INSPEKTOR BUDOWY DRÓG Częstochowa oferta pracy Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie
Stanowisko: INSPEKTOR BUDOWY DRÓG
Wynagrodzenie: 3 300 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Weryfikacja dokumentacji i kosztorysów ofertowych branży drogowej w postępowaniu przetargowym, wprowadzanie postępu technicznego, organizacyjnego i ekonomicznego, gromadzenie literatury fachowej, przedkładanie wniosków i udział w zespołach technicznych i opiniodawczych, Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej na zadaniach inwestycyjnych i remontowych zgodnie z procesem inwestycyjnym od przekazania placu budowy do dokonania odbioru robót i zwrotu gwarancji, sprawdzanie kosztorysów i faktur, terminowa realizacja faktur, dokonywanie rozliczeń wykonanych robót, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, dokonywane odbiorów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, wykonywanie innych zadań wynikających z art. 16 Ustawy z dni a21.03.1985 r. o drogach publicznych ze zmianami, prowadzenie korespondencji z osobami fizycznymi i instytucjami dotyczącej prowadzonych inwestycji w zakresie w branży drogowej, opracowanie analiz, sprawozdań i opinii.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP http://mzd.bip.czestowchowa.pl oraz na tablicy informacyjnej MZDiT w Częstochowie
Data publikacji: 2017-09-01
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Popiełuszki 4/6, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Weryfikacja dokumentacji i kosztorysów ofertowych branży drogowej w postępowaniu przetargowym, wprowadzanie postępu technicznego, organizacyjnego i ekonomicznego, gromadzenie literatury fachowej, przedkładanie wniosków i udział w zespołach technicznych i opiniodawczych, Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej na zadaniach inwestycyjnych i remontowych zgodnie z procesem inwestycyjnym od przekazania placu budowy do dokonania odbioru robót i zwrotu gwarancji, sprawdzanie kosztorysów i faktur, terminowa realizacja faktur, dokonywanie rozliczeń wykonanych robót, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, dokonywane odbiorów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, wykonywanie innych zadań wynikających z art. 16 Ustawy z dni a21.03.1985 r. o drogach publicznych ze zmianami, prowadzenie korespondencji z osobami fizycznymi i instytucjami dotyczącej prowadzonych inwestycji w zakresie w branży drogowej, opracowanie analiz, sprawozdań i opinii.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP http://mzd.bip.czestowchowa.pl oraz na tablicy informacyjnej MZDiT w Częstochowie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+5%miesięcznego wynagrodzenia za staż 5-letni +za każdy kolejny rok pracy 1% do wysokości 20%.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BUDOWY DRÓG
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowy dróg
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor budowy dróg (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera - biegła znajomość pakietu OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu AutoCad
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: drogownictwo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana znajomość regulacji prawnych w zakresie: kodeksu postępowania administracyjnego, prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych oraz innych aktów wykonawczych. Wymagania dodatkowe: dokładność , samodzielność, umiejętność rozwiązywani problemów, dobra organizacja pracy własnej, kultura osobista, etyka pracy, sumienność , umiejętność pracy w zespole, chęć do podnoszenia swoich kwalifikacji, zdolność analitycznego myślenia.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Popiełuszki 4/6, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; skan lub kopia: dow. osob., dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnień budowlanych, innych dok. potwierdzających posiadane kwalifikacje; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o niekaralności - należy przesłać lub złożyć w MZDiT ul. Popiełuszki 4/6 lub kancelarii pok. 11 w kopercie z dopiskiem "Oferta Pracy" DO DNIA 8 WRZESNIA 2017 R.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Popiełuszki
Numer budynku pracodawcy: 4/6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowy dróg
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.09.2017
