INSPEKTOR BRANŻY TELETECHNICZNEJ W SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI W RZI BYDGOSZCZ(NR 8562) Bydgoszcz oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Stanowisko: INSPEKTOR BRANŻY TELETECHNICZNEJ W SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI W RZI BYDGOSZCZ(NR 8562)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Data publikacji: 2016-12-08
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ premia indywidualna oraz dodatek za wysługę lat, nagrody roczne, jubileuszowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR BRANŻY TELETECHNICZNEJ W SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI W RZI BYDGOSZCZ(NR 8562)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor dozoru technicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy według wskazanej kategorii
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne- technik w specjalności teletechnicznej- staż pracy minimum 5 lat (potwierdzony świadectwami pracy)- uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.- dopuszcza się osoby posiadające uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.- co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami instalacyjnymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego- znajomość: - systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, - systemu kontroli dostępu SKD, - telewizyjnego systemu nadzoru TSN, - elektronicznego systemu zarządzania kluczami ESZK, - infrastruktury teleinformatycznej sieci WLAN i LAN, - integracji ww. systemów, - instalacji sygnalizacji pożaru SAP,- znajomość ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane (Dz.U.2016, poz.290) oraz aktów wykonawczych- bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Excel)- umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanychWymagania pożądane - wykształcenie wyższe budowlane- umiejętność analitycznego myślenia- uprawnienia - świadectwo kwalifikacyjne D na stanowisku dozoru, Grupa 1 do 1kV.- umiejętność planowania i organizacji pracy- odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych- wysoka kultura osobista- odporność na stres- prawo jazdy kat.B
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty - List motywacyjny oraz CV, w którym prosimy o zamieszczenie klauzuli o treści: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY ul. Podchorążych 33 85-915 Bydgoszcz
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor dozoru technicznego
Data dodania oferty pracy: 08.12.2016
Oferta pracy ważna do: 08.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Produkcja wędlin, rozbiór.
HEKTOR Sp. z o.o - 2016-05-12 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Bieżące utrzymanie sprawności technicznej budynków i obiektów budowlanych, prowadzenie dokumentacji technicznej, obsługa zasobów mieszkalnych, przygotowanie zleceń przetargów. Praca w pon. w godz. 7-15, wt. w godz. 7-18, śr., czw.,pt w godz. 7-14.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PIASKI NOWE W KRAKOWIE - 2018-01-05 - Kraków (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
MARSHALL DAMIAN MARSZELEWSKI - 2018-02-24 - Tylice (warmińsko-mazurskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe; obsługa sklepu z tanią odzieżą; obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa klientów; prace porządkowe; umowa zlecenie; godziny pracy pn.-pt. 9.00 do 18.00, sobota 9.00 do 15.00; miejsce pracy Gliwice Sklep Biga;
OK Work Barbara Lis - 2016-06-17 - Gliwice (śląskie)
Obsługa sprzedaży, obsługa klienta, prowadzenie biura
DRUKTUR AGNIESZKA ZIELIŃSKA - 2016-12-02 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
Sporządzanie umów z klientami , obsługa klienta, sporządzanie zamówień, kalkulacja wycen stolarki budowlanej.
GRUDZIĄDZKA FABRYKA OKIEN MADES MICHAŁ SĘDZIKOWSKI - 2016-07-27 - Gdynia (pomorskie)
Służba bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) w zakładzie produkcyjnym zatrudniającym 101 pracowników.
"BHB Bertsch Holzbau" sp. z o.o. - 2018-01-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
serwowanie napoi alkoholowych i bezalkoholowych, sporządzanie i serwowanie przekąsek, obsługa kasy fiskalnej i sprzętu AGD
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiemII zmiany 6.00-14.00, 14.00-22.00
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
a)prowadzenie księgowości podatkowej osób prawnych ( podatek rolny, od nieruchomości oraz leśny).b)prowadzenie księgowości, kontrola terminowości wpłat oraz współpraca merytoryczna z poszczególnymi stanowiskami pracy w referatach: BF, RLP, TI z tytułu:1)wieczystego użytkowania gruntów,2)dzierżaw,3)czynszu mieszkaniowego,4)wynajmu lokali dokonywanych przez sołectwa,5)opłaty planistycznej,6)opłaty adiacenckiej,c)prowadzenie księgowości opłat od posiadania psów,d)księgowanie umorzeń zaległości, odroczeń, rozłożenia zobowiązań pieniężnych na raty w zakresie w/w podatków i opłat,e)wystawianie upomnień i wezwań dotyczących regulowania należności w zakresie w/w podatków i opłat,f)prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie zaległości podatków i opłat,g)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zabezpieczenia hipotecznego należności podatkowych,h)opisywanie wniosków podatników dotyczących zobowiązań pieniężnych (umorzeń zaległości, odroczeń oraz rozłożenia na raty),i)rozliczanie przyjętych należności przez inkasentów, ewidencjonowanie na odpowiednich kontach księgowych, rozliczanie kwitariuszy przychodowych oraz sporządzanie wykazu wynagrodzeń dla inkasentów,j)sporządzanie sprawozdań w zakresie podatków od osób prawnych, opłat w w/w zakresie oraz wykonywanie innych prac statystycznych wynikających z odpowiednich przepisów lub programu badań GUS, RIO,k)sporządzanie informacji z realizacji wpływów, zaległości zobowiązań pieniężnych.
