INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH I RACHUNKOWOŚCI W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Olsztyn oferta pracy Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH I RACHUNKOWOŚCI W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 720 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie płatności z dostawcami i odbiorcami; analiza rozrachunków; naliczanie wpłat na PFRON oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; naliczanie odpisów na ZFŚS oraz jego rozliczanie w pełnym zakresie; sporządzanie kompensat, not korygujących, pism zewnętrznych, naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat; zastępowanie pracowników działu w tym obsługa kasy; windykacja należności i prowadzenie korespondencji w tym zakresie (bieżaca współpraca z radcą prawnym); analiza sald rozrachunkowych; rozliczanie płatności z odbiorcami i dostawcami; sporządzanie potwierdzeń sald; sporządzanie informacji i analiz związanych z windykacją należnosci; kontrola opłat związanych z postępowaniem sądowym oraz egzekucyjnymGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Data publikacji: 2018-02-20
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie płatności z dostawcami i odbiorcami; analiza rozrachunków; naliczanie wpłat na PFRON oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; naliczanie odpisów na ZFŚS oraz jego rozliczanie w pełnym zakresie; sporządzanie kompensat, not korygujących, pism zewnętrznych, naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat; zastępowanie pracowników działu w tym obsługa kasy; windykacja należności i prowadzenie korespondencji w tym zakresie (bieżaca współpraca z radcą prawnym); analiza sald rozrachunkowych; rozliczanie płatności z odbiorcami i dostawcami; sporządzanie potwierdzeń sald; sporządzanie informacji i analiz związanych z windykacją należnosci; kontrola opłat związanych z postępowaniem sądowym oraz egzekucyjnymGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 720 - 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH I RACHUNKOWOŚCI W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 720 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Data zakończenia pracy: 31.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
w przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagane minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w księgowości; w przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagany min. 1 rok doświadczenia zawodowego w księgowości. Wymagane również: praktyczna znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości; doświadczenie w obrocie gotówką- środkami pieniężnymi; umiejętność naliczania wpłat PFRON oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; wiedza w zakresie naliczania odpisów na ZFŚS oraz rozliczania funduszu; umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych; znajomość pakietu MS Office-Excel; znajomość prawa w zakresie prowadzenia dokumentacji związanej z windykacją należności; uczciwość, skrupulatność, dbałość o najwyższą jakość pracy, odpowiedzialność; terminowe wykonywanie powierzonych zadań; bardzo dobre umiejętności komunikacyjne zarówno w pracy zespołowej jak i z klientem; kreatywność, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych w zakresie finansów i rachunkowości
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.02.2018
Data dodania oferty pracy: 20.02.2018
Oferta pracy ważna do: 02.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomocniczy robotnik budowlany
PUHP DOM-EKO sp z o.o. - 2018-04-24 - Mielec (podkarpackie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
Kierowca kat. C lub C+E
kontakt przez OHP - 2018-05-02 - Sanok (podkarpackie)
Zakres wykonywanych obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z pełnieniem przez ZDW funkcji inwestora dla zadań inwestycyjnych, odnów i remontów obiektów mostowych.2. Prowadzenie spraw z przebiegu realizacji budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów inwestora i przyszłego użytkownika, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. 3. Nadzorowanie procesu realizacji inwestycji oraz kontrola prawidłowości obiegu dokumentów.4. Współudział w opiniowaniu i weryfikacja dokumentacji technicznej na etapie projektowania. 5. Przygotowywanie wniosków o podjęcie działań w celu udzielenia zamówień publicznych dla zadań realizowanych przez Zespół ds. Mostów6. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZDW/RDW, oraz zewnętrznymi jednostkami w zakresie niezbędnym do zrealizowania i nadzorowania inwestycji.7. Rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i innej korespondencji w zakresie nadzorowanej inwestycji.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego,- obciążenie mięśniowo - szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu pojazdu służbowego.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy - 2016-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe związane z obsługą zamówień, kontakt z kontrahentami zagranicznymi i pozyskiwanie odbiorców.
P.P.H.U. "PROD-MASZ" Grzegorz Gwisdalla - 2018-06-19 - Żalno (kujawsko-pomorskie)
Konkurs na stanowisko asystenta sedziego, treść ogłoszenia jest dostepna na stronie http://www.walbrzych.sr.gov.plSamodzielne wykonywanie czynności administracji sądowej i czynności przygotowania spraw do ich rozpoznania, sporządzanie projektow zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.
