RECEPCJONISTKA Gliwice oferta pracy EWT TRUCK & TRAILER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: RECEPCJONISTKA
Wynagrodzenie: do 2 775 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, komunikatywna znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego; znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), otwarte usposobienie i aktywna postawa w działaniu, wysoka kultura osobista; zakres obowiązków: obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, obsługa rozmów telefonicznych, wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa komputera, urządzeń biurowych i kasy; jedna zmiana; umowa o pracę w zastępstwie; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2016-03-15
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: EWT TRUCK & TRAILER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pionierów, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, komunikatywna znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego; znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), otwarte usposobienie i aktywna postawa w działaniu, wysoka kultura osobista; zakres obowiązków: obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, obsługa rozmów telefonicznych, wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa komputera, urządzeń biurowych i kasy; jedna zmiana; umowa o pracę w zastępstwie; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 775 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: RECEPCJONISTKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: recepcjonista
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 775 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.03.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Recepcjonista
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy:
EWT TRUCK & TRAILER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 05-850 Ożarów Mazowiecki, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: warszawski zachodni
Gmina pracodawcy: Ożarów Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ożarów Mazowiecki
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: recepcjonista
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.03.2016
Data dodania oferty pracy: 15.03.2016
Oferta pracy ważna do: 14.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa frezarki, toczenie, gwintowanie
Odlewnia Tarnów Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Wietrzychowice (małopolskie)
Recepcjonistka hotelowaTrzy zmiany:od 7-15od 15-23od 23-7
FUH MAZUR&MAZUR Janusz Mazur, Piotr Mazur s.c. - 2017-02-27 - Mielec (podkarpackie)
.
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Gen. Franciszka Kleeberga - 2018-04-27 - Dęblin (lubelskie)
Przyjmowanie i rozliczanie rezerwacji, udzielanie gościom informacji
LECH RESORT & SPA - 2017-04-14 - Łeba (pomorskie)
Szycie odzieży - konfekcja damska. WYMAGANA UMIEJĘTNOŚĆ SZYCIA NA MIARĘ- wymóg konieczny. Mogą być osoby niezajmujace się zawodowo szyciem.
FHU Kurczab Mirosław Pracownia krawiecka " Aleksandra" - 2016-04-05 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa wózka widłowego, czyszczenie urządzeń chemicznych, konserwacja urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Niepruszewo (wielkopolskie)
Prace wykończeniowe, ścianki, tynki.
Logistyka Dolnośląska S.C. Mirosław Jurczok - 2018-03-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Obsługa recepcji hotelu
Centrum Zdrowia i Wypoczynku "IKAR" Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- przyjmowanie zamówień sprzedaży;- wpisywanie przyjętych zamówień;- sprawdzanie danych z zamówienia z danymi w systemie;- potwierdzanie klientom zamówień;- wystawianie dokumentów sprzedaży;- organizacja transportów towaru do klientów;- kompletowanie i segregowanie dokumentacji;- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Oświęcim (małopolskie)
Wymagania: Do podstawowych zadań na tym stanowisku będzie należało: - wprowadzanie i dekretowanie dokumentów księgowych, - uzgadnianie kont, - udział w zamknięciu miesiąca, - udział w sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego, - dokonywanie bieżącej sprawozdawczości finansowej m.in. do GUS.Oferujemy: - możliwość zdobycia doświadczenia w firmie produkcyjnej, - stabilne warunki zatrudnienia, - wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Na dostarczonych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji"
Cartlander Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Łeba (pomorskie)
Kompletowanie towaru zgodnie ze zleceniem. Przepakowywanie towaru. Obsługa skanera magazynowego i wózka jezdniowego.
