INSPEKTOR UBEZPIECZEŃ W WYDZIALE UBEZPIECZEŃW PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 6943) Grudziądz oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Stanowisko: INSPEKTOR UBEZPIECZEŃ W WYDZIALE UBEZPIECZEŃW PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 6943)
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego rolników,ewidencjonowanie składek,opracowywanie decyzji w sprawie udzielania ulg w spłacie należności z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego oraz z zakresu ubezpieczenia społecznego rolników,prowadzenie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek,obsługa interesantów,przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach rolnych.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny, posiada windę. Winda nie jest dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na drugim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
Data publikacji: 2017-09-21
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 40, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego rolników,ewidencjonowanie składek,opracowywanie decyzji w sprawie udzielania ulg w spłacie należności z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego oraz z zakresu ubezpieczenia społecznego rolników,prowadzenie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek,obsługa interesantów,przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach rolnych.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny, posiada windę. Winda nie jest dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na drugim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR UBEZPIECZEŃ W WYDZIALE UBEZPIECZEŃW PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 6943)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie: wyższe (preferowane: administracyjne)znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS,znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, wysoka kultura osobista,umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych,umiejętność sporządzania pism i notatek,umiejętność pracy w zespole,umiejętność pracy pod presją czasu,komunikatywność,orientacja na interesanta,umiejętność szybkiego doskonalenia zawodowego,terminowość, odpowiedzialność.
Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, kopia orzeczenia o posiadanym stopniu niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.Informacja o metodach i technikach naboru:weryfikacja formalna dokumentów,sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny),rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: 06.10.2017r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w BydgoszczyWydział Ogólny, pokój nr 50985-092 Bydgoszcz, ul. Wyczółkowskiego 22z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 0200-OP.110.22.2017Inne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.Oferty bez zaznaczonego numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS).Dokumenty od kandydatów są przyjmowane tylko w formie pisemnej i będą wykorzystane jedynie do celów rekrutacji.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane (wzór kwestionariusza i wymaganych oświadczeń do pobrania ze strony internetowej http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/). W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.Brak nazwiska kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.Dokumenty kandydatów niewskazanych do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 341-52-61 do 66, wew. 172 lub adresem e-mail bydgoszcz (at) krus.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 190
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 21.09.2017
Oferta pracy ważna do: 06.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie budowy pod względem BHP, szkolenia i usługi BHP na terenie Świdnicy i Dzierżoniowa
Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński - 2018-07-31 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa tokarek CNC, pisanie programów w systemie HANUC, dokonywanie pomiarów wykonanych elementów, dbanie o należyty stan maszyn produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Podchyby (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów w celu pozyskania przez uprawnione organy i służby informacji dotyczącej posiadania paszportu- współpraca z przedstawicielami uprawnionych służb w celu umożliwienia im dostępu do akt paszportowych- prowadzenie depozytu paszportów zatrzymanych przez Prokuratury w celu wypełniania przepisów Ministra Sprawiedliwości o przechowywaniu dokumentów- uczestniczenie w czynnościach związanych z przygotowaniem spersonalizowanego dokumentu paszportowego do wydania, w celu umożliwienia odebrania paszportu przez klienta- przyjmowanie wniosków o wydanie paszportu realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego, celem umożliwienia klientom uzyskania paszportu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-04-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie spraw związanych z budżetem Wojewody, rozpatrywanie wniosków starostów na realizację wydatków budżetowych, opracowanie materiałów do projektu budżetu Wojewody oraz dokonywanie zmian