INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 0709) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 0709)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- przygotowywanie uzgodnień: projektów rozporządzeń wydawanych przez poszczególnych dyrektorów Regionalnych Zarządów Gospodarki wodnej, prezesa Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie; projektów zarządzeń wydawanych przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska; projektów uchwał Sejmiku Samorządowego w zakresie ochrony przyrody, ochrony środowiska i gospodarki wodnej,- uczestniczenie w zespole kontrolującym spółki wodne,- przygotowywanie oceny merytorycznej uchwał Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu,- wykonywanie zadań wynikających z obowiązków, uprawnień i zadań wojewody z zakresu administracji rządowej zleconych powiatowym jednostkom samorządu terytorialnego dotyczące lasów niebędących własnością Skarbu Państwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2018-02-04
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- przygotowywanie uzgodnień: projektów rozporządzeń wydawanych przez poszczególnych dyrektorów Regionalnych Zarządów Gospodarki wodnej, prezesa Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie; projektów zarządzeń wydawanych przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska; projektów uchwał Sejmiku Samorządowego w zakresie ochrony przyrody, ochrony środowiska i gospodarki wodnej,- uczestniczenie w zespole kontrolującym spółki wodne,- przygotowywanie oceny merytorycznej uchwał Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu,- wykonywanie zadań wynikających z obowiązków, uprawnień i zadań wojewody z zakresu administracji rządowej zleconych powiatowym jednostkom samorządu terytorialnego dotyczące lasów niebędących własnością Skarbu Państwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 0709)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe leśne lub rolniczepozostałe wymagania niezbędne:- 2 lata doświadczenia zawodowego w tym 1 rok w administracji publicznej,- znajomość przepisów ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, o kontroli w administracji rządowej, o finansach publicznych, Prawo wodne, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo ochrony środowiska,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, wymagania dodatkowe:- umiejętność redagowania pism urzędowych
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane, niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj)Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 2 lutego 2018 do dnia 12 lutego 2018 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój nr 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki - WIR Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.02.2018
Data dodania oferty pracy: 02.02.2018
Oferta pracy ważna do: 12.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych
Niepubliczne Przedszkole Mały Odkrywca Elżbieta Szczęśniak - 2017-08-29 - Łuków (lubelskie)
roboty murarskie, tynkarskie, docieplenia
Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych "FERU" - 2016-08-25 - Brzeg (opolskie)
Prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjno-remontową w Sądzie Okręgowym w Przemyślu.
Sąd Okręgowy w Przemyślu - 2016-02-29 - Przemyśl (podkarpackie)
- Prace pomocnicze na budowie: cięcie desek, mieszanie zaprawy, itp. Praca na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: od 2000 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 601-457-537) w godzinach: 8:00-16:00.
"A-Z" USŁUGI BUDOWLANE KIEŁBASIŃSKI ANDRZEJ - 2017-05-15 - Katowice (śląskie)
Umowa zlecenie , jednozmianowa, w godzinach 7-21, tynkowanie ścian, wysokość wynagrodzenia miesięcznie (brutto)-6000 -8000zł, miejsce wykonywania pracy -Wrocław, kontakt kandydatów z pracodawcą -telefoniczny,oferta pracy dostępna w sali D
STAL-MONT Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace porządkowe na terenie biura i placu przyległego do biura
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp.z o.o. - 2018-01-04 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
prace dekarskie, cieślarskie,pokrycie dachów.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gózd (lubelskie)
Otwarty konkurencyjny nabór.Zakres obowiazków - jak w załaczniku oraz na stronie Urzędu:www.bip.duw.plSala D, A
Dolnośląski Urząd Wojewódzki - 2018-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
- Przygotowywanie posiłków dietetycznych. Utrzymanie czystości na stanowisku po zakończonej pracy. - Wynagrodzenie: 12 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na okres 1-3 miesięcy, z możliwością przedłużenia umowy na kolejne miesiące.- Zlecenie do wykonania w godzinach: 8:00-16:00 + soboty i niedziele. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 505-544-335) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Rolna 43, 40-555 Katowice). Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 505-544-335) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Rolna 43, 40-555 Katowice).
