KIEROWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC Gliwice oferta pracy KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; 3 lata doświadczenia w zarządzaniu wynagrodzeniami i kosztami zatrudnienia; bardzo dobra znajomość j. angielskiego; Zakres obowiązków: koordynowanie opieki zdrowotnej w zakresie ochrony zdrowia pracowników, nadzór nad prowadzeniem akt osobowych, przygotowywanie umów o pracę i dokumentów niezbędnych do rozwiązania stosunku pracy, nadzorowanie ewidencji czasu pracy, współpraca z ZUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, Bojkowska
Data publikacji: 2016-07-07
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bojkowska, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; 3 lata doświadczenia w zarządzaniu wynagrodzeniami i kosztami zatrudnienia; bardzo dobra znajomość j. angielskiego; Zakres obowiązków: koordynowanie opieki zdrowotnej w zakresie ochrony zdrowia pracowników, nadzór nad prowadzeniem akt osobowych, przygotowywanie umów o pracę i dokumentów niezbędnych do rozwiązania stosunku pracy, nadzorowanie ewidencji czasu pracy, współpraca z ZUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, Bojkowska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu kadr i płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu kadr i płac (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy:
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy: -, 45-401 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu kadr i płac
Data dodania oferty pracy: 07.07.2016
Oferta pracy ważna do: 05.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór nad dostawą surowca,nadzór nad produkcją,organizacja pracy pracowników
WESTPOL-TEEUWISSEN Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Mizerka (mazowieckie)
zarządzanie podległym personelem, prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy, zarządzanie asortymentem marketu, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
DINO POLSKA SA - 2016-11-10 - Brzeszcze (małopolskie)
Kompletowanie dokumentacji oraz tworzenie harmonogramów projektów, planowanie oraz uruchomienie projektów, współpraca z działami produkcyjnymi oraz innymi komórkami.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Siedlce (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad pracami remontowo budowlanymi, uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, znajomość zagadnień kosztorysowania, brak przeciwwskazań do pracy na wysokości.
Łódzki Zakład Usług Komunalnych - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
zarządzanie personelem, decyzyjność, obsługa systemu informatycznego, zarządzanie przepływem asortymentu, dwie zmiany (6.00-14.00, 13.00-21.00) także w soboty, niedziele, pierwsza umowa na okres próbny 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Zawidów (dolnośląskie)
organizowanie i nadzór nad wykonywanymi pracami budowlanymi zgodnie z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem; prowadzenie dokumentacji budowy; praca w Opolu oraz wg zleceń
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Opole (opolskie)
Organizacja imprez i spotkań w lokalu, terminaż spotkań, zapewnienie zaopatrzenia produktów potrzebnych na imprezy, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Praszka (opolskie)
do uzgodnienia
PPUH "REMONTPIEC" Adam Leja - 2017-06-19 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, zarządzanie stoiskiem, zamawianie towaru osobiscie po uprzednim kontakcie telefonicznym 502-617-816 w godz. 06:00-18:00 lub e-mail: paweljaworski690 (at) interia.pl
DUET J OLEŚ T KUNYSZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-28 - Łagów (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków:1. Zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Inspektoracie Wsparcia SZ. 2. Opracowywanie projektów dokumentów wewnętrznych regulujących ochronę informacji niejawnych. 3. Określanie propozycji dotyczących zasadniczych zadań w zakresie ochrony fizycznej informacji niejawnych i bezpieczeństwa przemysłowego. 4. Przedstawianie propozycji w zakresie zarządzania ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych na terenie Inspektoratu Wsparcia SZ.5. Realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów przez przedsiębiorców na terenie Inspektoratu.6. Prowadzenie baz danych, ewidencji dotyczących obszaru działania sekcji. 7. Prowadzenie szkoleń dla żołnierzy i pracowników wojska z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-08-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierownik budowy
RAF-MAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-12 - Lutcza (podkarpackie)
Kierowca-rozwożenie cateringów. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
"KROKIECIK" MARCIN SITAREK - 2016-10-12 - Janki (mazowieckie)
praca na stanowisku kierownika apteki w Radziejowie
REPOFARM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Transport sprzedawanych przez naszą firmę produktów i towarów do naszych klientów, obsługa codzienna samochodu, utrzymanie magazynu, porządek i ład w miejscu pracy.
