ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Puławy oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: ZGODNIE Z PROGRAMEM
Data publikacji: 2016-03-25
Lokalizacja: Puławy (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: ZGODNIE Z PROGRAMEM
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Puławy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: puławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2016
Data zakończenia pracy: 30.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, administracyjne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Adres pracodawcy:
Lubelska 2G, 24-100 Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skirowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: puławski
Gmina pracodawcy: Puławy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Puławy
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 2G
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 25.03.2016
Oferta pracy ważna do: 11.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa osób niedosłyszących, uzupełnianie kalendarza wizyt, pomoc w doborze i sprzedaż aparatów słuchowych, dbanie o wizerunek firmy.
ACS SŁUCHMED Sp. z o.o. - 2016-06-13 - Łomża (podlaskie)
Asystent ds. badań
Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A. - 2016-10-28 - Tarnów (małopolskie)
Przyjmowanie dostaw, sortowanie, składanie towaru w magazynie
Tesco Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-05 - Suwałki (podlaskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn stolarskich.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjno-Usługow DOMDREV Zbigniew Okrój - 2016-04-13 - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Puławy (lubelskie)
-Odpowiedzialność za funkcjonowanie restauracji,-Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów,-Miejsce pracy - Tczew, ul. Malinowska,-Godziny pracy 8-16,-Kontakt telefoniczny 604-494-324
Sodexo Polska Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Tczew (pomorskie)
- Dozorowanie obiektu. Praca na terenie Katowic w różnych miejscach - bydynki użyteczności publicznej. Obchód terenu chronionego. Wydawanie kluczy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + dodatek za godziny nocne. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Godziny pracy: 7:00-19:00, 19:00-7:00 - 2 dni pracy/ 2 dni wolnego- według grafiku. Praca również w soboty, niedziele i święta. Kontakt osobisty z CV (ul. Józefa Pukowca 15, 40-847 Katowice) lub telefoniczny (Tel. 728-499-405) w godz.: 8:00-16:00 lub CV przesłać na e-mail: dominik-pawlikowski (at) time-polska.pl
TIME SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-18 - Katowice (śląskie)
Pomoc dzieciom w wykonywaniu czynności samoobsługowych na terenie placówki, podczas spacerów i wycieczek. Dbanie o bezpieczeństwo dzieci. Pomoc nauczycielowi przy organizowaniu zajęć i zabaw, w przygotowaniu pomocy, uroczystości przedszkolnych, dekoracji, wystaw prac dzieci. Dbanie o zdrowie i dobre samopoczucie przedszkolaków. Wykonywanie innych czynności zleconych przez nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Szymbark (małopolskie)
pomoc przy sporządzaniu dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Legnica (dolnośląskie)
Zapoznanie się z przepisami w zakresie księgowości i kadr, zapoznanie się z przepisami dotyczącymi płac oraz spraw pracowniczych, zapoznanie się z obiegiem dokumentów, zapoznanie się z rodzajami dokumentów księgowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów księgowych i kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Nauka wykonywania pomiarów, obsługa urządzeń geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowanie dokumentacji finansowo-ksiegowej, sporządzanie fakrur, rachunków, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Dębica (podkarpackie)
współpraca z klientem, nadzór nad realizacją zleceń, realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży, monitorowanie rynku i zbieranie informacji w zakresie konkurencjii
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku bengalskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych do ewidencji księgowej z apomoca programu CDN. Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT. Numerowanie dokumentw księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Realizacja zadań handlowych, wsparcie działań właściciela firmy, współpraca z kontrahentami i firmami transportowymi, poszukiwanie nowych klientów i utrzymanie kontaktów z obecnymi, odpowiadanie na zapytania klienta, rozmowy negocjacyjne oraz przygotowanie dokumentów handlowych, sprawdzanie dostępności towarów.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Sosnowiec (śląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Kraków (małopolskie)
j.w
SAINT-GOBAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Żory (śląskie)
obsługa podatnika, przyjmowanie i składanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowej, sporzadzanie rejestru vat i deklaracji vat7, dekretowanie dokumentów, wprowadzanie do programu księgowego, obsługa programu księgowego i programu rejestru vat
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
znajomość branży mechanicznej, maszyn rolniczych, osoba zarejestrowana w PUP na dzień 26.10.2016, pomiędzy 30-50 r/ż, profil II
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Szczurawice (wielkopolskie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA Wykonywanie dokumentacji projektowej we współpracy z głównym projektantem.
CONSTRUCTIVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-28 - Kosakowo (pomorskie)
- Obsługa komputera. Podstawowa obsługa finansowa lub złożenie deklaracji przyswojenia ich. Obsługa biura Zarządu.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Prowadzenie dokumentacji biura, systematyczność w działaniu, sprawność w posługiwaniu się komputerem (MS Office) i Internetem, łatwość prowadzenia rozmów telefonicznych, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, dobra organizacja pracy Zarządu. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu: dobrym. Kontakt e-mail: sekretariat.fundacja (at) gmail.com
Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Fundacja Uniwersytetu Śląskie - 2017-09-28 - Katowice (śląskie)
- Wsparcie administracyjne pracy i działań biura Dyrekcji oraz Zarządu. Planowanie czasu pracy, prowadzenie kalendarza spotkań. Przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji zestawień, raportów, analiz oraz archiwizacja dokumentacji. Rozliczanie budżetów wewnętrznych i delegacji. Obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych dot. biura Zarządu. Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi w tym zagranicznymi (j. angielski w mowie i piśmie). Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, wizyt gości, podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Redagowanie pism, tłumaczenia dokumentów, korespondencji. Zarządzanie hierarchią informacji przychodzących i wychodzących, sortowanie i syntetyzowanie najbardziej istotnych danych. Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu. Koordynowanie współpracy pomiędzy Zarządem, a Dyrektorami.Sporządzanie agendy oraz protokołów ze spotkań Zarządu.- Wynagrodzenie: od 2000-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych. Szeroko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz analityczne. Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne. Umiejętności planowania i organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (6:00-16:00) (Tel. 32-730-38-36) lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami w tym z Indii, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Błonie (mazowieckie)
-Nadzór nad całokształtem problematyki zapewnienia bezawaryjnej pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych w zakresie energetycznym,-Opracowanie planów remontów i modernizacji parku maszynowego i urządzeń energetycznych,-Opracowywanie i kompletowanie dokumentacji technicznej związanej energetyką Zakładu,-Kierowanie pracami brygady elektryków.
GRUPA INCO S.A. - 2017-05-02 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie i segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, przygotowanie dokumentów do zapłaty, wprowadzanie zadekretowanych dowodów księgowych do systemu finansowo - księgowego, sprawdzanie rachunków pod względem zgodności wartości faktury z zapłatą.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Pomoc przy obsłudze maszyny drukującej.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc stomatologowi w działalności leczniczej w gabinecie i poradni stomatologicznej
SPECJALISTYCZNE CENTRUM STOMATOLOGII I ORTODONCJI alexdentalclinic NATALIA ALEKSANDROWICZ-PIĄTEK - 2015-11-30 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)