FIT-FOOD' S ANNA SZCZOTKA - 2016-06-09 - Katowice (śląskie)
Kelner
HOTEL PIEKARNIA RESTAURACJA "CAMPARI" ROMAN FERENC - 2016-03-23 - Góra Motyczna (podkarpackie)
kontrola jakości wykonywanych usług, zarządzenie podległym zespołem pracowników
SPONSOR PLUS Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Bytom (śląskie)
- Przeprowadzanie w terenie systematycznych inspekcji i lustracji obiektów zabytkowych architektury, budownictwa, urbanistyki i techniki w celu rozpoznania i stwierdzenia ich stanu zachowania, sposobu użytkowania i aktualnych potrzeb właściwego utrzymania;- Przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących prac remontowych, konserwatorskich i budowlanych przy zabytkach nieruchomych i na terenie zabytkowych założeń urbanistycznych;- Opracowywanie wytycznych konserwatorskich do projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;- Przygotowywanie materiałów merytorycznych do postępowań administracyjnych mających na celu dokonanie wpisu obiektu lub obszaru do rejestru zabytków lub skreślenia go z rejestru zabytków;- Współuczestniczenie w kontrolach zabytków nieruchomych w celu oceny aktualnego stanu ich zachowania i użytkowania obiektu lub obszaru zabytkowego i prawidłowości prowadzonych prac remontowo-konserwatorskich lub budowlanych z wydanymi pozwoleniami;
WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW W TORUNIU - 2017-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;-prowadzenie spraw wojskowo-kombatanckich;-realizowanie zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym, ochroną ludności i sprawami obronnymi;-wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Starostwa;-realizowanie zadań w zakresie spraw dotyczacych składania oświadczeń majątkowych oraz oswiadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez małżonka, wynikających z ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorzadowych oraz ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne;-rozpatrywanie i załatwianie, w porozumieniu z Biurem Rady, interpelacji i wniosków radnych;dokonywanie okreslonych wydatków w zakresie przydzielonych środków finansowych ujetych w planie budżetowym Biura;-współpraca z pracownikami Starostwa, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi urzedami i jednostkami w zakresie właściwej realizacji zadań należących do zakresu działania Biura Ochrony Informacji Niejawnych, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych.Ogłoszenie o naborze na stanowisko dostępne na stronie http://www.bip.inowroclaw.powiat.pl/?a=13197
STAROSTWO POWIATOWE W INOWROCŁAWIU - 2018-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kierowca na obszarze województwa mazowieckiego i lubelskiego, przewóz towarów ( butli technicznych)
PH Barpa sc - 2018-05-07 - Domanice-Kolonia (mazowieckie)
- pomoc w podstawowych czynnościach- toalecie, higienie osobistej, estetyce ubrania, posiłkach- wychodzenie z podopiecznymi na spacery, zakupy, organizowanie zabaw- dbanie o kulturę zachowania i estetykę użytkowanych przez wychowanki pomieszczeń- organizowanie wychowankom zajęć- zgodnie z zainteresowaniami i możliwościami psychofizycznymi- prowadzenie dokumentacji wychowanek
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Łąka (podkarpackie)
sprzedaz reklam internetowych, wyszukiwanie klientów, praca biurowa w systemie dziennym
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Łuków (lubelskie)
Rozwozenie przesyłek,kierowanie samochodu ciężarowego
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykańczanie modeli/ obróbka powierzchni
PPHU ALDIS ELŻBIETA OLSZEWSKA - 2016-01-27 - Łomża (podlaskie)
-obsługa klientów poprzez planowanie, realizowanie i kontrolowanie zleceń transportowych-współpraca zleceniodawców, pozyskiwanie nowych ofert transportowych-utrzymywanie stałych relacji z klientaminawiązywanie współpracy z nowymi kontrachentami-prowadzenie negocjacji handlowych i tworzenie ofert- planowanie tras transportowychprowadzenie dokumentacji transportowej
Transport Ciężarowy A. Pieniążek - 2016-11-17 - Grzegorzów (dolnośląskie)
Sprzedaż, doradztwo, drobne prace magazynowe. Miejsca pracy, Wrocław:- CH Korona, ul. Krzywoustego 126, - CH Arkady, ul. Powstańców Śląskich 2-4, - CH Borek, al. Hallera 52. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 510 020 742, e-mail: magdalena.ostrowicz (at) euro.com.pl.