Olszar Piotr Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy - 2018-02-16 - Radlin (śląskie)
Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
SLABS & STONES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-18 - Rybnik (śląskie)
MAGAZYNIER/OPERATOR WÓZKAPRACE ZAŁADUNKOWO-ROZŁADUNKOWE NA MAGAZYNIE,OBSŁUGA WÓZKA WIDŁOWEGO
PODKARPACKI PARK LOGISTYCZNY OMEGA PILZNO SP. Z O.O. - 2017-05-16 - Jasionka (podkarpackie)
zarządzanie personelem
Delikatesy "DUET" Krzysztof Szustak - 2017-07-14 - Końskie (świętokrzyskie)
kontrolowanie pracy podległego personelu, kontrola rynku, wyszukiwanie nowych rynków zbytu, wyjazdy służbowe do Wietnamu, pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
utrzymanie porządku na placu targowym;wynagrodzenie 10/h
Targowiska Miejskie S.A. - 2016-04-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Brak danych
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W JASIONCEE - 2018-01-03 - Stobierna (podkarpackie)
kierowanie zespołem pracowniczym pozyskiwanie i przyjmowanie zleceń i zamówień.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "SPRZĘTBUD" Mateusz Orszulak - 2017-06-06 - Staszów (świętokrzyskie)
koordynacja brygadą elektromonterów
ZAKŁAD USŁUG ELEKTRYCZNYCH "REMEL" - 2018-03-07 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie kompozycji kwiatowych, wykonywanie wiązanek, dbanie o rośliny ogrodowe, dbanie o należyty wygląd ogrodu.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Płock (mazowieckie)
nadzór na budowie w zalęzności od potrzeb; nadzór nad robotami elektrycznymi i AKPiA; nadzór nad podwykonawcami branży elektrycznej i AKPiA; terminowa realizacja zadańGodziny pracy: od 7.00 do 15.00planowane zatrudnienie 06/2018 do 12/2018 lub 04/2019
Energomontaż Zachód Wrocław Sp. z o.o. - 2018-03-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie dokumentacji, obsługa komputera, rozliczanie kasjera, zamawianie towaru, znajomość obsługi komputera i kasy fiskalnej, aktualna książeczka Sanepid-u
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2016-01-04 - Wołomin (mazowieckie)
obsługa komputera i urządzeń biuorwych, korespondencja, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Gąbin (mazowieckie)
Praca na produkcji, montowanie elementów produkowanych wyrobów metalowych, lakierowanie powłok.
CMC-METAL Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Małgorzata Ciejek - 2018-06-27 - Borek (dolnośląskie)
Wykonanie i nadzór prac instalacji pieców przemysłowych:wyrównywanie pieców, mechanika i montaż rurociągów, linii hydraulicznych i pneumatycznych, monitorowanie spawania gazociągów ze stali, montaż automatycznych przenośników. Klasyfikacja i monitorowanie montażu. Remonty pieców, montaż elementów mechanicznych i elektrycznych, testy funkcjonalne złożeń, dokumentacja analizy błędów, montaż urządzeń zgodnie z dokumentacją projektową.
kontakt przez OHP - 2018-02-21 - Niemcy (Niemcy)
prowadzenie spraw związanych z bieżącą działalnością administracyjną, organizacyjno-prawną muzeum, przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych, nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych, koordynacja ubezpieczeń i transportów wystaw, zaopatrzenie, prowadzenie dokumentacji technicznej, przeglądy techniczne budynku i wyposażenia, ewidencja środków trwałych, nadzór i realizacja przepisow bhp i ppoz., koordynacja umów z dostawcami, prowadzenie archiwum dokumentów, nadzor nad magazynem zewnetrznym, utrzymanie właściwego stanu technicznego budynku, nadzór nad zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi w muzeum, praca na umowę na czas nieokreslony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności, oferta konkursowa, konkurs do 19.03.2018r., c.v. + list motywacyjny nalezy przesłac na adres e-mailowy: muzeum (at) ma.wroc.pl oferta dostepna w sali E,C,D,A
Muzeum Architektury we Wrocławiu - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)