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Żabia Wola (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjmowanie gości
P.W.EXPORT-IMPORT S.C. CASBAH S. LICHWA Z. LICHWA - 2018-02-21 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg.stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Posejnele (podlaskie)
-aktywna sprzedaż zgodnie ze standardami firmy-obsługa klientów-obsługa kasy fiskalnej-dbanie o dobry wizerunek punktu sprzedaży
"RUCH" S.A - 2017-07-31 - Ruda Śląska (śląskie)
Trasowanie i kontrola produkowanych wyrobów.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych, prowadzenie bieżącej ewidencji, obsługa faksu, ksero, kasy hotelowej, komputera.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Wg. programu stażu w godz. 08.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Zawiercie (śląskie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Nowy Sącz.Siedziba firmy Katowice.PRO AUTOMATIC Sp. z o.o.ul. Kościuszki 22740-600 KatowiceZakres obowiązków:- po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Nowy Sącz,- pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami,- raportowanie sprzedaży,- dbanie o dobre kontakty z klientami,- praca w programie pakiecie Office (Word, Excel),- tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów,- dbanie o dobry wizerunek firmy.Konieczne m.in. doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży: automatyka, hydraulika, pneumatyka min. 2 lata. Od nowego kandydata oczekuje się, że będzie samodzielnie potrafił organizować pracę, umiejętnie zarządzał sobą w czasie i realizował wyznaczone cele.Informacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.Wynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
wykonywanie usług w zakresie mechaniki i elektryki samochodowej zgodnie ze standardami firmy
NORAUTO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Poznań (wielkopolskie)
Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości
RESTAURACJA HOTEL DWOREK - 2016-01-25 - Skierniewice (łódzkie)
Nadzór nad osobami korzystającymi ze stref Aquaparku, wykonywanie ceremonii zapachowych i zbiegów, prowadzenie zajęć sportowych, wykonywanie czynności porządkowych, dwie zmiany. Praca na umowę zlecenie, 168 godzin pracy w miesiącu; dyspozycyjność w godz. 5:40-23:30. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Przedstawiciel handlowy
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kłębowiec (zachodniopomorskie)
obsługa klientów pola golfowego , pobieranie opłat
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Słubice (lubuskie)
Praca na recepcji hotelowej. Obsługa biurowo-administracyjna. Praca od pn-nd.
Firma Wielobranżowa "Kelman - Meble" Kazimierz Konieczny - 2017-08-29 - Nowa Sól (lubuskie)
-sprawna oraz profesjonalna obsługa gości,-wystawianie kart pobytu,-rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej,-wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych), -dokonywanie rezerwacji, -bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych,-prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi,-obsługa centrali telefonicznej i komputera
MAZURY AKTYWNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Spychowo (warmińsko-mazurskie)
prace wykończeniowe: układanie płytek, ścianki działowe, szpachlowanie, gładzie, tynkowanie
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Nowe Faszczyce (mazowieckie)
Dostosowanie aktów wewnętrznych Szkoły Podstawowej nr 11 takich jak: Polityka Bezpieczeństwa i Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym do potrzeb wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),- informowanie dyrektora szkoły oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich na mocy w. przywołanego rozporządzenia oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich ochronie danych i doradzaniu im w tej sprawie,- wytworzenie, wdrożenie i monitorowanie opracowanych (na podstawie w.w. rozporządzenia) dokumentów związanych z bezpieczeństwem informacji oraz ochroną i przetwarzaniem danych osobowych,- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z bezpieczeństwa informacji oraz przepisów o ochronie danych osobowych,- przeprowadzenie i przeprowadzanie audytów z zakresu bezpieczeństwa informacji w tym ochrony i przetwarzania danych osobowych,- opracowywanie rekomendacji z przeprowadzonych audytów,- współpraca z organem nadzorującym dane osobowe (aktualnie GIODO, po zmianie Urząd Ochrony Danych Osobowych OUDO),- pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorującego w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych,- obsługa incydentów związanych z bezpieczeństwem informacji, w tym naruszeń przepisów o ochronie danych osobowych.Warunki zatrudnienia:umowa o pracę na 1/4 etatu zawarta na okres próbny z perspektywą zawarcia kolejnej umowy/ów na czas określony nie dłużej niż do 30 czerwca 2020 roku. Zainteresowani kandydaci proszeni są o przesłanie listu motywacyjnego i CV pocztą elektroniczną na adres: sekretariat (at) sp11.elblag.pl Termin nadsyłania ofert upłynie w dniu 30 kwietnia 2018 roku. Prosimy o wpisanie w tytule Inspektor Ochrony Danych.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Szkołę Podstawową nr 11 w Elblągu ul. Korczaka 34, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu. Informujemy, że Administratorem danych jest Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu ul. Korczaka 34. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Szkoła Podstawowa Nr11 - 2018-04-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie bez znaczenia, znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowymZakres obowiązków: obsługa gości hotelowych
MAREK NOWAKOWSKI - 2018-05-09 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)