INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ, ANALIZ I UMÓW - OFPR/17/1667 Namysłów oferta pracy NAMYSŁOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ, ANALIZ I UMÓW - OFPR/17/1667
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2017-10-17
Lokalizacja: Namysłów (opolskie)
Pracodawca: NAMYSŁOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:REYMONTA 8, 46-100 Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ, ANALIZ I UMÓW - OFPR/17/1667
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Namysłów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: namysłowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Namysłów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Doświadczenie zawodowe mile widziane
Nazwa pracodawcy: NAMYSŁOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 1, 46-100 Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: namysłowski
Gmina pracodawcy: Namysłów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Namysłów
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Q ZARZĄDZANIE I OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI NA ZLECENIE
Nazwisko osoby zgłaszającej: Lucyna Izbicka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.10.2017
Data dodania oferty pracy: 12.10.2017
Oferta pracy ważna do: 13.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie w zawodzie - konieczneZakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiemPraca: Krotoszyn i okolice
Usługi Ogólnobudowlane Przemysław Siewiera - 2018-04-06 - Sulmierzyce (wielkopolskie)
Utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - kontrolowanie stanutechnicznego obiektu i wszystkich instalacji; - reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; - sprawność sprzętu technicznego oraz zlecanie jego napraw; - planowanie i przeprowadzanie prackonserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących prac naprawczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.Praca w godzinach od 8-16
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Opole (opolskie)
Planowanie, koordynowanie, prowadzenie, nadzorowanie rachunkowości firmy, prowadzenie procedur księgowych, sporządzanie bilansów, rachunków zysków i strat, zarządzanie zobowiązaniami, rozlicznie projektów unijnych, zapewnianie efektywnego wykorzystywania zasobów finansowych, rozliczanie dotacji
Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego - 2018-10-04 - Opole (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Poznań (wielkopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-02-27 - Tczew (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; obsługa komputera; Zakres obowiązków: umawianie spotkań z klientami; obsługa korespondencji oraz biura; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Gliwice (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz rozdzielane korespondencji wpływającej do OR KRUS w Gdańsku, prowadzenie rejestrów korespondencji, elekrtoniczna ewidencja korespondencji wpływającej i wychodzącej, przyjmowanie od pracowników oraz ewidencjonowanie korespondencji nadawanej przez KRUS w Gdańsku, rozliczanie korespondencji, prowadzenie sekretariatu Dyrektora, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości z zakresu powierzonych obowiązków.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
przeprowadzanie kontroli warunków bytowych zwierząt, podejmowanie i transportowanie zwierząt. Transport karmy dla zwierząt oraz darowizn.
TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI "FAUNA" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2019-01-07 - Ruda Śląska (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Jarosław (podkarpackie)
tapicerskie wykończenia całych wnętrz sprzetu bojowego
WOJSKOWE ZAKŁADY MOTORYZACYJNE S.A. - 2018-09-12 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
1. Koordynacja działań Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy w celu pozyskiwania i wykorzystywania środków dostępnych w ramach zewnętrznych funduszy.2. Pozyskiwanie i aktualizacja informacji dotyczących funduszy oraz zasad aplikowania w konkursach na realizację projektów.3. Analiza danych niezbędnych do właściwego przygotowania wniosków - opracowywanie projektów/propozycji pozyskania środków zewnętrznych.4. Przygotowanie, kompletowanie i składanie dokumentacji aplikacyjnych na konkursy dotacji.5. Współpraca z samorządami/partnerami zagranicznymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w celu realizacji projektów partnerskich.6. Monitoring sposobu rozliczania projektów, przygotowywania oraz składania sprawozdań finansowych z ich realizacji.7. Współpraca z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi oraz dotacjodawcami w procesie aplikowania, oceny wniosków oraz realizacji projektów.8. Udział w pracach związanych z przygotowaniem sprawozdań, ankiet i innych opracowań dla potrzeb Wójta oraz instytucji zewnętrznych dotyczących wdrażania projektów. 9. Promowanie informacji na temat europejskiej polityki regionalnej, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy strukturalnych.10. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i aktualizacją koncepcji, planów i strategii dotyczących rozwoju Gminy Wyryki.11. Koordynacja wdrażania dokumentów programowych z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi w celu ich prawidłowej realizacji.12. Przygotowanie materiałów oraz imprez promocyjnych Gminy Wyryki.
Urząd Gminy Wyryki - 2017-08-30 - Wyryki-Połód (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego rolników,ewidencjonowanie składek,opracowywanie decyzji w sprawie udzielania ulg w spłacie należności z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego oraz z zakresu ubezpieczenia społecznego rolników,prowadzenie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek,obsługa interesantów,przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach rolnych.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny, posiada windę. Winda nie jest dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na drugim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-09-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór oraz kontrola warunków pracy pod kątem zgodności z wymaganiami BHP. Wdrażanie programów z zakresu BHP. Przygotowywanie dokumentacji z zakresu BHP. Przeprowadzanie szkoleń wstępnych/ okresowych. Udział w audytach, prowadzenie dokumentacji powypadkowej.
