn i urządzeń we właściwym stanie technicznym, nadzorowanie ciągłości procesów produkcyjnych, kontrola parametrów produkcji, praca w systemie 3 zmianowym lub 4 brygadowym
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-13 - Legnica (dolnośląskie)