INSPEKTOR Toruń oferta pracy Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Toruń
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: inspektor ds technicznych w administrowanych Współnotach Mieszkaniowych na terenie miasta Inowrocławia
Data publikacji: 2018-07-11
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Toruń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szosa Lubicka 2, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
inspektor ds technicznych w administrowanych Współnotach Mieszkaniowych na terenie miasta Inowrocławia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Uprawnienie budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
Nazwa pracodawcy:
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Toruń
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Szosa Lubicka 2, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv można wysłać na email: torun (at) tumieszkamy.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Szosa Lubicka
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 11.07.2018
Oferta pracy ważna do: 11.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów, osługa punktów sprzedaży Dziennika Elbląskiego, pozyskiwanie nowych punktów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2016-01-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
WYKONYWANIE WYPRAW GIPSOWYCH, SZPACHLOWANIE, MALOWANIE, MALOWANIE ELEWACJI BUDYNKÓW, DACHÓW LUB ELEMENTÓW METALOWYCH, UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ RÓŻNEGO RODZAJU SPRZĘTAMI (TAKIMI JAK:DRABINA, PODEST, RUSZTOWANIE)ORAZ URZĄDZENIAMI I MASZYNAMI (TAKIMI JAK MIESZALNIKI, SPRĘŻARKI, PISTOLETY NATRYSKOWE) STAŻ PRACY W ZAWODZIE MIN. 5 LAT, SAMODZIELNOŚĆ I ODPOWIEDZIALNOŚĆ,UMIEJĘTNOŚC MALOWANIA NATRYSKOWEGO PRZY UŻYCIU AGREGATÓW MALARSKICH MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB/I NORWESKIEGO, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL praca (at) euro-jobs.pl
PROFFMAN MAŁGORZATA GLÜCK - 2017-07-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie w oparciu o obowiązujące przepisy całokształtu prac instalacyjnych elektrycznych w wyznaczonym rejonie, związanych z remontami i eksploatacją budynków zarządzanych prze Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile (m. in. również na wysokości). Szczegółowy zakres obowiązków w Dziale Kadr. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.bip.mzgm.pila.pl
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PILE - 2016-01-05 - Piła (wielkopolskie)
Pomoc w przygotowywaniu zleceń robót remontowych, przy nadzorowaniu nad pracą konserwatorów i dozorców, sporządzaniu kart pracy, przy obsłudze mieszkańców.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nauczanie historii i Wos-u
Szkoła Podstawowa - 2018-08-23 - Wejdo (mazowieckie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, a w szczególności zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami prawa, w celu poprawy funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek wykonawstwa geodezyjnego i zapewnienia należytego przestrzegania przepisów prawa w przedmiotowym zakresie,- kontrolowanie organów służby geodezyjnej i kartograficznej oraz uczestnictwo w opracowywaniu wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w obszarze geodezji i kartografii,- kontrolowanie działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestnictwo w opracowywaniu projektów wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia wykonywania prac geodezyjnych lub kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w obszarze geodezji i kartografii,- rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego, w celu podnoszenia jakości wykonywania prac geodezyjno-kartograficznych oraz prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,- kontrolowanie Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, prezydentów miast na prawach powiatu i starostów w zakresie tworzenia metadanych opisujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej prowadzonej przez ww. organy, jak również interoperacyjności prowadzonych zbiorów danych i umocowanych z nimi usług wynikających z ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej w celu przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii,- nadzorowanie i kontrolowanie podmiotów posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w celu zapewnienia wykonywania przez nich prac geodezyjnych i kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie geodezji i kartografii,- współdziałanie z Głównym Geodetą Kraju oraz organami kontroli państwowej w zakresie nadzoru geodezyjnego i kartograficznego w celu zapewnienia należytego przestrzegania prawa w dziedzinie geodezji i kartografii.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, zagrożenie korupcjąMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 8 piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-11-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Przedbórz (łódzkie)
pozyskiwanie ofert nieruchomości, aktualizacja bazy danych ofert, obsługa klienta bezpośrednia i telefoniczna, utrzymywanie kontaktów oraz budowanie trwałych relacji z klientem, monitorowanie lokalnego rynku nieruchomości
INVEST Zbigniew Mijalski - 2017-07-20 - Konin (wielkopolskie)
mycie naczyń, pomoc przy wydawce, szatkowanie warzyw, utrzymywanie stanowiska pracy w czystości
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Chorzów (podkarpackie)
jw.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA-ŻOLIBORZ - 2018-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