Urząd Gminy Iława - 2015-12-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Instruktor fitness
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Lewin Brzeski (opolskie)
ocena stanu technicznego budynków,przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek w budynkach
Poznańska Spółdzielnia Mieszkaniowa WINOGRADY - 2016-06-20 - Poznań (wielkopolskie)
lokalizacja uszkodzeń urządzeń i maszyn elektrycznych oraz ich usuwanie, czynności konserwacyjne i bieżące naprawy, montaż nowych oraz modernizowanie wtórnych instalacji elektrycznych, kontrola i serwis urządzeń pomiarowych i zabezpieczeń SN, wykonywanie czyności łączeniowych, postępowanie zgodnie z przepisami , instrukcjami i innymi dokumentami obowiązującymi w firmie
MONDI ŚWIECIE S.A. - 2016-09-23 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
pracownik, biurowytransport kolejowy- przeprowadzanie pojazdów kolejowych na terenie kraju i za granicą
TDK PLUS SP. Z O.O. - 2018-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
przeprowadzanie inspekcji jakościowej i ilościowej zgodnie z zatwierdzonymi Kartami Inspekcji w oparciu o dokumentację techniczną i dokumenty produkcyjne, sporządzanie i przekazywanie zapisów z przeprowadzonych inspekcji - raport inspekcji, udział w procesach dotyczących odbioru jakościowego mebli, współpraca w zespole w ramach realizacji wyznaczonych celów i projektów jakościowych
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2017-07-21 - Hajnówka (podlaskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Węgierska Górka (śląskie)
nadzorowanie prac remontowych, przeglądy techniczne budynków, mieszkań, placów zabaw, udział w przetargach, sporządzanie planów remontów, obsługa interesantów
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU - 2017-10-09 - Świdnik (lubelskie)
zadania:rejestracja pacjentÓwporządkowanie dokumentacjimedycznejprzygotowanie stanowiska pracy w rejestracjiodbieranie telefonówOferta realizowana w ramach środków PO WER dla osób bezrobotnych -30
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Ruda Śląska (śląskie)
Praca na produkcji
Wandalex-Feralco w Zgierzu - 2017-11-13 - Zgierz (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, praca w godz. 14-18
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-01 - Opole (opolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bieżuń (mazowieckie)
Wyrób i wypiek pieczwa
H2D Hanna Drygiel, Daniel Misiurski - 2017-11-17 - Wola Uhruska (lubelskie)
realizacja zadań z zakresu ustawy - Prawo Zmówień Publicznych. Bliższe szczegóły na:http://spleczna.bip.e-zeto.eu/ ogłoszeniu o naborze.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2016-05-09 - Łęczna (lubelskie)
Wykształcenie minimum zawodowe, doświadczenie w obsłudze maszyn budowlanych, znajomość zagadnień mechaniki w teorii i praktyce, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, prawo jazdy kat. B, dokładność i sumienność. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym. Charakterystyka pracy: inspekcja stanu technicznego zakupionych maszyn i pojazdów, ewidencja wynajętych maszyn i pojazdów, wydawanie i przyjmowanie maszyn i pojazdów, obsługa wewnętrznych programów, wykonywanie pozostałych poleceń przełożonego. Kontakt z pracodawcą osobisty po umówieniu telefonicznym. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres z.furmanek (at) polcab.com.
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-09 - Rybnik (śląskie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i i nadzór kompleksu 14 WOG w zakresie realizacji napraw oraz w zgodności z przepisami prawa budowlanego, eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych oraz prac konserwacyjno remontowych.
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-11-27 - Biedrusko (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystąpień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not księgowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2018-06-18 - Płock (mazowieckie)
Zapewnienie ciągłości produkcji pod względem jakościowym i ilościowym zgodnie z planem produkcji, wsparcie pracowników produkcji, wzrokowa kontrola detali dla branży automotive, wytwarzanie produktów zgodnie z instrukcją kontroli i instrukcją stanowiskową.
KWANGJIN POLAND SP. Z O.O. - 2016-10-18 - Tychy (śląskie)
do uzgodnienia WYMAGANA OSOBA Z PRAKTYKĄ W FIRMIE SPRZĄTAJĄCEJ
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Brańsk (podlaskie)
MECHANIK POJAZDÓW
ZAKŁAD NAPRAWCZY MECHANIZACJI ROLNICTWA LECHNIAK - 2017-10-02 - Szymiszów (opolskie)