INSPEKTOR NADZORU W ZAKŁADZIE USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH I KONSERWACJI TERENÓW ZIELONYCH Bytom oferta pracy SPONSOR PLUS Sp. z o.o.

Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU W ZAKŁADZIE USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH I KONSERWACJI TERENÓW ZIELONYCH

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: kontrola jakości wykonywanych usług, zarządzenie podległym zespołem pracowników

Data publikacji: 2016-03-25

Lokalizacja: Bytom (śląskie)

Pracodawca: SPONSOR PLUS Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Łużycka 90, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
kontrola jakości wykonywanych usług, zarządzenie podległym zespołem pracowników

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU W ZAKŁADZIE USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH I KONSERWACJI TERENÓW ZIELONYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształecnie średnie zawodowe, min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętność zarządzania zespołem pracowników, prawo jazdy kat. B

Nazwa pracodawcy: SPONSOR PLUS Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Adres pracodawcy:
Łużycka 90, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Dokumenty aplikacyjne

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Bytom

Gmina pracodawcy: Bytom

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bytom

Adres strony pracodawcy: www.sponet.pl

Ulica pracodawcy: Łużycka

Numer budynku pracodawcy: 90

Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 25.03.2016

Oferta pracy ważna do: 31.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 1 050 PLN

obsługa klientów zagranicznych, układanie towaru, utrzymanie porządku w miejscu pracy.
NIDA SP.Z O.O. - 2018-04-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

POMOCNIK KUCHARZA KUCHNI INDYJSKIEJ - od 2 000 PLN

Przygotwanie składników, potraw kuchni indyjskiej i orientalnej według orginalnych receptur
Firma Wielobranżowa "GANGES" Spółka Jawna - 2017-03-28 - Sosnowiec (śląskie)

INSPEKTOR D/S ELEKTRYCZNYCH - od 2 200 PLN

praca administracyjna - nadzór nad robotami elektrycznymi w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14, telefoniczny w godz. 7-15
Spółdzielnia Mieszkaniowa KOLEJARZ - 2016-06-29 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W WYDZIALE GODPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 000 PLN

prowadzenie spraw związanych z:- sprzedażą lokali mieszkalnych wraz z udziałem w gruncie i pomieszczeniami przynależnymi na terenie miasta i gminy Oborniki,- użytkowaniem wieczystym gruntów pod budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi, budynkami usługowymi i garażami na terenie miasta i gminy Oborniki- szczegóły oferty na stronie: www.bip.oborniki.pl zakładka Oferty pracy
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-09-15 - Oborniki (wielkopolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI RESTAURACJI - od 2 100 PLN

Obsługa restauracji i hotelu.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Łęczyca (łódzkie)

PIEKARZ - od 3 000 PLN

wyrób pieczywa cukierniczego i półcukierniczego
"ASTA" Zakład Handlowo-Usługowy Teofil Andrzej Siemion - 2017-07-12 - Augustów (podlaskie)

KOSMETYCZKA - od 1 900 PLN

zakres prac związanymi z usługami kosmetycznymi
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Żory (śląskie)

REFERENT U.S. ŚRÓD. (DZ. SPR. WIERZ.) ST FP - 997,4 PLN

- zakładanie teczek do rozpoczynanych spraw,- wprowadzanie decyzji, wniosków i innych dok. do systemu POLTAX,- obsł. systemów informatycznych,- sporządzanie projektów pism,- pomoc w prowadzonych elektronicznie i papierowo ewidencjach,- przygot. dokumentów do arch.,- obsł . korespondnecji wew. i wych.,- czynności pomocnicze (kserowanie, skanowanie itp).
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR - 2 200 - 2 500 PLN

Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz rozdzeilanie korespondencji wpływającej do OR KRUS w Gdańsku, przyjmowanie od pracowników oraz ewidencjonowaie korespondencji nadawanej przez OR KRUS w Gdańśku, elektroniczna ewidencja korespondencji wpływającej i wychodzącej, rozliczenie korespondencji, prowadzenie rejestrów korespondencji, prowadzenie sekretariatu Dyrektora, sporządzanie obwowiązującej sprawozdawczości z zakresu powierzonych obowiązków.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-12-01 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 300 PLN

Wykonywanie przedmiarów i opisów robót budowlanych, odbiory prac, prowadzenie dokumentacji eksploat5acyjnej i remontowej obiektów budowlanych, nadzorowanie realizacji umów budowlanych, udział w przygotowywaniu specyfikacji przetargowych i komisjach przetargowych, pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2016-01-04 - Nowa Dęba (podkarpackie)

KSIĘGOWA - od 2 500 PLN

prowadzenie pełnej księgowości, obsługa kadrowo - płacowa, sporządzanie bilansu i deklaracji podatkowych PIT, CIT, VAT oraz analiz finansowych, obsługa US i ZUS.
ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W OŚWIĘCIMIU - 2018-01-23 - Oświęcim (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

prace gospodarcze i porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Tomaszkowice (małopolskie)

INSPEKTOR DO SPRAW ADMINISTRACYJNO - MAGAZYNOWYCH. - od 2 160 PLN

Obsługa sekretariatu, obsługa administracji biurowej i magazynowej.
"EUROCASH" S.A.\Centrum Dystrybucyjne w Pińczowie - 2016-12-21 - Pińczów (świętokrzyskie)