REVICO S.A. - 2016-03-18 - Mirosław (mazowieckie)
Praca w charakterze Inspektora nadzoru robót sanitarnych - instalacji centralnego ogrzewania, wod-kan oraz gazowych, drobne roboty budowlane. Praca jednozmianowa w godz.: 7-15. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 78 31 258 lub 251.
Krzycka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)
pakowanie towaru, rozwożenie do klienta, odbiór należności;
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KONAN" GRAŻYNA ŁUPKOWSKA - 2016-08-02 - Zgorzelec (dolnośląskie)
wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych nabywców na rynku europejskim, tłumaczenie dokumentów firmowych, prowadzenie korespondencji z kontrahentami
EFMETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno - prawnych, ZFŚS. Sporządzanie PIT-11,40,4R, sporządzanie deklaracji ZUS, sprawozdnań do GUS, ZVS MOPS
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
- wspomaganie nadzoru inwestorskiego nad pracami wykonywanymi przez firmy podwykonawcze,- wspomaganie organizacji prac remontowo-budowlanych i inwestycyjnych,- bieżąca współpraca z Inspektorami Nadzoru w zakresie realizowanych zamierzeń,- bieżąca współpraca z firmami wykonawczymi – egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych prac,- bieżąca współpraca z Administratorami Nieruchomości i Samorządami Nieruchomości,- egzekwowanie napraw gwarancyjnych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca przy uboju zwierząt. Ubój trzody i bydła
F. H. "PAWPOL" - PIOTR PAWLIK - 2017-11-07 - Działoszyn (łódzkie)
Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; 3 lata doświadczenia w zarządzaniu wynagrodzeniami i kosztami zatrudnienia; bardzo dobra znajomość j. angielskiego; Zakres obowiązków: koordynowanie opieki zdrowotnej w zakresie ochrony zdrowia pracowników, nadzór nad prowadzeniem akt osobowych, przygotowywanie umów o pracę i dokumentów niezbędnych do rozwiązania stosunku pracy, nadzorowanie ewidencji czasu pracy, współpraca z ZUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, Bojkowska
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-07 - Gliwice (śląskie)
Obsługa maszyn CNC. Mile widziane doświadczenie. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
TEGRE.PL GRĘPKA, TERLECKI I FAMUŁA SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-09 - Domanin (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Ostrołęka (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Montaż i naprawy urządzeń technicznych oraz obróbki metali, cięcia, ksztaltowania pretów i płaskowników.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Krapkowice (opolskie)
Ręczne wykonywanie pomocniczych prac krawieckich,składanie uszytych produktów, pakowanie odzieży, podklejanie, prasowanie elementów, obcinanie nitek
AJW VESTILO SC - 2018-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
Zajmuje się sprzątaniem i utrzymaniem właściwego stanu sanitarno-higienicznego w mieszkaniach i domach prywatnych oraz odpowiada za utrzymanie w należytej czystości wszystkich pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń znajdujących się w biurze. Zadania do wykonania: zamiatanie, zmywanie podłogi; odkurzanie i mycie podłogi, dywanów i wykładzin dywanowych; mycie okien i innych powierzchni szklanych; mycie ścian, kafelków i innych okładzin; ścieranie kurzu i mycie mebli; mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych oraz uzupełnianie w łazienkach i toaletach mydła, ręczników i papieru toaletowego; mycie urządzeń kuchennych; pranie firan i zasłon; opróżnianie koszy na śmieci i sortowanie śmieci; obsługiwanie odkurzaczy, szczotek do zamiatania i szorowania oraz używanie środków czystości odpowiednich do danej powierzchni i rodzaju zabrudzenia; utrzymywanie w czystości pomieszczeń gospodarczych;przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska wymaganych na stanowisku pracy.
FUTURE KRZYSZTOF AKONOM - 2018-06-15 - Reńska Wieś (opolskie)
Kompletowanie dokumentacji oraz pomoc w tworzeniu harmonogramów projektów, udział w planowaniu oraz uruchomieniu projektów, nadzór nad realizacją, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, graficzny, handlowy, magazyn), przygotowanie raportów oraz podsumowań.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Siedlce (mazowieckie)
Oklejanie grafik z folii na różnych podkładach.
A-Grafico - 2016-09-09 - Gdańsk (pomorskie)
OBSŁUGA KOPARKI
KOBED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Polkowice (dolnośląskie)