INSPEKTOR BHP - 1107 Świdnica oferta pracy Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński
Stanowisko: INSPEKTOR BHP - 1107
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie budowy pod względem BHP, szkolenia i usługi BHP na terenie Świdnicy i Dzierżoniowa
Data publikacji: 2018-07-31
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łokietka 15/10, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie budowy pod względem BHP, szkolenia i usługi BHP na terenie Świdnicy i Dzierżoniowa
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BHP - 1107
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
upranienia BHP, doświadczenie BHP - budowa, prawo jazdy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Wł. Łokietka 15/10, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Adres strony pracodawcy: http://www.bhpprofes.artbhp.pl
Ulica pracodawcy: Wł. Łokietka
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 31.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Gromadzenie baz danych, administrowanie stroną internetową, projektowanie i wykonywanie projektów reklamowych, udział w organizacji prezentacji dla klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Lubaczów (podkarpackie)
przygotowywanie produkcji na otwarcie lokalu, krojenie, gotowanie produktów, pieczenie, utrzymanie stanowiska pracy w czystości
P.H.U. Michał Kiewel - 2016-07-05 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
sprawdzanie danych w komputerze
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdynia (pomorskie)
Operator lini do przetwórstwa tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Parczew (lubelskie)
Przygotowywanie zestawień, sprawozdań, raportów okresowych, rozliczeń oraz innych materiałów tekstowych, obsługa sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Suwałki (podlaskie)
Dbanie o ekspozycje towarów. Obsługa klienta.Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami.Dbanie o porządek na sali sprzedaży
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-09 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)
przyjmowanie, wydawanie i układanie towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Wągrowiec (wielkopolskie)
prowadzenie systematycznej kontroli wizualnej zgodnie z Planem Kontroli Jakości dla danego wyrobuwykonywanie prac mających na celu uniknięcie zagrożenia niedostarczenia do klienta w wymaganej przez niego ilości zamawianych elementówkontrola zgodności procesutechnologicznego z instrukcjamiidentyfikacja i izolowanie wadliwych części
KOAM Spółka z o.o. - 2015-12-02 - Skoczów (śląskie)
- Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Śląski poszukuje osoby na stanowisko: inspektora ds. pozyskiwania środków unijnych i krajowych.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: ocenę ogłoszonych konkursów w ramach Programów Unijnych pod katem ich przydatności dla ROD, w tym nawiązywanie, współpracy partnerskiej, w szczególności z jednostkami samorządu terytorialnego w celu wspólnego składania wniosków o ubieganie się o dotacje, promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, analizę możliwości finansowania projektów, weryfikację terminów i rodzajów naborów wniosków, obsługę projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów, współpraca z inspektorami ds. inwestycji w zakresie opracowania optymalnej struktury finansowania prowadzonej działalności i planowanych inwestycji w ROD, świadczenie pomocy dla sąsiednich okręgów PZD w zakresie pozyskiwania środków unijnych i krajowych, stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu dofinansowań z funduszy europejskich i krajowych, ścisłą współpracę z jednostką krajową mającą na celu wykonywanie podjętych działań i osiągnięć. - Oferujemy: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wyższego wykształcenia (mile widziane studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania środków unijnych), minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przygotowania i rozliczania projektów UE oraz środków krajowych potwierdzonym przyznanymi dotacjami lub popartym referencjami, wiedzy na temat programów unijnych w perspektywie 2014-2020 oraz programów krajowych, gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, dyspozycyjności, odporności na stres, prawo jazdy kategorii B.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2016-05-25 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wydawanie zamówień
Cukiernia Tradycyjna Nakielny Wojciech - 2016-06-03 - Bochnia (małopolskie)
obsługa i nadzór maszyn do produkcji artykulów piśmiennych
AGENCJA PRACY "BALTYKA" YATSENKO RUSLAN - 2018-04-24 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