Data dodania oferty pracy: 31.08.2017
Oferta pracy ważna do: 08.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: ustalanie kierunków i zasad wykonywania zadań obronnych w komórkach organizacyjnych i jednostek podległych Prokuratorowi Okręgowemu, wykonywanie i koordynowanie wszystkich czynności zleconych przez Biuro Ochrony Informacji Niejawnych i Spraw Obronnych Prokuratury Krajowej, opracowywanie i utrzymanie w aktualności planu operacyjnego funkcjonowania Prokuratury Okręgowej i nadzorowanie planowania operacyjnego w podległych jednostkach organizacyjnych w celu zapewnienia właściwego przygotowania ich do funkcjonowania w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, opracowywanie i utrzymanie w aktualności dokumentacji w Prokuraturze Okręgowej na czas wojny, opracowywanie planów (rocznych, także dla podległych jednostek organizacyjnych) szkolenia obronnego, przygotowanie na okres zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny wewnętrznych aktów kierowania oraz realizowanie zadań związanych z przygotowaniem Prokuratury Okręgowej do funkcjonowania w warunkach zagrożenia, w tym organizowanie stałego dyżuru, realizowanie przedsięwzięć związanych z podwyższaniem gotowości obronnej, planowanie, organizowanie i realizacja szkolenia kadry kierowniczej w Prokuraturze Okręgowej, opracowywanie projektów ustaleń w sprawie przygotowań obronnych w podległych jednostkach organizacyjnych i planów zamierzeń obronnych w Prokuraturze Okręgowej, opracowanie i uzgadnianie planu nadzorów służbowych w jednostkach podległych Prokuraturze Okręgowej w Słupsku, prowadzenie nadzorów służbowych stanu realizacji zadań obronnych w podległych jednostkach organizacyjnych, wykonywanie we współdziałaniu z Wydziałem Budżetowo-Administracyjnym przedsięwzięć zapewniających finansowanie przygotowań obronnych, współpraca z właściwym terytorialnie Szefem Obrony Cywilnej w zakresie działalności prokuratury w tym zakresie, prowadzenie reklamowania osób od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny wspólnie z kadrową, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi właściwych organów państwowych, a w szczególności z resortem obrony narodowej oraz spraw wewnętrznych w sprawach dotyczących realizacji zadań obronnych, prowadzenie w formie elektronicznej dokumentacji z zakresu administracji Prokuratora Okręgowego, sporządzanie sprawozdań, zestawień dotyczących zadań obronnych realizowanych w Prokuraturze Okręgowej i jednostkach podległych, realizowanie przedsięwzięcia z zakresu zarządzania kryzysowego.Wysokość wynagrodzenia na stanowisku pracy: wynagrodzenie zasadnicze 1650 PLN brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.
Prokuratura Okręgowa w Słupsku - 2017-12-01 - Słupsk (pomorskie)
- Nadzorowanie oraz prowadzenie gier cylindrycznych oraz gier w karty zgodnie z obowiązującymi regulaminami gier; Informowanie kierownika sali o przebiegu gry, w szczególności - niezwłoczne informowanie o wszelkich zdarzeniach mogących mieć znaczenie dla bezpieczeństwa personelu, klientów lub mienia kasyna gry; wykonywanie czynności związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniem terroryzmu, wynikających z przepisów prawa lub procedur obowiązujących w Spółce, w szczególności analizowania i rejestrowania transakcji; wykonywanie swoich obowiązków zgodnie z przyjętym w Spółce standardem świadczenia usług; przestrzeganie warunków pracy określonych w obowiązujących przepisach prawa i aktach wewnętrznych Spółki, w tym w szczególności przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny w miejscu pracy; wykonywanie obowiązków określonych dla tego stanowiska w aktach wewnętrznych Spółki (instrukcjach, procedurach, zarządzeniach, pismach okólnych, poleceniach służbowych, etc.) lub przepisach prawa, w szczególności w ustawie regulującej działalność hazardową, w dacie powierzenia obowiązków ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych, w ustawie regulującej nadzór i kontrolę działalności hazardowej, w dacie powierzenia obowiązków - ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o Służbie Celnej, ustawie regulującej przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, w dacie powierzenia obowiązków - ustawie z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, ustawie regulującej zasady przetwarzania danych osobowych, w dacie powierzenia obowiązków - ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, wraz z przepisami wykonawczymi do tych ustaw.