INSPEKTOR NADZORU Tychy oferta pracy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU
Wynagrodzenie: 4 300 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie realizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zleconych projektów budowlanych
Data publikacji: 2017-11-20
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie realizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zleconych projektów budowlanych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 300 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 300 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ( preferowane wyższe budowlane), uprawnienia budowlane, bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych, Excel, Word, oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania, bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego, sumienność, wykonywanie obowiązków dokładnie i skrupulatnie, sprawność, dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań, planowanie i organizacja pracy, efektywne wykorzystanie czasu pracy, postawa etyczna, wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość o opinię
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy (CV).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 20.11.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Brak danych
PARTNER S.C. - 2017-02-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Obliczanie i sporządzanie list wypłat wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców. Obliczanie i dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń o osiągniętych dochodach. Sporządzanie raportów i deklaracji. Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z wynagrodzeniami.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Co najmniej 3 letnie doświadczenie w obliczaniu i sporządzaniu list wypłat wynagrodzeń. Znajomość prawa pracy, umiejętność sporządzania wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, znajomość przepisów w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne, znajomość sposobu obliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, obsługa MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-31 - Katowice (śląskie)
Naprawa pomp przemysłowych.
Grupa Aleksandra Ojowska - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
Główne obowiązki:- przygotowywanie uzgodnień: projektów rozporządzeń wydawanych przez poszczególnych dyrektorów Regionalnych Zarządów Gospodarki wodnej, prezesa Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie; projektów zarządzeń wydawanych przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska; projektów uchwał Sejmiku Samorządowego w zakresie ochrony przyrody, ochrony środowiska i gospodarki wodnej,- uczestniczenie w zespole kontrolującym spółki wodne,- przygotowywanie oceny merytorycznej uchwał Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu,- wykonywanie zadań wynikających z obowiązków, uprawnień i zadań wojewody z zakresu administracji rządowej zleconych powiatowym jednostkom samorządu terytorialnego dotyczące lasów niebędących własnością Skarbu Państwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór BHP na terenie inwestycji
GRUPROFIL WIESŁAWA CYBULSKA - 2016-03-15 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Naprawa pojazdów samochodowych
AUTO PIKUL Mariola Pikul - 2018-05-10 - Puławy (lubelskie)
do uzgodnienia
MOTO-ART Artur Dryja - 2017-03-15 - Radom (mazowieckie)
wykonywanie instalacji elektrycznych, telefonicznych, telewizji przemysłowej, delegacja wg zlecenia
MIROSŁAW JASIŃSKI INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE - 2017-12-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
ochrona obiektów handlowych. ewidencja ruchu osobowego i samochodowego, wydawanie przepustek, praca przy linii kas
kontakt przez OHP - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
j/w
Stołeczny Zarząd Infrastruktury Wojskowa Administracja Koszar nr 2 - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie obiektów wielkopowierzchniowych
Aspen Sp. zo.o. - 2017-06-12 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji obiektów infrastruktury szkoleniowej, nadzór nad konserwacją, utrzymaniem i remontami obiektów, analizowanie potrzeb remontowych oraz wyliczanie szacunkowej wartości, opiniowanie zasadności potrzeb konserwacyjnych i remontowych;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2018-03-21 - Lublin (lubelskie)
Kontrola pracy urządzeń i systemów energetyki, diagnozowanie usterek, konserwacja, dokonywanie inspekcji i napraw łopat - turbin wiatrowych. Współpraca z zagranicznymi kontrahentami w celu stwierdzenia usterek. Obsługa zagranicznej infolinii. Praca w delegacji na terenie kraju i UE (farmy wiatrowe).
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Jarosław (podkarpackie)
- prowadzenie dokumentacji związanej z BHP,- raportowanie, czuwanie nad przestrzeganiem norm i przepisów BHP,- prowadzenie szkoleń BHP,- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem zintegrowanego systemu zarządzania (ISO 9001, OHSAS 18001)
VISTAL PREF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-20 - Czarna Białostocka (podlaskie)
pakowanie słodyczy,banderolowanie alkoholi,etykietowanie produktów,pomoc przy montażu
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Warszawa (mazowieckie)
prace rem.-bud.