1) nadzorowanie stosowania przpisów o ochronie środowiska oraz właściwe eksploatowanie przekazanych w użytkowanie nieruchomości oraz infrastruktury wojskowej;2) nadzorowanie w komórkach wewnetrznych Bazy przestrzegania wymagań dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przeciwdziałanie awariom, katastrofom, skażeniom środowiska naturalnego,3) sprawowanie merytorycznego nadzoru nad pracą osób zajmujących się ochroną środowiska w skadach i warsztatach,4) podjemowanie działań mających na celu eliminację niezgodnego z przpisami ochrony środowiska użytkowania nieruchomości oraz informowanie zarządców nieruchomości (za pośrednictwem administratora nieruchomości) o wszelkich zamierzonych i przprowadzonych zmianach mających wpływ na zakres korzystania ze środowiska , występowanie do zarządców nieruchomości z wnioskiem o pomoc w usunięciu skutków niewłaściwego użytkowania, 5) prowadzenie w ramach szkolenia kadry i pracowników wojska działaności profilaktyczneg obejmującej problematykę ochrony środowiska,6) przdstawienie szczegółowych potrzeb podejmowania działań inwestycyjcnych, moderniazacyjnych i remontowych obiektów i urządzeń technicznych związanych z ochrona środowiska w Składach;7) występowanie do właściwego zarządcy nieruchomości w sprawach związanych z uzyskiwaniem decyzji i pozwoleń administracyjncych, dotyczących korzystania ze środowiska oraz innych spraw związanych z przestraeganiem przepisów ochrony środowiska,Miejsce pracy: Wrocław, ul Pretficza 28Kontakt kandydatów z pracodawcą : 261 651 055Sala D
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-22 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
- prace związane z organizacją imprez na terenie hotelu, pomoc w recepcji
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie realizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zleconych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2016-03-18 - Tychy (śląskie)
koordynowanie prac serwisu sprzatającego , utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
AMLUX - 2016-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie, umiejętności kosmetyczne, chęć nauki zawodu kosmetyczkaZakres obowiązków: manicure, hybrydy, przedłużanie rzęs, inne zabiegi kosmetyczne
Studio urody EFEKT - Anna Kobus-Potarzycka - 2016-02-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych; reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych; przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania; koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności; w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań; sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych; sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji; sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej; sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych; sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją; monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej; prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania; prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami; sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów; przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę; udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną; udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw; udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie posiłków typu fast food,Godziny pracy 0:00 - 0:00Wymiar czasu pracy okło 168 h w m-cuumowa zlecenie 2 lataLokalizacja Powiat wrocławski i Polska. stawka 13,70- 16.00 w zależności od lokalizacji pracy,
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców. Opracowanie planów finansowo-rzeczowych. Sporządzanie kosztorysów inwestorskich. Prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami. Rozliczanie realizowanych robót. Odbiór i sprawdzenie zleconych projektów budowlanych.
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2016-02-12 - Tychy (śląskie)
Organizowanie planów, koordynacja i prowadzenie szkoleń z zakresu bhp w celu zapewnienia odpowiedniego wyszkolenia pracowników (w tym m.in. przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych).Organizowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.Prowadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentacji i ewidencji (w tym prowadzenie dokumentacji wypadów przy pracy oraz w drodze do i z pracy, a także rejestrów chorób zawodowych).Udział w przekazywaniu obiektów i urządzeń mających wpływ na bezpieczeństwo i warunki pracy.Udział w opracowywaniu instrukcji oraz innej dokumentacji z zakresu bhp.Kontrola warunków pracy, przestrzeganie zasad i obowiązujących przepisów w tym zakresie.Raportowanie o stanie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz o zagrożeniach.Miejsce pracy: Wrocław, ul. KoszarowaKontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) szpital.wroc.plSala D, A
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
projektowanie layoutów stron internetowych i interfejsów, projektowanie materiałów graficznych, drukowanych i elektronicznych (web) na potrzeby firmy, udział w projektach graficznych i marketingowych, współpraca z innymi członakmi działu marketingu przy realizowanych projektach
Piotr Dec Pollyart Profesjonalne strony internetowe - 2017-11-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Opoka Duża (lubelskie)
Prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Zgierz (łódzkie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Skawina (małopolskie)
Murowanie ścian oraz słupów.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Otwock (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
Praca na terenie całego kraju - transport zapewnia pracodawca. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: mjrusztowania (at) interia.pl.
M & J RUSZTOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-14 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie obsługi kadrowej, prowadzenie rekrutacji, prowadzenie dokumentacji kadrowej, organizacja praktyk studenckich, organizacja staży PUP, wykonywanie innych zadań na polecenie bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)