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy. Praca zmianowa. Kasyno czynne całą dobę. Praca również we wszystkie dni wolne od pracy. Wymagane wykształcenie średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat. Wymagane uprawnienia do prowadzenia gier hazardowych, uprawnienia określone w przepisach prawa pracy, w tym w aktach wewnętrznych Spółki w szczególności w Regulaminie Pracy oraz Regulaminie Wynagradzania. Wymagane umiejętności: prowadzenie i nadzorowanie gier hazardowych w kasynie gry. Wymagana znajomość języka w stopniu zaawansowanym w mowie, w stopniu podstawowym w piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Katowice (śląskie)
-weryfikacja jakości produktów zgodnie z kartami kontrolnymi,-wypełnianie dziennych zapisów kontrolnych w obrębie pionów działu,-wykonywanie pomiarów, przeprowadzanie testów,-przeprowadzanie dziennych audytów linii,-tworzenie reklamacji wewnętrznych w przypadku znalezienia produktu lub półproduktu niezgodnego, błędu w procesie produkcji lub niewłaściwego składowania
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Bielawa (dolnośląskie)
wykonywanie czynności naprawczych pojazdów samochodowych w zakresie elektromechaniki i diagnostyki
Zakład Mechaniki Pojazdowej Piotr Manikowski - 2017-05-16 - Zakrzewo (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń Przychodni (pomieszczenia socjalne, gabinety, poczekalnia, toalety)
"Dental" Przychodnia Stomatologiczna s.c. - 2018-07-31 - Lublin (lubelskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Utrzymanie czystości i porządku na terenie szkoły.
Szkoła Podstawowa Nr 4 - 2016-08-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:analizowanie przyczyn powstawania niezdolności do pracy w gospodarstwie rolnym i chorób zawodowych rolników dla określenia kierunków prewencji i rehabilitacji realizowanej przez Kasę;kierowanie na rehabilitację leczniczą łącznie z weryfikacją formalną;promocja zdrowia i prowadzenie działań dotyczących profilaktyki zdrowotnej w środowisku wiejskim;kierowanie na kolonie rehabilitacyjne dzieci rolników łącznie z weryfikacją formalną,prowadzenie postępowania dowodowego w sprawie wypadku przy pracy rolniczej, w tym przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, sporządzanie protokołów powypadkowych, określanie przyczyn i okoliczności wypadków, formułowanie zaleceń prewencyjnych dla rolników,analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy i chorób zawodowych rolników,tworzenie planów działalności prewencyjnej,prowadzenie szkoleń dla ubezpieczonych rolników i członków ich rodzin z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy wgospodarstwie rolnym,upowszechnianie wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i chorobami zawodowymi oraz zasad ochrony zdrowia i życia w gospodarstwie rolnym,promowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz środków ochrony osobistej,współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bezpieczeństwa ihigieny pracy w rolnictwie,informowanie rolników o prowadzonych działaniach prewencyjnych,prowadzenie postępowań prewencyjnych i regresowych wobec producentów wadliwych maszyn i urządzeń stosowanych w rolnictwie oraz wobec usługodawców świadczących nieprawidłowo usługi dla rolnictwa.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), kierowanie samochodem służbowym kat. B. Miejsce pracy parter w budynku dwupiętrowym.Budynek Oddziału Regionalnego jest częściowo dostosowany dla osób niepełnosprawnych: toaleta dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim znajduje się tylko na parterze, winda.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2017-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
dekretowanie dowódów księgowych, sporządzanie not księgowych na potrzeby ewidencji księgowej, budżetowanie, analiza środków finansowych oraz sporządzanie raportów okresowych i końcowych związanych z projektami badawczymi, uzgadnianie kont bakowych wyodrębnionych dla projektów badawczych
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2017-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc ślusarzowi w cięciu, gięciu blach do produkcji mebli. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 357 38 80.