w planie wydatków, określonych w ustawie budżetowej na skutek decyzji Wojewody,- prowadzenie spraw dotyczących budżetu zadaniowego w zakresie zadań realizowanych w wydziale, w tym przekazywanie informacji do Wydziału Finansów i Budżetu w celu uruchomienia środków na pokrycie zobowiązań jednostek samorządu terytorialnego, na dotacje celowe oraz inne zadania, zlecone ustawami realizowanymi przez powiaty, - rozpatrywanie wniosków starostów i przygotowanie projektów zarządzeń Wojewody dotyczących wyrażenia zgody na sprzedaż, kupno, dzierżawę oraz najem nieruchomości, w celu zapewnienia nadzoru nad gospodarowaniem mieniem Skarbu Państwa, realizowanym przez powiaty, - kontrolowanie działalności starostów i prezydentów miast na prawach powiatów w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami w celu zapewnienia nadzoru nad gospodarowaniem mieniem Skarbu Państwa, realizowanym przez powiaty,- analizowanie sprawozdań starostów z realizacji zadań zleconych z zakresu gospodarki nieruchomościami,- przygotowywanie zbiorczych informacji dotyczących przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego oraz przekazywanie ich do właściwego ministerstwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występująca praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na IX piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawca / nabór staż do 30 r. ż. PO WER
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Pabianice (łódzkie)
SPAWANIE BALUSTRAD Z CHROMU METODA TIG LUB MAG
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY"WOJ-MET" - 2017-06-27 - Pustków (podkarpackie)
Obsługa agregatów spieniających
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2018-07-12 - Zgierz (łódzkie)
Inspektor sanitarny- oferta stażu realizowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS w ramach ( PO WER) Wymagania: wykształcenie wyższe medyczne lub inne wyższe mające zastosowanie w wykonywaniu zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej , Zdrowie Publiczne, Ochrona Środowiska, Biologia.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
przygotowywanie kosztorysów, zlecanie prac konserwatorskich
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: - tworzenie raportów zarządczych za pomocą narzędzia Tableau (tworzenie nowych i rozwijanie istniejących tablic informacyjnych Tableau oraz dokumentowanie procesu lub definicji wymaganych w szablonach do dalszego wykorzystania) - zapewnienie terminowości, śledzenie postępów w tworzeniu raportów - przeprowadzanie szkoleń użytkowników w zakresie procesów i systemów zgodnie z wymaganiami - opracowywanie i utrzymywanie danych związanych z dashboardem (Dashboard jest specyficznym rodzajem raportu, na którym najważniejsze informacje i wskaźniki powiązane z celami firmy lub organizacji przedstawione są w formie wizualnej.) -aktywne poszukiwanie obszarów potencjalnej poprawy - ścisła współpraca z klientem wewnętrznym
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Kraków (małopolskie)
Obsługa pralni chemicznej, usługi krawieckie.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kalisz (wielkopolskie)
fakturowanie, rozliczanie delegacji, rozliczanie kilometrów zużycia paliwa
Anneberg Transpol Int. Sp. z o.o. - 2017-04-05 - Zielona Góra (lubuskie)
Przeprowadzanie okresowych obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb inwestycyjno-remontowych
Wojskowa Komenda Uzupełnień - 2016-08-04 - Opole (opolskie)
Działania marketingowe, reklamowe, nawiązywanie kontaktów z klientami, podpisywanie wniosków kredytowych, pobieranie rat kredytowych od klientów, obsługa klienta
ICREDIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Piekary Śląskie (śląskie)
działalność inspekcyjno kontrolna w zakresie wynikajacym z ustawy prawo budowlane, opracowywanie protokołów z przeprowadzonych kontroli, prowadzenie postepowań administracyjnych wynikających z właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego oraz postępowań egzekucyjnych, przygotowywanie decyzjii i postanowień administracyjnych, przyjmowanie interesantów, inne zadania zlecone przez powitowego inspektora nadzoru budowlanego
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-09-02 - Łask (łódzkie)
Zadania:- Zapewnienie poprawnego funkcjonowania maszyn i urządzeń zainstalowanych w firmie. Bieżące usuwanie awarii sterowania maszyn, urządzeń i instalacji zgodnie ze standardem napraw mechanicznych. Wykonywanie przeglądów prewencyjnych. Usprawnienia oraz niezbędne modyfikacje parku maszynowego w celu poprawienia ich wydajności. Utrzymanie ciągłości produkcji. Firma oferuje: - umowę o pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji, szanse rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia, pracę pełną wyzwań, możliwość wykazania się inicjatywą.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + do 30% premii po okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca: 6:00-14:00, 14:00-22;00, 22:00-6:00. Wykształcenie Minimum wykształcenie zawodowe. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rok. Wymagana gotowość do pracy w systemie zmianowym. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę).