Sąd Rejonowy w Wałbrzychu - 2018-04-06 - Wałbrzych (dolnośląskie)
w/g program
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Włodawa (lubelskie)
sprzedaż towarów, kontakty z dostawcami zagranicznymi, promowanie firmy
P-V-A SP. Z O.O. - 2018-08-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
ps
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Radomsko (łódzkie)
prowadzenie rejestrów, wprowadzanie danych do systemu szczepionkowego, rowadzenie wywiadów
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
wyrób zakwasów chlebowych, wyrób naważki chlebowej
"ELBA" Zakład Piekarsko-Ciastkarski Marcin Strzałko - 2016-02-15 - Trzcianka (wielkopolskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; przeplyw materiałów między działami, fakturowanie
"FOREST" Spółka z o.o. - 2017-03-23 - Dobrzany (zachodniopomorskie)
- WIROMET S.A. jest znanym na rynku krajowym i zagranicznym doświadczonym prodecentem wysokiej jakości urządzeń oraz części zamiennych dla energetyki, górnictwa i innych dziedzin przemysłu. Spółka świadczy również szeroką gamę usług przemysłowych, głównie w zakresie obróbki mechanicznej, cieplno-chemicznej oraz odlewnictwa. W bogatej ofercie znajdują się usługi serwisowe, remontowe, narzędziowej, laboratoryjne i dokumentacyjne, a także szereg wyrobów i usług specjalistycznych realizowanych na indywidualne zamówienia.- Zakłady Mechniczne "WIROMET" S.A. z siedzibą w Mikołowie poszukuja kandydatów na stanowisko: Tokarz w metalu.- Opis obowiązków na tym stanowisku: obsługa maszyn skrawających, obróbka elementów głównie ze stali, wykonywanie operacji technologicznych zgodnie z dokumentacją, ustawianie maszyn skrawających, samokontrola jakości w procesie wytwarzanego produktu, dbanie o prawidłową eksploatację powierzonych narzędzi i maszyn, produkcja małoseryjna i jednostkowa.- Wynagrodzenie: 17-22 zł brutto/godzina. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne /kierunkowe/. Wymagane minimum 2 letnie doświadczenie na powyższym stanowisku pracy. Dobra znajomość rysunku technicznego. Wymagana umiejętność doboru właściwych parametrów obróbki, umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi. Wymagana gotowość do pracy w systemie zmianowym. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-32-40-726) w godz.: 8:00-15:00 lub zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji zawierających CV na adres: praca (at) wiromet.com.pl ---> Prosimy o dopisanie następującej klazuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)."
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-09 - Mikołów (śląskie)
Projektowanie 3D, nadzór nad produkcją, praca z rysunkiem technicznycm.
"Maltex" Adam Malczyszyn - 2018-04-13 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)
Obsługa maszyn wykończalniczych.
Fabryka Wkładów Odzieżowych "Camela" S.A. (Fabryka Wkładów Odzieżowych "Camela" Przedsiębiorstwo Państwowe) - 2017-06-14 - Mieroszów (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Zabrze (śląskie)
inspektor ds technicznych w administrowanych Współnotach Mieszkaniowych na terenie miasta Inowrocławia
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Toruń - 2018-07-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa recepcji, wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie, dokonywanie rezerwacji, obsługa centrali telefonicznej, a także innych urządzeń biurowych.
Krakowska Fundacja Centrum, Informacji, Spotkań, Dialogu, Wychowania i Modlitwy w Oświęcimiu - 2018-05-14 - Oświęcim (małopolskie)
prace ogólnobudowlane
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Inżynieryjnego "Maćko" Spółka Jawna - 2017-01-26 - Głubczyce (opolskie)
wg stanowiska
ARENA Piotr Stroński - 2017-03-03 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Obsługa maszyn i urządzeń.
"AUTOMOTIVE ASSEMBLY SYSTEMS" - 2016-12-22 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego- dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnej Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym Delegatury K-P UW w Bydgoszczy we Włocławku). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: Włocławek i teren województwa kujawsko-pomorskiegoKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy Delegatura we Włocławkuul. Brzeska 887-800 Włocławek
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących prac inwestycyjno-remontowych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH - 2017-03-23 - Sopot (pomorskie)
Obsługa frezarki, frezowanie elementów.
CENTRUM MOTORYZACJI KEWT Tadeusz Waryszak - 2017-03-01 - Świdnik (lubelskie)
mycie samochodów osobowych i ciężarowych, obsługa myjni
Firma Handlowo Produkcyjna MAG-MAR Alicja Matusik - 2016-08-23 - Węgrów (mazowieckie)
- Aktywne i kompleksowe prowadzenie rekrutacji w ramach pracy tymczasowej i doradztwa personalnego;- Redagowanie i publikowanie ofert pracy oraz selekcja napływających aplikacji;- Budowanie i zarządzanie bazą kandydatów;- Pozyskiwanie nowych źródeł kandydatów;- Obsługa administracyjno-personalna zatrudnionych pracowników;- Zarządzanie dokumentacją personalną;- Budowanie relacji z klientem i pracownikami.
LeasingTeam Sp. z o. o. - 2016-09-01 - Płock (mazowieckie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem , prace remonotowo budowlane , porzadkowe
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
przewóz dzieci do szkół na trasie Sławków-Katowice
Jackiewicz Grzegorz Transport "GRZEś BUS" - 2017-02-02 - Będzin (śląskie)