FIRMA BUDOWLANO - INSTALACYJNA JANICKI JERZY BYTNICA - 2017-03-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Obsługa klienta, dbanie o czystość na terenie zakładu.Pracodawca zapewnie wyżywienie/ napoje
Barbara Małgorzata Stora - Pizzeria Pizza Pick - 2017-01-05 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Montaż i demontaż linii produkcyjnej (m.in. wlewy do oleju). Miejsce pracy: Niemcy i Włochy (wyjazd min. 3-miesięczny, tygodniowy powrót do Polski). Pracodawca zapewnia dowóz, wyżywienie i zakwaterowanie.
FIRMA USŁUGOWA WOLDOR DOROTA GÖHL - 2015-12-22 - Kalisz (wielkopolskie)
przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, udzielanie wyjaśnień z ubezpieczenia społecznego rolników należących do zakresu działania wydziału, rozpatrywanie wiosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno-rentowych, wydawanie decyzji w zakresie ustalania prawa do świadczeń, ustalanie wysokości potrąceń ze świadczeń emerytalno-rentowych i rent strukturalnych z tytułu zaległych składek, nadpłat, udzialanie odpowiedzi na korespondencję, wydawanie zaświadczeń
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2016-01-28 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie prac frezarskich
PPUH "INTERRAM" Romuald Kubiczek - 2015-11-24 - Ogrodzieniec (śląskie)
ZARZĄDZANIE SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI EKSLOATOWANYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE, SPRAWDZANIE I KONFIGUROWANIE URZĄDZEŃ I ELEMENTÓW SIECI KOMPUTEROWEJ, INSTALACJA URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH, POMOC W ROZWIĄZYWANIU POJAWIAJĄCYCH SIĘ PROBLEMÓW Z PROGRAMAMI, APLIKACJAMI, SPRZĘTEM KOMPUTEROWYM
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie operacji obrotu gotówkowego; odpowiedzialność za powierzone przez Bank krajowe i zagraniczne znaki pieniężne; bezpośrednia obsługa bezgotówkowa Klientów Detalicznych, Klientów Zamożnych, Klientów Bankowości Prywatnej, Klientów Biznesowych i Klientów Korporacyjnych; sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym oraz pozyskiwanie dla Banku nowych Klientów
Bank Polska Kasa Opieki SA I Oddział w Świnoujściu - 2016-01-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obsługa frezarek tradycyjnych, obróbka mechaniczna elementów metalowych, obróbka mechaniczna elementów metalowych.Praca w godz. 7-15
WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Monter mebli
kontakt przez PUP - 2015-09-30 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ewidencji głównej części zamiennych, podzespołów do pojazdów, akcesoriów, ogumienia, akumulatorów, narzędzi, MPiS. Prowadzenie ewidencji głównej zgodnie z przyjętym katalogiem. Dokonywanie wyceny wydanych z magazynu części zamiennych, podzespołów do pojazdów, akcesoriów, ogumienia, akumulatorów. Dokonywanie wyceny z zapasów magazynowych na koniec roku i na żądanie organów finansowych. Uzgadnianie co najmniej raz na kwartał ewidencji głównej z ewidencja magazynową. Prowadzenie teczek napraw pojazdów służbowych. Sporządzanie zestawień MPiS na podstawie dokumentacji wytworzonej w magazynie technicznym. Praca w Płocku.
Mazowiecka Komenda Wojewódzka Policji w Radomiu - 2017-11-15 - Płock (mazowieckie)
Szczegóły oferty na stronie: http://ogloszenia.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.testsearch?p_flag=show&p_ogloszenie=175920&p_insert=07-DEC-15
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2015-12-08 - Rybnik (śląskie)
Naprawa samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
Prace porządkowe, drobne remonty na terenie gminy.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Lubiszyn (lubuskie)
Obsługa biurowa firmy.
Temax Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Płock (mazowieckie)