PRACOWNIK DZIAŁU REKLAMY - od 1 850 PLN

projektowanie tablic informacyjnych, banerów, nadruków na odzież
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "PEXO" GWIDON BIEDROWSKI - 2016-04-20 - Lubin (dolnośląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - KONSERWATOR - od 2 100 PLN

Wykonywanie drobnych napraw, remontów, konserwacji sprzętu.
Nowak Technologie Tomasz Bartłomiej Nowak - 2018-04-17 - Kalinowice (lubelskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - STAŻ - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Zakopane (małopolskie)

SZWACZKA DO PRZYUCZENIA - do 2 700 PLN

szycie na maszynach typu: zyg-zak, strobel
PPH WAMAX Grochowski Waldemar - 2017-10-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - od 2 400 PLN

Obsługa klienta w sklepie ogólnospożywczym.
Piela Tadeusz Zakład Wielobranżowy "SKAWA" - 2017-10-13 - Ryczów (małopolskie)

MURARZ - 2 500 - 3 500 PLN

Budowa domów mieszkalnych i innych obiektów. Praca na terenie Malopolski.
Firma Remontowo Budowlana Gruc - Bud Czesław Gruca - 2017-04-24 - Gosprzydowa (małopolskie)

INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ(NR 3946) - od 2 200 PLN

- opracowywanie, aktualizowanie dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Brygadzie,- kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno - budowlanych,- opracowywanie wykazów i zestawień należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzętu technicznegopełen etatpraca od poniedziałku do piątku oraz zgodnie z harmonogramem powoływania żołnierzy OT na szkoleniamiejsce pracy: tymczasowo Bydgoszcz, docelowo Toruń
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR (DS. OBSŁUGI KADROWEJ)W REFERACIE DO SPRAW FUNKCJONARIUSZYSEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA - od 2 330 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -udzielanie informacji funkcjonariuszom W-MOSG oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy lub korzystania z przysługujących im uprawnień na prośbę zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG celem przedłożenia w urzędach;-przygotowywanie projektów opinii, rozkazów o przyznanie nagród uznaniowych oraz sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów personalnych o wyróżnieniu celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy, a także przygotowywanie aktów mianowań. Dokonywanie sprawdzenia wytworzonych przez innych pracowników i funkcjonariuszy komórki kadrowej rozkazów wynikających ze stosunku służbowego w zakresie zgodności danych z wnioskami oraz kartami ewidencyjnymi oraz przygotowywanie tych rozkazów do rejestracji w kancelarii jawnej;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy w tym systematyzowanie dokumentacji służbowej wpływającej do komórki kadrowej w zakresie określonych przedziałów literowych podlegającej wpięciu do teczek akt osobowych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. Przygotowywanie pism zgodnie z poleceniami przełożonych oraz odpowiedzi na arkuszach uzgodnień w zakresie wskazanym przez Kierownika Sekcji Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia w sprawach nadesłanych do komórki kadrowej w związku ze zmianami w przepisach prawa;-wspomaganie prowadzenia ewidencji zwolnień lekarskich;-archiwizowanie oraz klasyfikowanie dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia,-wydawanie dokumentacji służbowej oraz prowadzenie rejestru przekazanej do doręczenia korespondencji służbowej dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem nadzorowania terminowości jej dostarczania oraz określania bieżącej lokalizacji wydanej dokumentacji. Zapoznawanie funkcjonariuszy i pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia ze zmianami w przepisach prawa.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. SPOŁECZNEJ STRAŻY RYBACKIEJ - od 3 000 PLN

Realizowanie zadań w zakresie ochrony wód
OKRĘG POLSKIEGO ZWIĄZKU WĘDKARSKIEGO W KOSZALINIE - 2016-06-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)

MAGLARKA - od 1 850 PLN

Maglowanie, prasowanie pościeli, obrusów. Forma kontaktu z Pracodawcą: osobiście w godz. 8-18, po uprzednim kontakcie tel. w godz. 8-18.
Pralnia EKO-FRESH Dariusz Elwart - 2016-05-16 - Reda (pomorskie)

INSPEKTOR - od 2 100 PLN

Przyjmowanie, otwieranie i sprawdzanie korespondencji wpływającej, ewidencjonowanie korespondencji wpływającej oraz przekazywanie jej za pokwitowaniem uprawnionym pracownikom, obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie dziennika korespondencji, obsługa recepcyjna w sekretariacie.
ARESZT ŚLEDCZY W LUBLINIE - 2018-07-06 - Lublin (lubelskie)

INSPEKTOR - do 2 700 PLN

- wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku;- udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw;- prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych;- wykonywanie nadzoru wewnetrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych;- udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd;- przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalności9ą Urzędu;- Prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania;- aktualizacja dokuemntów systemu zarządzania. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Masy i Siły. Sala F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-07-23 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - od 2 300 PLN

Kompletowanie i pakowanie dostaw zgodnie z zamówieniem
NORDGLASS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej - tworzenie książki nadawczej, obieg korespondencji przychodzącej. Podkładanie do akt zwrotnych potwierdzeń odbioru i innej korespondencji, pilnowanie chronologii pism. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)