STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA Olesno oferta pracy "KANCELARIA K & W" SP. Z O. O.

Stanowisko: STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie rozmów z klientami, obsługa biura, utrzymywanie kontaktu z instytucjami w Niemczech i Austrii.

Data publikacji: 2017-03-20

Lokalizacja: Olesno (opolskie)

Pracodawca: "KANCELARIA K & W" SP. Z O. O.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jana Pieloka 9, 46-300 Olesno, powiat: oleski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie rozmów z klientami, obsługa biura, utrzymywanie kontaktu z instytucjami w Niemczech i Austrii.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olesno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olesno

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik prac biurowych*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Komunikatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, doświadczenie na podobnym stanowisku (pracodawca przeszkoli pracownika na potrzeby stanowiska pracy).

Nazwa pracodawcy: "KANCELARIA K & W" SP. Z O. O.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnie

Adres pracodawcy:
Jana Pieloka 9, 46-300 Olesno, powiat: oleski, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny, świadectwa pracy.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: oleski

Gmina pracodawcy: Olesno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olesno

Ulica pracodawcy: Jana Pieloka

Numer budynku pracodawcy: 9

Profil działalności pracodawcy: X

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 20.03.2017

Oferta pracy ważna do: 28.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

- Sprzedaż w sklepie mięsno-wędliniarskim.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-19:00 + soboty według grafika. Wymagania: wykształcenie średnie. Znajomość branży mięsno-wędliniarskiej. Obsługa klienta i techniki sprzedaży. Kontakt telefoniczny (783-486-603) lub e-mail: biuro.smakitradycji.lesniak (at) gmail.com
Smaki Tradycji LEŚNIAK DAMIAN - 2018-07-12 - Katowice (śląskie)

ZASTĘPCA MANAGERA SKLEPU - od 3 950 PLN

zarządzanie podległym personelem,praca na sali sprzedaży,bieżąca obsługa klienta
LIDL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-29 - Krzeszowice (małopolskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 000 PLN

Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-10-27 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO PRACY DS. DRÓG MIEJSKI INŻYNIER RUCHU W WYDZIALE POLITYKI TRANSPORTOWEJ - od 3 200 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu w Wydziale Polityki Transportowej realizować będzie zadania z zakresu inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Ważniejsze zadania: sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw dot. inżynierii ruchu - badania i pomiary ruchu; projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 3200 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-12-24 - Słupsk (pomorskie)

KSIĘGOWY - 997,4 PLN

jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Żurawica (podkarpackie)

TELEMARKETER - od 1 125 PLN

Wykształcenie średnie, komunikatywność, zaangażowanie. Mile widziany staż pracy. Obowiązki: pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie dobrego wizerunku firmy, budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientem, budowanie bazy klientów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FHU BOSSY BEATA BOSY - 2019-06-25 - Rybnik (śląskie)

TALENT ACQUISITION SPECIALIST - od 5 000 PLN

- Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych (pełny proces: ustalenie strategii i kanałów kontaktowania kandydatów, współpraca z Hiring Managerami, zbudowanie bazy kandydatów, wstępna selekcja, bezpośrednie spotkania).Dostarczania najwyżej jakości kandydatów, moniotorowanie przebiegu rekrutacji, raportowanie wyników, podsumowanie działań. Aktywne kontaktowanie kandydatow , prezentowanie oferty. Przygotowanie ogłoszeń, treści promujących firmę.- Znajomość języka angielskiego i greckiego jest wymagana do komunikacji z kandydatami z krajów greckojęzycznych oraz anglojęzycznych.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Zadaniowy systemy czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe - min. Licencjat kierunki humanistyczne,np. politologia, socjologia, stosunki międzynarodowe, filologia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w rekrutacjach międzynarodowych metodą direct search w firmie zewnętrznej na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Wymagane umiejętności: rekrutacja metodą direct search. Wymagana biegła (C1) znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Wymagana bardzo dobra (B2) znajomość języka greckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Katowice (śląskie)

KONSULTANT DS. OBSŁUGI TELEFONICZNEJ - od 2 000 PLN

OSOBA BĘDZIE PROWADZIŁA ROZMOWY TELEFONICZNE Z KLIENTAMI Z BAZY KLIENTÓW (terminale płatnicze), INFORMOWAŁA O DOSTĘPNYCH PRODUKTACH I USŁUGACH , DOSTOSOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA, DBAŁA O PROFESJONALNY WIZERUNEK FIRMY, PROWADZIŁA KALENDARZ SPOTKAŃ
Cyganik Jarosław PSP - 2017-09-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)

OPERATOR ZAUTOMATYZOWANEJ LINII PRODUKCYJNEJ - od 2 000 PLN

praca przy linii prod.wykładanie butli z palet na linie,ocena pustych butli z wodą
Firma EDEN Springs Sp. z o.o. Krzeszowice, os. Czatkowice 254 - 2017-01-19 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY ZAJMUJĄCY SIĘ SPRZĄTANIEM GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - 997,4 PLN

Pozostali pracownicy zajmujący się sprzątaniem gdzie indziej niesklasyfikowani
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Pełczyce (zachodniopomorskie)