inspektor ds. zamówień publicznych
SZPITAL KLINICZNY im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego - 2017-11-09 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie haftu oraz prac wykończeniowych, projektowanie haftu, obsługa maszyn hafciarskich, przygotowywanie maszyn do haftu.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Pruszków (mazowieckie)
prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych, nadzór nad stosowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych oraz tradycyjnych zbiorach danych, identyfikacja, ocena oraz monitorowanie ryzyka w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie przetwarzania danych osobowych, współpraca z organem nadzorczym ( Prezesem UODO)
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-05-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW Z AGENCJAMI Z ROSJI, UKRAINY, NIEMIEC, POSZUKIWANIE PRACOWNIKÓW I PRACODAWCÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PRACA W ZESPOLE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT.B, OBSŁUGA KOMPUTERA, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO, J.NIEMIECKIEGO, J.ROSYJSKIEGO, J.UKRAIŃSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
na podstawie złozonych wniosków przygotowywanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych i prowadzenie ich ewidencji, pełnienie roli głównego wykonawcy w zakresie tworzenia i aktualizacji dokumentacji związanej z ochroną danych osobowych w 4RBLog, szkolenie i doradztwo dla pracowników 4RBLog w zakresie ochrony danych osobowych, na szczeblu Komendy IOD na szczeblu składów, warsztatów wyznaczone osoby będące odpowiedzialne za ochronę danych osobowych, nadzór nad przestrzeganiem stosowania w 4RBLog właściwych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w sposów odpowiedni do zagrożeń i kategorii danych objętych ochroną w tym nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem systemów informatycznych przetwarzających dane osobowepraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowa oferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
-udział w organizowanych ćwiczebnych alarmach pożarowych dla całego stanuosobowego, wojskowej straży pożarnej i współdziałających sił i środków;-udział w opracowywaniu instrukcji przeciwpożarowych dla pomieszczeń, magazynów, warsztatów, garaży itp.;-udział w opracowywaniu planu ochrony przeciwpożarowej;-uczestniczenie w przeglądach budynków, pomieszczeń, urządzeń i przechowywanych materiałów pod względem ich zagrożenia pożarowego;-szkolenie żołn ierzy i pracowników w zakresie ochrony przeciwpożarowej;-opracowywanie okresowych analiz o stanie ochrony przeciwpożarowej
Regionalne Centrum Informatyk - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie biur, odkurzanie, mycie okien,sprzątanie toalet, korytarzy itp.; praca po godz. 15.00; kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-20
OTX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-15 - Słupsk (pomorskie)
Bezpośrednia ochrona fizyczna.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-28 - Częstochowa (śląskie)
wg. stanowiska
KAM-MET Aneta Tymińska - 2016-02-09 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
obsługa klienta,obsluga kasy,obsluga biletów,wykładanie towaru
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-11 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Administracja siecią.Monitoring produkcji, utrzymania ruchu.Rozliczanie czasu pracy i planowania produkcji.
PZL SĘDZISZÓW S.A. - 2018-03-22 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Obróbka drewna, obsługa traku taśmowego
Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy "MARKUS" s.c. - 2017-03-08 - Popów (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń, rozliczanie umów cywilno-prawnych, zgłaszanie do ubezpieczenia, rozliczanie zasiłków chorobowych i ich wypłacanie, księgowanie.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-12-14 - Tychy (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Ostrołęka (mazowieckie)
1) Opracowywanie projektów uchwał regulujących system gospodarki odpadami komunalnymi na terenie miasta;2) Kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomoąści3) kontrolowanie i nadzorowanie wykonywania obowiązków w zakresie gospodarki odpadami przez właścicieli nieruchomości4) kontrolowanie i nadzorowanie funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)5) kontrolowanie i nadzorowanie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania6) kontrolowanie przestrzegania zasad regulaminu utrzymania czystości i porządku w mieście Ustka7) podejmowanie i prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych8) weryfikacja danych zawartych w deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanych przez właścicieli nieruchomości9) dokonywanie naliczeń wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi10) prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymiWysokośc wynagrodzenia miesięcznego brutto w przedziale od 2500zł do 3500 zł.Więcej informacji na stronie internetowej http://bip.um.ustka.pl
Urząd Miasta Ustka - 2016-07-07 - Ustka (pomorskie)
Prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Gliwice (śląskie)
TELEPIZZA
BAKU Bartosz Kumor - 2016-10-06 - Rzeszów (podkarpackie)
pon- pt 8-16
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Tarnów Opolski (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Sierpc (mazowieckie)
kontakt z klientem, zbieranie zamówień, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)