LAMBERTZ POLONIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- bieżące remonty, naprawa i konserwacja sprzętu (elektronarzędzia, urządzenia, instalacje w halach produkcyjnych itp.),- dokonywanie pomiarów instalacji elektrycznej i elektronarzędzi,- usuwanie awarii wg zgłoszeń,- dbałość o wysoką jakość wykonywanych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-16 - Gdańsk (pomorskie)
Wykładanie towaru na stoisku Bistro, przygotowywanie posiłków, dbałość o temperatury wyłożonego towaru, obsługa kasy fiskalnej, udzielanie informacji klientom na temat asortymentu.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i terminowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Ogólny zakres obowiązków:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego,- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomością,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego,- nadzór nad prowadzeniem dokumentacji poszczególnych obiektów,- analizowanie, opiniowanie oraz kontrolowanie
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
fryzjerstwo damskie i męskie, strzyżenie, modelowanie, farbowanie
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MAREK JAŹWIECKI - 2016-02-11 - Kłodzko (dolnośląskie)
Współpraca przy przygotowywaniu założeń techniczno – ekonomicznych dla planowanych zadań remontowych i konserwacyjnych;Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia na realizację remontów i konserwacji w zakresie branży sanitarnej, uczestnictwo w procedurze wyboru wykonawców;Opracowywanie projektów umów zawieranych z wykonawcami zamówienia;Sprawdzanie projektów i nadzór inwestorski w branży sanitarnej realizowanych zadań remontowych i konserwacyjnych;Współpraca przy opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych oraz wydatków budżetowych w zakresie robót sanitarnych;
42.BAZA LOTNICTWA SZKOLNEGO - 2018-03-02 - Radom (mazowieckie)
Efektywna windykacja, prowadzenie negocjacji, wyjazdy służbowe, bardzo dobra organizacja pracy, znajomość pakietu MS Office, zarządzanie bazą dłużników, prowadzenie działań ugodowych i restrukturyzacyjnych, analiza i ocena sytuacji finansowej dłużników, raportowanie. Kontakt z pracodawcą: tel. (41) 333-61-20, +48 694-906-778, adres e-mail: katarzyna.janyst (at) kancelaria-viking.pl
Kancelaria Finansowo-Prawna "Viking" - 2015-11-20 - Kielce (świętokrzyskie)
1.Wybór odpowiednich materiałów fotograficznych do wykonywanych zdjęć czarno-białych lub kolorowych2.Przygotowywanie atelier fotograficznego do wykonywania zdjęć: wybór pleneru lub innego pomieszczenia do zleconych prac fotograficznych3.Posługiwanie się różnymi typami aparatówa. fotograficznych, urządzeniami oświetlającymi i błyskowymi oraz światłomierzami przy wykonywaniu zdjęć 4.Kopiowanie stykowo negatywów5.Obróbka negatywów i pozytywów oraz filmu odwracalnego (slajdów)6.Przygotowywanie roztworów, obliczanie i sporządzanie receptur roztworów stosowanych w obróbce materiałów światłoczułych7.Sporządzanie odbitek i powiększeń wykonanych zdjęć 8.Wykonywanie prac retuszerskich i wykończeniowych zdjęć9.Reprodukowanie zdjęć i fotograficznych dokumentów dzieł sztuki10.Prowadzenie dokumentacji materiałów fotograficznych; ustalanie i kontrolowanie norm zużycia materiałów11.Posługiwanie się powiększalnikami, kopiarką, obcinarkami, suszarkami i zegarami wyłącznikowymi12.Obsługiwanie maszyn wywołujących klisze rentgenowskie13.Obsługiwanie automatycznych wywoływarek negatywów oraz printerów pozytywowych (obsługa minilabów)14.Skanowanie negatywów i obróbka komputerowa zdjęć 15.Posługiwanie się komputerowymi programami fotograficznymi dla dalszego wykorzystywania zdjęć w poligrafii16.Dbałość o powierzony sprzęt17.Naprawianie i konserwowanie aparatów i urządzeń 18.Kierowanie zespołem pracowników - ocenianie wykonywanej pracy przez nich19.Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Sierakowice (pomorskie)
Szycie odzieży medycznej i roboczej; szycie konfekcji damskiej;
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "RENA" R.Czerniejewska - 2016-08-04 - Olszyna (dolnośląskie)
ekspozytor towarów
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Golcowa (podkarpackie)
ZGODNY ZE STANOWISKIEM
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO MONTAŻOWE LUBTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-23 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
jw
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. - 2017-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
profesjonalna, szybka i miła obsługa klientów na kasie i w punkcie informacyjnym, kontrolowanie towarów na kasie, zapewnienie bezpieczeństwa powierzonych środków finansowych, udzielanie informacji klientom na temat oferowanych usług
LEROY MERLIN Polska Sp. z o.o. - 2016-06-15 - Złotniki (wielkopolskie)