INSPEKTOR NADZORU Tychy oferta pracy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców. Opracowanie planów finansowo-rzeczowych. Sporządzanie kosztorysów inwestorskich. Prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami. Rozliczanie realizowanych robót. Odbiór i sprawdzenie zleconych projektów budowlanych.
Data publikacji: 2016-02-12
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców. Opracowanie planów finansowo-rzeczowych. Sporządzanie kosztorysów inwestorskich. Prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami. Rozliczanie realizowanych robót. Odbiór i sprawdzenie zleconych projektów budowlanych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komputer - obsługa
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie bądź wyższe budowlane, uprawnienia budowlane, bardzo dobra obsługa komputera (MS Office) oraz programów do kosztorysowania, bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, sumienność wykonywania obowiązków, dokładność, skrupulatność,, dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, postawa etyczna, wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy, dbałość o opinię;
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.mzbm.tychy.pl/mzbm_tychy_nabor_insp_nadz_09022016.pdf
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt tel. 32 227-40-91 w. 123
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 15.02.2016
Oferta pracy ważna do: 24.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie posiłków dla dzieci i młodzieży. Prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-06-14 - Żywiec (śląskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (obsługa klienta), pomocnicze sprawy administracyjne związane z obsługą klienta
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gorlice (małopolskie)
Obsługa suwnicy sterowanej z kabiny
Grupa Silikaty Sp. z.o.o. Zakład Produkcyjny w Leżajsku - 2017-05-09 - Leżajsk (podkarpackie)
Barman - kelner, praca w systemie 1 zmianowym w godzinach 10.00-20.00, następni dzień wolny.
Kamionkowa Chata Orawiec Małgorzata - 2017-10-20 - Kruszyn (dolnośląskie)
dozorowanie budowy
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego EKOBUD Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie całokształtu spraw związanych z technicznycm utrzymaniem budynków (prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego, zlecanie, nadzorowanie i odbieranie prac konserwacyjnych, odpowiedzi na wnioski najemców),przygotowywanie planów remontów bieżących i gruntowych w oparciu na potrzeby remontowe wynikające z indywidualnych wniosków i przeglądów,opracowywanie przedmiarów i kosztorysów remontów bieżących wraz z kontrolą wykonywania,przygotowywanie dokumentów technicznych potrzebnych do przejmowania i zasiedlania mieszkań
INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU - 2018-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów ; strzyżenie damsko - męskie; dbanie o porządek i czystość; polecanie nowych trendów i stylizacji
TOMASZ STYCZEŃ - 2016-11-17 - Chorzów (śląskie)
Zawieranie umów generalnych dot publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Miejsce pracy: teren woj. łódzkiego i ościennych. Elastyczny czas pracy.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-04-11 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie rejestru wniosków o udostępnianie informacji publicznej, rozpatrywanie wniosków o udostępnianie danych osobowych, sporządzanie protokołów z narad, inicjowanie działalności informacyjnej i współpraca ze środkami masowego przekazu
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kontrola i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi, przygotowywanie kosztorysów, uczesniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, dokonywanie przeglądów budowlanych.
Nasza Wspólnota Zarządz.i Admin. Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Gdańsk (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw płacowych pracowników, rozliczeń z ZUS, sporządzanie przelewów bankowych, księgowanie dokumentacji
Dom Pomocy Społecznej Międzyrzecz - 2015-12-01 - Międzyrzecz (lubuskie)
Inspektor ds. zaopatrzenia i gospodarki materiałowej
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału zgodnie z zasadami rachunkowości, obsługa finansowo-księgowa Oddziału Reginlanego oraz Placówek Terenowych, uzgadnianie miesięcznych wpływów z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne z komórkami ds. ubezpieczeń, sporządzanie sprawozdań, uzgadnianie rozrachunków, uzgadnianie i opracowywanie wyciągów bankowych Fundudzu Emerytalno-Rentowego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-11-06 - Poznań (wielkopolskie)
Szczegółowe informacje www.bip.krus.gov.pl zakładka Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-07-20 - Leszno (wielkopolskie)
Pakowanie, etykietowanie, foliowanie produktów, montowanie sprzętu RTV, kontrola jakościowa .