Krzysztof Kalinowski "Krzyś" FPHU Import - Eksport - 2016-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej nieruchomości zarządzanych przez MZGM , w szczególności : prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej oraz Książek Obiektów Budowlanych, analizowanie i bilansowanie robót remontowych i modernizacyjnych do wykonani przez podmioty zewnętrzne ,na podstawie przeglądów technicznych budynków oraz ich technicznego wyposażenia, przygotowywanie zamówień m.in. na przeglądy techniczne budynków i czyszczenie przewodów kominowych na wyłonienie usług Pogotowia Technicznego , na inwentaryzację budynków, prowadzenie spraw w zakresie konserwacji i bieżących napraw instalacji elektrycznych, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnych i gazowych wynikających z awarii w budynkach i lokalach zarządzanych przez MZGM , w tym prowadzenie rozliczeń, Bieżąca wstępną kontrola realizacji umów, sprawdzanie faktur pod względem formalnym , rzeczowym i rachunkowym dotyczących pogotowia technicznego , przeglądów budowlanych, usług kominiarskich , sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, prowadzenie rejestr pustostanów przeznaczonych do konserwacji i remontów , prowadzenie rejestru wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz pieców, przygotowanie korespondencji w sprawach technicznych, uczestniczenie w wizjach lokalnych , odbiorach/ przekazaniach lokali i odbiór robót remontowych.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-06-07 - Chodzież (wielkopolskie)
Pracownik kuchni- praca fizyczna
AMERICAN RESTAURANTS SP. Z O.O. - 2016-11-02 - Rzgów (łódzkie)
kontrola półproduktów i produktów gotowych
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2016-03-09 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Księgowanie dochodów jednostki i organu.
Urząd Miejski w Halinowie - 2016-10-11 - Halinów (mazowieckie)
obsługa komputera, prowadzenie sprzedaży przez internet, wystawianie produktów, wysyłanie
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż wyrobów piekarniczych.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Lipno (wielkopolskie)
kierowanie biurem, prowadzenie spraw finansowo-księgowo-kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kwidzyn (pomorskie)
praca w sklpeie spozywczo-monopolowym
Delikatesy FUKS Karolina Broc 76 - 150 Darłowo ul. Morska 60 - 2017-04-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
1. Prowadzenie ewidencji wyposażenia jednostki, 2. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków, 3. Czuwanie nad prawidłowym zaopatrzeniem materiałowym, dokonywanie zakupów, 4. Czuwanie nad termionowym przeprowadzeniem konserwacji i napraw sprzętu, 5. Prowadzenie ewidencji przebiegu samochodów służbowych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-09-29 - Płock (mazowieckie)
znajomość i przestrzeganie przepisów w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych oraz konserwacji; określanie w uzgodnieniu z użytkownikami potrzeb rzeczowo-finansowych w zakresie remontów i konserwacji; prowadzenie książek Obiektów Budowlanych obsługiwanych przez Sekcję obsługi Infrastruktur zgodnie z obowiązującymi przepisami; sporządzanie i uaktualnianie dokumentacji technicznej budynków; sporządzanie przedmiaru robót, kosztorysów inwestorskich oraz opracowywanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; nadzór nad realizacją remontów i konserwacji
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu - 2018-09-04 - Ciechanów (mazowieckie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych w celu zapewnienia jednolitości stosowania przepisów prawa przez jednostki samorządu terytorialnego,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługiwanie linii produkcyjnej wtryskarek
kontakt przez OHP - 2016-11-08 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych. nadzór nad kontrolami technicznymi.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta-sklepy w Olsztynieul.Żołnierska 45 ul.Bałtycka 35
Powszechna Spółdzielnia Spożywców "Społem" - 2016-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyn do produkcji pelletuetu z trocin oraz maszyny do pakowania paletu
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Sosnowiec (śląskie)
pomoc w sporządzaniu potraw
FIRMA HANDL.-USŁUG. "SABEX" O.W. MEWA W MRZEŻYNIE - 2016-03-24 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
budowa pieczar grobowych,budowa podmurówek,oblewek,przygotowywanie grobów do pochówków,palenie w piecu C.O
Cmentarz Komunalny w Sochaczewie - 2015-12-02 - Sochaczew (mazowieckie)
Kontrola jakości wyprodukowanych wyrobów
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Zgierz (łódzkie)
obsługa recepcji hotelowej
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "CEZAR" D.Szymalak - 2016-04-29 - Zawiercie (śląskie)