MANAGER DZIAŁU WTRYSKAREK - od 4 000 PLN

zapewnienie i utrzymanie systemu prewencyjnego utrzymania w ruchu maszyn, urządzeń i narzędzi do produkcji w tym form wtryskowych, planowanie i realizacja remontów maszyn, zarządzanie podległymi Technikami Utrzymania Ruchu, nadzór nad procesem wtrysku i jakością elementów uzyskanych w niniejszym zakresie, przygotowywanie i realizacja budżetu dla własnej aktywności, zarządzanie gospodarowaniem częściami zamiennymi, działania w celu aktywizowania pracowników do poprawy procesów, gospodarka mediami energetycznymi, aktywność w zakresie poprawiania, udoskonalania, poszukiwania nowych rozwiązań w obsługiwanych procesach, podnoszenie wiedzy, umiejętności, samodoskonalenie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Bielawa (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Pracownik produkcji - oferta zatrudnienia w ramach prac interwencyjnych dla zarejestrowanych osób bezrobotnych do 29 roku życia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER).
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wielogłowy (małopolskie)

PRACOWNIK ROBÓT ZIEMNYCH - od 2 250 PLN

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:• Praca fizyczna przy budowie sieci światłowodowych• Instalowanie kabli i rur w wykopie / mikrokanalizacji• Rozbieraniu i układaniu kostki brukowej• Montaż listew/rurek w budynkach
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Plewiska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Siedlce (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ - od 4 200 PLN

Zakres obowiązków podany w ogłoszeniu na stronie internetowej BIP Dębnica Kaszubska http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl/public/?id=156902 w zakładce oferty pracy. Umowa a 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
URZĄD GMINY DĘBNICA KASZUBSKA - 2019-04-30 - Dębnica Kaszubska (pomorskie)

TOKARZ - od 2 800 PLN

Wykształcenie min. zawodowe; co najmniej 2 lata doświadczenia; podstawy znajomości rysunku technicznego; obsługa tokarki konwencjonalnej, tokarki sterowanej numerycznie; Dwie zmiany; Miejsce pracy: Gliwice
"AUTOROBOT-STREFA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-22 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 700 PLN

prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2017-03-16 - Pyskowice (śląskie)

KIEROWNIK RESTAURACJI. - do 2 500 PLN

Organizacja pracy kelnerów. Obsługa gości, przygotowanie sali. Kontrola stanu magazynów.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNICZE PHU "PIERWOSZÓW" Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Pierwoszów (dolnośląskie)

KUCHARZ KUCHNI ORIENTALNEJ K/M (KUCHNIA INDYJSKA) - od 2 700 PLN

Przygotowywanie posiłków według zasad i kultury kuchni bliskowschodniej ( indyjskiej), przygotowywanie list zamówień ( język hinduski) przypraw i artykułów spożywczych sprowadzanych bezpośrednio z Indii.Praca w godz. 8-16, 14-22
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR CENTRUM CNC - od 2 000 PLN

przygotowanie maszyn do pracy, obróbka skrawaniem, pomiary kontrolne, obsługa maszyn
MEBEL LOGISTIC SP ZOO - 2017-02-24 - Obra (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA KASJER - od 3 000 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa urządzen biurowych, obsługa poczty elektronicznej, udzielanie informacji o usługach i dostępnym asortymencie
PPHU HORTULUS Iwona Bigońska - 2017-04-07 - Dobrzyca (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I PŁAC - od 2 300 PLN

1)księgowanie wydatków Urzędu Gminy wraz z zaangażowaniem,2)księgowanie oraz uzgadnianie rozliczenia dotacji udzielonej z budżetu gminy na podstawie sprawozdań złożonych przez pracowników merytorycznych, nadzór nad prawidłowością przekazywania dotacji,3)prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie wydatków z udziałem środków zewnętrznych,4)sporządzanie sprawozdań w zakresie wydatków Urzędu Gminy, 5)sporządzanie list płac i wypłat, 6)naliczanie składek ZUS i naliczanie świadczeń ZUS od wynagrodzeń, 7)prowadzenie kartotek wynagrodzeń osobowych i zasiłków, 8)wykonywanie wszystkich czynności związanych z systemem płatnik (zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń, sporządzanie raportów miesięcznych dotyczących rozliczeń z ZUS oraz przekazywanie ich w wyznaczonym terminie),9)naliczanie i rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji w tym zakresie.Warunki pracyMiejsce pracy: praca w budynku Urzędu Gminy Damnica.Budynek nie posiada windy. Praca na pełen etat, 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.Umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godziny pracy: 7.30- 15.30. Wynagrodzenie od 2300 zł do 4200 zł. (w zależności od doświadczenia zawodowego i kwalifikacji). Szczegóły na stronie http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=200740
Urząd Gminy w Damnicy - 2017-11-20 - Damnica (pomorskie)

TYNKARZ - od 2 700 PLN

tynkowanie ścian i sufitów
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Piaseczno (mazowieckie)

CUKIERNIK - do 2 000 PLN

Obsługa maszyny tartoletki i wypieku korpusów.
CUKIERNIA ,,MAŁGOSIA ,, JADWIGA ROGUSKA - 2017-02-02 - Radzymin (mazowieckie)

MECHANIK - od 2 300 PLN

remont sprzętu, konserwacja i usuwanie usterek
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu - 2018-09-04 - Ciechanów (mazowieckie)

PALACZ GAZOWYCH KOTŁÓW CENTRALNEGO OGRZEWANIA - od 9,25 PLN

palenie i czyszczenie pieca c.o.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Dzierzgoń (pomorskie)


Wybierz powiat