BUSINESS SOLUTIONS Wojciech Karłowski - 2016-09-27 - Bełchatów (łódzkie)
wg stanowiska
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARYNARII KROSNO ODRZ. - 2016-04-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
rozliczanie płatności z dostawcami i odbiorcami; analiza rozrachunków; naliczanie wpłat na PFRON oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; naliczanie odpisów na ZFŚS oraz jego rozliczanie w pełnym zakresie; sporządzanie kompensat, not korygujących, pism zewnętrznych, naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat; zastępowanie pracowników działu w tym obsługa kasy; windykacja należności i prowadzenie korespondencji w tym zakresie (bieżaca współpraca z radcą prawnym); analiza sald rozrachunkowych; rozliczanie płatności z odbiorcami i dostawcami; sporządzanie potwierdzeń sald; sporządzanie informacji i analiz związanych z windykacją należnosci; kontrola opłat związanych z postępowaniem sądowym oraz egzekucyjnymGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2018-02-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów, przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony trzy miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Doświadczenie zawodowe: przy średnim wykształceniu: 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym wykształceniu: 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2015-11-18 - Katowice (śląskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków dla dzieci; obróbka warzyw i owoców, przygotowywanie soków; obsługa zmywarki do naczyń wraz z przygotowaniem zastawy stołowej i naczyń do mycia; pomoc w utrzymywaniu czystości i porządku w kuchni i magazynie
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie mediów; wystawianie not, rachunków oraz FV; bezpośrednikontakt z klientami Spółki; prowadzenie korespondencji, praca w godz. 7-15
ENTER sp. z o.o. - 2016-02-22 - Opole (opolskie)
Praca w hotelu.Dbanie o czystość ogrodu, rośliny wewnętrzne.Przycinanie drzewek, pielenie,koszenie trawy.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Otwock (mazowieckie)
- Skup złomu metali kolorowych. Prace biurowo-fizyczne. Prowadzenie dokumentacji. Załadunek złomu. - Wynagrodzenie: 1387,50 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca:: 8:00-14:00 lub 10:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość metali kolorowych. Mile widzina prawo jazdy kat. "B". Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 502-372-045) w godzinach: 8:00-18:00.
Z.W. MADO MACIEJ MICHALSKI - 2016-10-03 - Katowice (śląskie)
realizacja zadań w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-12-04 - Rząska (małopolskie)
Praca przy montazu materacy
Fabryka Materacy Janpol Sp z.o.o - 2017-05-10 - Orzesze (śląskie)
MONTAŻ OKIEN
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, wymiana tablic rejestracyjnych w przypadku ich zagubienia, wydawanie praw jazdy.Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-07-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- współpraca z wydziałami Starostwa, jednostkami organizacyjnymi powiatu i innymi samorządami na płaszczyźnie opracowywania i realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku aplikacyjnego- realizacja i rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w szczególności ze środków UE- prowadzenie zadań inwestycyjnych Starostwa Powiatowgo w Łęcznej i jednostek organizacyjnych Powiatu- współorganizacja imprez i uroczystości powiatowych- archiwizacja dokumentówPełna informacja dot. wymagań, wymaganych dokumentów, warunków prac znajduje się na stronie BIP Starostwa oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Pracy.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2017-12-07 - Łęczna (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja, kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące i prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu wystawianie świadectw zdrowiakontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenia punktów kopulacyjnychprowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1.życiorys i list motywacyjny, 2.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,3.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych4.oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe5.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie6.kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego7.kopie dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii 8.kopia prawa jazdy.Termin składania dokumentów: 22-09-2017 Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Tczewska 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia" Inne informacje: Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefoniczne o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (0-55) 247-26-35.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-09-07 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)