EURO NET Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-04 - Tczew (pomorskie)
informowanie pracodawcy i pracowników o obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych i nadzór nad ich przestrzeganiem, doradztwo w tym zakresie, opracowywanie dokumentacji RODO, wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji, szkolenia wewnętrzne z RODO dla Pracowników, pisanie procedur. Umowa o pracę na czas określony do konca 2019 r. na część etatu (1/4), docelowo na stałę. Możliwość zawarcia umowy zlecenia. Wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające prawidłową realizację powierzonej funkcji. znajomość krajowych i europejskich przepisów wykonawczych o ochronie danych osobowych i dobrych praktyk. Wynagrodzenie w zależności od rodzaju umowy, zakresu pracy i ustalonych godzin- do uzgodnienia i negocjacji
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - 2018-07-03 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie powierzchni elementów do malowania, pomoc malarza-lakiernika, czynności porządkowe na lakierni
M&R Printing Equipment Poland Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Wojnicz (małopolskie)
Prowadzenie rocznych przeglądów stanu technicznego mieszkań i budynków, przegląd stanu technicznego placów zabaw, prowadzenie książek obiektów budowlanych, pełnienie nadzoru inwestorskiego, kompletowanie dokumentacji rozliczeniowej robót budowlanych, rozwiązywanie problemów technicznych w zakresie działalności remontowej, prowadzenie postępowań zamówień publicznych.
Zakład Budynków Komunalnych - 2017-04-25 - Oleśnica (dolnośląskie)
- Prowadzenie dokumentacji BiHP,- Organizacja i prowadzenie szkoleń,- Kontrola BiHP w firmachKontakt: telefon 609-706-431; e-mail: piotr (at) biuropiomar.pl
BIURO OBSŁUGI FIRM PIO-MAR S.C. PIOTR BUCIOR I MAREK MRÓZ - 2016-08-18 - Tczew (pomorskie)
koordynacja, nadzór procesu produkcji, konstrukcji, przygotowywanie dokumentacji, zamówienia materiałów, koordynacja i nadzór prac montażowych
ASERO INDUSTRIAL SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-22 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Szycie odzieży roboczej
PPU "ODYS" - TERESA GNIEDZIEJKO - 2017-01-03 - Lębork (pomorskie)
Zakres podstawowych zadań:1) współudział w procesie wychowywania z rodziną oraz szkołą,2) pomoc w nauce,3) organizacja czasu wolnego przez prowadzenie zajęć sportowo rekreacyjnych,4) działania mające na celu rozwój zainteresowań podopiecznych,5) realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,6) przygotowywanie analiz i informacji z zakresu działania wydziału dla potrzeb Burmistrza,7) prowadzenie dokumentacji merytoryczno-finansowej na potrzeby wydziału,8) pomoc w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz projektów uchwałi zarządzeń.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca poza siedzibą Urzędu Miasta Ustka, z dziećmi i młodzieżą szkolną, przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka nie przekroczył 6%.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia; wysokość wynagrodzenia co najmniej 2600 zł brutto oraz dodatek za staż pracy
Urząd Miasta Ustka - 2018-03-29 - Ustka (pomorskie)
NADZÓR NAD POKOJÓWKAMI I RESTAURACJĄ, ZAMÓWIENIA NA CAŁY HOTEL, WPROWADZANIE FAKTUR DO SYSTEMU KSIĘGOWEGO, INWENTARYZACJE, KONTROLE NAD JAKOŚCIĄ OBSŁUGI, SZKOLENIE PERSONELU RESTAURACJI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO;CZAS PRACY RÓWNOWAŻNY 8 H/DZIENNIE
HOTEL G.E. SZCZECIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, ewidencji czasu pracy, przygotowanie umów o pracy, sporządzanie list plac, rozliczanie danin publiczno-prawnych (podatek, ZUS), sporządzanie deklaracji ZUS, ewidencja zwolnień lekarskich, sprawozdania GUS
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-03-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)